Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari, Pentru necunoscatori...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
cj98czh
Topic de pus intrebari si primit raspunsuri, pt. a evita deschiderea inutila de topice pentru o singura intrebare ..
madalinvs
Salutare tuturor! Astazi ma confrunt cu o problema "extraordinara"...

Doresc sa imprumut pana la data de 30 Octombrie 2018 trei piese de la un Renault Clio IV.

- bridele de prindere a sezutului banchetei spate (sunt doua plastice mici care vin sub sezutul banchetei spate undeva in fata)
- bara din spatele banchetelor (este prinsa in doua suruburi si se da jos foarte usor)

Ma voi ocupa personal de montare/demontare.
Nu va afecteaza cu nimic masina daca nu aveti nevoie de scaun de copil.

Ofer 100 euro pentru imprumutul pieselor pana la data de 30 octombrie 2018.

Pentru contact:

Madalin - 0720205757

Daca ma puteti ajuta raman vesnic recunoscator. Multumesc anticipat!
Catalin_Y
Buna ziua!
Exista la Clio IV ac ce indica temperatura lichidului de racire?
La varianta mea(Life) nu exista. Este doar un martor de forma unui termometru care la punerea cheii in contact este de culoare portocalie, iar dupa ce pornesc motorul este albastru timp de 30-60 de secunde vara si 3-4 minute iarna, dupa care dispare.
Nu am gasit pe nicaieri ce simbolizeaza acel termometru de culoare albastra blink.gif huh.gif mellow.gif 0/30/45/60 de grade Celsius? Ce temperatura este dupa ce dispare martorul? blink.gif huh.gif mellow.gif
Ce temperatura este cand apare martorul cu termometru de culoare portocalie in timpul mersului? 90-91-120 de grade Celsius?

Multumesc!
cj98czh
Albastru inseamna ca motorul este rece ... dupa ce se stinge, motorul este la temperatura de functionare ...

Portocaliu ?!? eu nu l-am vazut aprins niciodata in mers ...
torquemada
Martorul de apă albastru se stinge la 51C
vvede
Portocaliul e de fapt rosu si asta inseamna ca lichidul de racire e extrem de fierbinte si trebuie sa opresti.
Multe masini noi au renuntat la "indicatorul cu ac" si au trecut la martor albastru (lichid de racire rece) si martor rosu (lichid de racire fff fierbinte.) Martorul rosu este foarte vechi - de pe vremea Daciilor de prin 1980.
orex
QUOTE(Catalin_Y @ 2 Oct 2018, 14:15)
Buna ziua!
Exista la Clio IV ac ce indica temperatura lichidului de racire? 
La varianta mea(Life) nu exista. Este doar un martor de forma unui termometru care la punerea cheii in contact este de culoare portocalie, iar dupa ce pornesc motorul este albastru timp de 30-60 de secunde vara si 3-4 minute iarna, dupa care dispare.
Nu am gasit pe nicaieri ce simbolizeaza acel termometru de culoare albastra blink.gif  huh.gif  mellow.gif 0/30/45/60 de grade Celsius? Ce temperatura este dupa ce dispare martorul? blink.gif  huh.gif  mellow.gif
Ce temperatura este cand apare martorul cu termometru de culoare portocalie in timpul mersului? 90-91-120 de grade Celsius?

Multumesc!
*


Considera nesemnificativ acest "amanunt". Atat timp cat nu apare, eventual, rosu acel martor de bord nu ai de ce te ingrijora!
De trei ani nu am vazut...portocaliu/rosu...in fata ochilor biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
PS
Daca-ti va fierbe motorul (eventual pictograma termometrului de bord prezinta culoarea rosie) inseamna ca ori s-a ciupit garnitura de chiuloasa sau termostatul nu mai este in parametrii ori vreun furtun e fisurat. Am constatat asta la masini cu valente de bolizi (BMW X5). Din cate am constatat, pana-n prezent, niciuna dintre cele doua posibilitati nu e de actualitate, dupa 3 ani de utilizare intensa. Nu de alta, dar in regim de autostrada n-o iert sub 160km (probat). In afara ca papa (e gurmanda) nu s-a intamplat nimic deosebit!
cj98czh
ce dracu sa mergi cu motorisca aia cu 160 ... daca trebuie sa franezi la 100 iti trebe 10 min sa ajungi iar la 160 .. Clio nu este masina de mers la 160 .... oricum de la 120 nu te mai intelegi melodiile in masina ..
orex
Merge, merge chiar daca nu se mai intelege om cu persoana in habitaclu!!! Culmea e ca atinge viteza constructiva, greu dar o face "ascutioarea"!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif. Probat pe segmentele de autostrada TURDA-AIUD, SEBES-SIBIU, PITESTI-BUCURESTI!
PS
Pe calea ferata distanta Bucuresti-Baia Mare peste 12H.
Cu "ascutitoarea" mea, 7h jumatate! tongue.gif
Sa-si ia avant, dupa o franare consistenta, e clar ca-i trebuie "muschi" rolleyes.gif dar daca o cunosti indeajuns (pe ascutioarea)reusesti sa faci corp comun! tongue.gif
Pb nu a fost asta, ci franele care dupa dese si intense utilizari nu se simt in mod corespunzator! Probat Sg. Marmatiei - Baia Mare unde drumul e extrem de sinuos!
Luk1ano
Salutare colegii,

As vrea si eu sa stiu daca a gasit cineva un eleron tip RS si la ce pret.

De asemenea , nu cred ca o sa fac racheta din 90 CP dar imi place cum arata si as vrea sa il montez si daca se poate.

Si pentru cei care poate au mai multa creativitate, pe gri titanium ce culoare ar merge pentru un eventual tuning exterior rosu , alb , galben?

Orice idee e binevenită!

Multumesc rolleyes.gif
crisolro
QUOTE(Catalin_Y @ 2 Oct 2018, 14:15)
Buna ziua!
Exista la Clio IV ac ce indica temperatura lichidului de racire?
QUOTE(orex @ 2 Oct 2018, 20:42)
Considera nesemnificativ  acest "amanunt". Atat timp cat nu apare, eventual, rosu acel martor de bord nu ai de ce te ingrijora!
*




nu e chiar asa
daca termostatul nu lucreaza corect si sta deschis tot timpul, "apa" nu va ajunge la temperatura optima (mai ales iarna) - asta presupun ca poate duce la o uzura mai mare, prematura etc.
semne ar fi (in lipsa acului care sa-ti arate ca apa urca dar nu pana "la jumate") - nu baga caldura pe care o baga la inceput, creste consumul, mai mult ca sigur si acel bec albastru se va stinge mult mai tarziu, insa pe astea nu le sesizezi de la inceput; poate becul care se va stinge mai tarziu sa-ti atraga atentia, dar asta inseamna sa urmaresti etc.
asa ca, un ac n-ar strica acolo sau o informatie despre temperatura apei afisata electronic cumva, nu neaparat in prim plan ci "ascunsa" prin meniuri si de care sa te folosesti daca vrei sa verifici
nu stiu cum sunt altii si daca am dreptate dar, pe mine unul m-ar coafa un ac pt. apa; poate si pt. ca sunt patit mad.gif
mariusik88
Informatia despre temperatura apei este prezenta in aplicatia de mobil R&Go
cj98czh
Mie nu imi merge aplicatia aia ... am incercat de vreo 3 ori ... si nimic ..
tiberiumtv
Salut,

Am un renault clio 4 estate din 2013 si am nevoie de banchetele spate. Am dat nenumarate anunturi, am cautat la dezmembrari, insa fara noroc. Se pare ca nu se gasesc banchetele pentru modelul asta de masina.
La un service autorizat renault, m-i sa dat ideea de a incerca sa montez banchetele de pe alte modele renault. Am incercat cu banchete de renault clio 4 hatchback, dar nu se potrivesc.

Are cineva idee daca as incerca cu banchetele de la un megane, oare s-ar potrivi?

Sau poate are cineva de vanzare bancheta spate, eventual si cu centurile de siguranta?

Multumesc.
RazvanF
Daca nu gasesti in Romania cauta in alte tari, precum Danemarca, Olanda sau chiar Franta. Sunt destule firme de transport colete care te pot ajuta cu aducerea banchetelor in tara. Banchetele respective si centurile aferente sunt scoase de pe masina nou nouta si masina este inmatriculata cu 2 locuri.
Din ce dai de inteles tu detii o astfel de masina si ai vrea sa o inmatriculezi ca si masina cu 5 locuri. Iti sugerez sa te interesezi in privinta inmatricularii unei astfel de masini in Ro.
cj98czh
Este topic la Legislatie parca unde se povesteste despre ce si cum ..

https://www.reno.ro/Schimbare-din-autoutili...ml#entry4779307
tiberiumtv
Salut,

Mașina am luat-o de la firma la care lucrez. Știam de la bun început ce trebuie făcut pt a o inmatricula. Am programată vizită la rar și la service pt montat banchetele, problema este că nu știam că cele de pe versiunea de Renault 4 hatchback nu se potrivesc pe versiunea de estate. Am sunat și am dat muuuulte anunțuri pt. Banchete , însă nu reușesc să le găsesc. De căutat în afara am incercat, însă nici acolo nu am găsit ( Anglia și Olanda), erau deja vândute.
Acum mă gândesc să caut banchete asemănătoare ( Megane sau alt model) și să merg in service-ul autorizat sa vad daca le pot monta.
De aceea am postat pe acest forum, în speranța că poate cineva a mai avut problema asta și mă poate ajuta.

Mulțumesc.
Hunab
QUOTE(tiberiumtv @ 6 Oct 2018, 15:10)
Salut,
Acum mă gândesc să caut banchete asemănătoare ( Megane sau alt model) și să merg in service-ul autorizat sa vad daca le pot monta.
Mulțumesc.
*



Salut! Insista pe la dezmembrari. Au aparut multe masini. Imposibil sa nu gasesti.
AlexXDR
Salutare!

Este normal ca, dupa ce s-au incuiat masina, Medianav-ul sa stea aprins? Mai exact ceasul. Nu consuma baterie? Masina este un Clio 4 Intens, versiune Medianav 9.1.3
cata87
Se stinge dupa o perioada.
AlexXDR
Dupa 20 de minute, cam asa. Totusi, nu consuma baterie?
vvede
Cumva dupa ce opresti motorul si scoti cartela pornesti manual radioul?
torquemada
E pornit/oprit pe CAN, deci astepți să se închidă plafoniera (aprox 2min) și după încă 3 minute se va închide
AlexXDR
Nu am incercat decat cu cartela scoasa, am kit-ul "maini libere". Dupa ce opresc motorul, medianav ramane aprins, daca deschid usa se inchide si apare ceasul mare pe display. Dupa ce blochez masina, ceasul ramane aprins timp de aprox 20minute.
Catalin_Y
Salutare tuturor!
Revin cu o intrebare referitoare la o situatie care nu doresc nimanui sa i se intample(daca raspunsul este negativist).
Ce se intampla cand cedeaza bateria cartelei?
1) Nu mai poti debloca/bloca usile cu ea, ci cu cheia din interiorul cartelei?
2) Nu iti va mai fi citita cartela pentru a fi pornit motorul? Daca da, ce faci in cazul acesta(excluzand preluarea celei de-a doua chei)? Schimbi pur si simplu bateria? Ce fel de baterie este si daca o poti schimba singur nefiind nevoie de a te prezenta la service? E operatiune speciala, de exemplu trebuie sa stai in masina in timpul procedurii cateva minute? Ce se intampla daca iti cedeaza bateria in mijlocul pustietatii? Exista vreun semn de avertizare in prealabil cum ca bateria cartelei este "pe duca"?

Multumesc!
spy_oh_joy1389
Cătălin, răspunsurile le găsești și în manual.
In caz că nu îl ai:
1. Folosești cheia mecanică din cartelă
2. Funcționează și cu bateria scoasă, ca la orice cheie electronica din 2000 încoace. Trebuie doar sa o pui in slot. Pentru baterie, desfă capacul rotund și o să vezi modelul.

Mașină o să te anunțe din timp că îți rămâne cartela fara baterie. Bine, cel putin așa era la mine că aveam modelul handsfree. La celălalt nu știu dacă e.
mars
Masina porneste oricum, dar, pentru deschidere, trebuie folosita cheia. Puteti tine o baterie de rezerva in masina, just in case wink.gif.
baban sergiu
am scris asta acum cateva zile: "Astazi cand imi faceam si eu ora de conducere linistit aud un bip tare si urmatorul mesaj in bord: engine failure hazard + cheia de service si becul STOP aprinse, nu am observat nimic anormal la masina.
Am oprit pe stanga, oprit masina am pornit din nou masina acelasi BIP si erroarea a disparut toate becurile sau stins."


- Astazi am patit acelasi lucrul din nou cam in acelasi conditii: trI mers undeva la 25km/h un bip si mesajele aferente. de aceasta data mesajele au fost in ordinea urmatoare
becul de service + stop si de aceasta data + becul de ESC(presupun ca ala este)
1 - engine failure hazard
2 - check ESC
3 - check hill start assistance
4 - engine failure hazard

ca si in poze

motorizare 1.5dci / 90hp an 2015 sept, 112.000km (70.000mile)

cineva cu ideei in aceasta privinta ?
sisifjunior
O diagnoză poate elucida misterul. E primul lucru de făcut.
Până atunci verifică nivelul de lichid de frână.
Apoi verifică bateria fără/cu motor pornit( minim 12,6/13,8V).
Posibil ca să cedeze alternatorul? ( verifică starea de încărcare a bateriei).

Ar mai fi și utilizarea unui combustibil de slabă calitate(apă/gazolină?).

Poate ceda un calculator de pe mașină. Eu sunt pățit, doar că la mine nu a mai pornit și pace, fără erori, doar "Lipsă consens pornire" pe diagnoză.

Ajungem de unde am plecat, diagnoza este sfântă!

Baftă.
BitiRo
QUOTE(baban sergiu @ 18 Oct 2018, 14:56)
...
1 - engine failure hazard
2 - check ESC
3 - check hill start assistance
4 - engine failure hazard
...


Am patit acelasi lucru si nu o data. Clio 4 din 2016, motor tce 120, cutie automata.
In urma testarii la reprezentanta, concluzia a fost ca masina e mai sensibila.
Am patito pe Valea Oltului, noaptea in conditii de ploaie. Oprit, pornit, dupa cativa km luat de la capat. Sunat la Vocea Clientului si de acolo mi s-a spus ca: daca nu sunt vizibile in mers, probleme la frane, directie, motor, sa ignor mesajele. Cele optice treaca mearga, dar bazaitul sonor m-a inebunit cale de cca 50km.
Intamplate anul trecut si o data in ianuarie anul asta, tot pe ploaie.

Concluzia mea, frane mai tari pe un drum umed/alunecos si apar semnalele. Ar trebui ca dupa avertizare sa dispara singure.
baban sergiu
O duc in 2 saptamani pentru 2 zile sa ii faca teste. )Problema mea este ca daca se intampla in timpul unui examen auto, examinatorul intrerupe testul (il cade la examen) si elevul pierde bani si trebuie sa dea testul de la inceput, iar eu trebuie sa platesc pt test si sa foloseasca masina gratuit la urmatorul test.
BitiRo
Atunci se complica lucrurile.
Nu stiu ce sa zic.
AlexXDR
Cum verific, fara sa dau anvelopa jos de pe janta, daca am senzorii de presiune in roata sau in ABS?
RazvanF
Dezumfli roata, pui cheia in contact si dai pe accesorii. Daca martorul de presiune scazuta ramane aprins inseamna ca ai senzori. Daca nu ramane aprins e prin abs.
Teoretic senzorul simte mult mai repede presiunea scazuta in pneu pe cand prin abs dureaza mai mult timp pana face sesizarea si este musai ca masina sa fie in miscare.
rtBK
am ajuns la 32.000 de km cu 1.2 tce si intamplator mi-a atras atentia faptul ca nu se mai aude suieratul de turbina atat de puternic ca la inceput. Se aude, dar foarte putin. Nu am sesizat sa aiba putere redusa si chiar totul merge normal. Insa cum schimbarile astea deobicei au alta semnificatie ma intrebam daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta situatie.


oviwan
Buna ziua tuturor ! Azi m.am înscris pe acest forum pt. ca in curând o sa fiu nou proprietar de Renault (oscilez intre Clio 4 si Megane 4 numai benzina,prin programul Rabla!). De cateva zile citesc pe acest forum si ma îngrozesc: probleme destul de grave la masini cu cateva mii de km, consumuri de carburant ametitoare(motor 0.9/75cp),preturi diferite pt revizie la reprezentantele oficiale !!!!Nu am gasit nimic despre asigurari(Casco/Full Casco)! Din cate am citit eu pe.aici pt. ca aceste modele sunt produse in Turcia ,calitatea asamblari si a masinii in general lasa de dorit....chestia asta nu afecteaza reputatia Renault ?! Mi.ar prinde bine niste sfaturi si raspunsuri ca sa pot lua decizia cea mai buna in ceea ce priveste modelul.
bazate
QUOTE(oviwan @ 23 Apr 2019, 11:04)
oscilez intre Clio 4 si Megane 4
*


Incercati un drive test. Obligatoriu. Oscilati intre clase diferite de masina si nu se pot compara...
Renault sunt mașini OK cu o retea de service si servicii bune...eu am avut Megane 2 si Clio facute in Turcia si sunt ok dupa multi km...Reviziile sunt comparabile la pret cu orice alta marca...
Casco e un detaliu...eu la Clio life 1.2(9998 euro pe factura) dau pt anul 2 218 euro casco cu fransiza 200 si 280 rca b8...
oviwan
Multumesc pt. raspuns ! Oscilatia ține mai degraba de motor si cheltuielile de dupa achizitionare, de asta am întrebat de revizii si Casco !


23 Apr 2019, 15:41:
La Renault in Oradea nu au pt testare Clio cu motorul ăsta !
D-Ice
Stai liniștit. Și celelalte mărci au bube numai ca membrii forumurilor respective nu spala rufele în public. Aici pe forum lumea da tot din casa, și bune și rele.
Clio e o masina ok pentru 2 persoane fără prea multe bagaje. Stă bine la confort și stabilitate, eu am făcut un concediu de 2 săptămâni și 5000km anul trecut cu o cutie portbagaj deasupra și a fost OK, nu m-am plans de dureri de oase și am 1.86 și 106kg.
orex
QUOTE(oviwan @ 23 Apr 2019, 15:30)
Multumesc pt. raspuns ! Oscilatia ține mai degraba de motor si cheltuielile de dupa achizitionare, de asta am întrebat de revizii si Casco !
<span class='edit'>23 Apr 2019, 15:41:</span>
La Renault in Oradea nu au pt testare Clio cu motorul ăsta !
*


Oviwan, in oferta actuala Clio nu se mai regaseste nimic 1.2 (1.2 aspirat, de 75 CP, respectiv 1.2 TCE 120 CP). Sunt istorie!
Cat despre RT si CASCO iti pot spune, dupa aproximativ 4 ani, urmatoarele:
- e bine sa cunosti piata prestatorilor de servicii inrolati Renault din zona ta; De ce? Simplu! Sunt, cel putin in Bucuresti, prestatori de servicii, reprezentanti Renault, care te primesc cu consumabilele tale! Trebuie sa fie si-n tara. Treaba e sa ai codurile reperelor schimbabile. In rest, doar ora de manopera va creste, prin impunere, dar, garantat, tot vei fi in castig;
- CASCO, pentru mine a fost extrem de simplu de ales. Am corespondat cu cele mai mari firme de asigurari si am ales in consecinta, cea mai mare "umbrela" la un cost rezonabil. Si inca ceva. Nu mi-am pierdut timpul in a merge si "prezenta" masina pentru confirmare. Totul s-a petrecut de la distanta fara interactiunea directa cu prestatorul ales. Nu i-am vazut nu m-au vazut. Spre exemplu, dupa trei ani de utilizare CASCO, la nicio reinnoire succesiva a politei, la acelasi prestator, nu am fost pus pe drumuri niciodata, intrucat nu am uzat de CASCO, neavand niciun fel de evenimente sau accidente rutiere cu "gandacul". Daca vrei detalii despre cine e vorba iti pot oferi in PM!
Succes in a alege ce crezi ca ti se potriveste mai bine!
oviwan

Orex, multumesc pt raspuns, dar eu imi doream ceva concret ( posibil de la detinatori de auto cu motor de 0.9 respectiv 1.33) , adica niste cifre : revizia atat , Casco atat , consum atat! Banii pe masina ii dau o singura data, dar cheltuielile care ma intereseaza sunt anuale !
cj98czh
si topicul unde sunt postate preturi la revizii nu te ajuta? la fel si cel de consum ... cu siguranta nu o sa fie discutii aici atat timp cat sunt topice dedicate ..


la casco depinde si de cati ani ai la firma respectiva, ce daune ai avut, daca esti sub 30 de ani este un pret, daca esti peste .... altul ... si aici exista o arie dedicata asigurarilor, deci din nou se poate discuta acolo ...

eu am primit discount de 30% pt ca am la ei de vreo 10 ani ...
oviwan
D.le Moderator , imi cer scuze ! Am postat in acest topic fix pt.ca se intitulează cum se intitulează ... am sa caut topicurile despre care vb. sa vad daca ma lamuresc ! Nu sunt un novice in domeniul auto, voiam niste informatii concrete care sa ma lămurească defintiv în alegerea mea !
cj98czh
si eu doar ti-am spus ca ele exista ..... trebuie doar un pic de bunavointa din partea ta ...
firuromania
Posesor clio 4 chel alb glacier-se poate spala auto la spalatorie sub presiune de wacko.gif si in manual zice sa o spal cu apa si manuta proprie,eventual sa-i fac si un masaj la tablarie?Alta prostie e sa nu o spalam pe dedesubt,pai iarna cind da primaria cu sare,o lasam acolo sa rugineasca tobele si esapamentul?
vvede
Da, o poti spala la spalatoriile sub presiune. Este insa posibil ca atunci cand o sterg ba'etii sa provoace zgarieturi fine. Pe alb insa nu se vor vedea prea usor.
Pe dedesubt nu vad de ce nu ai spala-o...
orex
QUOTE(oviwan @ 27 Apr 2019, 09:55)
Orex, multumesc pt raspuns, dar eu imi doream ceva concret ( posibil de la detinatori de auto cu motor de 0.9 respectiv 1.33) , adica niste cifre : revizia atat , Casco atat , consum atat! Banii pe masina ii dau o singura data, dar cheltuielile care ma intereseaza sunt anuale !
*


Pana nu ai o serie VIN pentru a face o similare CASCO si eventual RCA nu-ti va spune cineva ceva concret! Nu de alta dar tu ai un avantaj, zic eu, in raport cu mine. Gandacul l-am inmatriculat in Bucuresti, fiind cetatean al acestei urbe, de peste 45 de ani. Tinand cont ca e un oras supraaglomerat, respectiv ca riscul evenimentelor rutiere e mai mare, RCA dar cred ca si CASCO sunt mai scumpe decat in alte parti ale tarii si sunt implicit conditionate de aceste "detalii"! Trebuie sa mai tii cont si de varsta, clasa B/M in care te incadrezi. La RT nu ma pot pronunta intrucat, dupa cum bine vezi, nu am gama de motorizare care se mai comercializeaza in prezent.
PS
Pana n-am avut aceste detalii, acum aproximativ 4 ani, nimeni nu mi-a putut spune ce si cat as avea de achitat si trebuie sa intelegi asta, tinand cont ca in algoritmul de calcul al celor doua asigurari intra niste date particulare (varsta, perioada de cand ai permis auto, clasa de B/M in care te incadrezi, zona de resedinta)!
cj98czh
repet, sunt sectiuni/topice dedicate ... se poate discuta acolo in functie de ce doreste ...
oviwan
O ultima intrebare, pe care o scriu tot aici ( imi cer scuze!) : de ce ar trebui sa tin seama la achizitionarea unui Reno nou !? ( lucruri importante de care sa intreb dealerul/vânzatorul )
RzD
Intrebare, de da greu plasticul acela pe care e butonul de start/stop si unde e soclul de cartela?
smile.gif rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.