rabdare dragilor
Primul e gata. Inca n-am reusit sa-i reglez platina, dar mai incerc
danut 69-71
29 Nov 2011, 22:12
L-ai facut mai frumos decat din fabrica .
Maskatu
30 Nov 2011, 00:20
Zi bre, cum e' cand te dai jos din dacie si te urci in getutza, si invers?
Felicitari oricum pentru munca depusa.
@danut 69-71: M-am uitat mai bine la numarul tau, si mi-am adus aminte... tu ai coloborat cu cei de la deagostini, la primul numar cu dacia 1300. Foarte reusite pozele. De admirat efortul depus. Mai rar asa oameni dedicati.
danut 69-71
30 Nov 2011, 08:52
QUOTE(Maskatu @ 30 Nov 2011, 02:20)
@danut 69-71: M-am uitat mai bine la numarul tau, si mi-am adus aminte... tu ai coloborat cu cei de la deagostini, la primul numar cu dacia 1300. Foarte reusite pozele. De admirat efortul depus. Mai rar asa oameni dedicati.
Da , am contribuit la primul numar de la Deagostini cu tot arsenalul de Dacii 1300 , cineva trebuia s-o faca si pe asta . Daca masinile nu erau de exceptie , nici pozele nu ieseau cum trebuie ( de fapt cu tehnica din ziua de azi , faci ce vrei si cat de frumos iti doreste sufletelul ).
Multumesc de aprecieri .
QUOTE(Maskatu @ 30 Nov 2011, 00:20)
Zi bre, cum e' cand te dai jos din dacie si te urci in getutza, si invers?
Purcica are farmecul ei aparte. Geta este doar ceva mega util. Nu sunt ipocrit sa zic ca nu e nicio diferenta de confort, dar Purcica imi ofera alt tip de satisfactie
aditza579
30 Nov 2011, 14:31
QUOTE(Ov @ 30 Nov 2011, 11:40)
dar Purcica imi ofera alt tip de satisfactie
Pe care nu-l poate inlocui nicio "Geta".
Maskatu
30 Nov 2011, 23:56
Nu cred ca as gresi cu ceva daca as spune ca dacia aia iti ofera avantajul ca o POTI CONDUCE ?! Geta "se conduce" mai mult singura, soferul devenind un fel de punte de legatura, mai mult morala decat fizica.
danut 69-71
1 Dec 2011, 00:12
@ Maskatu
Sincer , nu cred ca-ti poti explica acesta senzatie de a merge cu o Dacie veche care intoarce toate privirile si nu numai , are un parfum aparte .
aditza579
1 Dec 2011, 10:14
Debea astept si eu sa am ocazia aceasta, sa pot simti acel sentiment pe care l-ai descris mai sus, Danut.
Gata amandoua. Am reusit sa le si reglez. Suna de te ia cu ameteala
STORMTROOPER
7 Dec 2011, 10:52
Daca stiam ca esti asa de meserias ti-l aduceam si pe al meu la reconditionat. Felicitari au iesit super.
speedy82
7 Dec 2011, 20:16
Felicitari. Acum am reperul pentru cum trebuie sa iasa
danut 69-71
10 Dec 2011, 23:56
QUOTE(Ov @ 7 Dec 2011, 11:29)
Gata amandoua . Suna de te ia cu ameteala
Claxonatul este interzis in localitati , poate iti ridica certificatul si claxoanele .
Au iesit super power .
aditza579
11 Dec 2011, 13:06
Cand a inceput ieri sa claxoneze, ma durea capul, asa de tare tiuiau. Au iesit beton. Am vazut ca si Dragos s-a abonat la tine sa-i faci un claxon, poate ma abonez si eu, dar mai vedem.
speedy82
11 Dec 2011, 16:40
QUOTE(danut 69-71 @ 10 Dec 2011, 23:56)
Claxonatul este interzis in localitati , poate iti ridica certificatul si claxoanele .
Da, este, conform regulamentului. Dar dupa cum stim in orase, si in special in Bucuresti se foloseste claxonul in mod intens. Ca doar nu o sa iesim jumatate pe geamul soferului si sa strigam cat ne tin plamanii
aditza579
11 Dec 2011, 16:52
QUOTE(speedy82 @ 11 Dec 2011, 16:40)
Ca doar nu o sa iesim jumatate pe geamul soferului si sa strigam cat ne tin plamanii
Dargos cred ca s-ar auzi mai bine daca ar striga. Claxonul ala al lui e dat cam pe silent mode.
BV 05 NRK
11 Dec 2011, 18:21
Felicitari domnule Ovidiu , e foarte frumoasa masina!! Spor la ea si asfalt Uscat!
STORMTROOPER
12 Dec 2011, 07:11
Cred ca daca ma apuc eu sa strig prin trafic ii las pe multi fara timpane. Oricum claxoanele alea suna bestial live, despre felul in care arata No Comment.
danut 69-71
15 Dec 2011, 01:48
QUOTE(speedy82 @ 11 Dec 2011, 18:40)
Da, este, conform regulamentului. Dar dupa cum stim in orase, si in special in Bucuresti se foloseste claxonul in mod intens. Ca doar nu o sa iesim jumatate pe geamul soferului si sa strigam cat ne tin plamanii
La Bucuresti se folosesc claxoanele intr-un mod excesiv .
ydaniel
18 Dec 2011, 07:15
Iar ati facut intalnire:)?
intalnire in 2
saru'mana inca o data
danut 69-71
21 Dec 2011, 01:43
Ovidiu , deja te-ai obraznicit rau frate .
Nu-ti ajungea 1 , acum ai 2 .
Sa te pazeasca in tihna .
da
nu a vrut sa imi lasa si mie unu
danut 69-71
22 Dec 2011, 00:28
Spagar nu gluma .
il iert ca mi-a dat cotiera si oglinzile
danut 69-71
28 Dec 2011, 22:59
QUOTE(hyena @ 22 Dec 2011, 02:37)
mi-a dat cotiera si oglinzile
Ati mers la schimb , e ok .
Purcica a primit un volan de 1100. Cel original e intact la pastrare
Foarte faina. Vreau sa-mi iau si eu una dar modelul cum are speedy82, cu 'ochelari'. Cum e cu taxa de inmatriculare? Daca masina are 30 de ani vechime se mai plateste? Si daca da, cat ar fi taxa pentru o asemenea masina?
Taxa poluare in EURO 3085.35
Taxa poluare in RON * 13267
dar modrlul lui speedy nu are inca 30 de ani
@hora: Se va putea inscrie vehicul istoric in 2012 sau 2013 nu stiu exact. Oricum daca vrei sa-ti iei, ia, ca nu mori s-o tii pe dreapta un an timp in care o si pui la punct cum trebuie
Buna ziua!
Felicitari pentru masina. Frumoasa foc. Pe o asemenea masina, dar din 1980 (inca cu licenta Renault), m-a invatat tata sa conduc. A fost prima mea masina familiala dupa ce am plecat de la parinti.
Prin 1990 am dus-o in service si i-am schimbat butucii si rulmentii pe fata, tot ce au vrut mecanicii din bara in bara si i-am reglat motorul ca la carte (nu eu ci mecanicii) si am trecut ITP-ul fluierand. Simteai ca esti la volan si "pilotezi".
Cred ca in 2004 i-am "vandut-o" cumnatului meu cu conditia sa nu o instraineze fara acordul meu. El a condus-o pana in 2009 cand a tercut-o in conservare deoarece a primit o Nova de la fratele lui.
Pe scurt masina a avut 3 proprietari, are cam 90.000 km, este verde, vopsea originala, rugina pe dedesupt unde a fost si carpita, un lonjeron schimbat tin eu minte, motorul este ok, servofrana, radiator mare, volan schimbat (aiurea), scaun sofer blocat, parbriz schimbat in 1989 ca a luat un glont. Restu' cum a venit din fabrica
Masina e la tara (Scornicesti) si nu am cum sa-i fac poze.
Credeti ca se poate face ceva din ea? Sa o pun la bursa nu-mi vine ca nu vrem sa ajunga la Remat.
Multumesc si scuze daca am inoportunat.
Albert Einstein
29 Dec 2011, 17:24
Pai ce probleme are masina? Inteleg ca este in forma destul de buna...La urma urmei, totul se poate face, depinde de dorinta si de buget.
zanzie
29 Dec 2011, 17:31
Pai a zis.
QUOTE(B!ll @ 29 Dec 2011, 16:05)
... rugina pe dedesupt unde a fost si carpita, un lonjeron schimbat tin eu minte,
Albert Einstein
29 Dec 2011, 18:21
Eu inteleg ca problemele sunt rezolvate. Carpit si schimbat nu asta inseamna?
carpeala e carpeala... reparatia e reparatie
ydaniel
29 Dec 2011, 22:41
Eu credeam ca volanul de 1100 este mai mare in diametru fata de cel de 1300.Da chiar,de cand am ceruit masina a picat ceva din praguri/usi?
QUOTE(hyena @ 29 Dec 2011, 20:01)
carpeala e carpeala... reparatia e reparatie
Cam asa s-a intamplat. Cand au schimbat lonjeronul tragea parca dreapta si atunci am dus-o la alt service unde au facut-o din bara in bara. Doamne ce mandru eram de ea atunci, iar la servici conduceam un Hyndai Accent. Radeam de colegi cum ca eu am mai mult nichel pe cheie decat au ei in tot parcul de masini la un loc!
Revin: are probleme cu tabla pe dedesupt: pedalier - carpit, praguri tot asa. Practic motorul si interiorul sunt ok, nu s-a carat cu ea ca la piata. Nu a fost lovita nici macar de o tufa de flori, tata avea garaj si a antifonat-o si el dar... ghinion cu tabla de atunci.
In privinta restaurarii de catre mine sau cumnat nu se pune problema: nu avem buget si nici cunostintele necesare unui asemenea proiect. O tinem tinem conservare, dar pornita o data pe una, de dragul ei. De dat la rabla nu ne lasa inima, de reparat nu putem, deci o solutie ar fi sa o ia cineva pasionat si cu mijloacele necesare care sa o refaca. Daca nu, o pastram si poate vin zile mai bune pentru noi si pentru ea. Am sa incerc sa sa-i fac poze fiindca este inca superba.
Sa nu ma intelegeti gresit, stiu ca aici nu e bursa, nu caut sa aflu un pret, e pur si simplu o incercare sentimentala de a nu se pierde.
QUOTE(ydaniel @ 29 Dec 2011, 22:41)
Eu credeam ca volanul de 1100 este mai mare in diametru fata de cel de 1300.Da chiar,de cand am ceruit masina a picat ceva din praguri/usi?
O sa pun volanele unul peste celalalt si te anunt. Cat despre ceara, nu s-a scurs nicio picatura.
QUOTE(B!ll @ 30 Dec 2011, 08:54)
o incercare sentimentala de a nu se pierde.
Daca esti atasat sentimental de masina asta atunci conserv-o in continuare si intr-o buna zi iti vei permite s-o restaurezi. Pana atunci ai putea sa strangi cate o piesa, doua, ca asta e cam ultimul tren in care mai gasesti piese
In schimb daca nu simti nimic pt masina respectiva ci pt modelul in sine si iti doresti mult un 1300, atunci pune mana si cauta una cu tabla cat mai ok.
Mai departe va prezint ultimul "tuning"
[attachmentid=1627775461]
ydaniel
31 Dec 2011, 10:27
Frumos,esti si tu in rand cu lumea buna:)
danut 69-71
14 Jan 2012, 00:26
QUOTE(Ov @ 30 Dec 2011, 11:42)
Mai departe va prezint ultimul "tuning"
[attachmentid=1627775461]
Asa tuning sa tot fie .
Printre altele (muncesc de 2 luni la polishare, dar merge greu ca nu prea am timp) am praduit un scris in stare foarte buna. Al meu era degradat rau.
Acum arata cam asa: [attachmentid=1627780182]
Ma declar EXTREM de multumit
Markos
17 Jan 2012, 22:14
Arata super.
ai mai multe prostii ca mine in portbagaj si eu folosesc batrana zi de zi
Markos
17 Jan 2012, 22:15
QUOTE(Ov @ 17 Jan 2012, 22:13)
Piata Unirii?
Multumesc
Abia astept sa termin si polish-ul. Am facut pana acum partea stanga si capacul de la portbagaj. E multa munca: smirghel, polish gros, smirghel iar unde n-a iesit ok, iar polish gros, polish fin, ceara. Fac un element in 2-3 ore si cu timpul nu stau chiar minunat, dar nu ma plang
Daca mai ai nevoie de ajutor sau de palavrageala da un telefon
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.