Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 MLS-TX si TLX
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
iulica89
In asteptarea podului pedalier nu am mai avut rabdare si am mai croit cate ceva...
La SIA am revizuit sistemul de franare-placute Renault si saboti cu tamburi de la cea galbena pentru ca erau ca noi, iar cei de renault 18 ai puntii aveau o uzura crescuta si mi se pareau ca s'au dus rulmentii si noi nu mai am luat(rulmenti mici specifici tamburilor RN)
Si ceva lucrari de tablarie:
maho
Peticele sunt decupate de pe alte donatoare, sau lucrate de tine ? Arata bine.
iulica89
La ce se vede cu gri am decupat si prelucrat din table de connex(faltuit muchiile) pentru ca nu am gasit de uzina si nu am mai avut rabdare sa caut, iar ce era inainte nu imi oferea satisfactia muncii-de carpit mergea dar nu iesea ok...
Am curatat si tratar cu feruginol partile unde voi suda, astept sa treaca sarbatorile, sper sa mi se onoreze promisiunile in legatura cu podul pedalier(nu as dori sa pun de connex desi sunt vopsite in negru mai nou).
iulica89
Bara spate noua nr2 cu bara fata acceptabila ce vor echipa verzitura:[attachmentid=1627960956] [attachmentid=1627960957] [attachmentid=1627960958]

De prin batrani:[attachmentid=1627960959]

Multumesc Dragos pentru manere si coltare!
DACIOTUL_97
Dabia astept sa vad ce iese.Cu vopsitul cum procedezi ?
STORMTROOPER
Cu placere si sa-ti fie de folos, abia astept sa vad rezultatu final!!


iulica89
Nu stie de frica tongue.gif
Alte fiare vechi:[attachmentid=1627961805] [attachmentid=1627961806] [attachmentid=1627961807] [attachmentid=1627961808] [attachmentid=1627961809] [attachmentid=1627961810] [attachmentid=1627961811] [attachmentid=1627961812] [attachmentid=1627961813] [attachmentid=1627961814]


Felicitari pentru modul in care ai reusit sa scoti masina!!!
Rob3rto
QUOTE(iulica89 @ 13 Sep 2014, 16:40)
Felicitari pentru modul in care ai reusit sa scoti masina!!!
*



Asta-i pentru mine? unsure.gif
iulica89
Da!
Ce chit ai folosit si cum?
nelu_1985
Te descurci bine, e excelent ca o faci in regie proprie fara sa dai bani si materiale bune la cine stie ce carpaci;
Imbinarea dintre aripa noua si cea veche eu as fi facut-o cap - cap, cordon de sudura grijuliu si polizat, chit aproape deloc.
La masca fata nu-i sudezi si grilajul ala cum au pana in '89?
Compresorul e bunicel, am si eu un Black & Decker tot cu butelie de 50L, daca nu vopsesti suprafata mare fara oprire, tine 5-6 bari, in schimb daca-i dai tare mai mult de 4 nu reuseste sa tina; oricum depinde si de pistol, dar la gruduit si antifonat/terosonat e mama lui.
Spor mai departe!
Rob3rto
QUOTE(iulica89 @ 13 Sep 2014, 19:10)
Da!
Ce chit ai folosit si cum?
*



In poze nu se vad defectele, n-am finisat-o impecabil pentru ca la primavara primeste vopsea toata la cineva care se pricepe!

De data asta am folosit chit Sinto si de fibra si de finisaj.. Muuult mai ok decat cel de la Body folosit anul trecut smile.gif

Ideea e sa dai chit de fibra in goluri mari, pentru ca nu crapa deloc! Apoi peste el un strat subtire de chit de finisaj, pentru ca e mai fin si se freaca altfel..

Apropo, fusta fata am sudat-o si eu tot in electric, dar cu niste electrozi din inox cu nu mai stiu ce. Tabla nu s-a gaurit deloc si sudura e foarte-foarte rezistenta! Daca vrei il intreb pe tata exact ce electrozi sunt aia rolleyes.gif
maho
QUOTE(nelu_1985 @ 14 Sep 2014, 00:08)
Imbinarea dintre aripa noua si cea veche eu as fi facut-o cap - cap, cordon de sudura grijuliu si polizat, chit aproape deloc.

Nu prea se poate trage cordon mai lung de sudura la o tabla subtire, pt. ca se deformeaza si se gaureste.
iulica89
M'am cam chinuit la capitolul sudura dar pana la urma a iesit cat de cat.
Goluri mari nu am, totusi voi da cu chit de fibra-incerc sa iasa cat mai ok... Astept unda verde pentru podul pedalier sa ma apuc de treaba(il schimb cu totul) -ideea e sa nu mai carpesc sau sa carpesc cat mai putin.

Grila de la radiator nu a avut'o din fabrica probabil pentru a asigura un debit mai mare de aer radiatorului(mare si el) si parca nu as mai interveni si acolo-oricum nu se vede de bara si spoiler.
iulica89
Table:
gavrisan lucian
QUOTE(iulica89 @ 14 Sep 2014, 10:57)
M'am cam chinuit la capitolul sudura dar pana la urma a iesit cat de cat.
Goluri mari nu am, totusi voi da cu chit de fibra-incerc sa iasa cat mai ok... Astept unda verde pentru podul pedalier sa ma apuc de treaba(il schimb cu totul) -ideea e sa nu mai carpesc sau sa carpesc cat mai putin.

Grila de la radiator nu a avut'o din fabrica probabil pentru a asigura un debit mai mare de aer radiatorului(mare si el) si parca nu as mai interveni si acolo-oricum nu se vede de bara si spoiler.
*




QUOTE(iulica89 @ 20 Sep 2014, 20:07)
Table:
*


Zici una si faci alta?
harby ;))
QUOTE(iulica89 @ 20 Sep 2014, 19:07)
Table:
*


ce electrozi folosesti?
iulica89
Pai cand stai aproape doua luni pentru un pod de uzina iti cam trece cheful de asteptat-plus ca vine iarna si nu am unde s'o tin asa desfacuta si imprastiata-macar vopsita si o echipez si cu zapada pe mine...
160 lei pe connex eu nu dau-mult prea subtire tabla. Si mie imi pare rau dar asta este situatia...
Electrozi am folosit de 1.6 unde a fost tabla subtire si de 2mm la table mai groase.
iulica89
Za floor:[attachmentid=1627963562]
Za enjin:[attachmentid=1627963563] [attachmentid=1627963564]

Motorul are 68kkm, va fi convertit la carburatie cu delcou de 1.6 si montat pe verziciune.

Cine doreste "kit'ul" de injectie sa'mi scrie pe PM
nelu_1985
Motor 1.6 de nova...fain; monteaza-l cu ambreiajul de 200 si va merge bine impreuna cu cutia aia ce-am vazut-o mai sus
Rob3rto
Unde ai gasit delco de 1.6? Vreau si eu sad.gif

Te incurci cu dublucorp? blush.gif
iulica89
Motorul va fi montat cu cutia 365-11 pe care am luat'o saptamana trecuta numai sa gasesc un disc de ambreiaj bun(placa e ca noua-de uzina).
Motorul de pe o nova GTi cu 68kkm, carburatorul si delcoul de pe o Nova GT cu 117kkm. Vor fi si incercari de dublucorp cu GPL-chiar sunt curios cum va trage biggrin.gif ; pe masina se va monta cu simplu corp de 1400(al masinii) din motive tehnice(RAR-ITP).
Mai sunt Nove din ce am vazut pe acolo, s'ar putea sa mai gasesti...
Daciotul_98
nice job excl.gif
iulica89
Am dezechipat suspensia fata, au mai ramas basculele si tendoanele spate cu bascula centrala, curatat podeaua si portbagajul si feruginol peste tot:
Daciotul_98
pacat ca altii ziceau ca nu merita masina facuta wacko.gif
iulica89
Este la aprecierea fiecaruia ce merita si ce nu...Si eu ziceam ca repar oalele si chituiesc aripa dar pana la urma le'am schimbat...numa cu podu o fost altfel biggrin.gif tongue.gif

Azi:
iulica89
Dupa pasivare si grunduire, azi am aplicat mastic pensulabil in zonele in care se imbina tablele(aripi, pod, oale), iar dupa doua ore am aplicat insonorizant unde stratul nu mai exista, mai am o cutie pe care intentionez(sper sa ajunga) sa o dau in compartimentul motor pe unde am sudat, pe praguri si in portbagaj. Mai am de schimbat bucsile pe fata cu unele de pick-up(Ardeleana-sunt mai lungi), pe spate am achizitionat Fartec la fel si in cazul basculelor superioare. Pivotii sunt inca buni.
Puntile si elemetele de suspensie intentionez sa le vopsesc cu "lovitura de ciocan" culoare negru-de fapt e un gri inchis, pe dedesubtul masinii cu acelasi tip vopsea , dar verde, iar masina va fi vopsita in culoara verde Fougere(prezenta pe Logan pe la inceputurile fabricarii sale).
Rob3rto
Acelasi insonorizant l-am folosit si eu. Unde e grund sub el se exfoliaza la lovituri usoare, ori probabil am avut eu norocul sa nu nimeresc un grund mai poros sa prinda bine pe el..
Spor! biggrin.gif
STORMTROOPER
Pina aici imi place cum ai lucrat, spor pe mai departe.
1310CL
Foarte frumos lucrat ! Cand dai pe la Arad? radmasa.gif am si eu una de carpit. biggrin.gif

Spor la treaba si respect pentru munca depusa ! Sper sa-ti iasa exact cum iti doresti.
Raul90
eu zic sa nu te zgarcesti la antifon. Da pe toata podeaua, sa nu-ti para rau mai tarziu....
iulica89
Nu am sa ma mai apuc de vre'un alt proiect decat daca ar fi vorba de o Dacia Sport sau Dacia break TX, costurile sunt destul de mari pentru o masina oarecum comuna...
Insonorizant nu am dat decat pe unde a fost necesara refacerea stratului cu pricina-nu avrea rost sa o ingros degeaba.
La Remat este intotdeauna o loterie-daca ai noroc gasesti ce vrei-saptamana trecuta era un TLX cu vro 36kkm de pe care am luat un set de chedere de geamuri cu inima pentru a monta pe aceasta.

Multumesc pentru aprecieri!

Azi:
Def Jam
Arata bine, bine. Apropo de Break-ul ala bej de langa Spitalul Schuler, de la parculet, l-a cumparat o femeie si l-a facut zob, prima oara la trosnit in fata si a doua oara, cred ca a intrat unul in ea din spate, ca era trosnit rau si in spate, acum nu l-am mai vazut deloc. Pacat de el ca arata acceptabil, era o baza buna de plecare.
iulica89
Stiu, l'am vazut pe undeva pe la obor, lovit.
Am avut intentia de a'l cumpara, omul vroia 1500 lei, neaparat vroia sa il transcriu, tocmai ii expirase itp, am dat o tura cu el-nu avea frane, podeaua era destul de ruginita, usile spate chituite peste rugina si umfla din nou, aripile spate-stanga era sudata toata partea de jos, dreapta era stearsa...oricum il scoteam cum am scos'o p'asta verde, deja cand am sunat sa vad daca il mai induplec cu actele era data...Aia e.
Oricum am unul TX alb cu bari cromate in target care mai mult sta(spre fericirea mea) si un sport cu 57kkm dar care desigur si el a avut o viata grea-totusi reparabil. Bani sa fie!
Def Jam
Asta este cred prima problema. Banii. Si eu am mai gasit prin afara Ploestiului masini bune, dar din lipsa de bani nu m-am putut agata de nimic. Momentan as avea ceva maret in plan, dar nu cred ca o sa se intample miracolul, ceva vechi din '66 in 2 usi, mai exact Opel Rekord C. Dar dupa cum spuneam, tot banii ma da inapoi.
iulica89
Zdrentele la uscat:

13 Oct 2014, 11:15:
Zdrentele uscate:
iulica89
Am folosit la echiparea fuzetelor discuri noi(nu stiu provenienta-au un G stantat pe muchie si alte cateva simboluri pe interior), rulmenti URB auto, table de protectie noi, de uzina, vopsite in aceeasi culoare.
nelu_1985
O vopsesti in toamna asta?
iulica89
In functie de vreme/timp/probleme intampinate voi face programul. Oricum nu ma grabesc, o fac bine si cum imi va placea, fara compromisuri.

19 Oct 2014, 13:21:
Multumita vremii capricioase azi am reusit printre picaturi:
1310CL
Frumos iese ! Imi place ca ai multa rabdare,mai bine o faci incet si la sfarsit sa te poti bucura asa cum trebuie de ea ! biggrin.gif va fi masina de zi cu zi sau de garaj? smile.gif
iulica89
Va fi masina de zi cu zi pana iau una de terfeleala...
Maine sper sa asez aripile fata cum trebuie, sa incep sa le curat si sa vad starea lor reala.
Azi am reusit sa o pun pe picioare in cele din urma dupa o asteptare de 5 zile a bratelor inferioare spate(topoloveni); pana la urma am schimbat 3 din 4 pivoti-2 de uzina de prin '89 si unul superior de topoloveni ca mi se pareau cam jucausi astia de pe masina... Oricum sunt multe chichite si nu merita la aceasta etapa realizarea compromisurilor.
nelu_1985
Ai aripi de uzina? Sunt curios cum se vor aseza, e greu de scos la linie modelul asta.
La cea veche nicicum nu am reusit sa aliniez aripile corect, pana in ultimul moment aveam de gand sa le inlocuiesc sa o aliniez corect, dar nu s-a mai intamplat. Acum astept inca cel putin un an sa ma apuc de asta rosie; pana una alta ung cu vaselina si torn ulei pe unde are zone critice.

cea veche [attachmentid=1627967077] cea noua [attachmentid=1627967078]

nici una cu aripi originale...
iulica89
Din pacate nu's de uzina, una e turceasca si una romaneasca de srl'ul anilor 2000... O sa fie show sad.gif
iustin_uap
QUOTE(nelu_1985 @ 20 Oct 2014, 21:10)
cea veche


Ce s-a intamplat cu masina alba? Scuze pt. off topic, dar nu m-am putut abtine. Arata prea bine.

On topic: Frumos lucrat, Iulian! Mult spor in continuare!
nelu_1985
Remat...Initial intentionam sa o refac, dar avea un semilonjeron petecit si unul de conex, pod pedalier de conex sudat prost si in pozitia incorecta.
Aveam de inlocuit asa: ambele semilonjeroane, fusta fata + spate, reparatii la aripile spate, reparatii la semiaripi fata, pod pedalier fata + ceva reparatii spate dreapta, aripi fata. Toate problemele au aparut in locurile unde a fost reparata prima data prin 2000 in zonele sudate cu autogen si la piesele de calitate proasta. Vopseaua aia frumoasa de pe ea a fost data in 2006, dar dupa vreo 4 ani a inceput sa se umfle, erau boroboante mici cu apa in ele si la spalare cu jetul se lua vopseaua bucati de 3-5 cm pana la spritzchit pe care erau niste puncte dubioase (parca era mucegai); Nu mai aveam siguranta ca urmatoarea vopsea va sta pe ea; Atunci am luat decizia de a o da la remat, am inlocuit aproape toate piesele de pe ea cu altele defecte si la revedere.

Domnu' propetar de topic, scuzati poveste masinii mele;
sspoitoru
Ce inseamna ca ai curte cu utilitati...
Bravo maestre, te urasc si pe tine icon_mrgreen.gif

cum e cu feruginolul asta?
marca si tehnica de aplicare.
iulica89
Aripe s'au asezat destul de bine dupa indreptarea mastii fata, nu am apucat sa le vopsesc-am avut de eliberat curtea...

feruginolul se da cu pensula, se freaca cu peria de sarma dupa o zi(timp de actionare) , se spala, degreseaza si bidineste.
Tommi.
Cea din poza este cea galbena? ohmy.gif
STORMTROOPER
Nu, este cea verde, o parte din tablaria celei galbene o sa fie pe aceasta
iulica89
Nu chiar... Este cea galbena pe care am taiat'o in 4 si am dus'o la reciclat. Era foarte buna ca tablarie numai ca fusese lovita si reparata prost de unde si rugina, am observat si o talpa lipita pe deasupra lonjeronului dreapta fapt care mi'a pus capac si am decis ca nu mai stau de reparatii(valabil si pentru cea bleu). Toate suruburile sunt in stare impecabila, am sa le inmoi in decanol si o sa le depozitez corespunzator pentru un posibil viitor proiect.
iulica89
Winter it's comming: biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.