Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu Trafic 1,9
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
furia galbena
Buna seara , sint nou aici in forum si am si eu o problema: motorul pina intra turbo ,la 1900,2000 ture nu are putere.Porneste foarte usor la rece si la cald are 250.000 km si aparte aceasta problema merge super.Am cumparat-o din Olanda la 190.000km si de atunci in afara de intretinerea (filtre si amortizoare fata)nu am mai facut nimic.Nu se aprinde nici un bec la bord .De mentionat ca mai dedemult de doua ori s-a aprins pentru scurt timp becul din bord care reprezinta bujia,am oprit motorul si repornindul s-a stins .Insa mi se pare ca de atunci are aceasta problema .Sa fie de curatat ERG-ul? Este cineva care a mai patit asa ceva? Cum se face?
furia galbena
Hai oameni buni chiar nimeni nu stie ce poate sa aiba bubulina mea? ph34r.gif
cj98czh
Eu zic ca este cam identica problema cu asta:

http://www.reno.ro/Fara-putere-sub-2000-rpm-t210957.html

espacern
Pe aria dedicata Laguna 2 gasesti multe dintre rezolvarile la problemele tale.
Motor de 1.9 DCI prezent pe masina ta este identic cu cel de pe Laguna 2.
NB!
furia galbena
Hristos a inviat !si multumesc foarte mult pentru indicatii ,dupa Paste ma apuc de desfacut si de surubarit la bubulina mea
furia galbena
Buna seara tuturor se pare ca am gasit boala bubulinei,si zic se pare pentu ca am curatat supapa EGR care era destul de murdara ,cam 30% din diametru era obturat cu mizerie ,un slam negru de parca era asfalt.Nu am avut posibilitatea sa curat si restul galeriei de admisie pentru ca nu am avut timp , eu folosesc masina in fiecare zi si nu pot sa o tin oprita . Am ajuns la ora 19 acasa am scos supapa,care a iesit destul de usor nu, ma asteptam, i-am dat i curatata cu diluant ,asta am avut acasa apoi am montat-o la loc.Totul a durat aproape 2 ore .Probind masina pare mai sprintena dar de la 3000 de ture in sus mi se pare ca nu mai este asa de sprintena cum era ,poate este o impresie.Simbata ma duc la munte cu masina iar in urcare am sa o forjez un pic.Asa cum mai spunea un coleg masina nu am prea turat-o pentru ca merg mult prin oras.Pun si niste foto

28 Apr 2011, 23:24:
Am sa mai postez dupa ce mai forjez un pic masina
Stefi_R
Buna ziua,

Posibil ca admisia (dupa EGR) sa fie destul de incarcata cu mazga uleioasa+funingine+calamina; La 1.9 dCI nu stiu cum este, deci nu-mi dau cu parerea, dar la mine (1.5 dci) desi EGR-ul era nesperat de curat, doar usor afumat cu funingine, teava de legatura curbata dintre EGR si galeria de admisie era destul de incarcata si destul de dificil de curatat. Cand o sa am mai mult timp, o sa ma documentez si poate o sa desfac si galeria de admisie si o sa o curat. Dar totusi, problema mai mare poate fi de la depunerile din acea teava de legatura. Exista asa ceva la motorul dvs.? Am sa ma uit si pe aria sugerata de Espacern.
Numai bine si succes.
furia galbena
Daca te uiti atent in fotografii erg este motat pe galeria de admisie la intersectia cu turbo

29 Apr 2011, 12:36:
Daca te uiti atent in fotografii erg este motat pe galeria de admisie la intersectia cu turbo intercoler si filtrul de aer

29 Apr 2011, 12:54:
Daca te uiti atent in fotografii erg este motat pe galeria de admisie la intersectia cu turbo intercoler si filtrul de aer oricum este un motor de 250000 km
furia galbena
Buna seara scuze ca nu am mai postat nimic dar... Dupa ce am curatat supapa erg am avut multe drumuri la munte si acolo am mai calcat-o un pic,regim de 2500 2800 ture aproape constant.Surpriza masina s-a comportat foarte bine fara lacune de putere de la 2000 de ture in sus,pare mai sprintena in schimb de la 1500 la 2000 nu mi se pare mare schimbare , poate este o impresie a mea(mai am un passat de 131cai 4/4 de care nu trebuie sa te rogi de ea).Astazi ca am facut plinul am constat ca a consumat mult mai putin.Normal de un plin fac cam 950- 970 km ,astazi aveam 10010 km si mai aveam o liniuta pe litrometru (aproximativ8-9 litri) .Am litrometru tip logan ,electronic si nu stiu sa apreciez corect. Oricum cred ca a meritat chestia cu supapa erg (curatirea)...Un plin il consider 75-78 litri pentru ca nu sta in rezervor mai mult de atit,si inainte sa se aprinda beculetul de la rezerva
cj98czh
Motoarele cu injectie coomonrail cum este si al tau ... dau puterea in turatii mai ridicate ... nu prea ai ce sa cauti sub 1800 rpm cu ea .... in schimb pentru bunul mers al motorului si al turbinei iti recomand sa te dai la ea .... adica schimbat la turatii mari (cand traficul o permite bineinteles ... 3000-3500 rpm) si o sa vezi ca ai alta masina ...

Nu compara tehnologia CR cu PD de la VW ... sunt 2 lucruri total diferite .... PD de puterea la turatii mici ... CR mai sus ...
furia galbena
Aici aveti dreptate de la 2500 ture in sus e o bomba merge de maninca dunga de pe asfalt, fratele meu are un volvo v 40 cu acelasi motor doar ca are 110 cai115 si are un stil de conducere mai turat .La el supapa erg este doar afumata nu are nici un pic de sedimente ,motor de 280 000km,si merge de te crucesti are un consum de 5,5 maxim 6 fara interventii la motor ,doar filtre si ulei schimbat la 11000 13000 km,ulei sintetic 5w40
danman
Pierderea de putere poate fi de la senzorul presiune supraalimentare ce e agatat pe caroserie langa TRS in dreapta. Am avut aceleasi simptome initial, dupa care s-a aprins definitiv si becul ala gen bujii, dar e nevoie de diagnoza pt siguranta. in jur de 100 euro un senzor nou.
cristi73
Salutare.. Am si eu o intrebare, am un Trafic din 2005 si la 140.000km am pierdut lichidul de frana din borcan, dar nu pe la frane.. pe undeva pe la scut se vede scurgandu-se, posibil ambreiaj? dar pompa e noua, are cumva cilindru receptor la ambreiaj? ca nici pedala numai am la ambreiaj.. HELP. sad.gif
danman
Da, din pacate ai pierdut pe la rulmentul de presiune (cilindru receptor) sunt un punct slab... si mie mi-a picat la fel in Germania si m-a costat 900euro (100 piesa si 800 manopera) e multa munca la manopera pt schimbat asa ceva pt ca e in cutie. Ar fi bine daca-l schimbi sa profiti de manopera care oricum se face si sa poti schimba atunci si kitul de ambreiaj daca simti ca se apropie ceasul...
cristi73
Mersi frumos...am schimbat deja kitul de ambreaj, asa cum ai zis tu, profitand de manopera, cu acel rulment (cilindru receptor pe care nu-l stiam). M-a costat fix 3099 lei la cobalcescu pe splai si o bieleta anticuplu care era rupta sub cutia de viteze.Au fost prompti si aveau piesele pe stoc, ceea ce ma bucurat fata de alte service-uri. Sper sa ajung si eu ca tine la 350.000km. ---> fara probleme smile.gif
cv02gen
vin si eu cu o problema, care persista mai ales cu venirea frigului..., si anume, megane-ul meu merge tot in suturi, adica: sub 2000 de rpm nu trage deloc, iar cand urca cu greu in turatii, merge binisor...apoi la 3000-3500 imi da un sut, adica intra ca intr-un fel de frana de motor foarte brusc. oare de la ce sa fie? filtrul de motorina nu are nici 8000 de km, iar egr-ul a fost curatat...voi ce ziceti ca ar putea fii? unii ziceau sa schimb filtru de motorina ceea ce o sa fac maine...
tmsarn
Am intalnit si eu cu o problema de asemenea tot ce ati avut si voi, eu am gasit problema: problema a fost cu tubul pe care merge la MAF senzor, a fost zgariat sub colierul pe care e pe tube. Am scos cablul din MAF, si masina a mers bine, nu a avut mare putere sub 2000k, dar a mers bine, cand am pus inapoi cablul masina a fost mort, si a mers in limp-mode. smile.gif Prima data am curatat EGR ul dar am ramas tot cu problema.
dethave
Multumim de informare, dar cred ca din 2011 pana acum initiatorul topicului a mai schimbat doua, trei randuri de 'tube' la masina( daca o mai avea-o).
furia galbena
Cinstit nu prea inteleg ce vroia sa spuna colegul in postul de mai sus ... pare doar o goana dupa posturi puerilice si fara rost . Deh catelul oboseste la drumul lung , fara suparare .
Masina este ,merge , cu mici probleme rezolvabile zic eu .
Nu am inteles de ce atunci cind accelerez masina urca in ture lent nu asa cum apas pedala .
Schimbat erg cu unul nou si curatarea de rigoare ,senzorul de la turbo cu unul nou ... nici o schimbare
dethave
Uita-te la data cand s-a postat problema.Asta-i una.A doua: puerile,nu puerilice. A treia: Egr,nu erg. Cat despre catel...nu comentez.Atat poti.
Ionica13
Buna,am un Renault Trafic 1.9 dci si am probleme cu el,motorul nu are forta,nu trage si nu pot sa prind mai mult de 100 km/h,am schimbat injectoarele,debitmetru aer,EGR,turbo..Ma puteti ajuta,va rog?
dethave
Salut!
Trs-ul l-ai verificat?
furia galbena
Problem again , masina mea , cea din semnatura are circa 380k chilometri si am o mica problema , se accelereaza lent , nu am inteles inca de ce . Ajuns la 3000 ture se tureaza foarte greu ... am de ind sa schimb senzorul care comanda turbo , pare ca nu mai face treaba sa . Nu se aprinde nici un beculet la bord ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.