Fara putere sub 2000 rpm
![]() ![]() ![]() |
Fara putere sub 2000 rpm
jancsiami |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|||
georgerusu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
iti recomand un drum in afara localitatii de 30-40km cu turatii ridicate si foarte ridicate. incearca sa schimbi pe la 3000-3500 poate si mai sus.
Ai un stil de condus putin mai subturat? |
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
Da, am un stil de condus un pic mai subturat
Ce ar trebui sa se intample daca merg 30-40 km cu turatii asa de mari? |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
nonic |
![]()
Post
#4
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
"Sa se trezeasca motorul"
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
supremeon |
![]()
Post
#5
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(nonic @ 15 Apr 2011, 23:57) Asta ar insemna ca in oras sa nu dea aproape niciodata treapta a 3-a, sa circule doar cu 1-a si a 2-a ![]() ![]() Am si eu o sugestie (pe langa cea evidenta, de a circula mai turat): schimbatul motorinei care se alimenteaza deobicei... am constatat si eu ca, bagand cea mai ieftina motorina, parca puterea motorului e diminuata... mai ales cand motorul este rece. |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
la mine se comporta la fel acum 6 luni cand am luat-o. fostul proprietar era obsedat de consum cat mai mic si conducea extrem de subturat, rar vedea masina 2500rpm. Dupa ce am luat-o am facut un drum Iasi-Bacau cu turatii cam pe la 3000-3500 dar a vazut si 4000. asta tinand cont ca la motorul meu zona rosie incepe de la 4500. Cand am ajuns in Bacau...alta masina. Acum merge ireprosabil.
LE: treaba cu mersul turat nu o stiam nici eu pentru ca nu mai condusesem diesel. Un nene mecanic mi-a zis ca motoarele astea-s ca femeile...daca nu te dai la ele iti fac numai belele. ![]() ![]() This post has been edited by georgerusu: 16 Apr 2011, 10:32 |
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ar trebui verificat si senzorul de presiune de pe tubulatura de aer(cea care vine de la intercooler).
Mufa sau firele lui pentru ca dupa simptomele descrise cam asa se manifesta... NB! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
senzorul de presiune o sa iti spuna....ca nu prea ai presiune de la toata funinginea de pe adminie si evacuare. nu iti merge in turatii joase ca nu poate sa respire motorul, cand turbina incepe sa se invarta tare atunci se creeza presiune pe admisie si poate respira mai bine, dar nu suficient. iti iei un weekend liber si te apuci si desfaci tot ce se poate desface si are legatura cu circulatia aerului si il cureti. o sa fii foarte surprins cand o sa vezi ce e in ele.
sa ne tii la curent cu ce faci. |
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
Salut tuturor
cred ca am dat de cauza problemei si o sa am inca 2 intrebari: de proba am cautat un deal abrubt. Abia s-a urcat cu treapta 1 pe deal. Apoi am scos mufa de la debimetrul de aer (cel dupa filtrul de aer) si spre marea mea bucurie tot acel deal a urcat lejer si cu treapta a 3-a!!!!!!!!! Sunt foarte fericit ca am dat de problema dar un pic si ingrijorat, ca debimetrul nu este cea mai ieftina piesa din masina. intrebarile: 1. cu mufa de la debimetru scos pe termen mediu ce probleme poate sa apara la dci-uri? 2. de un timp am martorul galben de poluare+service aprins in bord. Testul imi indica eroare EGR. Am scos Egr, am curatat dar tot ramane aprins becurile. Apoi am schimbat EGR functional de pe o masina identica ca si a mea dar becurile tot nu s-au stins. Oare de la un debimetru defect poate sa-mi indice testerul defectiune EGR? La urma urmei ambele sunt pe sistemul circularea aerului/gazelor? ce spuneti? |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
adox0101 |
![]()
Post
#10
|
![]() ex r19, ex clio2, ex megane 2 Group: Members Posts: 83 Joined: 26 December 07 From: miercurea ciuc ![]() |
Dupa ce ai pus EGR-ul trebuie sa iti stearga din memoria computerului eroarea. De aceea iti apare in continuare becul aprins.
16 Apr 2011, 18:28: Cum au spus si ceilalti colegi ai nostrii, este necesara o curatare a sistemului de admisie si evacuare. Eu am schimbat turbina (deoarece s-a stricat!!!!) si am curatat toata tubulatura. M-am speriat ce putere avea masina dupa aceasta operatiune. Iti urez succes si sa ne tii la curent cu evolutia. Nu merge cu motorul subturat : 2000-3000 ture recomandat!! This post has been edited by adox0101: 16 Apr 2011, 18:28 |
--------------------
renault
Laguna 2, 2.0 DCI, 150 CP, initiale Paris
2.0 dci 150cp, 2007
- CT09YCW
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
Observatie:
Am facut un drive test: Dupa ce am tras jos mufa de pe debimetrul defect masina merge super bine si spre marea mea surprindere consumul a scazut considerabil!!!!!!!!!!! Cu minim 1,5 litri/100km si interurban si extraurban. |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
S-a intamplat la cineva, ca debimetrul de aer a fost defectata iar testerul a aratat defectiune EGR? Este posibil asa ceva?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
Cristi-C |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 1 March 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Verifică electrovana , cea care are 2 furtunașe ca de spălător parbriz și 2 fire.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2001
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
ok. verific. dar cum? trebuie curatat ca si egr-ul? Se poate desface? Sau furtunele sa verific? Te rog sa-mi explici un pic.
multumesc. 19 Apr 2011, 20:27: S-a rezolvat!!!! Deci: Raspund la intrebarea mea cu certitudine: Testerul arata defect EGR dar in realitate EGR este in regula dar Debitmetrul este defectiunea adevarata. 2 testere mi-au arata EGR defect (inclusiv in reprezentatnta) am curatat, nimic nu s-a intamplat, am cumparat alta, iara nimic. Apoi am schimbat debitmetrul si masina merge super ok, si si martorul galben s-a stins in bord. Acum am dat de o smecherie cum sa verific EGR daca functioneaza fara sa scot din locul lui: 1. Pornesc masna 2. Opresc dupa 20-30 secunde 3. Fug repede la motor si pun urechle cat mai aproape de EGR 4. Trebuie sa se auda 4-5 ori tac-tac-tac-tac-tac. 5. Dupa oprtirea motorului EGR deschde si inchide complet de 4-5 ori si aceste sunete se aud foate bine bafta This post has been edited by jancsiami: 19 Apr 2011, 20:27 |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
maxop09 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 25 April 06 From: CONSTANTA ![]() |
Si unde este debitmetrul asta???
|
--------------------
renault
laguna II
2006 2.0 T
- CT-62-***
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
Debitmetrul de aer se afla imediat dupa filtrul de aer si este conectat direct in carcasa filtrului. Este din plastic de culoare neagra si intra in ea o mufa cu 6 pini.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
BuciX |
![]()
Post
#17
|
![]() Mega...ne Group: Members Posts: 55 Joined: 11 October 09 From: Targu-Mures ![]() |
La ce pret ai luat debitmetrul? Eu vad pe original niste preturi astronomice. E Hella cumva?
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCi
|
|
jancsiami |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 March 11 ![]() |
Intr-adevar debitmetrul costa enorm. Eu am avut noroc (spun eu), am cumparat unul aici la Oradea nou aftermarket la 251 ron. Cel care urmeaza la pret este 430 Ron, tot aftermarket. Dar functioneaza bine macar.
Referitor la EGR, daca auzi tac-tac urile de care am vorbit (el se autocurata), asta inseamna ca lucreaza, dar nu inseamna, ca EGR nu trebue curatat. Usor se poate sa se intample, ca este functional, dar necesta o curatire. Momentan folosesc masina cu mufele trase jos de pe EGR si Debitmetru. Consumul este foarte mic, performantele sunt 95% ca si cu mufele bagate si in plus nu se uzeaza aceste elemente foarte scumpe. Apoi la sezonul rece voi pune mufele la loc (folosind EGR se incalzeste un pic ma repede motorul). Numai martorul galben deranjeaza putin, in rest totul merge ok. Atente! Trasul firelor jos de pe EGR si Debitmetru nu este o recomandare! Fiecare o face pe barba lui. Eu consider, ca nu este un pericol. |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
SuperSteaua |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 January 05 ![]() |
Salut,
Am avut si eu o problema asematoare ca simptome. Problema era data de senzor turatii motor. L-am scos si l-am gasit plin de span si drept urmare nu mai indica turatia motorului normal catre computer. L-am curatat l-am pus la loc si problema s-a erzolvat pe loc. Diagnosticul l-am pus cu ajutorul unui electrician care avea sonda pentru computer. Dupa curatare am facut si o resetare a parametrilor aprinderii tot cu electricianul. Precizez ca eu am motor 1.6 benzina. Multumesc. This post has been edited by SuperSteaua: 22 Apr 2011, 09:23 |
--------------------
DSN
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
am si eu o problema asemanatoare:
Nu are putere la turatii mici si nici la mai mari.......cel putin daca merg cand motorul este rece pana nu ajunge la temperatura optima ii un dezastru.imi vine sa o imping. cand ii motorul cald merge binisor pana dupa 80km/h si dupaia brusc se taie puterea si se aprinde rezistenta. si ii gata. numai merge pana nu opresc motoru si il pornesc si la fel aceasi problema. am schimbat turbo ca sa stricat am curatat egr,conducte intercooler, intercooler,partial admisia, schimbat sensor presiune turbo schimbat debitmetru aer, schimbat si sensorul n75 sau cum ii spune cel care deschide turbo pe baza vacumului. masina nu vrea sa mearga. este un laguna 2 din 2002 1.9dci 88kw 120cp. ma puteti ajuta?chiar nustiu ce sa ii mai fac am dus masina in multe service-uri si se uita la ea ca broasca la semafor. si mai ceva imi scoate fum negru cand accelerez ori ca ii pe loc ori in forta . ori cu becul aprins. nustiu ce sa ii mai fac. sa mai intalnit cineva cu o problema asemanatoare? |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
R19/16v |
![]()
Post
#21
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Mergi la reno si vezi ce-a inregistrat calculatorul ala acolo. Nu mai ai dacie.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 14:10 |