Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: check injection + service
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
geanitov
am un megane 29 (scurt) 1.5dci , 60kw. 157000km in bord.de cateva luni circul cu mesaju pe calc de bord check injection + martor service. masina trage, nu intrerupe , consum normal. kand pornesc dimineatza dureaza cateva secunde in plus pana o ia, kand e rece motoru, in rest pe timp de zi porneste normal , la sfert. daka a patit cineva aja ceva, dka se stie sigur , sunt recuoscator. am citit si eu pe forum k problema ar fi incepand de la buji pana la injectoare,,,,,,, multumesc anticipat . masina nu manaka ulei, turbo schimbat la 120000. astept raspuns.
Gabi
Se poate sa fie de la bujiile incandescente. Cand au fost schimbate?
$$ilvviu
Trebuie sa faci o diagnoza.
geanitov
bujiile nu se mai jtie de cand nu au fost schimbate, imi este tare frica sa nu fie injectoarele, problema e ka la cald porneste perfect fara pic de fum, la rar a iesit perfect la gaze. dimineatza kand e rece invarte mai mult electromotoru pana o ia si kred k e normal sa dea cu putin fum de la motorina aia nearsa. am sa merg sa schimb bujiile, pe diagnoza apaare dka nu lucreaza vrouna ? sau dka e vreun injector defect? sau este vreun test mai special pt injectoare, ? multumesc
am omis sa scriu , masina este 2003, inamtrikulata RO IN 2007, adusa din franta.
eu o am de 7 luni
Gabi
mai mult ca sigur ca e de la bujiile incandescente, insa cel mai sigur e sa faci un test la un service sau la romeo ( vezi pe forum).
marian24gam
geanitov sigur sint bujiile ,una s-au mai multe asa aparea si la mine am fost la diagnoza si pe tester aparea modul de preincalzirea motorini ,poti scoate pe rind cite o bujie si o verifici direct la bateria masini care nu se inroseste e bulita foarte simplu
diasul
De la bujii nu iti apare eroare de check injection si porneste fara sa se prea chinuie si fara bujii. Aproape sigur injectoarele sunt de vina. O sa-ti porneasca din ce in ce mai greu pana cand nu o sa-ti mai porneasca deloc. Poti face un test foarte simplu sa vezi daca sunt injectoarele. Cu motorul pornit scoate retururile de la injectoare si vezi dupa ochi cam ce debit are. Daca arunca cu jet continuu sau aproape continuu ele sunt de vina. Daca debitul este relativ mic nu sunt ele. Preventiv ia-ti un spray de pornire in caz ca nu mai reusesti sa o pornesti dimineata ca sa nu o omori. Eu exact aceleasi simptome le-am avut anul trecul si le-am reconditionat. Bafta si sper sa ma insel, poate ai ceva mai necostisitor.
konektor
Concluzia mea este: atat timp cat tu zici "de cateva luni circul cu mesaju pe calc de bord check injection + martor service" , nu are legatura cu bobinele, e clar o problema de injectie pot fi multe cauze, cea mai plauzibila - injectoarele.
@diasul a pus punctul pe i - cea mai la indemana verificare e cea pe care a spus-o.
Unul singur e de ajuns sa aibe scapari pe retur la pornire, common rail-ul e putin pretentios la pornire datorita rampei comune la toate injectoarele.
la fel in mers poate sa-ti dea rateuri de alimentare sau mai grav sa ramana blocat pe deschis ceea ce duce la topirea capului pistonului(cazuri destul de rare totusi)
O verificare la un centru autorizat poate sa-ti spuna ce se intampla.
Si cand e rece toate o iau mai greu ( ma refer la diesel), intra preincalzirea +faptul ca motorul e contractat, iar pornirea devine mai greoaie.
@diasul"Preventiv ia-ti un spray de pornire in caz ca nu mai reusesti sa o pornesti dimineata ca sa nu o omori" - are dreptate, dar nu abuza de astfel de porniri poti face muuuuult rau motorului.
Bafta!!
Meganer
La mine au fost bujiile, aveam acelasi mesaj "Check injection" + becul "service". Le-am schimbat acum, vineri (30 oct).
Cel mai sigur afli la service.
geanitov
am sa incerc sa vad cum ati spus, cu injectoarele. cat a costat reconditionatu injectoarelor? tare mult aj vrea sa nu fie belea asta , am sa incerc si bujiile . pt cine mi-a dat sfatu ka ar fi bujiiile, prezenta aceleasi simptome la la mine? kat au costat bujiile si cum se numesc.
diasul
Reconditionatul injectoarelor este undeva pe la 350-400 RON/injector. Bujiile sunt cam 40-50/bucata. Mai de calitate sunt NGK, DENSO.. . Dar cel mai important e sa-ti puna cineva diagnosticul corect.
sooo
Eu am aceeasi problema insa la un motor 1.6 16v benzina imi sta becul la service si pe dispay scrie check injection motor merge bine la cald numai ca dimineata cand o pornesc merge cateva secunde si se opreste si asa face pana se incalzeste dupa ce sa incalzit numai se opreste.Am curatat clapeta de acceleratie am schimbat senzorul de pe axa cu came si cel de pe geleria de admisie si nici un rezultat bun.Ma poate ajuta cineva va rog?
19vik
Am avut o problema asemanatoare, vezi aici, numai ca la mine nu se oprea dupa pornire si pe langa Service + Check injection aveam si relantiul pe la 1300 rpm, nu tragea si abia ajungea pe la 3000 rpm. Am curatat clapeta si mufe fara rezultat, abia dupa ce am schimbat si ultimele 2 bobine sagem am scapat de belea.
Cu bobinele sagem, mergea prost motorul rece la temperaturi sub 7-8 grade de cand am luat-o. Cu Beru merge ca nici-o data smile.gif
Ce senzor de pe galeria de admisie ai curatat? Ar trebui sa-l verifici si pe cel de pe volanta.
sooo
l-am schimbat senzorul de pe galerie,am schimbat si bobinele am pus beru si bujii bosch si nici un rezultat
19vik
Pe galeria de admisie sunt 2 senzori, unul in fata de temperatura aer admis si unul in spate stanga (spre parbriz) de presiune, pe care l-ai schimbat? Ai citit in link-ul ala mai jos? Eu am gasit si pini oxidati in mufele de jos ale ECU.
sooo
da este ok si cel de jos am curatat mufele la toti senzorii si nimic am schimbat si senzorul de presiune.
xadoxadox
biggrin.gif Salut!
Cu pornitul greu am si eu o problema: cand am vrut sa o pornesc la -18 grade dimineata, am stat mai mult de 10 secunde, cred ca vreo 20 pana sa inceapa sa invarata...dar a pornit din prima. Asta a fost acuma vreo luna. Acuma insa cum au revenit frigurile astea, vad ca tot mai ezitant porneste dimineata, iar de vreo 2-3 zile am vazut ca invarte mai mult, si chiar la un moment dat parca da sa se innece. La cald porneste imediat.
Problema mea cu check injection este veche si o poti gasit pe forum aici (spuneau ca am semnal intrerupt la pedala de acceleratie). Ceea ce am observat cu check injection la mine este ca de cand bag motorina de la OMV alpin diesel, chiar daca e mai scumpa, nu prea imi mai apare eroarea. Daca bag insa ceva mai ieftin, imi da check injection aproape tot timpul cand pornesc motorul la cald. O chestie interesanta in ultima vreme cand imi dadea check injection si relantiul urca la 1000RPM, daca stateam in loc si calcam frana relantiul scadea la normal, iar daca ii dadeam drumu la frana, iar urca la 1000...
In plus la turatii mai mari si la accelerari mai puternice, zgomotul motorului este infundat, si consumul instant creste foooooooarte mult... peste 15-17 (pana mergea bine masina cand acceleram la trei sferturi de pedala consumul ajungea maxim la 11-12 si tragea bine). Nici la 2200 de ture cand ar trebui sa se auda turbo ca suiera, nu se mai aude nimik, ci in loc sa traga mai tare, parca ezita si pe masura ce urc pe la 3000 zgomotul devine urat si infundat.
Mai sper sa mai trag de ea asa vreo saptamana, doua, si pe urma merg cu ea la service ... la ce sa ma astept? injectoare? turbo? ambele? biggrin.gif ...
PS:am trecut zilele astea de 120.000 km cu masina... deci trebe sa fie turbo, nu? biggrin.gif
sooo
motorul meu este pe benzina porneste imediat la rece dar nu sta la relanti merge cateva secunde si se opreste cand o pornesc imi apare check injection si becul service acum am schimbat si clapeta de acceleratie si tot asa face.
tpv
Buna,
dimineata -6 grade, pornire ca de obicei (foarte buna), aprins martor SERVICE si in bord CHEK INJECTION.
Am citit despre acesta problema pe forum, dar nu are aceleasi manifestari, porneste bine, trage de rupe, mers regulat la relanti, nu scoate fum, in concluzie are mers de motor foarte normal.
Ce parere aveti?
ady24
Eu as incepe prin a verifica mufele de la injectoare,plus senzorul de apa de pe filtru.Daca toate sun ok, mergi ci ea la o diagnoza, afli exact cauza.
30 mdc
daca la pornirea cu motorul cald nu apare mesajul, sigur sunt bujiile

puteti sa va duceti la toate testele
oana2009
Sau captor ax came...
ady24
QUOTE(oana2009 @ 8 Mar 2011, 22:03)
Sau captor ax came...
*



Daca era captorul de la axa cu came ii pornea greu, dar el spune ca nu are probleme cu pornirea.
tpv
problema rezolvata, o bujie care nu lucra la parametri.
simyandrei
aceiasi problema o aveam si eu care s a rezolvat cu schimbarea undei bujii care nu mai functiona
CRyS`
Cu o diagnoza realizata cu CAN CLIP,aceeasi eroare mi-a fost tratata altfel: injectorul nr 4 avea partea electrica/electronica dusa! Nu putea fi citit si nici rescris! Si din aceasta cauza dimineata pornea balbait la a 3-4-5-a cheie cu mult fum alb! Am rezolvat-o inlocuind nu injectorul cu totul, ci doar partea bolnava cu alta de pe un alt injector!
meggeo81
1-INJECTION FAULT face referire la sistemul de injectie NU LA BUJII !!!
2-injectoarele sunt comandate direct si individual de calculator. Daca iti spune cineva ca ai partea electrica de la un injector arsa si totusi masina functioneaza,dupa ce il schimbi, ala maninca mult c.... ca sa iti arda injectorul trebuie sa ai oarece fluctuatii de tensiune in calculator. Intrebare:ce ar insemna asta?
3-i-auzi duma:schimbi injectorul ars si cu cel nou merge masina. pe asta de ce nu il arde? Nu e acelasi calculator?
Fratilor, intrbati de ma multe ori pina a va da pe mina service-urilor!
Cumparam tepe.....nu masini
QUOTE(geanitov @ 2 Nov 2009, 00:36)
am un megane 29 (scurt) 1.5dci , 60kw. 157000km in bord.de cateva luni circul cu mesaju pe calc de bord check injection + martor service. masina trage, nu intrerupe , consum normal. kand pornesc dimineatza dureaza cateva secunde in plus  pana o ia, kand e rece motoru, in rest pe timp de zi porneste normal , la sfert.  daka a patit cineva aja ceva, dka se stie sigur , sunt recuoscator. am citit si eu pe forum k problema ar fi incepand de la buji pana la injectoare,,,,,,, multumesc anticipat . masina nu manaka ulei, turbo schimbat la 120000. astept raspuns.
*


Salut!

L-a mine s-a aprins check injection pe autostrada (se aprinde doar daca merg constant cateva secunde),bate motorul si daca o las mai mult de cateva ore porneste numai la a doua cheie cu putin fum,am pus-o pe tester: eroare pe injectorul nr 3 (limitare minima injector) sterg eroarea merge perfect,dupa 2 zile la fel numai ca de data asta eroare pe injectorul 4 si inca o data o sterg inca o data merge bine,dansa(megane) a dracu inca o data imi da eroare urmatoare zi pe injectorul nr 2.....motorul bate,cu cat este lasata mai mult cu atat pornirea este mai greoaie,daca este stearsa eroarea merge impecabil......astept nerabdator pareri!


Important: Da bine motorina pe retur...testul cu eprubeta OK
deejay2k1
check injection + bec service, mult fum negru pe esapament, demaraj lipsa, ceva fasait sub capota = intercooler. reparat la Serus, 1.000 lei
djems304
Si eu am probleme cu pornitul dimineata manifestata abia din iarna aceasta, si am schimbat o bujie care era arsa, verificata cu multimetru daca face masa sau nu.
Acum alta e beleaua, inainte de schimbarea bujiei la frigul de acum..imi pornea (masina din semnatura) dupa un set de 4-5 tacanituri (stiti la ce ma refer la pornirea diesel-ului) dupa care dadea in nas si o mai lua de la capat cu 3-4 pacanituri, pentru ca apoi sa porneasca.
Foarte ciudat dupa ce am schimbat bujia, dimineata la frig prima pornire stupoare tacane sa porneasca de vreo 10-15 ori si da injection fault.
Scot scardul mai incerc odata da din nou injection fault dupa 10-12 pacanituri. Intr-un final porneste dupa inca vreo 7-8 pacanituri. Las motorul pornit vreo 20-30 secunde, opresc, si apoi porneste norma. Ce poate fi?
meggeo81
valvele de retur 99%. restul de 1%mizerie sau pilitura
AMZ
nu am mai deschis alt topic odata ce problema este oarecum comuna, mai precis astazi a trebuit sa dau o fuga pana la Busteni, mentionez ca auto este folosit cu precadere in week-end si CO, dar pornita mai zilnic mai ales acuma iarna, deci pe DN1 pe la Otopeni sa aprins Cheita Service si pe Bord afisa-Check injection, iar motorul parca pierdea din putere in treptele inferioare...eu am tot avut experiente cu al meu FAP doar ca de data aceasta beculetul de FAP nu sa aprins, asa ca am mers cu masina bine turata cam 80 km, dupa care a disparut mesajul , la intoarcere tot astazi a aparut din nou..dar dupa 20 km.de data asta si tot cu motorul turat a disparut mesajul, sa aiba legatura tot cu FAP-ul sau e musai sa ajung cu ea la doctor?
Poze
Before & After
AMZ
facut astazi in service o diagnoza, singura eroare memorata este legata de debimetru de aer, sters eroare dat cu un spray pe contactele debimetrului, intrebarea ar fi, acest debimetru se poate curata?... sau cum spunea electricianul ce a facut diagnoza ca daca mai apare eroarea ar cam trebui inlocuit.
rombul
inlocuit
liviuc
Salut.
Rog daca ma puteti indruma. Am un Megane II - 1,6 16V, aprox 80K Km. Am facut revizia la service acum cateva zile: filtre/bujii/ulei. Dupa o zi de mers normal, au aparut: mesajul "check injection", plus "service", plus indicatorul de poluare cu aprindere intermitenta. Relanti normal, dar la accelerare masina tremura.
Am verificat bobinele, ca la carte, observand ca la una dintre ele mersul motorului nu se schimba deloc (cea dinspre baterie). Am schimbat-o cu BERU (150 RON), dar nu s-a remediat. Am crezut ca de vina e bujia cea noua de sub BERU, dar nici cu alta bujie nu s-a schimbat situatia. Injectorul aferent sa fie de vina? Se poate verifica "in house"? Nu am mai patit asa ceva. Si mai ales dupa revizia service-ului. O voi duce inapoi la service, dar ... poate e bine sa am mai multe info de la cineva care poate a avut asa ceva. Multumesc, L
vali_iacov
inca o masinuta cu CHECK INJECTION + SERVICE. Megane II, 2006, motor 1.4 16v, 189.000km. Azi a aparut eroarea, dupa care nu s-a mai accelerat mai sus de 3000 de ture, nu mai avea putere, relantiul era normal, doar cu tendinte foarte rare de a scadea. Am ajuns acasa, am bagat-o in garaj, am deschis capota, am controlat mufele de la bobine, totul ok. Am pornit-o din nou, surpriza...nu mai facea figuri, se accelera normal, fara eroare, fara nimic. Bujiile sunt noi, au maxim 500km, o bobina e noua. Mentionez ca am mers cam mult cu benzina pe rosu, dar nu a dat nici o eroare, si oricum inainte sa o pornesc am bagat 5l de benzina preventiv. Sa fi tras vreo mizerie, pe care intre timp sa o fi eliminat-o? Repet, singura ei problema era eroarea si lipsa acceleratiei peste 3000 de ture (+ lipsa putere in accelerare).
Multumesc anticipat! smile.gif
richard21
salutare stie careva unde se afla senzorul lambda amonte lamegane 2 mersii mult
edmond_79
L-a mine s-a aprins check injection pe autostrada (se aprinde doar daca merg constant cateva secunde),bate motorul si daca o las mai mult de cateva ore porneste numai la a doua cheie cu putin fum,am pus-o pe tester: eroare pe injectorul nr 3 (limitare minima injector) sterg eroarea merge perfect,dupa 2 zile la fel numai ca de data asta eroare pe injectorul 4 si inca o data o sterg inca o data merge bine,dansa(megane) a dracu inca o data imi da eroare urmatoare zi pe injectorul nr 2.....motorul bate,cu cat este lasata mai mult cu atat pornirea este mai greoaie,daca este stearsa eroarea merge impecabil......astept nerabdator pareri!


Aceeasi problema o am si eu. Am un Megane 1,5 DCI din 2002 si de ceva vreme mi s-a aprins ceck injection in bord + service. Am facut un diagnostic pe calculator si mi-a dat defect la injectorul 4. Dupa aparitia service-ului imi porneste foarte greu la rece (3-4 butoane). Mi-a sters defectul si motorul porneste foarte bine. Asta dureaza trei patru zile pana cand imi apare din nou defectul. Dupa aparitia defectului aceleasi simptome, porneste greu la rece si scoate fum. La cald porneste foarte bine. Am crezut ca e injectorul si am incercat sa schimb locul injectorului sa fiu sigur. Am schimbat injectorul 3 cu injectorul 4, am sters defectul, si toate bune, dar dupa 3 zile imi apare din nou cu aceleasi simptome, si tot pe cilindrul 4. Am schimbat mufa care intra in injector pt ca era cam obosita si dupa 2 zile iar imi apare. Am schimbat si cablul care duce de la injector pana la calculatorul de injectie si tot mi-a aparut. Are cineva vreo alta idee ? E clar ca e o chestie electrica dar unde. Multumesc.
vlaicuovidiu
probleme de pornire cu 1.5 dci am si eu, imi porneste foarte greu, cu mesajul INJECTION FAULT, am mers la un service am verificat buji (3 nu functionau) le-am inlocuit si dimineata urmatoare a pornit la fel de greu (la a 4-5 incercare) fara sa-mi mai dea measjul de eroare. Cine a mai avut asa probleme si cum le-a rezolvat, bateria este noua. O data pornita masina merge perfect, la cald porneste la sfert
ionut1.5dci
poate unul sau mai multe injectoare ....
aceeasi problema am intampinat-o si eu in 2010 imi aparea in bord check injection + service,iar cand a venit frigul pornea f.f greu .
M-am dus la un sevice autorizat delphi si am reconditionat injectoarele(doua in cazul meu)
De atunci nu am mai avut probleme si am facut 40mii km.

multa bafta!
marascuflorin
Salut!Am avut si eu problema asta acum o luna,check injection si service.Pornea greu la rece,dupa 6-7 automate pornea.Am dus-o la un service Renault si au pus testerul pe ea.Au zis ca injectorul 4 nu face presiune si au resetat eroarea.Dupa o saptamana a inceput sa faca la fel.A dus-o la un baietas care lucrase la un service renault si a schimbat corpul injectorului,a oprit doar pastila dintr-al meu.Masina porneste la sfert si nu mai scoate gram de fum.M-a costat 100 lei iar la service Renault doar sa puna testerul si sa reseteze eroarea a costat 50 lei.Sper sa fie de folos postul meu. smile.gif
antonino
pornire grea.....sunt multe de spus...si la mine porneste greu dimineata, am schimbat bateria,eliminat o cauza,efect...porneste mai repede dar tot greu,bujiile sunt OK,....bule aer pe instalatie, rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina........pana la urma am descoperit injectorul 3 ce scapa pe retur..inca nu am remediat problema,sper sa se rezolve..ar mai fi o cauza am inteles si rampa de presiune(sau ceva in genul asta) ar putea reprezenta o cauza.. .oricum luna viitoare intra in servce-ul delphi si o sa gaseasca baietii buba...
ARAMIS
un service de recomandat pentru un test injectoare ? de preferat in bucuresti

de facut nu imi pare decat la pornire la rece ca fac figuri.... in sensu ca invarte ceva in plus.

bafta
"marian"
Aceeasi problema si la mine, chek injection + service aprins. La primul tester eroare injectorul nr 4, bujiile nu functioneaza din cauza releului in sensul ca nu ajunge curent la ele si inca 1 eroare pe la clapeta de acceleratie. Motorul nu mai pornea decat la a nu stiu cata incercare cand era rece sau cu un jet de sprai de prnire si pornea imediat, fum cat cupride. Inlocuit corp injector nr. 4, mers inapoi la omul cu testerul, scris injectorul respectiv in calculator stearsa eroarea cu injectorul, numai ca acum era alt injector defect pe tester, releul nu l-am schimbat, apare din nou eroarea cu releul, plecat cu masina toate bune si frumoase masina mergand ca noua tongue.gif porneste cum trebuie,merge bine, trage, asta cam 200 km. Iar s-a aprins service+chek injection, nu porneste decat cu un jet de sprai cand e rece, scoate fum cat cuprinde. Si cand e calda a inceput sa faca figuri la pornire in sensul ca porneste la a 2a cheie cateodata. Omul cu testerul mi-a spus ca pana nu schimb releul cu pricina, eroarea respectiva o sa apara mereu, dar ce treaba are bujiile cu chek injection? Poate cineva avizat sa-mi raspunda la aceasta intrebare?
meggeo81
chek injection:adica sa verifici injectia!!!
mai precis nu-ti lucreaza cum trebuie, cel putin un injector. si astfel, neavind o ardere corespunzatoare iti apare mesajul de mai sus. ai presiune normala dar nu ai volum corespunzator in camera de ardere.
in concluzie, curata injectoarele si dupa, verifica-le pe banc sa tina etans virfurile.
succes!
Catalinmodena
Se vede ca nu ai ce face.Pai daca sti ca releul trebuie schimbat,ce mai astepti?Preferi sa omori masina cu acel spray,care nu-i face deloc bine?
ady24
QUOTE(ARAMIS @ 27 Feb 2012, 12:31)
un service de recomandat pentru un test injectoare ? de preferat in bucuresti

de facut nu imi pare decat la pornire la rece ca fac figuri.... in sensu ca invarte ceva in plus.

bafta
*



@ARAMIS poti vedea oferta mea din oferte permanente wink.gif
liviuc
QUOTE(liviuc @ 19 Feb 2012, 18:52)
Salut.
Rog daca ma puteti indruma. Am un Megane II - 1,6 16V, aprox 80K Km. Am facut revizia la service acum cateva zile: filtre/bujii/ulei. Dupa o zi de mers normal, au aparut: mesajul "check injection", plus "service", plus indicatorul de poluare cu aprindere intermitenta. Relanti normal, dar la accelerare masina tremura.
Am verificat bobinele, ca la carte, observand ca la una dintre ele mersul motorului nu se schimba deloc (cea dinspre baterie). Am schimbat-o cu BERU (150 RON), dar nu s-a remediat. Am crezut ca de vina e bujia cea noua de sub BERU, dar nici cu alta bujie nu s-a schimbat situatia. Injectorul aferent sa fie de vina? Se poate verifica "in house"? Nu am mai patit asa ceva. Si mai ales dupa revizia service-ului. O voi duce inapoi la service, dar ... poate e bine sa am mai multe info de la cineva care poate a avut asa ceva. Multumesc, L
*



Dragi,
am rezolvat problema. Injectorul respectiv era defect (infasurare releu intrerupta). Norocul meu ca masina e pe benzina - pretul unui alt injector a fost suportabil.
A fost inlocuit si lucrurile au intrat in normal.
Regards.
L
sima.dragos
Salutare tuturor.
vreau sau nu vrea trebuie sa ma inscriu si eu in problema "check injection+service" .
Sa va povestesc patania mea: ..la o plimbare cu treburi prin oras dupa ce se incalzeste motorul la normal opresc in fata unei farmacii pentru ceva cumparaturi las masina pornita iar cand ma intorc surpriza "check injection+service" motorul masinii mergea in 3 pistoane. Mers la reprezentanta pune CLIP-ul erori " defect circuit injector 2" + un mesaj de la bujii ceva cu preincalzire. Zic cei de acolo ca e posibil sa fie de la bujii. Sters erorile aparute motorul merge de zic ca nu a avut nici o problema niciodata. Dupa vreo doua zile ma intampin cu aceasi problema in aceleasi conditii. Din nou service sters erori, schimbat 2 bujii care ziceu ca sunt arse . Toate bune si frumoase pana cand dupa alte cateva zile aceasi problema , din nou service aceleasi erori, se ajunge la concluzia ca injectorul 2 are circuitul electric defect si ca trebuie schimbat. OK o facem si pe asta schimbat injector 2 iar dupa un drum de 70 km am ajuns la destinatie iar cand intru in parcare surpriza.. aceeasi problema "check injection+service".
Rog pe cunoscatori sa ma ajute cu o parere/idee despre ce s-ar putea intampla.
apropo am facut si testul injectoarelor cu bidonasele totul este perfect mi-a zis mecanicul
ionut1.5dci
In Bucuresti sunt doua.

Brady Services-Bd. Timišoara Nr. 60-62, Sector 6- Bucurešti -021.444.08.02

RUNE Service-Splaiul Independentei 319 ,Sector 6-Bucuresti-021.316.71.46
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.