Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum ulei Clio diesel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
asabiutza
Totul a inceput acum vreo 4 luni. A fost schimbata distributia(pompa de apa, a fost pus antigel 3L+1L apa, la service).
Totul bine si frumos.
Am facut si schimbul de filtru de aer,motorina,ulei.
La o luna dupa toate astea masina a inceput sa manance ulei. Bucuresti-Buzau, Buzau-Bucuresti 1L. Bucuresti-Pitesti, Pitesti-Bucuresti 1.5L...La inceput am sesizat ca la viteza mai mare dispare mai repede uleiul.
Dupa aproximativ o luna jumate 3 injectoare moarte, schimbate.
Unde am schimbat injectoare mi-au spus ca de la turbina defecta mananca ulei, schimbat turbina(SH), dar problema cu consumul de ulei nu s-a remediat.

Merg din service in service si aud pareri impartite: ba ca turbina nu e buna, ba ca trebuie segmentat motorul ca sunt dusi segmentii de ungere, ba ca trebuie facut motorul cu totul(set motor).

Masina scoate aproximativ 10-15 secunde fum albastru dupa o stationare mai lunga de 3 ore. In acceleratie scoate fum albastru de la 2800-3300rpm, pe loc, dar nu tot timpul. In mers scoate uneori fum albastru peste 2400rpm dar nu mereu.
asabiutza
da mersi. NU ma ajuta cu nimic deoarece nu se incadreaza in ceea ce mi se intampla mie. Am schimbat turbina si face la fel
Relu11
La un service Renault ai fost pentru o constatare? Distributia la ce service ai schimbat-o? Parerea mea de la distributie ti se trage, montata prost, rezultat pe masura.
cmandrei
Nu prea are legatura distributia cu mancatul de ulei ... daca nu era pusa corect cureaua erau alte simptome ...
asabiutza
Azi am gasit ulei pe furtunul care vine din turbina in galeria de admisie( sus la egr ). Furtunul nu este bagat etans si scapa ulei. Intrebare mea este. Are ce cauta acolo uleiul? El fiind introdus in admisie ajunge direct in piston, unde bineinteles este si ars, de aici explicand fumul albastru scos de masina. Ma insel cumva?
DanM55
Salut!
E ceva dubios. .Vreo 5 zile am tinut masina intr-un loc in care o batea toata ziua soarele si azi am zis s-o duc undeva mai la adapost(umbra). Dupa cateva ore(aprox 5h) m-am dus la masina s-o mai lustruesc(in interior) si cu ocazia asta i-am facut si niste poze. Uitandu-ma pe poze am vazut ca e ceva scurs sub masina.Am coborat repede si am observat ca este de fapt o pata de ulei proaspat.M-am dus repede la locul celalalt de parcare si nu era nicio pata de ulei,de fapt niciun fel de pata. Deci dubios mi se pare pozitionare petei si faptul ca nu era nicio pata de ulei in locul celalalt de parcare.Este posibil sa fie o gluma proasta facuta de "vecini" (stau la camin)?(hmmm...poate era dinainte)Mentionez ca nu am lovit-o nici sub masina,nici "deasupra" smile.gif, a si am mutat-o vreo 50cm mai inainte. Multumesc anticipat pentru o eventuala parere!
diesel_power
Cred ca e treaba ta, si nu a noastra de a constata daca din masina ta a curs lichidul acela sau nu. In cazul in care masina ta e sursa, este o posibilitate sa curga din pompa de servo directie.
DanM55
am verificat, nu era de la masina mea.
blacklitmouse
poi daca era de la masina ta trebuia sa fie mai sub masina pata prietene nu sub bara de protectie ci sub motor!
danny29
cam aceeasi problema,mananca ulei.Renault clio 1,5 dci 80 000 km(aveam 8 000 km de la ultimul schimb)
m-am trezit ca-mi palpaie martorul de ulei dupa 2 luni de mers la greu cate 100 km pe zi cu 4 persoane in masina,160 km/h unde se putea,ma uit la joja,nu mai aveam ulei,ajutat de cineva cumpar ulei,filtru si dau drumul la ulei:au mai curs cam 400 grame.am avut noroc ca nu s-a calat motorul
fac schimbul,nu ma puteam duce la service pt ca eram pe un santier in afara bucuresti.
ma duc la service unde-mi faceam de obicei schimbul si ii spun mecanicului meu ca mi-a mancat 4,5 litri de ulei in 8.000 km.
fum nu scoate nici negru nici alb,bine la pornire normal scoate fum alb si abur acum la rece dar apoi in mers ma uit si nu se vede,aveam o banuiala de turbina dar daca nu scoate fum alb?cand am accelerat-o la cald iar nu se vede decat putin.
oricum mecanicul mi-a verificat turbina si mi-a spus ca e buna,segmentii nu e cazul pt ca pe la injectoare nu da cu ulei,e curat.
pana la drumurile acelea lungi nu am avut probleme
what a fuck is it?
am uitat sa spun ca nu-mi curge ulei pe jos,nu sunt pete,asta era culmea sa nu vad
RazvanF
Am facut un drum de aproximativ 500 de km numai pe autostrada cu viteze intre 120 si 160. Cand am plecat de acasa am verificat uleiul, pe joja arata 3 romburi sub maxim iar pe afisajul din bord 0000-- Lunea trecuta, dupa efectuarea celor 500 de km inainte de plecarea spre casa am vrut iar sa verific uleiul dar ghinion ca joja s-a rupta cand am vrut sa o trag din teaca ei, exact de la jumate a pocnit, asa ca am verificat nivelul pe afisajul din bord care de data asta arata 000--- dupa o noapte de stat.
Am plecat spre casa asa (dupa ce am scos restul de joja ramasa in teaca) luni seara dupa alti 300 de km am ajuns acasa si a 2 zi iar am verificat nivelul pe afisajul din bord care arata tot 000---
Azi am decis sa fac schimbul de ulei, initial am vrut sa completez cam cu 1 litru dar mi-a fost frica ca nu puteam verifica nivelul pe joja, sa stiu exact ce este in baia de ulei. Uleiul vechi avea 5000 de km, am pus 4 litri de ulei nou, atat au intrat si ultima data.
Am pus uleiul vechi intr-un bidon gradat si am avut 3,1 litri de ulei cu toate ca pe afisaj arata 000--- sincer ma asteptam sa am 2 litri, deci ce arata pe afisaj nu este la fel cu ce este in baia de ulei.
Acum intrebare, pot consuma ulei aceste motoare la viteze mari? Ma refer la peste 130km/k.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.