Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Symbol 1.5dci 85 cp, probleme relanti

lupunicu
post 1 Aug 2011, 10:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 August 11




Am si eu o problema la relanti motorul tinte sa scada la turometru de la 900rpm la 800rpm apoi revine la mersul normal dupa citeva secunde apare acelas efect. La reprezentanta nu s-a constatat nici o roblema ,masina este un symbol 2008 1.5dci 85 cp cu 45.000 km


--------------------
Renault Symbol 2008 1.5dci 85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 1 Aug 2011, 11:17
Post #2


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Si eu cu acelasi motor, am ceva de genu. Fluctueaza putin de tot ralanti-ul. Scade 1 secunda, creste la loc, si dupa 5 secunde iar scade... S-ar putea sa fie de la Wastegate, pentru ca inainte de a constata asta, imi bazaia electrovalva asta la ralanti, cam cu aceeasi frecventa ca si fluctuatiile.

Deocamdata nu-mi fac probleme, am mai vazut dieseluri care se mai manifestau asa, si au mai facut un car de kilometri si n-au nimic. Daca masina trage ok, si nu scoate fum in exces pe demaraje, nu cred ca avem de ce sa ne facem probleme


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bastus
post 1 Aug 2011, 11:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 6 June 08
From: Pitesti




Acelasi motor, la fel face si la mine, dar iarna. Acu' sta cuminte.


--------------------
Renault Symbol 2008/fidji/1,5dci/85cp - AG88JYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 1 Aug 2011, 14:00
Post #4


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Desfundati-va regulatorul de presiune din pompa.
Dat jos de pe masina (operatie ff dificila), curatat cu spray, remontat, amorsat circuitul motorinei prin tubul de la ultimul injector, care tub se scoate pentru a avea acces la regulator.
Nu incercati cu aditivi pusi in rezervor, ca nu are efect.

This post has been edited by balanel: 1 Aug 2011, 16:14


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 1 Aug 2011, 15:23
Post #5


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Si la mine tot iarna facea ...


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 1 Aug 2011, 20:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Calculatorul de injectie cauta sa compenseze orice sarcina aparuta in timpul functionarii , becuri , casetofoane , AC , motorina mai nasoala , aer mai rece , umezeala mai multa E.T.C. O chestie edificatoare , cand mergi intr-a 2 a sau a 3-a , ia piciorul de pe acceleratie si atinge f.usor frana---computerul va accelera instantaneu masina ptr a compensa efortul si a nu se opri motorul. 1300 RPM inseamna defect. E un document prin link cu explicatii.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=211...dpost&p=2968802



--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupunicu
post 3 Aug 2011, 08:10
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 August 11




Multumesc pentru sfaturi symolul meu face asa mai mult cind este cald afara si am incercat sa-i inchid toti consumatori pentru a reduce efortul motorului. Masina se afla in garantie, dar la revizie la un control mai amplu pe tester nu a dat nici o defectiune, traseul pe care circul este un drum fff prost pe care sunt nevoit sa merg doar cu treapta1 si 2 rar 3 cind dau de drum bun schimb pe la 3000-3500rpm.


--------------------
Renault Symbol 2008 1.5dci 85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 3 Aug 2011, 11:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Incearca si verifica bateria (acumulatorul) la un centru specializat, service baterii. Au un voltmetru cu furca , care are o rezistenta electrica de descarcare , si cu ala vede exact cat de buna e bateria -ce capacitate are. Ar fi interesant de observat daca dupa o cursa mai lunga , 30 min macar la drum intins , lasata la ralanti , mai are acele oscilatii , in ideea ca se mai incarca bateria.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 21 Oct 2011, 22:57
Post #9


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




QUOTE(S4b1n @ 1 Aug 2011, 12:17)
Si eu cu acelasi motor, am ceva de genu. Fluctueaza putin de tot ralanti-ul. Scade 1 secunda, creste la loc, si dupa 5 secunde iar scade... S-ar putea sa fie de la Wastegate, pentru ca inainte de a constata asta, imi bazaia electrovalva asta la ralanti, cam cu aceeasi frecventa ca si fluctuatiile.

Deocamdata nu-mi fac probleme, am mai vazut dieseluri care se mai manifestau asa, si au mai facut un car de kilometri si n-au nimic. Daca masina trage ok, si nu scoate fum in exces pe demaraje, nu cred ca avem de ce sa ne facem probleme
*


Azi am facut revizia la masina, si am constatat ca nu aveam o mufa din spatele filtrului de aer motor conectata cum trebuie(acolo unde iese acea conducta de aer filtrat). Adica, era bagata oarecum de forma, cand am miscat putin de cablu ca sa schimb filtrul a iesit instant. Am bagat-o la loc si s-a clipsat frumos, nici nu cred ca m-as descurca sa o mai scot pentru ca parea bine mufata.
Si ca sa vedeti, surpriza. Nu mai imi fluctueaza ralenti-ul deloc, porneste mai rapid motorul, si am o presimtire ca din cauza asta aveam si un consum crescut de combustibil si o eroare de aproape 15% a consumului pe CB.
Momentant n-am scos-o la un drum lung sa probez consumul, dar duminica-luni o sa fac vreo 250 km si revin cu niste date concrete.

Stie cineva cu ce se ocupa acel senzor exact? Oricum, in mod ciudat (sau pentru Renault nu e asa ciudat) nu mi s-a aprins niciun fel de martor in bord, si asa am ajuns sa merg 10 000 km fara acel senzor. Nu am constatat vreo problema legata de putere sau de fum, insa parca atunci cand plecam de pe loc ramanea fara cuplu, dar dadeam vina pe ambreiaj ca incepea sa cupleze prea agresiv. Azi cand am plecat cu masina am vazut ca defapt era din cauza senzorului respectiv.

Ar putea avea ceva urmari faptul ca am mers fara acest senzor 10000 km? Practic, nici n-am stiut ca am ceva defect la masina, eu banuiam ceva pe la injectie.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 22 Oct 2011, 11:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




oate o identifici in poza


Attached thumbnail(s)
egr_1.JPG ( Size: 116.42k ) Number of downloads: 2372


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 22 Oct 2011, 11:56
Post #11


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Sonda de temperatura a aerului de intrare. Este NR.1 din poza din stanga. (LE: sau nr 3 din poza din dreapta, vad ca si scrie ca sunt acelasi lucru). Multumesc pentru schema.

De aici se explica faptul ca ralenti-ul statea la pornire numai aproape de 1000 de ture, si scadea abia cand ajungea motorul pe la 80 de grade.

This post has been edited by S4b1n: 22 Oct 2011, 11:58


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan153
post 3 Jan 2012, 12:50
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 July 10




Salut,

O problema similara am avut si eu cu un dCI 1.5 85 CP din 2010 cu 40.000km.
Au spus ca este supapa de la pompa de injectie si au schimbat-o pe garantie. Acum merge "ca la inceput" smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2010 / 1.5 dCI 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51MMU
post 11 Mar 2013, 22:17
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 March 13
From: Craiova




QUOTE(lupunicu @ 1 Aug 2011, 10:34)
Am si eu o problema la relanti motorul tinte sa scada la turometru de la 900rpm la 800rpm apoi revine la mersul normal dupa citeva secunde apare acelas efect. La reprezentanta nu s-a constatat nici o roblema ,masina este un symbol 2008 1.5dci 85 cp cu 45.000 km
*




QUOTE(S4b1n @ 1 Aug 2011, 11:17)
Si eu cu acelasi motor, am ceva de genu. Fluctueaza putin de tot ralanti-ul. Scade 1 secunda, creste la loc, si dupa 5 secunde iar scade... S-ar putea sa fie de la Wastegate, pentru ca inainte de a constata asta, imi bazaia electrovalva asta la ralanti, cam cu aceeasi frecventa ca si fluctuatiile.

Deocamdata nu-mi fac probleme, am mai vazut dieseluri care se mai manifestau asa, si au mai facut un car de kilometri si n-au nimic. Daca masina trage ok, si nu scoate fum in exces pe demaraje, nu cred ca avem de ce sa ne facem probleme
*


Salutare prieteni.......de suferinta!!!

Sunt ,oarecum ,proaspat posesor de Symbol 1,5 DCI fabricatie Decembrie 2007,l-am achizitionat in Octombrie 2012!

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu......aceleasi fluctuatii de relanti (sacaderea timp de 1 secunda a relanti-ului ,dupa care revenea la normal)asta se repeta de 2-3 ori / minut,m-am uitat pe forum-uri si am gasit un comentariu legat despre lucrul acesta in care respectivul zicea ca nu mai stia ce sa-i mai faca ....pana cand a inceput sa curete toate contactele,senzorii de pe motor ! Zis si facut pana a ajuns la senzorul(contactul) din spatele pedalei de ambreiaj,undeva mult in partea de sus(personal nu stiam ca mai este si acolo asa ceva ).Respectivul l-a dat jos (se rasuceste 90 grade si se scoate din locasul de prindere dupa care se scoate mufa cu 2 pini) la curatat.....eu pot spune ca l-am dat jos(astazi ) ....nu l-am curata......dar nici altul n-am pus la loc....iar motorul merge super ,,rotund,,nu mai ,,intrerupe,, si pot spune ca are un relanti de te unge la suflet !!!
Am facut o tura prin oras ...vreo 25-30 km...si intr-adevar este diferenta!!Oricum nu ma gandesc sa cumpar altul nou la cat de frumos toarce motorul !!!

PS : piesa arata ca in pozele atasate
100_9206.JPG ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 2040
100_9220.JPG ( Size: 636.09k ) Number of downloads: 1755
100_9226.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 1634


--------------------
RENAULT SYMBOL 1,5 dCI / 50kW Decembrie-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 12 Mar 2013, 12:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,ai cumva cruise control,din cate stiu decat acelea au contactul acela la pedala de abreiaj.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 12 Mar 2013, 13:07
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Cred ca toate variantele de Clio/Symbol dCi au contactor la pedala de ambreiaj, fiindca toate au cruise control implementat in ECU. Ca nu e activat, si nu sunt butoane pt cruise control, e alta poveste.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 12 Mar 2013, 16:03
Post #16


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




aceiasi problema o am si eu de cateva luni incoace la un symbol DCI de 85CP....mai multi mecanici mi`au spus ca e de la regulatorul de presiune si asta tind sa cred si eu....acel contactor mentionat de colegul de mai sus nu cred sa aibe vreo legatura cu cu aceasta problema....in prima faza vreau sa curat regulatorul de presiune si dupa asta o sa revin cu un post daca operatia reuseste cu succes.....numai bine ca relele se aduna smile.gif


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51MMU
post 12 Mar 2013, 19:29
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 March 13
From: Craiova




Am sa merg ,in continuare cu masina, fara acel contactor,iar sambata sau duminica o sa-l montez la loc sa vad daca revin acele fluctuatii .Revin cu detalii !!!

PS: sa fie coincidenta ...... demontarea acestui contactor si disparitia fluctuatiilor de relanti...nu cred !!


--------------------
RENAULT SYMBOL 1,5 dCI / 50kW Decembrie-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 12 Mar 2013, 20:45
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




contactorul ambreiaj da semnal catre calculator ca ambreiajul e apasat si impreuna cu treapta de viteza, viteza ... etc se duce la amestecul de necesar etc.... la tine contactorul e defect si da semnal fals. cand l-ai scos :injectia a trecut in modul fara contactor si cred ca acum nu iti mai pleaca singura in tr1 si tr2 + alte efecte insesizabile acum. incearca si tine-ne la curent
cand montezi contactorul la loc : trage tija afara (in poze se vede ca e apasata)
mai bine cumperi unul nou. ... (oricat ar fi de zgarcit Renault - totusi avea motive serioase sa puna un contactor acolo + cablaj).

This post has been edited by vulturu78: 12 Mar 2013, 20:46


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Mar 2013, 21:40
Post #19


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Nu prea cred ca are legatura una cu alta. La mine a fost regulatorul de presiune de vina, l-am schimbat, si am peste 20.000 km de atunci si nu a mai aparut problema.

Legat de contactorul de la ambreiaj, o sa ma uit de curiozitate si la mine sa vad daca am asa ceva.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51MMU
post 12 Mar 2013, 21:57
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 March 13
From: Craiova




QUOTE(vulturu78 @ 12 Mar 2013, 20:45)
contactorul ambreiaj da semnal catre calculator ca ambreiajul e apasat si impreuna cu treapta de viteza, viteza ... etc se duce la amestecul de necesar etc.... la tine contactorul e defect si da semnal fals.  cand l-ai scos :injectia a trecut in modul fara contactor si cred ca acum nu iti mai  pleaca singura in tr1 si tr2 + alte efecte insesizabile acum. incearca si tine-ne la curent
cand montezi contactorul la loc : trage tija afara (in poze se vede ca e apasata)
mai bine cumperi unul nou. ...  (oricat ar fi de zgarcit Renault - totusi avea motive serioase sa puna un contactor acolo + cablaj).
*


Pana acum este cea mai buna explicatie despre rolul acelui contactor.....cat despre ,,alte efecte insesizabile acum,,......la ce te referi mai exact...!!??


--------------------
RENAULT SYMBOL 1,5 dCI / 50kW Decembrie-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 13 Mar 2013, 08:20
Post #21


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(S4b1n @ 12 Mar 2013, 22:40)
Legat de contactorul de la ambreiaj, o sa ma uit de curiozitate si la mine sa vad daca am asa ceva.
*



ai! tongue.gif la mine s-a schimbat in garantie: contactorul nu transmitea informatii corecte despre pozitia pedalei de ambreiaj si uneori, la schimbarea vitezelor spre trepte superioare, turatiile intarziau sa scada (se intampla cam cum fac incepatorii care nu coreleaza ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie cu apasarea ambreiajului - il calca si ridica prea tarziu piciorul de pe acceleratie si motorul ramane turat)

<span class='edit'>13 Mar 2013, 09:27:</span>
QUOTE(51MMU @ 12 Mar 2013, 20:29)
Am sa merg ,in continuare cu masina, fara acel contactor,iar sambata sau duminica o sa-l montez la loc sa vad daca revin acele fluctuatii .Revin cu detalii !!!

PS: sa fie coincidenta ...... demontarea acestui contactor si disparitia fluctuatiilor de relanti...nu cred !!
*



am si eu niste caderi de astea de turatie (asa, fractiuni de secunda) de vreo 2-3 ierni - se manifesta, as putea spune exclusiv, cand e foarte rece afara ... sa zicem iarna; cum se incalzeste, cum dispar fluctuatiile si din ce am citit pe aici si si-au dat cu parerea si mecanicii din reprezentanta, ar cam fi regulatorul de presiune care insa nu da suficiente motive ca sa fie schimbat, mai ales ca dupa incalzirea motorului nu se mai manifesta (calculatorul pus pe masina nu a indicat ca ar fi o problema cu presiunea chiar si in prezenta acelor variatii care par a se incadra in limite)

asa ca eu cred ca e o coincidenta la tine 51MMU ... dar nu legata de demontarea contactorului ci de cresterea temperaturilor din ultimele zile (vezi ce faci cu remontarea, caci vremea pare a se strica in zilele ce urmeaza si iar apar coincidente radmasa.gif ) ... insa nu pot spune ca e sigur regulatorul si la tine

asteptam concluziile tale finale

This post has been edited by crisolro: 13 Mar 2013, 08:28


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 13 Mar 2013, 10:02
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




51MMU: tocmai a raspuns crisolro in locul meu : turatiile nu sunt corelate cu viteza si treapta: nici la accelerare si nici la decelerare dar sunt lucruri care pot fi insesizabile in fct de sofer.
cat despre micile sincope la relanti : le am si eu cateodata si la cald si la rece doar ca turometrul nu variaza decat ff putin. nu m-am ingrijorat pt ca am auzit si alte dci cu acelasi sunet. --> si sigur nu pot demonstra asta in service. (mai am garantie cateva luni).


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 13 Mar 2013, 20:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




M-am uitat sa vad daca am acel contact,lipseste la mine,am dci 65 cai.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Mar 2013, 07:39
Post #24


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ambreiaj hidraulic sau pe cablu? poate exista un alt contactor pozitionat in alta parte ...

nu cred ca Renault e atat de prost sa monteze o piesa pt. pilot automat si sa nu faca functional sistemul (si sa-ti ia banii, evident) - pur si simplu nu mai monta piesa, facea o economie asa cum numai el se pricepe

dupa codul contactorului pus de colegul: http://www.eurocarcare.net/switches-relays/8200168240.html

sau asa (Mai ai stop pe frana??? radmasa.gif radmasa.gif ) http://937918.autopartoo.com/product/549202.html

This post has been edited by crisolro: 14 Mar 2013, 07:51


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 14 Mar 2013, 15:16
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Ambreiaj pe cablu,m-am uitat foarte bine,nu este absolut nici un fel de contact in zona,bineinteles in afara de cel de frana.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Mar 2013, 15:39
Post #26


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pai la dci-urile mai noi (2007) e hidraulic - o mica pompa ce functioneaza cu lichidul de frana din sistemul de franare - si poate, fiind pe cablu, al tau isi ia informatiile despre debreiere etc. dintr-o alta zona ... nu stiu, zic si eu (poate nu si le ia deloc tongue.gif )


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 14 Mar 2013, 16:01
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Da,stiam.Ori isi ia informatia din alta parte,stiind viteza si turatia stie in ce treapta esti.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 14 Mar 2013, 21:43
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




65 de cai frumosi nu ia informatia de ambreiaj apasat de nicaieri. e doar o corelatie viteza, treapta, turatie motor si restul e doar matematica calculata de mii de ori pe secunda. de altfel cu cat creste nivelul de performanta al motoarelor cu atat e nevoie de mai multi senzori pt un controlul cat mai fin.




--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 24 Apr 2013, 16:39
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Senzorul de la ambreaj este o porcarie, si eu cred ca il fabricam mult mai ok. Are in interior o tabla proasta. Si eu trebuie s il schimb. Masina merge ok, dar nu m place mie eroarea aia. Nou este 34 ron.

P.S. Target ul relantiului la 1,5 DCI este de 800 rpm. Adica 900 rpm nu este ok, ecu incearca s ajunga la 800 rpm, de aici si fluctuatile la relanti.


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci 1997/2007 - B-13-GPE
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 25 Apr 2013, 06:41
Post #30


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




asa e ... l-am schimbat in garantie prima data si acum am observat vreo doua faze in care parca iar nu si-a facut treaba; tare mi-e ca voi ajunge sa-l mai schimb inca o data

cum se manifesta la mine: in momentul in care calc ambreiajul ca sa schimb viteza in sus (adica cand fac "foarfeca") turatia motorului nu scade imediat ce calc ambreiajul - da impresia aia de incepator care nu-si coreleaza miscarile si elibereaza acceleratia prea tarziu dupa ce calca ambreiajul mad.gif ; exact asa facea si prima data

34 ron e pretul de reprezentanta?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 17:40
Dacia