Symbol 1.5dci 85 cp, probleme relanti
![]() ![]() ![]() |
Symbol 1.5dci 85 cp, probleme relanti
bogdangepe |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 1 July 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ford/renault
escort MK VII/symbol 1,5 dci
- B-13-GPE
1997/2007 [URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
|
|||
loczero |
![]()
Post
#32
|
![]() loczero Group: Members Posts: 62 Joined: 19 December 12 From: CT ![]() |
de problema asta ce ziceti ? dimineata porneste la sfert pana se incalzeste motorul |
--------------------
Renault
Clio
- CT-17-VIZ
2004 http://www.cliodci.net/
http://www.cliosport.net/ Renault Clio Hatchback 2004 1.5 DCI 60kw -> need more pwr |
|
Bigfoot3 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 15 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am un Renault Clio Symbol 1.5DCI din 2007. Ieri a inceput sa tremure la relanti mai ales cand motorul este cald. Dimineata cand sunt -3 -5 grade porneste si merge frumos la relanti, DAR odata incalzit motorul incepe imediat sa tuseasca dupa fiecare 8secunde de mers ROTUND se tuseste 1 secunda si tot asa. Nu am erori in bord, am pus diagnoza pe ea, iarasi NIMIC 0 Faults. Am verificat returul de la injectoare, totul e bine merg in parametrii normali ( nu toarna ). Maine o sa incerc sa deconectez mufa de la senzorul de T a aerului din admisie, sa o curat si sa o pun la loc. Daca nici asa nu o rezolv o sa caut si acel switch de la ambreiaj. In cel mai rau caz o sa umblu la regulatorul de presiune din pompa. Pana la urma care este cauza ? Am vazut trei solutii total diferite pe acest topic la problema fluctuatiei de la relanti. Sa fie oare devina legatura mea imperfecta si deloc etansa dintre dintre furtunul de admisie al aerului si airbox? Atasez o schita in care am evidentiat cu rosu locul in care nu am un contact perfect etans. Mentionez ca in afara de de turatiile sub 1000rpm masina nu tuseste, am incercat sa o tin la 1000-1100rpm si merge rotund. In rest trage fara probleme, se comporta absolut normal. This post has been edited by Bigfoot3: 7 Jan 2016, 23:48 Attached thumbnail(s) EXEMPLU.JPG ( Size: 201.97k ) Number of downloads: 376 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4MPI
2004
|
|
CipTal |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Nu acolo este problema; daca nu ti-a dat nimic pe tester inseamna ca este regulatorul de pe pompa (ori este murdar ori are probleme de natura mecanica-uzura si nu poate sa mai regleze debitul la ralanti.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#35
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
posibil ca ciptal sa aiba dreptate ... diagnoza simpla, adica citirea erorilor memorate si mai ales cu un tester din afara retelei renault n-o sa vada eroarea aia la regulator ... trebuie o diagnoza in timp real, cu motorul pornit si se vor vedea variatiile presiunii la pompa de inalta
deja suntem o carca intreaga pe aci care avem cam aceeasi belea care se manifesta mai des si mai frecvent acum, in sezonul rece ... poate ne combinam sa luam regulatoarele en-gross ca sa scoatem un pret mai bun ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
CipTal |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Buna ideea! Si la mine face. Sporadic dar face! Inca nu a ajuns sa se opreasca motorul.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Bigfoot3 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 15 From: Bucuresti ![]() |
Baieti,
1)Am scos mufa de la ambreiaj ==> simptomele nu au disparut 2)Am curatat mufele de la debitmetrul de aer si de la senzorul de temperatura din admisie ==> simptomele nu au disparut. 3)Am schimbat filtru de motorina am pus DELPHI ==> simptomele nu au disparut. A mai ramas regulatorul de presiune. Am gasit regulator Delphi de presiune cu 736.66lei. Voi aveti idee de unde il pot cumpara mai ieftin? Mentionez ca trebuie sa o rezolv cat mai repede, plec din tara si ar trebui sa ii las masina mamei, cat de cat intr-o forma functionala. Numai bine. This post has been edited by Bigfoot3: 8 Jan 2016, 15:37 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4MPI
2004
|
|
CipTal |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Nu stiu. Cauta pe net (epiesa, auto karma etc).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Bigfoot3 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 15 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Pana la urma am gasit mai ieftin acest regulator de presiune la 450 de lei. Codul piesei DELPHI de pe masina este 9307Z216B 01 / 01477808 Codul Renault este 7701206905. Luni piesa va veni si va fi schimbata, revin cu feedback. Sa dea Dumnezeu sa se rezolve asa. This post has been edited by Bigfoot3: 8 Jan 2016, 23:18 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4MPI
2004
|
|
CipTal |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Asteptam vesti. Sa ne spui si cum se prezinta piesa veche (murdara, uzata etc).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Bigfoot3 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 15 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Odata ce regulatorul de presiune a fost schimbat cu cel nou, motorul a inceput sa mearga in 3 cilindrii si BINGO a aparut si eroare oficiala pe diganoza DF102 pe injectorul nr.1. Am pus regulatorul vechi, am sters eroarea, degeaba tot in 3 cilindrii a mers. Bun injectoarele au fost date jos si duse la verificare. Doua erau cam pline de pilitura de fier, iar celelalte doua mai putin murdare. Expresia celui care a curatat injectoarele a fost: ''Este un inceput de sfarsit de pompa de inalta presiune'' Mentionez ca masina are 104.000km. 1900lei m-a costat scoaterea injectoarelor si curatarea lor. 1530lei o sa ma coste saptamana viitoare reconditionarea pompei(1200lei) si dat jos si curatat tot ce inseamna circuit de motorina, de la rampa la pipele de inalta presiune rezervor conducte etc. Na ce sa zic..........masina ieftina(din conceptie) piese ieftine si proaste........asta e. Invatatura de minte. Laguna mea are 190.000km si merge foarte bine. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4MPI
2004
|
|
CipTal |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Sigur era pilitura? Ai vazut tu cu ochii tai? Inca nu te arunca sa reconditionezi pompa. Sa verifici injectoarele pe banc, test complet nu doar cel pentru scapari retur. Sa verifici si daca codurile de pe ele corespund cu cele din calculatorul de injectie.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:08 |