Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ralanti motor Laguna II, fluctuatii, turatie scazuta

iuli23
post 21 Apr 2012, 21:23
Post #31


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




@dandanDAN mersi dar la mine e turatia este normala doar ca atunci cand franez si e scoasa din viteza imi scade putin...si mi s-a intamplat ca de 3 ori sa-mi moara motorul la semafor scoasa din viteza .


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanDAN
post 22 Apr 2012, 17:28
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 September 11
From: Alba Iulia AB




Salut. Si eu am patit chestia cu opritul motorului dar dupa ce am miscat putin de surubul acela nu am mai avut probleme de genul acesta .Mentionez ca am bagat benzina numai de la rompetrol dupa operatia cu surubul.
In prezent am o mica problema cu ceva intreruperi (mici fluctuatii de turatie) ca si cum nu ar functiona o bujie dar aceasta ipoteza este exclusa deoarece au fost schimbate in reprezentanta.Am fost la un bun mecanic din Alba si mi-a mai zis ca aceste intreruperi ,si chiar si opritul motorului in mers pot fi si din cauza ca ar prinde aer fals pe la oringurile de sub galeria de admisie (CEA DE PLASTIC NEAGRA)sau clapeta de acceleratie cu depuneri.Pentru care m-am programat la reprezentanta in 25.04 sa schimb oringurile acelea si sa curat clapeta .Am sa te tin la curent de evolutie dupa ce fac chestia asta.
bafta si toate cele bune smile.gif


--------------------
renault laguna 2 2001 1.6 16V - AB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 22 Apr 2012, 20:33
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Daca poti sa faci si poze cu curatirea/demontarea clapetei si schimbarea oring-urilor ar fi perfect.

Schimbi si oring-urile de la galeria de admisie,si daca da,fa te rog poze si acolo,deoarece si eu vreau sa-mi curat acea clapeta si sa schimb toate garniturile si ceva poze ar fii binevenite

Mersi.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanDAN
post 23 Apr 2012, 08:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 September 11
From: Alba Iulia AB




Salut.Nu cred ca o sa pot face poze deoarece fac reparatia in reprezentanta si ar fi cam greu
nu promit nimic, o sa incerc


--------------------
renault laguna 2 2001 1.6 16V - AB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanDAN
post 25 Apr 2012, 16:49
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 8 September 11
From: Alba Iulia AB




Salut .Am reusit sa curat clapeta de acceleratie si sa schimb si oringurile alea(nu aveau nimic ,nu erau coapte).Relantiul este stabil doar la rece se mai simt ceva trepidatii mici la motor in rest este totul ok,asa ca emilian86 cred ca este cazul sa te apuci de treaba, si ar fi bine daca ai posibilitatea sa cureti si partera electronica la clapeta.
bafta si numai bine

This post has been edited by dandanDAN: 25 Apr 2012, 16:50


--------------------
renault laguna 2 2001 1.6 16V - AB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna 2 2001 1.8
post 17 Sep 2012, 16:57
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 September 12




salutare,
cum anume se curata partea electronica a clapetei? la mine , dupa ce se incalzeste motorul incepe sa imi tremure masina , ramane blocata acceleratia pe la 2500 rpm iar daca continui deplasarea se accelereaza pana in blana si tre sa opresc motoru.. la service imi spusera astia sa cumpar alta clapeta dar as mai da o sansa clapetei existente pt ca 950 ron ..... suna cam neplacut. Ce ziceti?


--------------------
renault LAGUNA2 18 /2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoraX
post 25 Sep 2012, 14:57
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti




buna,

niste poze despre curatul clapetei de acceleratie?

am observat in we ca pluteste acul de turometru, cam intre 800-1000 si sigur nu e ok.

vreau sa schimb si uleiul plus consumabilile we viitor, si daca tot ma ocup de intretinere, as vrea sa o fac si p-asta.

un mic tutorial de la cei care au executat manevra? daca nu poze, macar text ceva.

multumesc mult!

d.


--------------------
Renault Laguna II phase 1 1.8 16 v 88 kw 2004/Authentique - B 505 JUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 7 Dec 2014, 17:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Si eu am o laguna 1,8 benzina din 2001 si am observat ca pluteste acul de turometru, intre 800-1000 si sigur nu e ok. Clapeta de acceleratie e curatata nu stiu ce poate fii ca nu ii dau de capat. Un ajutor sau un sfat de la cineva care a rezolvat aspecte asemanatoare.


8 Dec 2014, 08:16:
Nimeni nimic ? O parere, o indicatie sau vreun sfat de la cineva care a mai trecut prin asa ceva sa stiu unde sa pun mina...

This post has been edited by bad_ovi: 8 Dec 2014, 08:16


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - MS 07 VOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 8 Dec 2014, 14:32
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Dupa ce ai curatat clapeta ai schimbat si garniturile ei sau ai dat cu silicon pe cele vechi?

De cele mai multe ori asta e greseala majora pe care o fac toti cei care curata clapeta- nu schimba si garniturile dupa demontarea clapetei, desi e obligatoriu (sau dat cu silicon). Ar mai putea fi si alte garnituri de la admisie dar 99% de la alea de pe clapeta face asa.

This post has been edited by andri1940: 8 Dec 2014, 14:33


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 15 Dec 2014, 23:26
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Deci ideea e in felul urmator ! In prima faza, fara nici un avertisment la pornirea de dimineata am introdus cartela si mi-a dat automat ,,fault injection si esp dezactivat. Am oprit masina (cu toate ca ma grabeam la serviciu) am asteptat vreo 2, 3 minute aproximativ, am introdus cartela si mi-a dat acelasi mesaj. Atunci am scos borna de la acumulator am stat iarasi vreo doua minute am repus borna am bagat cartela si masina a pornit normal. Singura problema era ca relantiul nu era stabil juca intre 800 si 1200. Am observat totodata ca daca porneam incalzirea interioara, relantiul crestea. A doua zi, fiind simbata, am demontat clapeta de accelaratie, am curatat-o, am schimbat simeringurile de pe clapeta si cele de pe admisie si le-am montat la loc. Am facut o proba cu masina de vreo 5 km si mergea brici, relatiul insa m-ai juca intre 800 si 1000 turatii.A doua zi dimineata cind sa plec la serviciu am introdus cartela si iarasi mi-a dat faul injection. Am fost la tester si mi-au spus ca de vina ar fi clapeta. Ideea este ca nu intotdeauna face asa. voi ce spuneti, ce sa-i mai fac ? Sa o vind sau sa o repar ?


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - MS 07 VOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 15 Dec 2014, 23:41
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Din descrierea ta problema e minora, ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Daca spui ca ai inlocuit garniturile de la admisie, vezi sa nu fie fisurate urmatoarele furtunase: cel de la clapeta la valva canistrei carbon sau cel de la servofrana la galeria de admisie.

In ultima instanta, daca asa da pe tester, poate fi si clapeta stricata. Ia alta din dezmembrari si gata, cum sa vinzi masina pentru atata lucru?????


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 16 Dec 2014, 20:49
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Multumesc Andri ca mi-ai datun sfat ! Masina imi place foarte mult, dar in ultima vreme mi-a creat multe probleme cu toate ca am ingrijit-o ! Am sa verific furtunele cu toate ca dacaele ar fi de vina, atunci ma gindesc ca ar fac probleme tot timpul. Nu stiu, dar cred ca tot clapeta e de vina...Voi ce parere aveti ?


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - MS 07 VOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 17 Dec 2014, 16:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti





REINITIALIZARE CLAPETA ACCELERATIE DIN DDT2000
Poate intereseaza pe multi cum se face ca masina sa tina relantiul bine dupa o operatiune de curatare sau inlocuire clapeta.

Cu DDT2000, la calculatorul pentru 1.6 16v Sagem S2000 (S2000 Atmo Soft A3), se apasa pe butonul Screens, apoi la rubrica Reinitialisations - butonul Reintialisation tous les appretissages

Chestia e necesata pentru ca ECU tine relantiul cum se invatase, cu clapeta deschisa 15-16-17-18%, din cauza murdariei. Dupa curatare, relantiul corect il tine la o deschidere de 10-14% si decat sa suportati pana masina invata singura valoarea, e mult mai usor cu un click pe calculator.



Attached thumbnail(s)
reset.PNG ( Size: 59.53k ) Number of downloads: 634


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 31 May 2015, 08:40
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




QUOTE(andri1940 @ 16 Dec 2014, 00:41)
Din descrierea ta problema e minora, ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Daca spui ca ai inlocuit garniturile de la admisie, vezi sa nu fie fisurate urmatoarele furtunase: cel de la clapeta la valva canistrei carbon sau cel de la servofrana la galeria de admisie.

In ultima instanta, daca asa da pe tester, poate fi si clapeta stricata. Ia alta din dezmembrari si gata, cum sa vinzi masina pentru atata lucru?????
*



niste poze ar fi binevenite cu furtunasele respective ne-ar ajuta pe multi cat despre cum se face operatia cu clapeta de acceleratie am un post cu tot cu poze
http://www.reno.ro/Turatie-la-relanti-fluc...ta-t182911.html


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege - TM 74 MSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crysty158
post 10 Jun 2015, 20:14
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 22 June 13




inlocuiesti garnitura


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ILIE CIOBANU
post 13 Jun 2015, 21:31
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 13 April 15




La mine si mai rau nu scade sub 1000 de rotatii.are momente in care sta si la 1100.


--------------------
renault laguna 2 2001 - AG.69.CIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djidji_thebest
post 21 Feb 2016, 18:31
Post #47


untest


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 December 07




Postul meu se poate sterge.

This post has been edited by djidji_thebest: 21 Feb 2016, 18:36


--------------------
Renault Laguna AUTHENTIQUE 2001 1.6 16v - MS 87 DJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 4 Jun 2016, 16:12
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP.

Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef.

Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti.

Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 6 Jun 2016, 12:02
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(MariusRZR @ 4 Jun 2016, 16:12)
Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP.

Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef.

Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti.

Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba
*



N-are nimeni nici o idee? Ma enerveaza de mor.

Acum vad ca sta la 1000 cand pornesc iar dupa un drum scurt ba sta fix la 800, ba 850.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 6 Jun 2016, 17:02
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Intrebare stupida, dar esti sigur ca diferenta de relanti nu venea din faptul ca aveai ac on/off?


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 6 Jun 2016, 17:24
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Am incercat si cu el on and off, dar tot la fel face.

AC-ul poate afecta relantiul?


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 6 Jun 2016, 17:37
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Da, il ridica, putin de tot. ~50rpm.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 6 Jun 2016, 20:50
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




O sa mai incerc odata. Dar e ciudat ca atunci cand pornesc motorul, la rece, sta la 1000 RPM.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Jun 2016, 19:59
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(MariusRZR @ 4 Jun 2016, 16:12)
Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP.

Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef.

Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti.

Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba
*



Nimeni?


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Jun 2016, 20:03
Post #55


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.876
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Fi mai exact ... sta la 1000 rpm cand masina este in miscare si tu o scoti pe liber? (nu stiu de ce ai face asta dar ma rog ...)

Masina oprita si relantiul oscileaza intre 800 si 1000?

Care din ele este?


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 10 Jun 2016, 20:12
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




Cand pornesc masina,inainte sa plec cu ea de pe loc, sta la 1000 RPM.
Dupa ce merg putin cu ea si opresc la semafor de exemplu, scade ba pe la 850, ba 900. Cateodata si 1000.

Cateodata sta si fix la 800...

Din cate observ relantiul nu oscileaza atunci cand masina sta pe loc. Daca e la 900, la 900 ramane. Dar daca mai merg putin si opresc iar la semafor, poate sa fie ba mai sus, ba mai jos de 900

This post has been edited by MariusRZR: 10 Jun 2016, 20:13


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 12 Jun 2016, 12:22
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(MariusRZR @ 10 Jun 2016, 20:12)
Cand pornesc masina,inainte sa plec cu ea de pe loc, sta la 1000 RPM.
Dupa ce merg putin cu ea si opresc la semafor de exemplu, scade ba pe la 850, ba 900. Cateodata si 1000.

Cateodata sta si fix la 800...

Din cate observ relantiul nu oscileaza atunci cand masina sta pe loc. Daca e la 900, la 900 ramane. Dar daca mai merg putin si opresc iar la semafor, poate sa fie ba mai sus, ba mai jos de 900
*



N-are nimeni nici o idee?


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DApophis17
post 13 Jun 2016, 07:51
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 395
Joined: 20 August 15
From: Cluj-Napoca




Asta e in functie de consumatori, daca merge AC-ul iti poate creste turatia cu 50-100 rpm daca masina nu e in sarcina, adica nu e turata. Cand nu e turata masina si are consumatori electrici porniti (AC sau doar ventilatia la putere mare, faruri, etc) compenseaza automat prin usoara crestere a turatiei ca sa poate produce alternatorul destul curent pentru alimentare. Mai poate sa fie usor supraturata pana se incalzeste motorul.
Parerea mea e ca daca sta constant pe o turatie e in ordine, chiar daca acea turatie se mai schimba uneori. Daca masina nu sughite si daca la relantii turatiile nu fac salturi e in ordine.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusRZR
post 13 Jun 2016, 11:03
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 716
Joined: 22 May 10




QUOTE(DApophis17 @ 13 Jun 2016, 07:51)
Asta e in functie de consumatori, daca merge AC-ul iti poate creste turatia cu 50-100 rpm daca masina nu e in sarcina, adica nu e turata. Cand nu e turata masina si are consumatori electrici porniti (AC sau doar ventilatia la putere mare, faruri, etc) compenseaza automat prin usoara crestere a turatiei ca sa poate produce alternatorul destul curent pentru alimentare. Mai poate sa fie usor supraturata pana se incalzeste motorul.
Parerea mea e ca daca sta constant pe o turatie e in ordine, chiar daca acea turatie se mai schimba uneori. Daca masina nu sughite si daca la relantii turatiile nu fac salturi e in ordine.
*



Nu cred ca e asta deoarece in 5 ani de zile nu a facut asa ci statea fix la 800. Doar iarna statea la 1000 pana se incalzea, dar revenea. Acum indiferent de cum e motorul, ba sta la 850,900,950,1000. Si asta in functie de cum are chef.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jun 2016, 11:06
Post #60


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si starea de "sanatate" a injectoarelor are influenta asupra turatiei de relantiu.....sau senzori pompa!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2024 - 20:19
Dacia