Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema motor/distributie?

STANCIU CEZAR
post 9 Jan 2014, 11:06
Post #121


CZR


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 December 06
From: Bucuresti




stai linistit ca la o problema ca aceea pe care am avut-o eu nu mai dispare bataia in veci.
Din momentul in care am plecat, am parcurs 5 km, a inceput sa se auda un mic tacanit metalic (am crezut ca e un injector), dupa inca un km, a inceput sa tremure motorul si se scartaie, moment in care am oprit motorul si nici nu mi-a mai trecut prin cap sa-l pornesc.
A doua zi am dus masina la service, mecanicul a pornit-o si a zis ca rad de el, ca masina nu are nimic.
Adevarul este ca motorul torcea, nu batea, nu facea nici un sunet, totul era perfect.
Asta pana in momentul cand s-a incalzit; a inceput sa bata, injectorul avea corectie 5, scartaia....
Daca tu zici ca ai mai mers si nu facea nimic, stai calm.


--------------------
RENAULT LAGUNA II 1.9 dci 120cp 2004
RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maytow_airis
post 9 Jan 2014, 12:28
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 20 August 09
From: Alta Tara




QUOTE(tinoki @ 9 Jan 2014, 08:32)
Masina nu are FAP....sa nu fie tocmai buna norma C3?

*


Am avut o discutie cu un amic pe un alt forum,cca 2 saptamani. Ii batea motorul,avea o rontaiala in motor,si nu stia de ce. Asta imediat dupa schimbul de ulei. Motorul cerea ACEA A3/B3,si el a bagat un C3,fara sa aiba habar de uleiuri. Dupa multe chinuri si teste,s-a rezolvat schimband uleiul cu Motul Xcess A3/B4. De bucurie,a facut 3 filmulete si l-ea postat pe yutube biggrin.gif Motorul trage super gine si e silentios.
Nu ti-as recomda sa mai tii uleiul,deoarece este un LOW SAPS si nu e indicat motorului tau. Acum nu stiu la ce intervale faci schimbulrile....dar C3-ul nu este pentru tine.

This post has been edited by maytow_airis: 9 Jan 2014, 12:29


--------------------
renault Laguna 2, Laguna 3 Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinoki
post 9 Jan 2014, 19:37
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 November 13




Merci pt sugestii si informatii.
Astazi Lagunica s-a comportat exemplar. Ca premiu a primit un filtru de aer nou nout.

Am facut comanda pt noul ulei recomandat de @airis MOTUL 8100 X-cess 5W40/ACEA A3/B4-RN0710/RN0700. Sper sa-si faca datoria mai bine decat Castrol-ul cu C3, care a facut inca de la inceput, motorul mai zgomotos. (revin cu info ...dupa schimb)

Raman cu suspectarea unei depuneri in sistemul de alimentare care a fost antrenata de motorina cu aditiv, si a ,,incurcat" putin un injector....poate nu am dreptate, da....

M-am gandit astazi si la posibilitatea ca ceva role de pe la distributie sa fi facut figuri...da...trebuia sa faca in continuare daca era ceva.



--------------------
laguna 3 - 1,5dci h 2007 - kun
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darwin
post 12 Feb 2014, 12:04
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 October 13




Posesorii de motor 2.0 dci, cititi aceasta instiintare si vedeti, la o reprezentanta, daca faceti parte din VINurile vizate.

Attached thumbnail(s)
instiintare.jpg ( Size: 957.54k ) Number of downloads: 1269


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 12 Feb 2014, 12:48
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Pai scrisoarea asta confirma ce am scris eu la postul 83.


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuMe
post 12 Feb 2014, 13:00
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 13 December 12




QUOTE(darwin @ 12 Feb 2014, 12:04)
Posesorii de motor 2.0 dci, cititi aceasta instiintare si vedeti, la o reprezentanta, daca faceti parte din VINurile vizate.
*



ce tip de motor ai?
sau nu conteaza tipul ci cum e programata injectia?


--------------------
Renault Laguna 3 2008 2.0 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darwin
post 12 Feb 2014, 13:23
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 October 13




QUOTE(pcs @ 12 Feb 2014, 12:48)
Pai scrisoarea asta confirma ce am scris eu la postul 83.
*


Asa este. Eu doar l-am completat.


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 14 Feb 2014, 09:39
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(darwin @ 12 Feb 2014, 13:04)
Posesorii de motor 2.0 dci, cititi aceasta instiintare si vedeti, la o reprezentanta, daca faceti parte din VINurile vizate.
*




Pai asa o fi, dar ma intreb totusi, uriasul RENAULT, are o singura fabricuta de motorase din astea ? Lagunele stiu ca sunt facute in franta, dar brandul japonez unde e facut ?

Deci cum ziceam, o fi un adevar cu ele, dupa un an la prima revizie, cu schimbare de filtre si ulei, mi-au updatat si ceva soft pe la injectie. Nu au spus de ce, pur si simplu au agatat cutiuta aia de mufa din cotiera si wireless au incarcat un soft. Nu stiu sa-mi fi limitat vreo turatie, masina se comporta cam la fel si din cate imi aduc aminte, a luat fara probleme si turatii peste 4000 in depasire sau accelerare puternica fara pierdere de putere.

Toate cazurile de pe aici, cu motoare cazute au fost din cele aduse de afara, nu stiu sa fie vreuna din cele vandute de noi la reprezentantele reno. Asta apropos de VIN. Sa nu se inteleaga ca as fi avocatul lui reno, in fond, un fier care se strica. Macar nu cad injectoare si turbine ca la "altii" mai titrati.

Em m-am linistit, se strica asta e, cum ne-o fi norocul. O sa schimb uleiul mai des si daca se intampla renunt la reno.


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 14 Feb 2014, 16:20
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Aici pe forum a fost un Koleos luat de nou din Romania cu motorul picat.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 14 Feb 2014, 21:18
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(madhorsefuzzy @ 14 Feb 2014, 17:20)
Aici pe forum a fost un Koleos luat de nou din Romania cu motorul picat.
*


Si oare cat de bine s-o fi purtat cu "dansa" rolleyes.gif

Apropos de asta, cochetam odata, inainte de laguna, cu mazda. Ce-mi vedeau ochii pe forumul lor, ma lua cu racori blush.gif . Ambreiaje arse si discuri de frana ovalizate de nu-ti mai trebuia vreo japoneza. Am prins si un filmulet odata cu un CX7 cu niste tineri la munte scotand-o din zapada intr-un mod cum nu pot descrie in cuvinte. Daca am sa mai gasesc filmuletul o sa-l postez, macar si de curiozitate. Forjata la maxim, turata si patinata inainte si-napoi. Bine, nu cred ca exista marca de masina fara bube, in exemplu cu CX7 si ambreiajele fumegande, trist era ca atunci cand cadeau pe bune, garantia nu acoperea dauna sau trebuia sa faci scandal la firma mama sa te bage-n seama. In fine, Koleusul ala, fabricat unde ? Parca in Koreia din cate stiu. La fel si Latitude. Eu cred ca Renaul nu are o singura fabricuta de motoare, ce sens ar avea si cu ce cheltuieli, sa fabrici motoare chiar si la Colibasi si sa le trimiti peste masi si tari.

Cum ziceam, daca o sa cada asta este. Colegul de mai sus a reusit sa-l repare pe respectivul motor. Ce nu am inteles eu, daca o cauza a caderii lui 2.0 dCI este pompa de ulei, de ce nu a schimbat si pompa de ulei ? Eu unul chiar mi-as face o "aroganta", vorba lu' Becali blush.gif si as schimba pompa de ulei. Poate asa nu o sa-mi fie frica sa-l alerg cum a fost proiectat sa functioneze smile.gif


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinoki
post 9 Mar 2014, 17:15
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 November 13




Salutare,
La postarea #123 am zis ca revin cu info dupa scimbarea uleiului.
Intarzierea este datorata faptului ca am asteptat sa vad cum se comporta dupa ce ruleaza 1-2 mii de km.
Concret: da, diferenta se simte (nu e placebo): pornire mai silentioasa, motor mai silentios in functionare, ca putere si consum.... hai sa zicem ca nu este nimic spectaculos.
Oricum 1 - 0 pt Motul vs Castrol...in cazul meu.
In rest toate bune...si...bice tata.


--------------------
laguna 3 - 1,5dci h 2007 - kun
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STANCIU CEZAR
post 25 Jun 2014, 09:26
Post #132


CZR


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 December 06
From: Bucuresti




salutare,
daca digioptic se referea la mine, sa stiti ca nu pompa de ulei a fost problema ci uleiul schimbat la 30.000 si turatia motorului in treptele de viteza 1 si 2.
In mare masura motorul s-a stricat din cauza mea (cred). Cand am venit cu masina in tara trebuia sa schimb uleiul si filtrele. Nu am facut-o pentru ca mai erau multe mii de km de facut pana la revizie. Imi placea cutia automata si faptul ca tragea mult mai bine decat Laguna 2 avuta anterior si i-am cam dat talpa.
Problema este doar in treptele 1 si 2, trepte in care ajunge si la 5000 ture.
Asadar uleiul prost, forjele pe care le-am dat si probabil o mica eroare de proiectare a motorului in ceea ce priveste ungerea, au dus la gripare.
Am inteles de la mecanicul care mi-a reparat motorul ca la brasov parca, laguna cumparata cu 0 km, dupa cateva mii, una din biele a spart blocul motor. 2.0dci, si inca una cu gripare identica cu a mea. (ambele cutii automate)
Acum suflu si in iaurt. Schimb uleiul la 5000
Defapt la Renault au pus Elf Solaris, dupa 500 km la-m schimbat cu Mobil ESP ..... iar acum doua zile am cumparat Motul, nu mi se pare deloc scump. Daca si face ce lauda toti colegii pe aici, e super.

oricum, masina e super, "am invatat" cat sa apas pe acceleratie sa nu ajunga la 5000 dar sa ma bucur de cuplu si caii putere, asa ca toate bune si frumoase.

Bafta multa si numai bine tuturor.


--------------------
RENAULT LAGUNA II 1.9 dci 120cp 2004
RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 25 Jun 2014, 10:43
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Da Koleos-ul de Romania nu avea decat 55.000km si sigur nu avea reviziile la 30.000km.
Maxim 20.000km.

De ce problema apare doar la automate nu si la manuale?
Mai exista vreo diferenta intre cele 2 combinatii motor+manuala si motor+automata?
Desigur: volanta. Cu masa dubla la manuale vs. "foita de tabla" cum s-a exprimat un mecanic la automate.
Ce rol are volanta? Din cate stiu de preluare a socurilor/trepidatiilor intre motor si cutie.
E o posibila cauza aceasta volanta super subtire? unsure.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 25 Jun 2014, 15:02
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(STANCIU CEZAR @ 25 Jun 2014, 10:26)
salutare,
daca digioptic se referea la mine, sa stiti ca nu pompa de ulei a fost problema ci uleiul schimbat la 30.000 si turatia motorului........
Bafta multa si numai bine tuturor.
*



Aminteam de pompa de ulei pentru ca s-a tot pomenit pe aici ca asta ar fi o cauza la griparea cu pricina, o proasta ungere la turatii mari. Ce zici tu, cu turatia excesiva si uleiul tinut prea mult intr-un motor prin excelenta murdar cum este diesel-ul in general, e un defect care poate survenii la oricare motor diesel, indiferent de producator. Asta poate sa fie ca o linistire pentru posesori de 2.0dCI ca nu e chiar asa de moarta purceaua in cotet cu motorul asta. In fond oricare motor exploatat la limita se poate strica. Despre ulei, cred ca ELF este foarte bun daca e schimbat la maxim 10000 si mai ales daca provenienta lui e controlata. Citem undeva ca cel mai fake ulei pe piata e castrol. Asa ca mare atentie de unde se procura uleiul, indiferent de ce scrie pe eticheta.
Apropos, ce fel de MOTUL ai luat ? Ai tot motor cu FAP, nu ? Si mai ales de unde ai cumparat uleiul ?

Bina ca s-a rezolvat, ma bucur ca mai exista in romania mecanici sa stie sa desfaca si sa repare un motor. Ca de cand cu "chinezii" astia care au invadat piata cu "de toate", am cam uitat ce popor priceput eram odata... biggrin.gif


QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Jun 2014, 11:43)
Da Koleos-ul de Romania nu avea decat 55.000km si sigur nu avea reviziile la 30.000km.
Maxim 20.000km.

De ce problema apare doar la automate nu si la manuale?
Mai exista vreo diferenta intre cele 2 combinatii motor+manuala si motor+automata?
Desigur: volanta. Cu masa dubla la manuale vs. "foita de tabla" cum s-a exprimat un mecanic la automate.
Ce rol are volanta? Din cate stiu de preluare a socurilor/trepidatiilor intre motor si cutie.
E o posibila cauza aceasta volanta super subtire? unsure.gif
*



Nu, ce sa faca volanta in cazul asta, raspunsul colegului de mai sus e cat se poate de clar. Regimul supraturat un timp indelungat si uleiul uzat din motor. Ca or fi si piesele componente cu probleme de functionare si materiale mai slabe, nu m-ar surprinde. Nu este prima oara cand componente sau subansamble ale motoarelor cauzeaza caderi. Si nu e numai renault cu bube in cap...

This post has been edited by digioptic: 25 Jun 2014, 15:10


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 25 Jun 2014, 15:46
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(digioptic @ 25 Jun 2014, 16:02)
Despre ulei, cred ca ELF este foarte bun daca e schimbat la maxim 10000 si mai ales daca provenienta lui e controlata.

Mie ELF-ul vietii DPF 5W30 mi-a "cedat" intre 8.000km si 10.500km de la schimb.
La 8.000km nivelul lui era cat a fost la schimbul de ulei 5 din 6 buline in bord si un pic peste 3/4 pe joja.
La 10.500km nivelul era 3 din 6 buline in bord si 1/2 pe joja.
Intre 8.000km si 10.500km nu l-am mai verificat. Undeva intre a "cedat".
O sa schimb marca de ulei.

L.E. Uleiul n-a cedat. Am masurat eu prost masina nefiind dreapta. sad.gif Nivelul e acelasi. Coafura rezista. biggrin.gif
Alerta falsa.

QUOTE(digioptic @ 25 Jun 2014, 16:02)
Nu, ce sa faca volanta in cazul asta, raspunsul colegului de mai sus e cat se poate de clar. Regimul supraturat un timp indelungat si uleiul uzat din motor. Ca or fi si piesele componente cu probleme de functionare si materiale mai slabe, nu m-ar surprinde. Nu este prima oara cand componente sau subansamble ale motoarelor cauzeaza caderi. Si nu e numai renault cu bube in cap...

1. Doar la automate pica motoarele.
2. Si manualele pot vedea regimuri supraturate un timp indelungat si totusi nu au picat motoare. Din cate stiu automatele iti cam schimba in superioara dupa atingerea turatiei de 5000rpm. Si motorul meu a vazut acceleratii la 5000rpm.

Nu neg ca un ulei uzat in motor poate contribui si el la stricarea motorului. Dar poate nu e singura cauza.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 25 Jun 2014, 22:12


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 26 Jun 2014, 07:42
Post #136


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




mno, la mine a vazut si viteza maxima constructive, a vazut si limitarea de turatie si a vazut si peste 200.000 km, merge inca fara brobleme, sper sa nu se schimbe treaba asta.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 26 Jun 2014, 08:06
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09







QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Jun 2014, 16:46)
1. Doar la automate pica motoarele.

  Doar automatele au un regim constant de turatie inalta in treptele inferioare. Cu manuala mergi rar asa, nu faci liniute prea des. Cel putin eu, am un regim sustinut, nu merg nici ca pe circuit dar nici ca o dama care abia si-a luat permisul de conducere. Sa ma ierte conducatoarele auto, nu sunt misogin si nici marlan in trafic cu dansele. blush.gif.

2. Si manualele pot vedea regimuri supraturate un timp indelungat si totusi nu au picat motoare. Din cate stiu automatele iti cam schimba in superioara dupa atingerea turatiei de 5000rpm. Si motorul meu a vazut acceleratii la 5000rpm.

  Crezi ca eu nu i-am dat ? Oho blush.gif, dar imagineaza-ti ce inseamna sa mergi constant cu peste 4000 de ture in treptele inferioare, unde se duce consumul si mai ales cum apari in trafic ?

Nu neg ca un ulei uzat in motor poate contribui si el la stricarea motorului. Dar poate nu e singura cauza.

  
QUOTE(digioptic @ 25 Jun 2014, 16:02)

Nu este prima oara cand componente sau subansamble ale motoarelor cauzeaza caderi. Si nu e numai renault cu bube in cap...
*




*



De asta am tot zis, ulei bun, schimbat mai des si "talpa" cu o masina facuta pentru asta. Cred ca leguma este o masina de mers normal si nu forja ca avem 150-180 de cai sub capota. Sunt putini la cat de grea este ca sa-i dai regim sportiv. Cel putin eu asta cred, nu neg si am mai spus-o sus, ca motoarele si in general masinile actuale, nu mai sunt facute sa dureze, sau cu grija pentru fiabilitate un timp indelungat

This post has been edited by digioptic: 26 Jun 2014, 08:08


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 26 Jun 2014, 18:43
Post #138


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




M-am uitat si eu de curiozitate pe turometrul de la leguma din dotare si constat ca zona rosie incepe de la 4250 rpm parca, cu rezerva de putere pana la 5000 rpm si efectiv zona rosie peste 5000 rpm.
Vin si ma intreb, eu care merg tare si sportiv dar nu am sarit de zona rosie niciodata, cum ajungeti frecvent la turatii peste zona de rezerva de putere?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 26 Jun 2014, 19:00
Post #139


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Nu stiu daca ai automata sau manuala.
Daca ai manuala poti sa schimbi cand vrei.
Daca ai automata schimba cand vrea ea si mai ales in ce treapta vrea, de obicei daca ai talpa grea (depasire in forta) retrogradeaza 2 trepte.
Asadar daca mergi si ai 2900 rpm si depasesti cu talpa la podea, o sa sara la 4000 rapid daca nu mai sus, chiar faca pentru timp scurt.
Mie mie se intimpla frecvent sa ajung la turatiile astea si nu sunt un "sportiv" de obicei, numai ca nu se poate altfel.


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 26 Jun 2014, 19:42
Post #140


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




A mea e manuala si deduc de aici ca toata problema vine de fapt de la conceptia cutiei automate...

This post has been edited by b06fcn: 26 Jun 2014, 19:43


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 26 Jun 2014, 21:00
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Unde pe langa soft intra si volanta subtire de pe automata (raman la fix-ul meu).

La mine la manuala 150CP si masina de 1502kg cum scrie in carte pe autostrada nu prea depasesc 3000rpm decat daca ii dau o curatare de turbina la 4000rpm.
Pe drumul intre Rm. Valcea si Dragasani de exemplu (campie + sate) rar depasesc 2500rpm.
Alea 4500rpm + le obtin pe Dealu' Negru cand am masina incarcata (5 pasageri + portbagaj plin) si urc o rampa (cu 2 benzi pe sens) si vreau sa trec de cat mai multe tiruri de pe banda 1. Deci practic sunt accelerari cu schimbare de treapta in sarcina relativ mare pentru masina.
Daca nu ar fi dealul ala peste 3000rpm nu as avea de ce sa trec, chiar si in depasiri, chiar mergand tare/sportiv. Cuplul si puterea sunt suficiente pana in 3000rpm.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
digioptic
post 27 Jun 2014, 07:49
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 497
Joined: 24 September 09




QUOTE(madhorsefuzzy @ 26 Jun 2014, 22:00)
Unde pe langa soft intra si volanta subtire de pe automata (raman la fix-ul meu). biggrin.gif

*




Norocul meu ca in 2010 cand am luat coupe-ul nu era in obtiune si cutie automata si sincer, mi-ar fi placut sa fie cu automata blush.gif ...

Sa vedem cum o fi la leguma numarul 4. Se zice ca nu se va mai numii leguma. Trebuie sa fie muuult peste designul legumitei mele ca sa ma tenteze. Greu de crezut cu designeru' de la mazda, asta nou venit in echipa. Si poate le vine mintea la cap sa ofere si ei un benzinar pe masura clasei, evident nu vreo ascutitoare de un litru turbata sa miste magaoaia mai cu viata... Macar o varianta a lui 2 litri de pe RS daca nu e piata de V6 la noi.

Sau ma tot intreb, sincer si poate obtin un raspuns de la voi... CAT ar costa inlocuirea motorului la legumita asta, sa trec de la motorina la benzina, adaptand motorul de pe RS ?!?!

Motor, cutie banuiesc, computerul aferent si ce-o mai fi... O fi mai ieftin asa decat sa vand legumita 3 si sa sper la legumita 4 cu un benzinar capabil ? Evident, frecusul de la noi, cu RAR-ul si toate hartogaraiele aferente huh.gif

This post has been edited by digioptic: 27 Jun 2014, 08:11


--------------------
-------- ------------ ------------------
---------------------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 27 Jun 2014, 08:04
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cutiile automate sunt misto. Problemele cu ele sunt in schimb costisitoare.

La Laguna 3 nu au fost probleme cu cutia in sine ci cu motorul cuplat la o astfel de cutie.

Cand am luat masina pe site-ul de unde am luat-o mai era inca o Laguna de 180CP cu cutie automata dar pre facelift si culoare albastra, in rest identica cu a mea. Am preferat-o pe a mea mai mult din cauza facelift-ului si se pare ca am facut bine, cu tot cu cei 30 CP si 60Nm in minus. smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STANCIU CEZAR
post 1 Jul 2014, 19:37
Post #144


CZR


Group: Members
Posts: 58
Joined: 12 December 06
From: Bucuresti





Motorul este cu FAP, uleiul Motul este specific Renault.
5W30 100% sintetic Renault RN0720
Motul - France
Asta scrie pe bidoane, ce e in bidon?.....
Si cand cumparam salam.... mancam gelatina cu Euri, sgârciuri...
10.000 cred eu ca o sa fie ok.


--------------------
RENAULT LAGUNA II 1.9 dci 120cp 2004
RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nec100
post 3 Jul 2014, 20:46
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 14




dar avansul a mai verificat cineva la masina? Se face cu CAN CLIP-ul in service. Nu trebuie dat vina pe ulei de motor la inceput.
La cei cu DPF, un RedLine Euroseries 5w30 este solutia sau Amsoil 5w40 Diesel Premium oil
Le gasiti la Tudor din Alba Iulia pe forumul honda.

This post has been edited by nec100: 3 Jul 2014, 21:05


--------------------
dacia VN 10/2012 - VN
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving” / Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 25 Aug 2014, 04:14
Post #146


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




Ei bine, acum ma aflu si eu in clubul cu motoare sparte...
Simptomele deja cunoscute, cloncanit la motor fara a fi afectate performantele si dupa ceva timp motorul crapat.
Si la 300 de km de casa.
Avea 170k.

Daca ma poate ajuta cineva cu informatii REALE despre tipul motorului ca trebuie sa l inlocuiesc, evident..,
Seria vin este VF1KTEN0E39432051
Nu stiu ce tip este motorul, dupa serie pare a fi M9R809, dar acest tip pare a avea 170 de cai ori la mine e trecut 150!?
Merg si cele cu cutii manuale (la mine e automata)?

Multumesc anticipat


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Aug 2014, 07:24
Post #147


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Treaba nasoala cu M9R809 astea...se pare.
Are 150 CP...dupa datele Renault(vezi PM).
Merge orice motor daca este identic cu al tau!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 25 Aug 2014, 10:12
Post #148


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




@ariciul: pana sa inceapa colegii cu uleiul si intervalul de schimb te intreb eu (desi personal nu cred ca au vreo legatura cu defectarea): cum stateai cu ele?

Iti doresc sa ramai calm pentru ca rezolvi mai usor problema. Imi para rau ca se intampla prostii d-astea. sad.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ariciul76
post 25 Aug 2014, 10:16
Post #149


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 4 April 09




interval de schimb la cca 13000, nu sarea de 14000. Nu are nici o lagatura, te asigur.
Masina mergea perfect (fara bataie) pana cand a cedat ceva.

Problema e ca nu gasesc pe nicaieri de schimb.
O sa fie nasol.

25 Aug 2014, 10:18:
Multumesc pentru informatii espacern!

25 Aug 2014, 10:53:
Daca la mine este scris m9r E8 conteaza si E8 ul sau nu?
dar daca nu este 809 (am gasit ceva prin suedia, dar este M9r 805 (tot pentru automata)

This post has been edited by ariciul76: 25 Aug 2014, 10:53


--------------------
renault Laguna 2.0 dci CVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maytow_airis
post 25 Aug 2014, 17:54
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 20 August 09
From: Alta Tara




QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Aug 2014, 10:12)
@ariciul: pana sa inceapa colegii cu uleiul si intervalul de schimb te intreb eu (desi personal nu cred ca au vreo legatura cu defectarea): cum stateai cu ele?

Iti doresc sa ramai calm pentru ca rezolvi mai usor problema. Imi para rau ca se intampla prostii d-astea. sad.gif
*


Trebuie sa ne spuna si CE ULEI a folosit,si acesti 13/14k km,in cat timp ii facea!?
Sa stim si intervalul de TIMP la care sa facut schimbul.
Daca ai rude prin zona Madrid, sa dea un telefon " LA TORRE",este posibil sa.ti gaseasca un motor pe acolo. Motoarele sunt cu miile.....iti atasez ceva poze ce am facut pe acolo,ca sa.ti faci o idee.....
IMG_20140709_WA0010.jpg ( Size: 90.56k ) Number of downloads: 448
IMG_20140709_WA0012.jpg ( Size: 78.25k ) Number of downloads: 410
IMG_20140709_WA0013.jpg ( Size: 86.36k ) Number of downloads: 401


--------------------
renault Laguna 2, Laguna 3 Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 07:59
Dacia