Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierde antigel, Numai cu motorul oprit...

ibr_suhaib
post 18 Nov 2013, 20:20
Post #1


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Salutare,
Mi-am luat si eu un Scenic miercurea trecuta,si ma avertizat cineva pe aici,ca o sa ii mai gasesc bube,asa ca vin cu o problema mai "ciudata" :
De miercuri pana duminica nu am avut nici o problema cu masina,in afara de faptul ca huruia pe spate,dar si aia dupa un drum de 250 km s-a oprit.
Ieri am Vrut sa ii schimb casetofonul,si mi s-a parut ca sub masina s-a facut un izvor cu apa rosie,dar mic...Cand ma uit la nivelul antigelului,remarc ca borcanul era gol(mai avea putin pe fund),si in furtune parca,parca avea apa...M-am panicat,am luat o sticla de apa de un 1,5 L si i-am bagat mai putin de 0,5l ca sa se faca nivelul pana pe maxim,i-am dat drumul,si am lasat-o putin pornita,si apoi am plecat la o plimbare de 50 de metri,si surpriza,nu mai curgea cu motorul oprit,deloc.A venit un prieten de al meu si am mai facut o plimbare de jumate de km si apoi am lasat-o tot asa cu motorul pornit,si tot nu curgea...Cand am oprit motorul,a inceput sa picure des,ca si cum ai lasa robinetul putin deschis,pe undeva pe la baia de ulei se prelingea.
M-am speriat rau de tot si am sunat un prieten care "cica" facuse scoala de mecanici.am bagat iar vreo 350 ml sau 0,5 l litri si am plecat spre el(circa 30 km departare),am mers pe autostrada,am si accelerat-o pana la 150-160km/h cu gandul ca va creste apa,nici gand...apa statea pe mijloc.Am ajuns la el,am oprit motorul,nimic...am stat vreo 30 min cu motorul oprit si iar nimic...apoi am mai mers cu el inca vreo 25 km(dus intors),iar motor oprit,iar nu curgea...
In sfarsit in seara acea am facut inca in plus vreo 50 km,si am parcat masina,seara,iar nimic...
Dimineata trebuia sa plec undeva,ma gandeam ca deja ii cursa toata apa,mi-am luat apa cu mine,si culmea nu o curs deloc(cel putin nivelul era pe maxim)
Am plecat la servici,am oprit masina si iar nimic,am lasat masina in parcare de la vreo 6 jumate dimineata pana la 4 jumate dupa masa,si surpriza...iara aveam o mica balta sub masina.M-am uitat la nivelul apei,era normal(intre maxim si min)...
Deci mai pe scurt,nu curge apa decat cand ii oprit motorul.Cand ii pornit merge rotund,fara probleme,si nu face figuri,si nici nu curge apa.In bord apa nu se ridica mai mult de jumate,si curge pe undeva pe la baia de ulei sau se prelinge pe acolo.
Ce ar putea fi aici problema?
L.E Am uitat sa precizez e un Scenic 1,6 16 v 107CP 162000 KM

This post has been edited by ibr_suhaib: 18 Nov 2013, 20:23


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 18 Nov 2013, 20:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 November 10
From: München




Radiator fisurat posibil.Am avut si eu aceleasi simptome si l-am inlocuit.

Johan


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2013, 20:30
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Verifica cu exactitate pe unde se pierde lichid.....si nu mai deschide topic nou pentru probleme deja arhidiscutate.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 18 Nov 2013, 20:31
Post #4


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




QUOTE(johan @ 18 Nov 2013, 20:26)
Radiator fisurat posibil.Am avut si eu aceleasi simptome si l-am inlocuit.

Johan
*


Da problema e ca curge pe la baia de ulei,si cred ca pe undeva in spate,unde nu prea pot ajunge cu mana...,si apoi la radiator nu ar trebui sa curga non-stop,chiar daca ii pornit motorul?
La mine curge numai cand e oprit
Mersi totusi de raspunsul prompt!


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2013, 20:36
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca curge pe langa filtrul de ulei e garnitura O-ring de la conducta care intra in pompa.
Banuiesc ca nu ai schimbat distributia...nu?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 18 Nov 2013, 20:45
Post #6


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Nu inca nu am schimbat-o caci am zis ca o schimb,cand vin in tara,pe saptamana viitoare,dar totusi ce nu inteleg de ce curge numai cand ii oprit motorul,si nu curge cand merge la relanti sau in turatii de 2-3000.Si apoi nu ar trebui sa curga mai tot timpul?
Scuza-ma dar is tare curios.
Multumesc


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 18 Nov 2013, 20:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 November 10
From: München




La fel curgea si la mine numai cu motorul oprit.NU cunosc cauza dar radiatorul a fost fisurat in laterala dreapta pe linga rama de plastic.La inlocuire daca ai clima te incurca radiatorul de clima pe care in mod normal trebuie sa il demontezi si pierzi freonul dar cu un bun mecanic nu trebuie sa il demontezi. bafta

This post has been edited by johan: 18 Nov 2013, 20:55


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2013, 20:54
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cand motorul functioneaza pompa egalizeaza presiunile....de aia!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 18 Nov 2013, 22:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




sau...dilatare contractare.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 19 Nov 2013, 16:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca initiatorului ii curge pe la pompa... ok. In caz ca i-ar curge la imbinarea unui furtun cu o piesa metalica (cu colier), o explicatie ca ii curge doar cu motorul rece ar fi de la dilatarea / contractarea cu viteze diferite a materialelor.
Am patit la un Logan, curgea la capatul unui furtun, dar numai cand se racea motorul (picura). Cu motorul deja racit sau cu el cald nu curgea. Cand se racea, asa... timp de 1 - 2 ore, incepea sa curga.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 19 Nov 2013, 18:12
Post #11


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Salutare,
Azi am fost la mecanicul meu de aici,si i-am spus de problema,si-a cerut scuze ca nu se poate ocupa azi de masina,ci numai joi sad.gif caci are niste probleme de familie...
Totusi a tras cu ochii putin la masina,si i-am explicat problema care e,prima piesa suspecta e pompa de apa...
Mi-a spus sa ma intorc joi la el,sa se uite exact,si daca e pompa de apa,i-am spus sa imi schimbe si distributia cu totul,si sa imi faca un pret exact pe piese si manopera.Mi-a zis 450 euro,cu tot setul,rolele,pompa de apa si distributia.In 2 rate biggrin.gif caci totusi e o suma maricica,si sunt client fidel biggrin.gif
In afara de role,distributie si pompa de apa,ce sa ii mai zic sa mai imi schimbe(ce e important,ca filtrele de aer,ulei si alte cele le face in pretul spus mai sus+20 euro)
Totusi el se va mai uita inca o data peste masina,si va da un verdict exact,dar totusi distributia o voi face la el,in orice caz...
Totusi sa imi spune-ti ce mai trebuie sa schimb exact cand desfac distributia?
Il rog totusipe colegul @Johan sa imi zica daca pretul e bun sau prea mare.
Multumesc

This post has been edited by ibr_suhaib: 19 Nov 2013, 18:14


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Nov 2013, 18:31
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pretul este mare..pentru client fidel si"mecanicul meu".
Dar trebuie sa faci reparatia ca altfel e si mai scump...daca cedeaza.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 19 Nov 2013, 18:38
Post #13


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




QUOTE(espacern @ 19 Nov 2013, 18:31)
Pretul este mare..pentru client fidel si"mecanicul meu".
@+
*


Problema Espacern ca sunt si locuiesc in Germania,nu sunt in tara,ca daca as fi fost in tara schimbam distributia la 200 de euro smile.gif
Aici ,cel putin,piesele la Renault is foarte scumpe(din auzite)si pe net un set intreg de distributie +pompa de apa e la 180 de euro(marca Febi),si de aceea,daca e problema cu pompa de apa,zic sa o fac aici sa nu cumva sa cedeze si sa am de plata cel putin 2000 de euro.
Multumesc.


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Nov 2013, 18:44
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Stiu ca esti/stai in Germania.
Piesele poti sa le cumperi de pe net....Romania inclusiv.
Cauta de Nissan/Dacia daca de Renault este scump.
Motorul K4M 1.6 16V se monteaza pe mai multe masinii si kit-ul de distributie este identic.
Cumperi piesele mai ieftin daca cauti bine si platesti doar manopera germana.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 19 Nov 2013, 18:48
Post #15


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




QUOTE(espacern @ 19 Nov 2013, 18:44)
Cumperi piesele mai ieftin daca cauti bine si platesti doar manopera germana.
*


Sa stii ca ai dreptate,dar totusi sa imi zici ce marca de piese e bine sa imi cumpar?
Este ceva preferential?
Multumesc


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Nov 2013, 18:56
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cel mai bine e sa cauti pe forum ca sunt subiecte discutate.

http://www.reno.ro/Schimbare-distributie-M...ile-t59224.html

Ca o parere personala;curea Gates si role Ina.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 19 Nov 2013, 19:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 November 10
From: München




Kit complet MAPCO 105 euro

http://www.ebay.de/itm/310300795728?ssPage...#ht_3353wt_1069

iar manopera se poate negocia la 200 euro daca va cunoasteti

Filtre aer si polen le poti schimba si singur nu este complicat

http://www.ebay.de/itm/330822275084?ssPage...#ht_4527wt_1037

ULEI elf 10w40
http://www.ebay.de/itm/ELF-COMPETITION-STI...c#ht_2164wt_800

sau 5w40
http://www.ebay.de/itm/Elf-evolution-SXR-5...8#ht_1775wt_800

Antigel
http://www.ebay.de/itm/5-Liter-Kuhler-Fros...c#ht_3003wt_800

Filtru benzina
http://www.ebay.de/itm/160912308453?ssPage...#ht_4115wt_1037

Spor la treaba. Eu zic totusi sa verifici radiatorul legat de scurgeri . Mergi intr-un Hobbywerkstatt platesti 11 euro pe ora si ai acces la elevator ,o ridici pe el si poti vedea exact pe unde se scurge eventual si cum se prezinta pe dedesubt.

Bafta

Johan

This post has been edited by johan: 20 Nov 2013, 10:23


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 23 Nov 2013, 16:17
Post #18


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Salutare din nou,
Revin acum cu noutati,despre locul de unde pierde antigel.
Problema e de la teava de metal de deasupra filtrului de ulei(in poza),exact nu stiu cum ii spune.
Mecanicul a spus ca de acolo curge apa,pana acuma(de 2 zile),nu a mai curs apa mai deloc,azi cum a lasat-o mecanicul 20 de minute sa mearga la relanti,in clipa in care a intrat termocupla in functiune,cum a inceput apa sa curga.
Deci problema,cred ca,e de la garnitura acestei tevi.
Cand i-am spus la mecanic,ca o schimb impreuna cu pompa de apa si distributia,mi-a zis ca nu merge,caci distributia e intr-un loc,si aceasta teava trebuie desfacuta in alt loc.
Acuma mi-a zis ca pot sa opresc sa curga apa,daca desfac capacul de la vasul de apa,si atunci nu o sa mai curga in prostie,decat cateva picaturi.
Intrebarea mea catre voi este:
oare daca o schimb in tara impreuna cu distributia si pompa de apa+acea teava,cat m-ar costa?caci aici mi-a pus un pret de am ramas cu gura cascata 150 de euro manopera la schimbatul acelei tevi(piesele le aduc eu circa 60-100 euro)+450 euro setul de distributie inclusiv pompa de apa(piesele le aduce el).
Totusi sunt 600 de euro in joc,si eu am un concediu de facut in tara,asa ca va rog sa ma sfatuiti ce sa fac...
Pretul care v-as ruga sa mi-l da-ti e de la un service autorizat unde sa am si garantie la piese si manopera.
Va multumesc

Attached thumbnail(s)
DSC_0291.jpg ( Size: 2.45mb ) Number of downloads: 726
DSC_0292.jpg ( Size: 2.56mb ) Number of downloads: 756


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Nov 2013, 16:26
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Garnitura aia de la teava costa vreo 3€ si manopera dureaza max.5 min.
Desfaci un surub cu cap de 13 cu care este prinsa teava de bloc...tragi de ea si schimbi garnitura..o bagi la loc complectezi lichidul/aerisesti si gata.
Te-am sfatuit sa citesti pe sectiunea megane ca este explicat detaliat.....da tu tot pe mecanici germani ai magnet!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 23 Nov 2013, 16:38
Post #20


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




QUOTE(espacern @ 23 Nov 2013, 16:26)
Te-am sfatuit sa citesti pe sectiunea megane ca este explicat detaliat.....da tu tot pe mecanici germani ai magnet!

@+
*


Ai avut dreptate,dar totusi nu am nici cea mai mica cunostinta de mecanica,de aceea ma deplasez pe la mecanici.
Ma poti ajuta mai exact unde tre sa caut,sau cum ii zice la acea teava?
Iti multumesc frumos



--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Nov 2013, 16:44
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Teava este ce din poza ta unde ai pus sageata si in capatul in care intra in blocul motor este garnitura O-ring.
Sa te ajut adica sa caut pe forum si sa-ti dau link....mura'n'gura?

+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 23 Nov 2013, 16:45
Post #22


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




QUOTE(espacern @ 23 Nov 2013, 16:44)
Sa te ajut adica sa caut pe forum si sa-ti dau link....mura'n'gura?

+
*


Nu, multumesc,atat am vrut sa stiu cum ii zice la teava acea sa stiu unde sa caut.
Iti multumesc inca o data frumos


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Nov 2013, 16:56
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ai codul de la garnitura aici....

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=211565&st=30

@+

This post has been edited by espacern: 23 Nov 2013, 16:57


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 25 Nov 2013, 15:27
Post #24


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Vreau sa mai intreb inca un lucru,caci vreau sa imi schimb antigelul,si nu am gasit nici un buson de aerisire...Aerisirea e automata?sau trebuie sa fac alte smecherii?
Din cate am inteles de pe alte topicuri,ca scurgerea o fac pe la furtunasul de jos de la radiator,
Totusi vreau sa va rog sa imi ziceti cum fac aerisirea.
Va multumesc


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Nov 2013, 19:29
Post #25


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Dai click pe link-ul de mai sus si gasesti...sigur!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 25 Nov 2013, 20:48
Post #26


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




@espacern
Scuza-ma dar eu sunt mai putin greu de cap...
Deci aerisirea si-o face singura,las dopul deschis,si complectez cu motorul pornit?Am inteles bine?
Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Nov 2013, 20:56
Post #27


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu stiu de unde ai inteles asta....dar daca spui ca esti greu e de inteles!
Mergi la service....mai bine!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 26 Nov 2013, 17:27
Post #28


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Salutare,
Iar revin sa il bat la cap pe colegul espacern biggrin.gif
Pana la urma am gasit de unde se face aerisirea sad.gif .
M-am cumetat,am desfacut furtunul de la radiator si am lasat sa curga toata apa.
Apoi am desfacut surubul de la termostat,si am bagat lichid,pana a inceput sa curga prin gaura surubului intr-una fara pauza.am inchis capacul de la vas si apoi si surubul si am pornit motorul.
s-a incalzit motorul,pana la urma si-a dat drumul si termostatul,era radiatorul cald,plus furtunele aferente,apa imi statea pe a 4 linie din bord,dar termo cupla nu a pornit deloc...caldura in interior imi dadea,acul nu crestea mai mult de a 5 linie si apoi revenea la a 4...
Apa nu cred ca s-a golit toata caci mi-a intrat aproximativ 4 l de lichid(2 de antigel si 2 de apa),desi masina era in partea dreapta mai sus,dar se vedea ca mai are apa in radiator.am incercat cat de cat sa sa golesc din ea,dar fara success.Mai complectez in clipa in care se raceste motorul,
Sunt doar 1-2 grade afara,si de accea ma gandeam sa nu intre termocupla...
Dar totusi :
Oare e problema ca nu a intrat termocupla?
Multumesc


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 26 Nov 2013, 19:01
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Daca o tineai in 2000-2500 de ture pornea si ventilatorul(GMV).Porneste destul de greu la temperatura de 1-2 grade C mai ales la ralanti...
Nu cred ca este o problema cu ventilatorul(GMV)..Tine-l sub control oricum...

This post has been edited by jas2: 26 Nov 2013, 19:04


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 26 Nov 2013, 19:08
Post #30


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Nu cred nici eu ca e problema cu ventilatorul caci a mai pornit inainte,numai m-am speriat ca am facut aerisirea gresita,si de aceea nu a pornit.Totusi iti multumesc de raspuns

This post has been edited by ibr_suhaib: 26 Nov 2013, 19:09


--------------------
Renault Scenic 1 2000 RXE 1,6 16V 107PS - DI-SY 888
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2024 - 15:03
Dacia