Pierde antigel, Numai cu motorul oprit...
![]() ![]() ![]() |
Pierde antigel, Numai cu motorul oprit...
ibr_suhaib |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|||
johan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
Radiator fisurat posibil.Am avut si eu aceleasi simptome si l-am inlocuit.
Johan |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Verifica cu exactitate pe unde se pierde lichid.....si nu mai deschide topic nou pentru probleme deja arhidiscutate.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#4
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
QUOTE(johan @ 18 Nov 2013, 20:26) Da problema e ca curge pe la baia de ulei,si cred ca pe undeva in spate,unde nu prea pot ajunge cu mana...,si apoi la radiator nu ar trebui sa curga non-stop,chiar daca ii pornit motorul? La mine curge numai cand e oprit Mersi totusi de raspunsul prompt! |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca curge pe langa filtrul de ulei e garnitura O-ring de la conducta care intra in pompa.
Banuiesc ca nu ai schimbat distributia...nu? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#6
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Nu inca nu am schimbat-o caci am zis ca o schimb,cand vin in tara,pe saptamana viitoare,dar totusi ce nu inteleg de ce curge numai cand ii oprit motorul,si nu curge cand merge la relanti sau in turatii de 2-3000.Si apoi nu ar trebui sa curga mai tot timpul?
Scuza-ma dar is tare curios. Multumesc |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
johan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
La fel curgea si la mine numai cu motorul oprit.NU cunosc cauza dar radiatorul a fost fisurat in laterala dreapta pe linga rama de plastic.La inlocuire daca ai clima te incurca radiatorul de clima pe care in mod normal trebuie sa il demontezi si pierzi freonul dar cu un bun mecanic nu trebuie sa il demontezi. bafta
This post has been edited by johan: 18 Nov 2013, 20:55 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cand motorul functioneaza pompa egalizeaza presiunile....de aia!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
jas2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
sau...dilatare contractare.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca initiatorului ii curge pe la pompa... ok. In caz ca i-ar curge la imbinarea unui furtun cu o piesa metalica (cu colier), o explicatie ca ii curge doar cu motorul rece ar fi de la dilatarea / contractarea cu viteze diferite a materialelor.
Am patit la un Logan, curgea la capatul unui furtun, dar numai cand se racea motorul (picura). Cu motorul deja racit sau cu el cald nu curgea. Cand se racea, asa... timp de 1 - 2 ore, incepea sa curga. |
--------------------
.
.
.
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#11
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Salutare,
Azi am fost la mecanicul meu de aici,si i-am spus de problema,si-a cerut scuze ca nu se poate ocupa azi de masina,ci numai joi ![]() Totusi a tras cu ochii putin la masina,si i-am explicat problema care e,prima piesa suspecta e pompa de apa... Mi-a spus sa ma intorc joi la el,sa se uite exact,si daca e pompa de apa,i-am spus sa imi schimbe si distributia cu totul,si sa imi faca un pret exact pe piese si manopera.Mi-a zis 450 euro,cu tot setul,rolele,pompa de apa si distributia.In 2 rate ![]() ![]() In afara de role,distributie si pompa de apa,ce sa ii mai zic sa mai imi schimbe(ce e important,ca filtrele de aer,ulei si alte cele le face in pretul spus mai sus+20 euro) Totusi el se va mai uita inca o data peste masina,si va da un verdict exact,dar totusi distributia o voi face la el,in orice caz... Totusi sa imi spune-ti ce mai trebuie sa schimb exact cand desfac distributia? Il rog totusipe colegul @Johan sa imi zica daca pretul e bun sau prea mare. Multumesc This post has been edited by ibr_suhaib: 19 Nov 2013, 18:14 |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pretul este mare..pentru client fidel si"mecanicul meu".
Dar trebuie sa faci reparatia ca altfel e si mai scump...daca cedeaza. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#13
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
QUOTE(espacern @ 19 Nov 2013, 18:31) Problema Espacern ca sunt si locuiesc in Germania,nu sunt in tara,ca daca as fi fost in tara schimbam distributia la 200 de euro ![]() Aici ,cel putin,piesele la Renault is foarte scumpe(din auzite)si pe net un set intreg de distributie +pompa de apa e la 180 de euro(marca Febi),si de aceea,daca e problema cu pompa de apa,zic sa o fac aici sa nu cumva sa cedeze si sa am de plata cel putin 2000 de euro. Multumesc. |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Stiu ca esti/stai in Germania.
Piesele poti sa le cumperi de pe net....Romania inclusiv. Cauta de Nissan/Dacia daca de Renault este scump. Motorul K4M 1.6 16V se monteaza pe mai multe masinii si kit-ul de distributie este identic. Cumperi piesele mai ieftin daca cauti bine si platesti doar manopera germana. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#15
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
|
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cel mai bine e sa cauti pe forum ca sunt subiecte discutate.
http://www.reno.ro/Schimbare-distributie-M...ile-t59224.html Ca o parere personala;curea Gates si role Ina. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
johan |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 10 From: München ![]() |
Kit complet MAPCO 105 euro
http://www.ebay.de/itm/310300795728?ssPage...#ht_3353wt_1069 iar manopera se poate negocia la 200 euro daca va cunoasteti Filtre aer si polen le poti schimba si singur nu este complicat http://www.ebay.de/itm/330822275084?ssPage...#ht_4527wt_1037 ULEI elf 10w40 http://www.ebay.de/itm/ELF-COMPETITION-STI...c#ht_2164wt_800 sau 5w40 http://www.ebay.de/itm/Elf-evolution-SXR-5...8#ht_1775wt_800 Antigel http://www.ebay.de/itm/5-Liter-Kuhler-Fros...c#ht_3003wt_800 Filtru benzina http://www.ebay.de/itm/160912308453?ssPage...#ht_4115wt_1037 Spor la treaba. Eu zic totusi sa verifici radiatorul legat de scurgeri . Mergi intr-un Hobbywerkstatt platesti 11 euro pe ora si ai acces la elevator ,o ridici pe el si poti vedea exact pe unde se scurge eventual si cum se prezinta pe dedesubt. Bafta Johan This post has been edited by johan: 20 Nov 2013, 10:23 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.5 16V 4x4 Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#18
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Salutare din nou,
Revin acum cu noutati,despre locul de unde pierde antigel. Problema e de la teava de metal de deasupra filtrului de ulei(in poza),exact nu stiu cum ii spune. Mecanicul a spus ca de acolo curge apa,pana acuma(de 2 zile),nu a mai curs apa mai deloc,azi cum a lasat-o mecanicul 20 de minute sa mearga la relanti,in clipa in care a intrat termocupla in functiune,cum a inceput apa sa curga. Deci problema,cred ca,e de la garnitura acestei tevi. Cand i-am spus la mecanic,ca o schimb impreuna cu pompa de apa si distributia,mi-a zis ca nu merge,caci distributia e intr-un loc,si aceasta teava trebuie desfacuta in alt loc. Acuma mi-a zis ca pot sa opresc sa curga apa,daca desfac capacul de la vasul de apa,si atunci nu o sa mai curga in prostie,decat cateva picaturi. Intrebarea mea catre voi este: oare daca o schimb in tara impreuna cu distributia si pompa de apa+acea teava,cat m-ar costa?caci aici mi-a pus un pret de am ramas cu gura cascata 150 de euro manopera la schimbatul acelei tevi(piesele le aduc eu circa 60-100 euro)+450 euro setul de distributie inclusiv pompa de apa(piesele le aduce el). Totusi sunt 600 de euro in joc,si eu am un concediu de facut in tara,asa ca va rog sa ma sfatuiti ce sa fac... Pretul care v-as ruga sa mi-l da-ti e de la un service autorizat unde sa am si garantie la piese si manopera. Va multumesc Attached thumbnail(s) DSC_0291.jpg ( Size: 2.45mb ) Number of downloads: 738 DSC_0292.jpg ( Size: 2.56mb ) Number of downloads: 768 |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Garnitura aia de la teava costa vreo 3€ si manopera dureaza max.5 min.
Desfaci un surub cu cap de 13 cu care este prinsa teava de bloc...tragi de ea si schimbi garnitura..o bagi la loc complectezi lichidul/aerisesti si gata. Te-am sfatuit sa citesti pe sectiunea megane ca este explicat detaliat.....da tu tot pe mecanici germani ai magnet! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#20
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
QUOTE(espacern @ 23 Nov 2013, 16:26) Te-am sfatuit sa citesti pe sectiunea megane ca este explicat detaliat.....da tu tot pe mecanici germani ai magnet! @+ Ai avut dreptate,dar totusi nu am nici cea mai mica cunostinta de mecanica,de aceea ma deplasez pe la mecanici. Ma poti ajuta mai exact unde tre sa caut,sau cum ii zice la acea teava? Iti multumesc frumos |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#21
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Teava este ce din poza ta unde ai pus sageata si in capatul in care intra in blocul motor este garnitura O-ring.
Sa te ajut adica sa caut pe forum si sa-ti dau link....mura'n'gura? + |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#22
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
|
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ai codul de la garnitura aici....
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=211565&st=30 @+ This post has been edited by espacern: 23 Nov 2013, 16:57 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#24
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Vreau sa mai intreb inca un lucru,caci vreau sa imi schimb antigelul,si nu am gasit nici un buson de aerisire...Aerisirea e automata?sau trebuie sa fac alte smecherii?
Din cate am inteles de pe alte topicuri,ca scurgerea o fac pe la furtunasul de jos de la radiator, Totusi vreau sa va rog sa imi ziceti cum fac aerisirea. Va multumesc |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Dai click pe link-ul de mai sus si gasesti...sigur!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#26
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
@espacern
Scuza-ma dar eu sunt mai putin greu de cap... Deci aerisirea si-o face singura,las dopul deschis,si complectez cu motorul pornit?Am inteles bine? Multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
espacern |
![]()
Post
#27
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu stiu de unde ai inteles asta....dar daca spui ca esti greu e de inteles!
Mergi la service....mai bine! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#28
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Salutare,
Iar revin sa il bat la cap pe colegul espacern ![]() Pana la urma am gasit de unde se face aerisirea ![]() M-am cumetat,am desfacut furtunul de la radiator si am lasat sa curga toata apa. Apoi am desfacut surubul de la termostat,si am bagat lichid,pana a inceput sa curga prin gaura surubului intr-una fara pauza.am inchis capacul de la vas si apoi si surubul si am pornit motorul. s-a incalzit motorul,pana la urma si-a dat drumul si termostatul,era radiatorul cald,plus furtunele aferente,apa imi statea pe a 4 linie din bord,dar termo cupla nu a pornit deloc...caldura in interior imi dadea,acul nu crestea mai mult de a 5 linie si apoi revenea la a 4... Apa nu cred ca s-a golit toata caci mi-a intrat aproximativ 4 l de lichid(2 de antigel si 2 de apa),desi masina era in partea dreapta mai sus,dar se vedea ca mai are apa in radiator.am incercat cat de cat sa sa golesc din ea,dar fara success.Mai complectez in clipa in care se raceste motorul, Sunt doar 1-2 grade afara,si de accea ma gandeam sa nu intre termocupla... Dar totusi : Oare e problema ca nu a intrat termocupla? Multumesc |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
jas2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Daca o tineai in 2000-2500 de ture pornea si ventilatorul(GMV).Porneste destul de greu la temperatura de 1-2 grade C mai ales la ralanti...
Nu cred ca este o problema cu ventilatorul(GMV)..Tine-l sub control oricum... This post has been edited by jas2: 26 Nov 2013, 19:04 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#30
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Nu cred nici eu ca e problema cu ventilatorul caci a mai pornit inainte,numai m-am speriat ca am facut aerisirea gresita,si de aceea nu a pornit.Totusi iti multumesc de raspuns
This post has been edited by ibr_suhaib: 26 Nov 2013, 19:09 |
--------------------
Renault
Scenic 1
2000 RXE 1,6 16V 107PS
- DI-SY 888 Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 13:22 |