Curatare instalatie a/c, de mizerie, bacterii, mirosuri urate
![]() ![]() ![]() |
Curatare instalatie a/c, de mizerie, bacterii, mirosuri urate
xexe |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|||
xexe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
tot eu sunt, mi-a mai venit o idee: la masina care am avut-o inainte, cand mergea AC-ul, curgea apa sub masina (lucru normal). Ei la clio, m-am tot uitat dar nu vad unde curge apa.
Cei care aveti clio, ati observat sa curga apa sub motor cand aveti AC-ul pornit. MA gandesc ca s-o fi infundat ceva scurgere pe acolo si apa aia curge prin masina pe undeva, de acol omirosul ala puturos..... ![]() |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Poate i-a dus capu` sa verse apa pe galeria de evacuare, sa se evapore...La XMul meu asa e...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Tudor |
![]()
Post
#4
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Xexe, eu am vazut pata de apa sub masina, da' sincer nu stiu sa-ti spun pe unde curge. Dupa logica mea insa, nu cred ca aceasta apa sa fie sursa mirosului urat. Apa produsa de aerul conditionat este umiditate condensata (un fel de apa distilata, dar nu la calitatea celei din comert) care nu miroase.
Sper ca tu sa nu fi avut un asa ghinion, dar cand eram mai pustan am intalnit o metoda de razbunare grozava pe cineva cu masina: vara se turna in priza de aer de la ventilatie un ou crud amestecat cu lapte, de la caldura amestecul intra rapid in putrefactie, iar mirosul de hoit in habitaclu era garantat; curatarea nu se putea face decat prin demontarea completa a sistemul de ventilatie si curatarea temeinica a acestuia. This post has been edited by Tudor: 13 Jun 2005, 20:05 |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Apa curge dar nu multa si numai dc se merge mai mult cu ac deschis...(sau e o atmosfera foarte incarcata in vapori)...curge prin partea dreapta de la tevile de freon.In legatura cu aplicarea sprayului.....si mie mi-ar fi de folos asa ceva ..insa sunt convins ca trebuie desfacut mai mult si nu m-as baga..Chiar nu e nimeni pe forum care sa fi facut asa ceva???
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
AlexV |
![]()
Post
#6
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
am folosit eu sprayul ala. am si scris pe forum undeva. 2 zile miroase super in masina. dupa aia revine mirosul pentru ca sprayul e de fapt o spuma care nu intra in fantele evaporatorului nici daca il bati.
cat despre modalitatea de a ajunge la evaporator la symbol, am o veste proasta. nu ai cum decat daca tai o bucata de plastic unde ar trebui sa fie un capac. cum e la bicorp si la solenza. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
xexe |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
aseara am scos filtrul de polen si am dat cu spuma pe acolo (dipa filtru).
In masina miroase f. frumos (cam puternic as zice) dar sa vedem cat tine. Oricum nu mai miroase urat. Cand am scos filtrul de polen, am observat ca e putin umed pe "talpa" de jos si mirosea exact ca mirosul urat din masina. Spun asta ca poate ajuta pe cineva. Cand o sa am timp o sa caut pe unde se scurge condensul de la AC, banuiesc ca ar trebui totusi sa se scurga pe undeva si la mine nu se vede pe unde o face. |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
leonardo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Exista un aparat (o mini instalatie) care se monteaza in masina cu AC pornit pe recircularea aerului si in 15 - 20 minute se curata .va ofer spre studiu doua de acest fel si substantele aferente.
Nu am folosit niciodata ,doar am gasit pe internet aceste produse. http://www.journalauto.com/nouveauxproduit...asp?idnxprod=38 http://www.wynns.nl/maandactie.pdf http://www.wynns.ca/data/specs/french/xp_spec-03000.pdf http://www.wynns.be/Products/Products/Prof.../aircomatic.htm Ultima adresa este cea mai expresiva . Daca gasiti si in Romania un atelier cu o asemenea instalatie ,va rog comunicati-o si noua. |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@xexe
La masina ta este filtru de polen????La mine nu are asa ceva (eu o am din mai 2003)..inca ceva ...filtrul asta (dc ar fi) cred ca e localizat in partea dreapta a masinii...e un fel de capac prins cu clame in polita aia de plastic de sub parbriz (sorry pt exprimare!!) dar pe care eu nu reusesc sa-l scot....iese numai dintr-o parte si in cealalta am impresia ca ar trebui desfacut cu totul...poate ma lamuresti si pe mine.... This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 13:54 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
xexe |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru ess1902:
da asa e, filtrul este in partea dr. a masinii (in stanga cum te uiti la motor) langa parbriz. Capacul ala de plastic iese mai greu in partea stanga (chiar langa/sub aripa). eu am tras ceva mai tare si a iesit fara sa se rupa. in ceea ce priveste mirosul vreau sa va spun ca a revenit cam dupa o saptamana dar nu la aceeasi intensitate ca inainte. acum nu ma mai deranjeaza. totusi, o sa desfac mai mult pe acolo cand o sa am timp. daca gasesc alt loc unde sa "sprayez" si sa fie mai eficient, o sa postez aici. |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
xexe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
revin cu solutia care cred ca m-a scapat definitiv de mirosul urat (de o saptamana e OK - sper sa tina)
Mai intai sa va spun ca spray-urile cu spuma sunt de 2 lei (vechi ![]() Am rezolvat cu un dezinfectant pentru instalatii de aer conditionat de la firma WURTH. Nu ma intrebati cat costa ptr. ca l-am primit de la cineva. Acest spray e lichid si nu miroase frumos. Cum am facut? Am bagat furtunasul cu care vine sprayul pe evacuarea condensului (e un furtunas sub masina la care se ajunge f. osor dupa ce scoateti doar roata din dr. fata nu si aparatorile de noroi si alte trburi pe care ma apucasem sa le scot). Cal mai usor de localizat este sa lasati aerul sa mearga si sa vedeti de unde curge apa. Daca tineti palma pe acolo se simte si un curent de aer rece care iese o data cu apa. Mie nu mi-a intrat tot furtunasul spray-ului pe acolo si ca atare am spray-at doar de cateva ori. Restul spray-ului l-am dat in partea de sus (dupa filtrul de polen, pe "radiatorul" ala sau ce-o fi acolo). Am verificat sa se scurga pe furtunasul de jos, semn ca a trecut prin "radiator". Operatiunea asta am facut-o cu motorul oprit. Am lasat sa actioneze cam 15' si apoi am evitat folosirea aerisirii o zi doua. Aici am reusit sa gasesc o poza si o scurta descriere a produsului: http://www.wurth.co.uk/additives/prodaircon.html |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
laur_dci |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
la mine miroase imediat dupa oprirea AC si pentru putin timp
rar miroase si la pornire (cand vine primul val de aer cald) cand masina sta putin oprita |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
xexe |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti ![]() |
laur, vad ca e din 2005.
iti doresc sa nu-ti apara si tie peste 1 an 2 |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
adyt |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine miroase doar putin dupa ce am oprit clima. Acuma, ce sa zic, eu am alta chestie. Dupa ce opresc clima o mai tin 2-3 min doar pe ventilatie...Si scoate un abur prin aeratoare de zici ca a luat foc ceva.
|
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
ctudose |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 January 04 From: Bucuresti ![]() |
am folosit si io produsul de la WURTH (70 ron) intocmai cum a descris 'xexe'. rezultatul e bun. sa vedem cat o sa tina
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Confort Expression 1,5 dci 100cp, 11/2005, 150.000km la 29.05.10
|
|
_182_ |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
@ctudose
vad ca ai postat acum mai bine de o luna. poti te rog sa imi zici daca inca se mentine efectul spray-ului, am si eu acceasi problema si vreau sa vad daca merita sa imi cumpar acest produs de la Wurth. |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
galileo |
![]()
Post
#18
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
am gasit produsul asta de la valeo, BioClip Air Purification. Cica s-ar gasi la Augsburg, la vreo 70RON.
O fi bun de ceva? Pe net am gasit numai reclama lor. La mine nu se simte nici un miros de la AC, dar macar sa parfumeze aerul. This post has been edited by galileo: 21 Jul 2006, 10:38 |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
Solon |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Off: Sa inteleg Galileo ca gata cu masina?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
galileo |
![]()
Post
#20
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
off: nuuuu, luni o duc in service
![]() |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
|
--------------------
----
----
---- ---
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Eu nu am avut probleme de genul asta dar am retinut un sfat pe care l-am aplicat , sa opresti clima si sa o lasi pe ventilatie cu citeva minute inainte sa te opresti.
Nu poti sa-i dai inainte de filtru de polen pe undeva............ la megane 1 era mai simplu ( filtru de polen era langa stergatorul stanga , sub capota si ajungeai foarte usor la el ). Ati verificat filtrul de polen sa nu fie imbicsit cu ceva ala si sa miroasa ..... BAFTA This post has been edited by dcsiki: 21 Jul 2006, 11:36 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
galileo |
![]()
Post
#23
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Anunta-ne si pe noi de pret si de rezultate.
|
--------------------
----
----
---- ---
|
|
Calutul_dci |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 July 06 ![]() |
Si eu am aceeasi problema cu aburul si sa va mai spun una tare : cand merg la drum lung cu aerul deschis face o baltoaca de juma' de metru in spate mai ales in dreapa. Oricum am verificat , e fleasca toata mocheta si in fata si in spate. Am mers la nesimtitii aia de la serus si au facut o verificare si mi-au spus ca e totul ok, au suflat pe teava de scurgere au curatat pe la filtru pe acolo si mi-au dat raspunsul : o fi de la ploaie...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5dci
2005
|
|
_182_ |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pe symbolul de firma a fost baltoaca sub mocheta, in acelasi timp instalatia de racire ramanea fara lichid. Dupa ce s-au scarpinat in cap la ipso si automarcus fara sa gaseasca vreo problema, la serus la prima interventie au schimbat caloriferul. Acum nu mai aparea apa noua sub mocheta, dar instalatia de racire inca pierdea lichid asa ca dupa 1 luna s-a mers din nou si au schimbat vasul de expansiune dupa ce si-au dat seama ca e crapat. Acum totul pare a fi ok. Problema cu antigelul e ca nu se usuca usor, a fost nevoie de scoaterea mochetei si a buretelui fonoabsorbant de sub ea si puse la uscat la soare... |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Calutul_dci |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 July 06 ![]() |
asa e am uitat sa spun si despre abur. tine-ma la curent cu evolutia lui te rog ca sa stiu la ce ma astept. deci la serus a fost remediata problema?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,5dci
2005
|
|
_182_ |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
da, la serus, dar pt ca nu si-au dat seama din prima nu le pot da nota de trecere |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Solon |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dar din a cata si-au dat seama?
Ca de-abia de la a 3 vizita in sus se numara! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
b_42_jim |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 28 May 06 ![]() |
QUOTE(galileo @ 21 Jul 2006, 11:37) am gasit produsul asta de la valeo, BioClip Air Purification. Cica s-ar gasi la Augsburg, la vreo 70RON. O fi bun de ceva? Pe net am gasit numai reclama lor. La mine nu se simte nici un miros de la AC, dar macar sa parfumeze aerul. Probabil ai masina mai noua si nu a apucat sa se formeze suficient "populatia". Nici o instalatie de climatizare nu scapa insa de legionella, mai devreme sau mai tarziu va aparea cu putoarea si (Doamne fereste!) gripa/pneumonia aferente. Incercati si Bionet A15 recomandat de Aviasol, a mers de minune si la mine. Este concentrat si ridicol de ieftin (~5 lei) comparat cu spray-urile "speciale", nu va trebuie decat o pompa de pulverizat fin lichidele, cum sunt cele pt. curatat geamurile in casa sau cele pt. facut aerosoli. Din 100 ml eu am folosit doar 5 ml. http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=63&t=46417&st=0 This post has been edited by b_42_jim: 24 Jul 2006, 23:01 |
--------------------
--
--
--
- -- Chrysler Sebring LX
Laguna II 1.8i Lux Privilege s.a.m.d. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:32 |