Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CIUDATENIE - CUREA ACCESORII, CUREA ACCESORII - FOARTE CIUDAT

INFANTERIST
post 22 Sep 2009, 14:59
Post #1


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




Am fost la reprezentanta sa schimb cureaua de accesorii si cand am luat masina de la ei am aruncat si eu un ochi sub capota.
In loc sa gasesc o cure aidentica gasesc una mai ingusta 173.gif
Cureaua originala (cea veche) avea 6 nervuri (ridicaturi) si 5 caneluri (santuri).
Cureaua noua are 5 nervuri si 4 caneluri.
Ma duc la ei si le zic ce observ argue.gif
Raspuns : asta e noul model.
Vorbesc si cu directoarea de servis care zice acelasi lucru si imi arata si pe monitorul calculatorului (programul dialogys) noul cod al curelei (adica 8200833541) si imi zice ca asta e noua versiune si sa stau linistit ca am garantie 1 an sau 60000 km si ca codul curelei e trecut si in deviz pe care imi recomanda sa il pastrez.
Acum o mica partea din fulie (un sant) sta gol.
Codul de la cureua veche nu il stiu ca nu se mai vede pe ia (voi il stiti).

Opinia mea:
- cum dracu sa montezi o curea mai ingusta 183.gif post-336-1110552439.gif
- a dat criza rau de tot in astea de la renault de au ajuns sa subtieze curelele 168.gif
- 60000 de km untr-un an nu pot sa fac decat daca fac taxi, si daca se rupe la 2 ani ce fac gun3.gif

INTREBARI:

1 - e normal asa ceva
2 - ati mai intalnit asa ceva
3 - ce imi recomandati
4 - VOI CUM AVETI (masina din semnatura)

This post has been edited by TAPELEALILI: 22 Sep 2009, 15:12


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 22 Sep 2009, 19:56
Post #2


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




salut, eu am schimbat-o cam de o luna cu fratemi-o deoarece nu am avut bani sa mai dau pe la service. Intradevar ne-am cam chinuit pana am puso deoarece nu am putut regla intinzatorul cum s-ar face de obicei dar cu chin cu vai e pe masina. Referitor la ce ai semnalat tu, un tip simpatic de la reno care mi-a facut schimb de ulei, filtre (ulei si aer) imi zicea ca asa sunt noile curele de accesorii. Eu la randul meu ma interesasem cam cat costa la ei cureaua si manopera, si asa am ajuns la concluzia ca mai bine imi iau dintr-un magazin de piese auto si o pun eu. Cea luata din magazin a fost identica cu cea veche de pe masina adica lata nu ingusta. Dar ma framanta o problema ca as vrea sa imi schimb cureaua de distributie si oare ce curea imi vor pune ??? biggrin.gif la aia ma fac cuminte nu ma bag.

This post has been edited by IonutGligan: 22 Sep 2009, 20:00

Attached thumbnail(s)
pt_forum.jpg ( Size: 72.08k ) Number of downloads: 7487


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ligrivis
post 22 Sep 2009, 20:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Cred ca au gresit cei care ti-au vandut cureaua , eu am cumparat cureaua de accesorii de la Renault si are exact aceleasi dimensiuni ca si cea veche , 6 nervuri 5 canale . De schimbat am schimbat-o singur cam in 30 de minute, a trebuit sa demontez un scut de jos si daca ai scule si esti atent la traseul curelei nu este complicat.


--------------------
Megane 3 1.6 DCI 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 23 Sep 2009, 07:45
Post #4


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




IonutGligan
Eu la randul meu ma interesasem cam cat costa la ei cureaua si manopera, si asa am ajuns la concluzia ca mai bine imi iau dintr-un magazin de piese auto si o pun eu


Lucrarea a fost mai complexa, am schimbat curea accesorii + 2 role, curea distributie + 2 role + intinzator rola distributie + pompa de apa
Daca era doar acea curea o schimbam si eu singur
Aproape toate piesele le-am cumparat eu ei au facut doar manopera
Dupa ce am cumparat curea am zis asa ............ sa ma uit daca seamana si blink.gif era mai ingusta. Mam dus la magazinu de piese si a fost imposibil sa gasim una cu 6 nervuri (baietii aveau si dialogys - LA CODU GENERAT DE ACET PROGRAM, REZULTA O CUREA CU 5 NERVURI) toate programele le arata doar curea cu 5 nervuri. Ei,...... zic asta e mad.gif .......... o cumpar de la ei. Cand m-am dus sa fac programare la servis am spus ca am nevoie si de curea si ca nu am gasit cu 6 nervuri doar cu 5 (ii avertizasem de anomalie). Au bagat seria masini in program au zis ca au piesa si uite ce a iesit 182.gif



ligrivis
eu am cumparat cureaua de accesorii de la Renault si are exact aceleasi dimensiuni ca si cea veche

Da dar tu ai alt tip de motor.
Ma intereseaza cei care au ca mine (1.6 , 16 VALVE , 79 KW , 107 CP , CU A.C.)



Voua de care curea v-au pus (cei care ati facut schimbu mai recent)


This post has been edited by TAPELEALILI: 23 Sep 2009, 07:48


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 23 Sep 2009, 17:00
Post #5


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




parerea mea e ca nu are nimic poti circula fara probleme.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 23 Sep 2009, 17:19
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




QUOTE
The V-ribbed belt has changed in the case of some Renault engines.
The following engine generations are involved: E7J, K7J, K7M, K4J, K4M
The models affected by the change are: Clio II; Kangoo; Laguna; Megane; Scénic.
Engine codes:
1.4 8V K7J 700 / 701; E7J 634 / 635
1.4 16V: K4J
1.6 16V: K4M 700 / 701 / 704 / 708 / 710 / 711 / 720 / 724 / 748 / 750 / 752 / 753
Recently Renault stopped offering the 6 PK 1748 (OE no. 7700101261) as a
replacement part for the aforementioned vehicles. It had been factory-mounted in the vehicles through model year 2002. In line with an internal technical memo, the 5 PK 1748 (OE number: 9900111671) is now being offered instead as replacement part.
An important point to keep in mind when mounting this narrower belt is that the inner rib facing the unit must now be kept free in all pulleys so as to make sure that the belt does not come into contact with a stationary edge and to eliminate the risk of misalignment defects (belt displacement) from occurring.
For further questions concerning mounting, please contact your certified Renault dealer.


Cititi aici: http://www.contitech.de/pages/produkte/ant...ews07_18_en.pdf (pg. 5)

La un moment dat, Renault a decis sa inlocuiasca vechea curea cu 6 caneluri cu una cu 5.


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 24 Sep 2009, 07:47
Post #7


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




ISseby MERSI MULT imbratisare.gif cheers.gif
Ma bucur ca sa rezolvat problema

Atentie la montare - se monteaza lasand libera nervura dinspre motor

Intr-un fel aceasta topic se poate inchide
In alt fel aici se pot posta si alte situatii de genu asta, adica schimbari oficiale de piese (cea noua arata altfel decat cea veche).


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idp
post 1 Oct 2009, 14:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 March 09
From: orsova, mehedinti




Salut,
Sa va spun povestea curelei de accesorii.In octombrie 2008 am schimbat kit distributie cu tot cu accesorii. In noiembrie 2008 s-a rupt curea accesorii si a intrat la distributie(2000km parcursi).Urmarea-schimbat iar kit distributie cu tot cu accesoruu(curea accesorii). In martie 2009 s-a rupt curea accesorii, intrat la distributie(3000km).Reparatia s-a facut pe garantia din noiembrie, dar nu s-a decontat transportul pe platforma.Finalul- actiune judecatoreasca, cerere de daune. Ce va fi vom vedea. renault megane clasic 1.9tdi 2000

This post has been edited by idp: 1 Oct 2009, 14:54


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 1 Oct 2009, 18:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




ori iti agata pe undeva....ori nu pot sa imi explic fenomenul....e ceva foarte ciudat... wacko.gif


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 2 Oct 2009, 08:40
Post #10


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




Doar ce ma linistisem nani.gif
Si uitasem de problema asta alcoholic.gif
Acu iara tremur ca un caine la vaccinat plange.gif


OARE DE CE A DECIS RENAULT SA SCHIMBE MODELU DE CUREA ???
naughty1.gif

This post has been edited by TAPELEALILI: 2 Oct 2009, 08:42


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 2 Oct 2009, 11:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




hm....poate ca au nevoie de bani...ca in reclama aia cu nu stiu ce agentie de zbor a economisit nu stiu cat prin micsorarea meniului cu cate o maslina... asa o fi si pe la reno...


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idp
post 2 Oct 2009, 13:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 March 09
From: orsova, mehedinti




Au zgiriat o rola cind au schimbat prima data cureaua. Cred ca rola de la intinzator. Dar nu ma mai mir de nimic, daca au inlocuit ei pompa de vid de la servo frina( ca fiind defect de fabricatie dupa 9 ani??!!??).Pina la urma si-au dat seama ca de fapt nu suflasera bine nu stiu ce orificii.


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 13 Oct 2009, 14:10
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Am vazut ca dezbata intens problema pe aici. Maine urmeaza sa dau comanda de un kit de distributie+filtre+bieleta antibalans. (M1,2001,1.6 16v/Hatchback/cu AC)
Acum intrebari:

1) Am gasit un kit distributie Gates (curea distributie Gates=86,rola intinzatoare/ghidaj INNA=196 respectiv 154, TOTAL=436 RON) si am mai gasit un kit distributie Continental (role inna,curea continental = 605) Dupa ceva algebra ajung la concluzia ca aceea curea continental costa 250 RON. Un lucru stiu sigur cureaua gates nu se compara cu cea continental.(curea ac am gasit tot continental la 81 Ron) Dar rolele INNA sunt bune? am inteles ca sunt ceva probleme cu ele. Voi ce ziceti ?

2) Deasemenea dupa discuti cu fel de mecanici,am auzit ca este NECESAR ca pompa de apa sa fie cea orginala,nu aftermarket ? voi ce ati pus ?

3) Am o trepidatie ciudata in maneta cutiei de viteza. Danseaza dupa cum accelerez...Cand accelerez se misca in fatza,cand iau piciorul de pe acceleratie revine la momentul initial. Un prieten care detine acelasi tip de masina/motor/a schibat o bieleta/bucsa, dar nu mai stiu cum se numea...oare sa fie cea ANTIBALANS ?

4) As vrea sa pun bujii cu aprindere in 3 puncte,a incercat cineva,daca da,se merita ? si sa'mi zica o marca si un pret

5) Ma tot bate gandul sa pun si Duralube,voi ce ziceti ?

6) Toate filtrele (ulei,aer,polen,benzina) am gasit MANN, sunt ok ?

Multumesc anticipat !


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 15 Oct 2009, 07:53
Post #14


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




xjc0c0 problemele tale sunt multe si diverse si nu isi au toate locu aici. Iale pe rand, pentru fiecare o sa gasesti un raspuns. Hai sa fim putin ordonati.

RASPUNSURI

1 Eu am folosit "rulmenti" SKF si curea Continental. Era mai ieftin asa decat sa iau chituri. Despre curelele Continental numai de bine. Despre restu marcilor nu stiu ce sa zic ca nu le cunosc.

2 Pompa de apa am puso aftermarket (nu mai stiu producatoru) da nu vad de ce trebuie sa fie originala. Pompa schimbata de mine era originala si supura pe la semering (se observa lasa urme pentru cine stie sa vada) si avea 150 000 km si 7 ani o fi mult, o fi putin, eu in ultimi 2 ani nu am completat cu apa ca nu pierdea (probabil locu pe unde pierdea se "cicatrizase" cu mult timp in urma si au ramas doar urle "ranii")

Restu intrebarilor nu prea au legatura cu topicul.
SUCCES


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 15 Oct 2009, 09:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




ca sa il completez pe TAPELEALILI
1. Eu am kit-ul gates. Nu am avut probleme. Am recomandat la toata lumea si pana acum nu mi-a dat nimeni cu nimic in cap.

2. Nu am schimbat si pompa de apa odata cu distributia ca nu era necesar. Pompa se poate schimba si pe urma deoarece nu e pe cureaua de distributie.

3. Vezi mai intai daca ai acea bucsa. Sun nmodele care nu au. Am uitat cum se numeste. Daca imi aduc aminte o sa iti dau un pm

4. Se merita. NGK. anu trecut era 1,2 mil setul.

5. Nu cred in aditivii astia de prin bidonase care fac minuni.

6. Da, sunt ok.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 15 Oct 2009, 09:34
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




cand am schimbat kit-ul distributie, pe masina era curea Gates si role INA, astea le-am primit si eu la magazin cu specificatia ca sunt piesele care se monteaza si la reprezentanta. La magazin am mers fara a stii ce este montat pe motor dar la service (non Renault) s-a dovedit ca piesele erau identice.


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gl_mmm
post 7 Nov 2009, 18:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 February 07
From: Galati




QUOTE(Vallybz @ 15 Oct 2009, 09:20)
...
2. Nu am schimbat si pompa de apa odata cu distributia ca nu era necesar. Pompa se poate schimba si pe urma deoarece nu e pe cureaua de distributie.
...
*



Gresit! Pompa de apa este antrenata exact de cureaua de distributie!!!


--------------------
Dacia Logan 2007 - GL 26 MRN
Logan Prestige 1.6mpi 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 8 Nov 2009, 21:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




La logan da.....dar nu si la megane


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dion_ghost
post 15 Nov 2009, 14:14
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 15 November 09
From: baia mare




am un scirtait la curele cind pornesc le-am spalat apoi le-am dat cu spray de curele dar tot degeaba aveti ceva sugestii multumesc curelele sunt stranse motor 1,6


--------------------
renault megane 1,6 hatchback 1997 rt - mm xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 19 Nov 2009, 19:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Ba da, la 1.6 16v pompa de apa e antrenata de cureaua de distributie. Daca vrei poti cauta schema, sau daca ai tu alt tip astept ceva poze... sa ne mai documentam.
Cureaua de accesorii la modelul 1.6 8v din cate stiu are reglaj mecanic, cu surub(ca la dacie) si se mai poate intinde. Daca ai 16 v nu cred ca are cum sa scartaie pentru ca are intinzator automat, cu arc si tensioneaza cureaua destul de bine(poate sa fie defect acel intinzator)


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 6 Mar 2010, 11:17
Post #21


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




nu sa mai postat de mult pe acest post si as vrea sa il redeschid cum sar zice
azi dimineata mergeam cu masi nu prea linistit si dintr-o data in mers mi sa aprins in bord martorul de la baterie si care zice"stop",am am oprit motorul si am tras pe dreapta asea di "inertie"eram speriat oarecum.ridic capota si vad ca era sarita cureaua de la accesorii.mentionez ca masina face de ceva timp un sunet ascutit care vine de pe la curea role sau alternator.deci cureaua este sarita nu rupta.o cauza ceva stiti o data ce era intinsa bine cred,sau uzura prea mare pe role ca se vede niste urme pe ele????????


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 6 Mar 2010, 11:23
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.459
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Si crezi ca daca postezi acelasi lucru la mai multe sectiuni se rezolva mai usor problema ?
Schimbi cureaua de accesorii, verifici rolele si fulia alternator.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 6 Mar 2010, 13:19
Post #23


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




imi cer scuze


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 6 Mar 2010, 17:08
Post #24


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Daca iti sare ori se rupe cureaua de accesorii alternatorul nu iti mai genereaza curent, prin urmare calculatorul iti depisteaza ca nu incarca bateria si te alerteaza prin martor. Trebuie cum zicea colegul de mai sus sa iti schimbi kit-ul accesorii iar daca esti pe aproape de schimbul periodic o data la 60.000 si kit distributie. Toate cele bune.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 6 Mar 2010, 17:44
Post #25


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




nu kitul de distributie la schimbat primul proprietar la 52 de mii


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 6 Mar 2010, 20:02
Post #26


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Daca fostul proprietar nu a schimbat si kit-ul de accesorii atunci cu siguranta trebuie inlocuit. Daca l-a schimbat atunci trebuie doar identificata problema ori piesa care a cauzat la sarirea curelei. Iar sunetul sigur de la o rola poate veni. Mie imi suna o rola din distributie si pompa apa urat de tot pana se incalzea motorul apoi rulmentul pompei se "dilata" putin si nu mai suna in schimb ramanea sunetul de la o rola. Astea le-am gasit uzate in kit distributie. M-am linistit cand mecanicul mi-a spus ca e de la pompa si una dintre role si eu speriat crezand ca o fi ceva din motor. Am schimbat kit-ul in intregime si cel de accesorii la fel pentru siguranta masinii si a mea bineinteles. Masina in general, e un lux pentru cine si-o permite. Numai bine.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 9 Mar 2010, 09:11
Post #27


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




De cat timp e cumparata cureaua si rolele ?
De cat timp e montata cureaua si rolele ?
Cati KM ai cu piesele astea ?
Ce marca sunt ?
Cine a fcut montajul ?


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscvm
post 9 Mar 2010, 19:35
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 February 10




IONUTZ_87 DUO LA RABLA SI IATI ALTA


--------------------
RENAULT MEGANE 2005 - B-999-LIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 9 Mar 2010, 20:37
Post #29


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Ehh... schimba omu kit-u de accesorii si e ca noua. Si eu daca mi-ar da astia cat valoreaza masina macar, maine m-as duce cu ea la prima ora dar asa ce fac cu 3800 ron daca bine am inteles cat dau astia si apoi de unde mai pun o suma frumusica sa iau alta noua. O vand pe bucati daca e cazu si tot scot mai mult. Sper ca gluma s-o guste IONUTZ_87 chiar daca gluma e intr-un moment prost cand omul are necazuri cu masina.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 10 Mar 2010, 10:17
Post #30


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.027
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




o iau ca pe o gluma pt ca ma cunosc cu marius dar ii vine randu si lui
am schimbat rolele si cureau si este ca noua tongue.gif


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 12:15
Dacia