Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelope Michelin?, Model Energi Saver....sunt bune?

AlexNIT
post 14 Jul 2012, 09:36
Post #31


16v Inside


Group: Members
Posts: 318
Joined: 8 April 12
From: Dej/Cluj-Napoca




Am avut si eu Pirelli Aquamile P400 pe un Ford Mondeo( fosta) si am fost multumit de ele! Inainte am avut BF Goodrich nu mai stiu ce model..


--------------------
Renault Megane 1.2 1999 1.6 16v Grandtour - RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Jul 2012, 12:12
Post #32


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Am schimbat si eu anvelopele acum vreo 1000km, dar M-am abtinut sa scriu pentru ca primii 200km nu sunt relevanti.
Am ales Michelin PolitSport3 205/55 R16 si nu pot spune decat ca in comparatie cu Continental PremiumContact2 franarea este mai buna (intra f greu ABS - semn ca au o aderenta buna). Pe viraje se pa ca sunt destul de solide ( cu toate ca laguna e o barca si cam fuge de cur). La consum n-am observat nimic, defapt sa fiu sincer de cand am laguna acest aspect legat de consum a cam ... Disparut. Decat sa ma uit la medie si sa ma ia capul, mai bine NU smile.gif

Sunt pe deplin multumit de alegereea facuta.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuciX
post 7 Aug 2012, 14:38
Post #33


Mega...ne


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 October 09
From: Targu-Mures




@melcu Am si eu Pilot Sport 3 asa ca tine si sunt foarte multumit de ele la toate capitoloele, inclusiv de faptul ca de cand le-am pus nu am mai fost la dezdoit de jenti. Inainte am avut GY Eagle F1, care au ajuns intr-un final slickuri si la fiecare groapa mai mare prin care treceam indoiam janta.
Singura problema am avut-o cu faptul ca cei care mi-au montat cauciucurile au lasat o eticheta pe buza cauciucului. Am facut un drum de 1500 km si am ajuns cu cauciucul dezumflat si taiat pe profil din cauza ca pierduse aer pe la eticheta. 400 lei dati degeaba...


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 7 Aug 2012, 23:49
Post #34


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Orice guma ai pune pe masina in banii de care dispui, la peste minim 100 km/h pe apa, faci acvaplanare, chiar asa de mult te doare sa rulezi cu 120 pe ploaie ?? Iti faci prea multe griji vizavi de comportamentul pe ud, sa retinem, drumurile noastre nu sunt oglinda, gandeste-te ca se strange apa pe calea de rulare, sigur vrei sa-i dai in goarna in conditiile alea ?? happy.gif

Apropo de pirelli p400, eu am la activ 150.000 km doar cu anvelope de alea si vreau sa-ti spun ca, daca ai bani de gume, ia-ti altceva. Cel putin pe ford se comporta execrabil vara, scartaie din toate incheieturile, la franare, la viraje, pe marcaje. Pe ud, de asemenea, ssunt mega proaste. Singurul lucru bun pe care l-am observat e ca iarna se comporta bine de tot. In rest, Vara-toamna sunt niste gunoaie de anvelope.

Vizavi de anvelopele alea Michelin, eu recomand. M-au dus pe Laguna 70.000 km cu intretinerea recomandata de ei. Fa cum am facut eu, am dat o tura cu gumele vechi si apoi le-am pus alea sus si am dat din nou o tura. Sunt exceptionale in bugetul tau.

This post has been edited by Mrija: 7 Aug 2012, 23:51


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 12 Aug 2012, 12:00
Post #35


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




Eu nu as da foarte multi bani pe anvelope de ultima generatie fiindca aceste masini nu sunt super sport sa simti cu adevarat ce stie sa faca acea anvelopa .....

Adica una de bun simt raport calitate-pret foarte bun este arhi suficienta .

77484071.jpg



This post has been edited by edy1092: 12 Aug 2012, 12:09


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 16 Aug 2012, 15:48
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Sa revin si cu un mic rewiu acum.
Am ales in cele din urma Energy Saver de la Michelin,sunt multumit de ele,am reusit dupa lungi negocieri cu cei del a magazin sa iau 4 bucati fabricate in Anglia,deci un pic mai ok calitativ decat cele din Turcia,Polonia,Romania,etc.
In curbe scartatie doar uin pic daca este virajul destul de stran si viteza un pic mare la masina.
In rest Abs intra foarte greu la masina,pe apa inca nu le-am testa sa vad cum se comporta,dar una peste alta la 1000 ron 4 bucati nu am prea mari pretenti.

A si uitasem,le-am bagat azot in ele,am inteles ca se comporta mai ok asa si prelungeste si viata anvelopei,asa sa imi fac si un moft smile.gif)smile.gif)


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 19 Aug 2012, 06:36
Post #37


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




In buteliile acelea de umplere este azot doar in proportie de 90-95% (cu alte cuvinte mai mult cu 12-17% azot in roti fata de cele cu aer), informatie care se regaseste si AICIAICI la olalta cu recomandarea de a nu folosi azot, nu pentru ca ar fi daunator ci pentru ca nu aduce nici un beneficiu tangibil la autoturisme (avantajele ar fi, in cel mai bun caz, academice... adica doar pe hartie si cu un ordin de marime absolut insignifiant).

Cat priveste uzura pneurilor, cauciucurile oricum sunt fabricate cu protectie antioxidanta/anti-UV care tine mai mult decat durata lor de viata in conditii de exploatare normala pe o masina. Rularea, ca factor de uzura, va distruge (a se citi "toci") cauciucurile cu mult inaintea soarelui sau a oxigenului/ozonului din aer.


Azotul s-a introdus la rotile de avioane. Dupa aterizare daca se frineaza puternic frinele cu mai multe discuri din rotile de pe trenul principal (singurele care au frine) se incing puternic. Pentru a se elimina acel 21% oxigen din aerul din pneu (la presiuni de 6 - 8 - 10 bar!) s-a trecut la azot din 2 motive:

1 - siguranta - la temperaturi mari spre 60 - 100 grade C, dupa o frinare mai in forta, cauciucul nu se simte prea bine in contact cu oxigenul din aerul care umfla anvelopa. Presiunea crescind si datorita temperaturii la presiuni spre 10 bari cauciucul imbatrineste si se deterioreaza repede daca este in contact cu oxigenul si pe interior. Oricum el e in contact cu oxigenul din aerul inconjurator asa ca pe afara tot imbatrineste... O anvelopa de avion tine in medie citeva sute de aterizari, la un avion de linie folosit, se schimba in citeva luni.

2 - tot siguranta - cazul cel mai grav: o decolare ratata, cedare de motor inainte de desprindere si frina la limita sa nu iesi din pista. Dupa oprirea totala, toata energia cinetica a avionului (care poate ajunge la sute de tone la cele foarte mari) se transforma in caldura in frinele cu disc, acestea se incing la rosu aprins si radiaza si incing cauciucurile la temperaturi care aduc cauciucul in zona exploziei. Daca se foloseste azot cauciucul rezista ceva mai bine pe interior si cresc sansele sa nu explodeze anvelopele. Daca anvelopele sunt umflate cu aer - cum era in vechime - sansele de explozie sunt sensibil mai mari. Explozia anvelopelor sigur duce la stricarea jentilor, imobilizarea avionului, blocarea pistei pina faci rost de roti, pina le schimbi etc.... Se poate ajunge la distrugerea trenului de aterizare si blocarea aeroportului in cel mai bun caz.

Discovery a prezentat un film despre testele reale facute frinelor si anvelopelor Airbusului 380 care atinge spre 590 tone. Testul frinarii in decolare ratata pe pista reala a costat citeva milioane de euro (distrugere anvelope si roti).

Automobilele sigur n-au nevoie de azot, niciodata nu vor ajunge anvelopele la solicitarile anvelopelor de avioane, dar moda e moda. Doar cei care care dau drifturturi pot incinge rotile pina spre explozie. Nici macar frinarile extreme nu pot incinge anvelopele automobilelor prea mult. Masina are in principiu 4 roti cu care frineaza, avioanele frineaza doar pe trenul principal, frinele sunt mult mai mari si mai aerisite frinele avioanelor.

Poate trebuie o concluzie clara:
Azot sau aer in roti este exact acelasi lucru pentru anvelopa de masina; doar ca dam banii degeaba ne complicam inutil cu capacele verzi discutii inutile, explicatii etc .... cu ceva care chiar nu merita.

This post has been edited by edy1092: 19 Aug 2012, 06:41


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 20:22
Dacia