Anvelope Michelin?, Model Energi Saver....sunt bune?
![]() ![]() ![]() |
Anvelope Michelin?, Model Energi Saver....sunt bune?
AlexNIT |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 16v Inside Group: Members Posts: 318 Joined: 8 April 12 From: Dej/Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.2
1999 1.6 16v Grandtour
- RXE
|
|||
melcu |
![]()
Post
#32
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Am schimbat si eu anvelopele acum vreo 1000km, dar M-am abtinut sa scriu pentru ca primii 200km nu sunt relevanti.
Am ales Michelin PolitSport3 205/55 R16 si nu pot spune decat ca in comparatie cu Continental PremiumContact2 franarea este mai buna (intra f greu ABS - semn ca au o aderenta buna). Pe viraje se pa ca sunt destul de solide ( cu toate ca laguna e o barca si cam fuge de cur). La consum n-am observat nimic, defapt sa fiu sincer de cand am laguna acest aspect legat de consum a cam ... Disparut. Decat sa ma uit la medie si sa ma ia capul, mai bine NU ![]() Sunt pe deplin multumit de alegereea facuta. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
BuciX |
![]()
Post
#33
|
![]() Mega...ne Group: Members Posts: 55 Joined: 11 October 09 From: Targu-Mures ![]() |
@melcu Am si eu Pilot Sport 3 asa ca tine si sunt foarte multumit de ele la toate capitoloele, inclusiv de faptul ca de cand le-am pus nu am mai fost la dezdoit de jenti. Inainte am avut GY Eagle F1, care au ajuns intr-un final slickuri si la fiecare groapa mai mare prin care treceam indoiam janta.
Singura problema am avut-o cu faptul ca cei care mi-au montat cauciucurile au lasat o eticheta pe buza cauciucului. Am facut un drum de 1500 km si am ajuns cu cauciucul dezumflat si taiat pe profil din cauza ca pierduse aer pe la eticheta. 400 lei dati degeaba... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCi
|
|
Mrija |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Orice guma ai pune pe masina in banii de care dispui, la peste minim 100 km/h pe apa, faci acvaplanare, chiar asa de mult te doare sa rulezi cu 120 pe ploaie ?? Iti faci prea multe griji vizavi de comportamentul pe ud, sa retinem, drumurile noastre nu sunt oglinda, gandeste-te ca se strange apa pe calea de rulare, sigur vrei sa-i dai in goarna in conditiile alea ??
![]() Apropo de pirelli p400, eu am la activ 150.000 km doar cu anvelope de alea si vreau sa-ti spun ca, daca ai bani de gume, ia-ti altceva. Cel putin pe ford se comporta execrabil vara, scartaie din toate incheieturile, la franare, la viraje, pe marcaje. Pe ud, de asemenea, ssunt mega proaste. Singurul lucru bun pe care l-am observat e ca iarna se comporta bine de tot. In rest, Vara-toamna sunt niste gunoaie de anvelope. Vizavi de anvelopele alea Michelin, eu recomand. M-au dus pe Laguna 70.000 km cu intretinerea recomandata de ei. Fa cum am facut eu, am dat o tura cu gumele vechi si apoi le-am pus alea sus si am dat din nou o tura. Sunt exceptionale in bugetul tau. This post has been edited by Mrija: 7 Aug 2012, 23:51 |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
edy1092 |
![]()
Post
#35
|
![]() edy1092 Group: Members Posts: 116 Joined: 29 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu as da foarte multi bani pe anvelope de ultima generatie fiindca aceste masini nu sunt super sport sa simti cu adevarat ce stie sa faca acea anvelopa .....
Adica una de bun simt raport calitate-pret foarte bun este arhi suficienta . 77484071.jpg This post has been edited by edy1092: 12 Aug 2012, 12:09 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<< |
|
andy_anduletzu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 October 11 ![]() |
Sa revin si cu un mic rewiu acum.
Am ales in cele din urma Energy Saver de la Michelin,sunt multumit de ele,am reusit dupa lungi negocieri cu cei del a magazin sa iau 4 bucati fabricate in Anglia,deci un pic mai ok calitativ decat cele din Turcia,Polonia,Romania,etc. In curbe scartatie doar uin pic daca este virajul destul de stran si viteza un pic mare la masina. In rest Abs intra foarte greu la masina,pe apa inca nu le-am testa sa vad cum se comporta,dar una peste alta la 1000 ron 4 bucati nu am prea mari pretenti. A si uitasem,le-am bagat azot in ele,am inteles ca se comporta mai ok asa si prelungeste si viata anvelopei,asa sa imi fac si un moft ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megan
Classic
1997
|
|
edy1092 |
![]()
Post
#37
|
![]() edy1092 Group: Members Posts: 116 Joined: 29 January 12 From: Bucuresti ![]() |
In buteliile acelea de umplere este azot doar in proportie de 90-95% (cu alte cuvinte mai mult cu 12-17% azot in roti fata de cele cu aer), informatie care se regaseste si AICIAICI la olalta cu recomandarea de a nu folosi azot, nu pentru ca ar fi daunator ci pentru ca nu aduce nici un beneficiu tangibil la autoturisme (avantajele ar fi, in cel mai bun caz, academice... adica doar pe hartie si cu un ordin de marime absolut insignifiant).
Cat priveste uzura pneurilor, cauciucurile oricum sunt fabricate cu protectie antioxidanta/anti-UV care tine mai mult decat durata lor de viata in conditii de exploatare normala pe o masina. Rularea, ca factor de uzura, va distruge (a se citi "toci") cauciucurile cu mult inaintea soarelui sau a oxigenului/ozonului din aer. Azotul s-a introdus la rotile de avioane. Dupa aterizare daca se frineaza puternic frinele cu mai multe discuri din rotile de pe trenul principal (singurele care au frine) se incing puternic. Pentru a se elimina acel 21% oxigen din aerul din pneu (la presiuni de 6 - 8 - 10 bar!) s-a trecut la azot din 2 motive: 1 - siguranta - la temperaturi mari spre 60 - 100 grade C, dupa o frinare mai in forta, cauciucul nu se simte prea bine in contact cu oxigenul din aerul care umfla anvelopa. Presiunea crescind si datorita temperaturii la presiuni spre 10 bari cauciucul imbatrineste si se deterioreaza repede daca este in contact cu oxigenul si pe interior. Oricum el e in contact cu oxigenul din aerul inconjurator asa ca pe afara tot imbatrineste... O anvelopa de avion tine in medie citeva sute de aterizari, la un avion de linie folosit, se schimba in citeva luni. 2 - tot siguranta - cazul cel mai grav: o decolare ratata, cedare de motor inainte de desprindere si frina la limita sa nu iesi din pista. Dupa oprirea totala, toata energia cinetica a avionului (care poate ajunge la sute de tone la cele foarte mari) se transforma in caldura in frinele cu disc, acestea se incing la rosu aprins si radiaza si incing cauciucurile la temperaturi care aduc cauciucul in zona exploziei. Daca se foloseste azot cauciucul rezista ceva mai bine pe interior si cresc sansele sa nu explodeze anvelopele. Daca anvelopele sunt umflate cu aer - cum era in vechime - sansele de explozie sunt sensibil mai mari. Explozia anvelopelor sigur duce la stricarea jentilor, imobilizarea avionului, blocarea pistei pina faci rost de roti, pina le schimbi etc.... Se poate ajunge la distrugerea trenului de aterizare si blocarea aeroportului in cel mai bun caz. Discovery a prezentat un film despre testele reale facute frinelor si anvelopelor Airbusului 380 care atinge spre 590 tone. Testul frinarii in decolare ratata pe pista reala a costat citeva milioane de euro (distrugere anvelope si roti). Automobilele sigur n-au nevoie de azot, niciodata nu vor ajunge anvelopele la solicitarile anvelopelor de avioane, dar moda e moda. Doar cei care care dau drifturturi pot incinge rotile pina spre explozie. Nici macar frinarile extreme nu pot incinge anvelopele automobilelor prea mult. Masina are in principiu 4 roti cu care frineaza, avioanele frineaza doar pe trenul principal, frinele sunt mult mai mari si mai aerisite frinele avioanelor. Poate trebuie o concluzie clara: Azot sau aer in roti este exact acelasi lucru pentru anvelopa de masina; doar ca dam banii degeaba ne complicam inutil cu capacele verzi discutii inutile, explicatii etc .... cu ceva care chiar nu merita. This post has been edited by edy1092: 19 Aug 2012, 06:41 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<< |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 20:22 |