Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 5 6 7 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

turatie MARE relanti, motoras pas cu pas

danviteza
post 22 Oct 2013, 15:34
Post #181


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Hai sa va spun si eu una

A mea ( Megane 1 1.6 16v 2002) porneste fara sa se tureze excesiv chiar si cand e ger ( 1200 rotatii), sta bine la relanti, dar ......

Daca o scot din viteza, relantiul creste pana la aproximativ 1500 rotatii, in funtie de viteza cu care merg si de cat e de frig.

Garniturile de la clapeta de acceleratie le-am schimbat dar nu a fost nicio schimbare. Cauza sa fie cele 5 garnituri de pe admisie ? Daca opresc pe loc ( pleonasm?! biggrin.gif ) relantiul scade imediat la 750.

Ceva solutii ? S-a mai confruntat cineva cu problema asta ?
Espacern, radunre, voi monstri sacri, ce spuneti ?

This post has been edited by danviteza: 22 Oct 2013, 15:37


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 22 Nov 2013, 16:30
Post #182


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




Salutari la toata lumea

Nu mai statea la relatiu motorul.

Facea chestia asta de 2 sau 3 ori in urma cu 2 ani. Anul trecut cam de 4 sau 5 ori. Anul asta face lunar iar in ultima luna face saptamanal sad.gif mad.gif m-a disperat.

Eu pot sa merg cu masina si daca nu sta la relanti deoarece am cutie automata si cu un picior accelarez si cu altu frenez laugh.gif

Am fost cu el la tester si mi-a spus ca este motorasul pas cu pas (sonda VDO) cre este un fel de baipas pentru aer atunci cand motorul este la relantiu (asa am inteles) Domnul de la tester mi-a si zis "sa vez ca il misc puti din tester" si isi da drumul ....... si asa a fost ..... dupa aia a stat la relanti.

Eu acu vre-o doi ani am curatat acel senzor cu o carpa (l-am ster). Am sters si locul unde intra el. Am zis ca sa fiu migalos si m-am apucat sa dau in iel cu sprei de contacte blink.gif ohmy.gif ....... si am dat cu simt de raspundere nu gluma. Acest lucru am inteles acum ca nu tocmai ok deoarece el are in interior utina "vaseliva" care il face sa "circule" mai usor. Eu cred ca dupa acea curatare si odata cu trecerea timpului sa cam intepenit si nu prea mai culiseaza.

ACUM INTREBAREA .....
Cum pot sa ung acel senzor (motoras pas cu pas) si mai ales cu ce fel de ulei vaselina etc ?

mersi de ajutor.

This post has been edited by TAPELEALILI: 22 Nov 2013, 16:35

Attached thumbnail(s)
2013_11_22_141.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 876


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
srevni
post 30 Nov 2013, 21:01
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 18 August 10
From: Cluj Napoca




Imi poate confirma cineva codul I.A.C.-ului pt. motorul meu?

V.I.N. VF1BA0W0521808392 motor: K4J-C7-50 cc 1390 16V 70kW

Potriveste asta de mai jos? Este la fel la toate benzinarele?

Idle Air Control Valve RENAULT Megane 1.4 1.6 1.8 2.0 7700102539

Connector: 4 Pins
RENAULT REF. # 77 00 102 539 / 7700102539
SIEMENS / VDO REF. # D95166
REF. # B2800 / B28/00


Multam important!


--------------------
O774 O65 49O
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Nov 2013, 21:41
Post #184


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Codul original este 8200692605...dupa seria VIN.
Dupa codul asta trebuie sa cauti...nu altceva.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary2201
post 1 Dec 2013, 10:07
Post #185


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 2 November 08




decit sa iei un algocalmin cind te doare maseaua mai bine te duci la dentist si pui o polomba , e adevarat costa mai mult dar cel putin scapi de probleme. am avut si eu problema asta si te sfatuiesc sa schimbi acel mpp,este o simpla electrovalva ce deschide aeru cind clapeta de acc este inchisa.sfatul meu . curata foarte bine corpul clapetei in totalitate si cumpara alt mpp,costa cam 350 ron si scapi de toate problemele altfel nu faci decit sa amini inevitabilul pina cind va ceda de tot. smile.gif


--------------------
renault megane 2000
denis_s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
srevni
post 1 Dec 2013, 11:04
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 18 August 10
From: Cluj Napoca




espacern promt, ca de obicei. Multam. Motorasul meu, la mers in gol sta pe la 500 de ture. Constant. Dupa ce am rasfoit forumul, si mi-am facut o imagine despre functionarea lui, am sa-i curat in prima faza clapeta de acceleratie. Poate sunt ceva depuneri acolo, si nu trece destul amestec. Asta dupa ce pun mana pe garniturile alea 2 sa le schimb si alea cu un drum. Daca nu-si revine, urmatorul pas, schimbarea IAC-ului sau MPP-ului sau cum se mai numeste.

Am coborat azidimineata sa ma uit ce scrie pe electrovalva. Magneti Marelli 7700 100 946. Din lac in put. Acum, imi pun problema ca poate piesa nu se potriveste cu motorul ... Pe site-ul asta echivalente piese auto codul de pe electrovalva mea, nu apare deloc. Codul original 8200692605 cine il produce? Siemens? Bosch? ... ?


--------------------
O774 O65 49O
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinu
post 7 Jan 2014, 23:53
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 July 10




Puteti sa ma ajutati va rog sa gasesc pozitia cea mai buna pt ajuns la suruburule clapetei , eventual o poza, sa curat clapeta si sa schimb garniturile ca ma tureaza si pe mine relantiul asta.


--------------------
renault megane 1 1999 1,4 16 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Jan 2014, 13:13
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




in pozitia asta mi s-a parut cel mai usor de ajuns la cele 2 suruburi, chiar daca e in orb le simti si desfaci usor cu cheie de 10

Attached thumbnail(s)
IMG_20140108_130230_1.jpg ( Size: 543.6k ) Number of downloads: 820


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jan 2014, 15:30
Post #189


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Doar daca se departeaza cutia de la filtrul de aer...poate!
Cu cutia pe clapeta nu ai nici o sansa sa desfaci ceva prin spatele clapetei.
Pana nu desfaci filtrul de aer si cutia in care intra.....imposibil de desfacut suruburile de la clapeta.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Jan 2014, 18:15
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sigur ca se departeaza cutia si se desface tot ce se poate


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
groul
post 16 Jan 2014, 21:33
Post #191


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 November 13




Am si eu relantiul "tremurat". E constant dar cand e cald se simte un tremurat in toata masina. Ma termina psihic si vreau sa schimb Mpp si senzorul map. Poate sa-mi zica cineva ce trebuie sa cumpar? Am schimbat bujiile si s-au verificat si bobinele. Raman astea doua si curatatul clapetei de acceleratie. Daca stie cineva coduri ce-ar trebuii stiute la achizitionarea acestor 2 piese va rog sa-mi dati un raspuns. Renault megane 1.4 16V Hatchback 1999 BA0W. Va multumesc anticipat

17 Jan 2014, 18:10:
Va rog sa ma scuzati daca va deranjez cu mica mea problema. Am mai citit pe forum problema Mpp-ului si am vazut ca pe 30 nov 2013 espacern a dat unui "coleg de breasla" codul 8200692605 ptr acest vestit motoras. Va rog din nou sa ma scuzati dar acest cod da doua piese pentru logan pe doua site-uri diferite de piese auto. Problema e ca ambele sunt logan. O sa ziceti ca nu-i o problema ca e facut tot de renault si e acelasi lucru. Pe mine ma baga la idei ca pe o pagina zice ca e pentru logan 1.6 16V iar pe altul ca e pentru logan 1.4 16v. Te rog espacern daca citesti sa ma scuzi si daca poti doar sa-mi confirmi ca e unul si acelasi si ca e bun ptr mine. Va multumesc din nou


This post has been edited by groul: 17 Jan 2014, 18:10


--------------------
renault megane 1999 1.4 16v
Renault Megane hatchback 1.4 16v ,motor ba0w 1999, 140k km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinu
post 10 Feb 2014, 22:28
Post #192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 July 10




Pe perioada frigului am cumparat garniturile ( corp clapeta 37 si 43 lei , la galeria de admisie 4 x 18 lei si 1 x 11 lei ( originale ) si cum s-a incalzit un pic afara 14 grade , m-am apucat de schimbat ( in spatele blocului ).A mers relativ bine in 2h de lucru. Vreo jumate de ora a fost numai curatirea clapetei de admisie. Cand am scos garniturile erau aproape casante si cand te gandesti ca ele sunt din silicon.La MPP nu am mai umblat ca o curatasem cu mult inainte. Si cand a fost gata , am montat totul la loc .Am dat o cheie si ce sa vezi - totul este OK- parca a iesit din fabricatie. Nu se mai tureaza de fiecare data cand o pornesc la 1700 ture si sa tina vreo 8 min.Revine imediat la 750 turatii. Multumesc tuturor pentru ajutor si succes celor ce vor se schimbe garniturile.IMAG0045.jpg ( Size: 673.38k ) Number of downloads: 713
IMAG0044.jpg ( Size: 616.91k ) Number of downloads: 678
IMAG0046.jpg ( Size: 736.71k ) Number of downloads: 666


--------------------
renault megane 1 1999 1,4 16 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simy24
post 11 Feb 2014, 14:34
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




Si nu ne ajuti si pe noi cu codurile de la garnituri? Nu de alta, dar vad ca nu sunt pe origine (Renault) ceea ce inseamna o oarecare economie.. Nu or tine ele cat cele "de origine", dar nici Renault-ul nu le face direct- ci le cumpara cine stie de la ce producator..


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinu
post 11 Feb 2014, 20:58
Post #194


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 July 10




Am pus o poza cu ambalajele cu care au venit garniturile.Scrie garnitura cutie fluture cod 8200068566 /10-395-722 pe a doua scrie garnitura cutie fluture cod 8200068583 /10-395-723 ( astea vin la clapeta de aer ) iar la galeria de admisie nu este trecut nici un cod si doar ceva serii gen YY000RHF0N sau Nr REINZ 71-36182-00 ( la cele 4 identice ) iar la cea singura nu am decat 423070H ( Nissan).Si cam atat este trecut. DSCN0720.JPG ( Size: 909.13k ) Number of downloads: 266


--------------------
renault megane 1 1999 1,4 16 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 5 6 7
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 01:12
Dacia