Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

turatie MARE relanti, motoras pas cu pas

geooox
post 23 May 2012, 21:11
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




de asta ati mai auzit ??? astept cu nerabdare pareri ! masina pusa pe tester ... bine, schimbat garniturile de la clapeta, curatat clapeta, schimbat motorasul pas cu pas, schimbate bujiile (piese originale si noi) merge ok la relanti (cand sta pe loc) accelerata luat picioru de pe ecceleratie brusc sau lin ramane la 800 - 900 insa atunci cand merg cu ea de multe ori ramane intre 1400 - 1600 capota desfacuta si tras inapoi tija de la cablu de acceleratie si nimic ramane la 1400 - 1600 revine la 800 - 900 cand vrea ea (la urmatoru sau al 10-lea semafor) sau intotdeauna doar daca bag in viteza, picioru e pe frana si luat usor picioru de pe ambreiaj pana coboara la 1000 sau 900 si atunci sta normal la relanti, nu are probleme cu pornirea sau alte minuni insa faza asta e pentru mine un mare mister ! are cineva vreo idee de ce face asa ???


--------------------
dacia/renault laguna /megane - b85kwy 2006 1,9dci/2000 1,4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 31 May 2012, 17:59
Post #122


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Azi am dus masina la doctor,unde a fost pusa pe tester,s-au gasit cam 10 erori in calculator ce au fost sterse(reinitializati parametrii). Mi s-a spus ca orice mufa scoasa de mine si pusa inapoi,fara a deconecta in prealabil o borna a bateriei,inseamna eroare,ce ramane in memorie. Si ce e mai important,relantiul meu a scazut in sfarsit la nivelul normal. Ura!
Erata:era vorba de relantiul masinii,nu al meu smile.gif

This post has been edited by Dragos34: 31 May 2012, 18:01


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agmoisa
post 8 Sep 2012, 19:16
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 09
From: VASLUI




am siliconat cu gasket cele 7 garnituri responabile de instabilitatea enorma a relantiului :2 garnituri la clapeta de acceleratie si 5 garnituri la galeria de admisie de plastic si...surpriza placuta...relantiul sta teapan la 750 turatii.multumesc celor de pe forum.am scapat de dat niste bani la rechinii de la reprezentanta renault


--------------------
renault megane1 - VS 79 AGM break 2002 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 9 Sep 2012, 07:15
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Niste poze cu locul unde sunt cele 5 garnituri de la admisie, cele 2 de la clapeta le cunoastem. Multumim!


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius2606
post 9 Sep 2012, 10:18
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 483
Joined: 16 October 06




Uite in imagine
garnituri_galerie_admisie.png ( Size: 164.12k ) Number of downloads: 2789


This post has been edited by marius2606: 9 Sep 2012, 10:23


--------------------
renault megane - CL 10 ZCR 2002 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 22 Nov 2012, 11:07
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




Megane 1 2000 1,4 16v facuta in Franta.

Simptome: Dimineata 5-15 grade C afara, pornesc, turatia oscileaza 1500 2000 rpm cam o oscilatie pe secunda. Dupa un timp scade pe la 1000 1500. Merg 1-2 km, motorul se incalzeste, o trag pe dreapta, la relanti sta la 1200 rpm. O opresc si apoi dupa ce o pornesc sta la relanti la 750 rpm (bine). unsure.gif
Are buji noi cu 4 capete, motorasul pas cu pas curatat si procedura de initializare facuta (pus contact 5 secunde, luat contact, asteptat 3 minute). Se comporta asa in fiecare dimineata. Nu am observat sa accelereze diferit sau sa aiba pierderi de putere.

Intrebari: intrebare.gif
Daca o pun pe tester rezolv ceva?
MPP este dus?
Trebuie sa verific la un mecanic garniturile de pe admisie sa nu traga aer fals?
Se poate ca la ultima curatare a MPP sa nu fi etansat bine si sa traga aer fals pe acolo?
Astept ceva sfaturi.

@geooox - Ai rezolvat? Cum?
@marius2006 - Te rog mai posteaza inca o data poza cu garniturile pentru ca se vede doar o poza neagra cand o deschid.
Multumesc. cheers.gif

Am mai cautat pe forum dar a mea parca se comporta diferit de ceea ce am gasit scris pe forum.


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 26 Nov 2012, 07:51
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Garniturile le poti verifica destul de simplu. La relanti scoate furtunasul care face legatura intre mpp si galeria de admisie, si blocheaza cu degetul intrarea ramasa libera. Ar trebui sa-ti moara instant motorul. Daca nu moare imediat inseamna ca mai gaseste pe undeva loc de tras aer, adica ai vreo garnitura care nu etanseaza bine.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 29 Nov 2012, 09:26
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




megane 1 din 2000,1.6 16v.
salut.aceleasi simptome are si masina mea ca a lui skeleton919.plec si dupa cativa km opresc la semafor.relantiul turat pana aproape de 2000 rot.daca opresc motorul si repornesc dupa cateva minute scade din turatie sau la semafor o bag in viteza si cu piciorul pe frana isi mai reduce din turatie dar foarte putin.am schimbat motorasul pas cu pas de la alta masina,turatia persista,ramane sa schimb garniturile de la corpul de acceleratie.


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 6 Dec 2012, 22:28
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




Revin. Schimbat motoras pas cu pas. Schimbat sonda lambda. (diagnosticate amandoua cu erori) Curatat clapeta acceleratie. Pus silicon special pe 5 din 7 garnituri de pe admisie. Dat si cu spray de la 2+2 gum cutter sau asa ceva. Pus pe tester si nici o eroare.

Voi schimba MPP cu altul nou conform a ceea ce imi recomanda un electrician, ca nu stiu ce sa mai incerc. Imi zice ca daca nu se rezolva asa, poate fi de la calculator!!!
Nu am pus silicon pe cele 2 garnituri de la clapeta de acceleratie. asta sa fie?

Masina porneste dimineata si se tureaza la 3000!!!
Apoi oscileaza la 2750-3000!!!
Dupa 5-15 minute trag pe dreapta, o las la relanti si sta la 1100.
Daca o las vre-o 4 ore, porneste si trage sa moara pe la 500!!!

Oameni buni, ce are?!?!? Ca ma dispera!!! 1zhelp00.gif plange.gif
Daca ati avut careva asa ceva si ati rezolvat, va rog postati.

@petrisor_tataie: scrie te rog ce i-ai facut.


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 7 Dec 2012, 07:36
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




sal.eu am postat ziele acestea,aceeasi chestie ca si a ta de cat ca eu (nu am gasit garniturile)am pus silicon mai mult deoarece uzura la garnitura dinspre clapeta era asa de arsa ca aveam un joc de cam 2 mm.si am pus silicon si la oringurile de pe corpul clapetei,acolo am gasit uzura mare pe oringul(mai mic)ce este pe corpul clapetei in partea de sus(acolo a frecat deci o frecare neuniforma,in partea de jos oringul se prezenta mai bine) ce intra in galerie,pe acolo jongleaza aerul(ocoleste accesul controlat prin corpul clapetei si de acolo apar problemele amestecul aer benzina are alte valori)da jos numai corpul din plastic de la filtrul de aer si-l lasi sa cada in jos cat se duce el,bagi mana si cu o cheie tubulara desfaci cele 2 suruburi de la corpul clapetei ce sunt pozitionate pe orizontala,impingi corpul cu clapeta catre masina(volan),pe acolo mai ai si corpul de plastic desfacut inainte,nu mai desfaci suruburile de la tampon sa dai corpul din plastic afara(eu cand am umblat prima data acolo am desfacut tamponul de dedesupt(altii de pe aici il desfac pe cel din stanga)am ridicat dintr-un colt motorul in partea din spate(atunci cand ridici sa se duca putin in fata sa poti umblala filtrul de aer)te chinui un pic dar stii ca nu mai dai si galeria de admisie jos(asta inseamna sa cureti siliconul vechi,alta munca)daca-i dai cu silicon si la oringul(garnitura din cauciuc)mare de pe clapeta ce intra in corpul de plastic al aerului eviti ca pe acolo sa mai intre aer cu praful de afara prin corpul clapetei in motor unde gandeste-te benzina cu aer si particule de praf ce uzura-ti face.daca stii ca nu ai pus destul silicon peste garniturile vechi ale galeriei da-o jos si fa treaba cum trebuie si eviti sa-ti mai faci nervi si drumuri pe la testere.eu am citit pe aici si acum 2 zile am facut aceasta operatie(am postat in alte 2 topicuri,sunt prea multe,moderatorul nu trebuia sa-i lase sa deschida atatea)dupa 3 ani de mers cu motorul turat vreau sa spun ca dimineata cand este rece sta la 500-600,nu-mi vine sa cred.am schimbat si eu electroventilul acela (motoras pas u pas0de la alta masina dar nu s-a simtit nimic,chiar l-am facut bucati si dupa montare a mers un pic mai prost decat mergea dupa care isi revenea la mersul prost de zi cu zi.zilele astea i-am dat la cheie pana a murit bateria si n-a mai pornit ceea ce m-a facut sa m-apuc de treaba,acum sper sa-mi scada si consumul,nu mai stau cu motorul turat pe la semafoare dimineata(eu am neglijat pana acum aceasta masina pt ca mai am 2,dar acum am inceput s-o folosesc deoarece consuma mai putin decat celelalte pe care le am). 0723686988,daca vrei sa te ajut cu unele raspunsuri.


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agmoisa
post 11 Dec 2012, 22:47
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 16 February 09
From: VASLUI




cine nu are ce face cu 120 lei se duce si le comanda de la reprezentanta renault.cine are ce face cu 120 lei se duce la dedeman si cumpara cu 4 lei un tub de gasket.daca mai aveti si alte probleme cu megane benzina ca al meu id mess adimoisa1979 sau 0723614037.

11 Dec 2012, 22:54:
poza clapeta acceleratie

11 Dec 2012, 22:55:
colector admisie

11 Dec 2012, 23:24:
daca cineva si-a pierdut o cheie se poate sterge din memoria calculatorului in 3minute cu o interfata de 60 lei si un soft mocca.softul este ddt2000.daca vrei sa iti mai adaugi alte chei la fel.
usa spate dreapta blocata.problema rezolvata.
schimbat placute de frana fata.rezolvat.
placute frana spate raman putin lipite de disc.rezolvat.
garniturile de la etrier.25 lei setul.
schimbat bobine de inductie.daca sunt sagem si nu merge una trebuie schimbate toate.120 lei bucata.rezultatul consum redus 6% la100km/ora
cam cu problemele astea m-am confruntat eu si le-am rezolvat.care vrea sa ma intrebe cum le-am rezolvat sa ma caute.mai sus am id de mess si tel.e pacat sa nu economisim niste bani

11 Dec 2012, 23:29:
pertrishor tataie sa mergi trei ani de zile cu motorul turat ai fost un adevarat erou!:)))

12 Dec 2012, 00:01:
nu vindeti meganurile pentru niste garnituri.
pe mine ma intreceau pe autostrada prin germania doar audi q 7.si atunci mergeam cu 180km /ora fara sa simt ca tremura sau sa nu pot sta in masina de zgomot.

This post has been edited by agmoisa: 12 Dec 2012, 00:01

Attached thumbnail(s)
clapeta_acceleratie_1_.jpg ( Size: 87.45k ) Number of downloads: 2876
colector.jpg ( Size: 257.05k ) Number of downloads: 2456


--------------------
renault megane1 - VS 79 AGM break 2002 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 6 Jan 2013, 10:00
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




pt.agmoisa.am mers cu motorul turat in urmatoarele conditii/1.se tureaza numai iarna.2am avut patru masini,am vandut un vito dubita,a rugat baiatul meu luna trecuta un prieten sa-i aduca bmwul seria 5 acasa (traseul a fost de 2 km si in ăstia 2 km nenorocitul l-a facut conserva,norocul lui ca a avut 8 airbaguri,sper sa-mi recuperez banii de la el)si am ramas cu doua masini,meganul si un vito cu locuri.3meganul a stat tras pe dreapta 6 luni anul trecut fara sa bag cheia in contact,deci il foloseam foarte rar,l-am reparat acum pt.ca s-a subtiat parcul auto si de cateva luni se simte criza destul de bine la mine(nu este usor sa intretii 4 masini,asigurari,i.t.p.uri,rovigniete si piese de schimb) ceea ce m-a facut sa folosesc mai des meganul pt.consumul mai mic fata de celelalte masini ce le-am avut.ASA CA NU SUNT EROU.


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 26 Jan 2013, 09:41
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




referitor la ce-am scris mai sus zilele trecute mi-am primit banii pe bmw,am fost la bulgari si am gasit un megane fabricatie 2004 cu 2500 euro si inmatriculat.ce stiti despre modelul acesta,cum se comporta?

Attached thumbnail(s)
Re_exposure_of_1359023416718.jpg ( Size: 48.07k ) Number of downloads: 2177


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanvoinik81
post 26 Jan 2013, 15:45
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 July 12




arata binisor masina si pretul este bun este cumva 1.6 16v?


--------------------
renault megane scenic 1999 kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 11 Mar 2013, 18:29
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Am si eu o rugaminte la colegii din bucuresti. Cine poate sa ma ajute si pe mine cu un mpp, sa ii fac o proba. Vin la el, il demontez si il montez pe masina mea ca sa imi dau seama daca problema relantiului meu este din cauza acestui motoras sau daca e din cauza garniturilor de la clapeta. Bineinteles, dupa proba il montez la loc celui care mi-l imprumuta pt 5 min si dau si o bere.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 14 Mar 2013, 17:34
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




nu e nimeni in bucuresti sa imi imprumute si mie pt 5 min un mpp??


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary2201
post 17 Mar 2013, 11:40
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 2 November 08




salutare la toata lumea . deranjez si eu cu o problema legata tot de relanty . iata simtome. accelerare neuniforma ( dau drumu la amberaj la plecare de pe loc si pleaca in suturi ) in mers ramine agatat relanty la 1500-1700 rpm . se stabilizeaza doar cind masina sta pe loc. 750rpm. mentionez ca am curata sonda landa si corp clapeta acum o sapt dar nici un efect . cred ca si consumul a crescut usor. astept parerile voastre sapt viitoare ma duc sa fac o testare la renault . pina atunci astept pareri. Va multumesc foarte mult . ( posibil senzor acceleratie ) zic si io nu dau cu paru . biggrin.gif Multumesc . astept pareri . !!!

17 Mar 2013, 11:41:
scuze am uitat sa mentionez 1.6 cc 8 v 90 cp benzina .

This post has been edited by lary2201: 17 Mar 2013, 11:41


--------------------
renault megane 2000
denis_s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary2201
post 18 Mar 2013, 18:20
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 2 November 08




Multumesc la toti pt Raspunsuri si pt ajutorul acordat !!!!! icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif am rezolvat singur problema dupa ceva incercari am descoperit ca tragea aer fals pe la senzorul de presiune . ***multumesc inca odata tuturor de pe forum care m_au ajutat cu sfaturi .*** Cred ca o sa merg la DACIA sau alt forum ca aici ................................ sad.gif sad.gif sad.gif si din pacate nu e prima oara cin cer parerea si ..............................NIMIC sinteti toti OCUPATI ........ asat e cu parere de rau ma retrag . Sanatate la toata lumea si drumuri bune . smile.gif

18 Mar 2013, 18:25:
ROG PE UNUL DIN MODELATORI SA IMI STERARGA CONTUL> MULTUMESC !!!! dry.gif

This post has been edited by lary2201: 18 Mar 2013, 18:25


--------------------
renault megane 2000
denis_s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 19 Mar 2013, 09:40
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




@petrisor_tataie: Multumesc de sfaturi. Pus silicon la cele 2 garnituri de la clapeta de acceleratie a rezolvat problema cu relanti-ul de 2000-3000 rpm la pornire pe timp rece. Acum pe vreme rece (-2 la 5 grade C) sta la 1500 pana se incalzeste si apoi coboara la 750 cand se incalzeste apa in motor, adica se ridica acul de la temperatura apei de racire, dupa vre-o 5 minute de mers usurel. Am inteles ca e normal ca asa comanda calculatorul care are si rol de autosoc. smile.gif

Dar inca nu am rezolvat tot:
Merg 20-30 de km. Opresc masina pentru vre-o ora. Dau sa o pornesc. O las la relanti si moare. O pornesc iar si turatia coboara la ~500 rpm si ma cam zguduie. Accelerez de cateva ori pana la 1500-2000, apoi se stabilizeaza la 750 rpm.
Un electrician mi-a zis ca e de la benzina. Eu aveam plinul facut de la agip. Mi-a recomandat omv.
Am bagat de la omv, dar cateodata la pornire tot are probleme sa tina turatia la 750 rpm. Face nasoale numai cand vrea ea. Pe tester nu a mai aparut nici o eroare. hiptnotizat.gif

Sonda lambda (prima) e noua, garniturile pe admisie (cele 7)sunt siliconate, clapeta acceleratie a fost demontata si curatata, motorasul pas cu pas e nou original VDO, bujiile au vre-o 20000 km, bosch cu 4 capete.

Are cineva vre-o sugestie? Ce mai pot sa verific? sofer1.gif


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Mar 2013, 09:52
Post #140


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Curata si corpul MPP si schimba cele 2 garnituri-una de la corp si alta de la MPP.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geooox
post 24 Mar 2013, 15:42
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




PENTRU PROBLEMELE DE LA RELANTI a se verifica (masura parametrii) senzorului de pressiune si MAI ALES A SENZORUL DE PE CLAPETA DE ACCELERATIE !!!


--------------------
dacia/renault laguna /megane - b85kwy 2006 1,9dci/2000 1,4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 28 Mar 2013, 10:44
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




@geooox: Nu am gasit inca informatii "clare pentru mine" despre cum se verifica senzorul de pe clapeta acceleratie. Trebuie demontat? Cu ce se masoara practic? Am gasit specificatiile senzorului map si am sa ma duc la electrician sa il verifice.

Zilele astea am sa merg la service pentru schimb garnituri admisie (7 bucati), bujii, ulei, filtre, discuri frana, placute frana pe fata,lichid frana, verificare senzor MAP, frane spate, curatare corp MPP, verificare (si posibil pus silicon) garnituri MPP si corp MPP, curatare senzor volanta, verificat ce mai trebuie facut la ea.

This post has been edited by skeleton919: 28 Mar 2013, 10:45


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 31 Mar 2013, 20:15
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




Azi au fost 20 grade C afara. Am pornit-o si s-a turat la 1500, ca atunci cand afara erau 0 grade C.
E normal?
Inca nu am schimbat cele 7 garnituri. Se poate sa fie decalibrat si senzorul de temperatura pe apa de racire? Revin cu info dupa revizie.
1zhelp00.gif


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
weroGT
post 1 Apr 2013, 22:38
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 March 13




Salut. am si eu o intrebare.. nu ma pricep cu motorasele pas cu pas sau alte minuni dar, am citit pe forum ca daca e turatia mare se curata motorasul si isi revine .. bun, am curatat,, revenea perfect din turatie la relanti... asta o zii .. a 2 zii .. tot ramane la cald .. cand opresc la semafor cateva secunde bune turata la 1300 - 1500 rpm. si coboara greu de tot la 800 ... cand pornesc motorul la rece ( 0 grade ) nu sta mai mult de 1300 rpm.
este nevoie sa scot si corpul cu clapeta sa le trag o curatare cu wd 40 ? ... + curatat injectoare ? . sau doar mpp este pe duca si cere altu ? .. si daca aveti o imagine cu mpp ( are vre`un orificiu sau altceva care trebuie curatat mai bine ? )
Multumesc !!!!!!!

This post has been edited by weroGT: 1 Apr 2013, 22:42


--------------------
Renault megane - GR 02 UBK 1999 break 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 2 Apr 2013, 06:34
Post #145


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




@Vallybz, te pot ajuta eu cu un mpp, daca vrei. Am cumparat unul SH anul trecut, cand a dat frigul si nu-mi mai pleca dimineata, dar nu l-am montat inca pentru ca problema am rezolvat-o schimband benzina. Ma mai asteapta o problema cand or veni caldurile, la mers indelungat bara la bara nu poate tine relanti-ul. Mi s-a intamplat in fiecare an.

Da-mi un PM pentru cand si cum.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skeleton919
post 3 Apr 2013, 08:20
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 August 09
From: Constanta




Revin cu innformatii.

@geooox: Pe tester am vazut 2 senzori de presiune care aratau la relanti 5 respectiv 12 PSIG. La relanti potentiometrul de pe clapeta de acceleratie indica 11%. Nu a parut sa sara peste procente la operare fina.

Dusa la mecanic si schimbat:
Uleiul (5w40), filtre (ulei, combustibil, aer, polen cu carbon), lichidul de frana, bujii BKR6EZ, discuri frana ventilate, placute frana premier, garnituri pe admisie (celebrele 7 garnituri: 2 pe clapeta de acceleratie si 5 sub galeria de plastic).

@espacern: Verificat: garnitura motoras pas cu pas (e noua venita cu motorasul pas cu pas original, inlocuit acum 12000 km), garnitura corp pe care e montat motorasul pas cu pas, garnitura senzorul map (ciupita, pus silicon pana gasesc alta).

Curatat: frane tamburi pe spate, clapeta acceleratie (era curata de data trecuta dar pentru ca era scoasa...), furtun ce pleaca de la corp motoras pas cu pas, corp pe care e montat motoras pas cu pas, motoras pas cu pas, galeria de aer de plastic, senzorul de pe volanta.

La prima cheie s-a turat pe la 1400-1500. Dupa 2 mici ture prin cartier temperatura apei a crescut si turatia a scazut la 750. Temperatura aerului 15 grade C. sad.gif

Va rog sa imi spuneti daca e normal sa se tureze asa, ca sa nu caut nod in papura cu turatia asta. nedumerire.gif

Trage mai bine, motorul merge mai rotund acum. smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR - -- 2018 1.5 dci 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
weroGT
post 3 Apr 2013, 17:31
Post #147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 March 13




skeleton , temperatura optima a motorului este undeva pe la 80 85 grade ( nu sunt sigur 100% dar valoarea este cat de cat lafel la toate masinile ) e normal ca la 15 grade sa fie la 1400-1500 cand o pornesti prima data..... ( parerea mea )


--------------------
Renault megane - GR 02 UBK 1999 break 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 5 Apr 2013, 19:57
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Am o problema ciudata: motor rece ,pornesc , aproximativ 1300 rot, in 2-3 secunde scade la 1000, apoi peste ceva timp la 750, toate bune pana cand temperatura motorului ajunge aproape de a porni ventilatorul( acul se afla intre linia de la mijloc si cea de sub ea).
In acest moment, relantiul incepe sa creasca usor, usor pana ajunge la 1000 rotatii si acolo ramane , nu mai scade.

Mentionez ca ventilatorul nu a pornit inca, el porneste cand acul este fix pe jumatate.

Daca opresc motorul si astept sa se raceasca putin, relantiul este 750, cand ajunge la temperatura mentionata mai sus, relantiul creste iar.

Skeleton: la 1.6 16v, ventilatorul trebuie sa porneasca la 98 de grade pe treapta I, si treapta II (nu mai stiu exact) cred ca pe la 106 grade(poate mai putin 2-3 grade). Cel putin asta spunea testerul Renault ca ar fi normal: treapta I = 98

This post has been edited by danviteza: 5 Apr 2013, 20:02


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 8 Apr 2013, 07:45
Post #149


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




danviteza, au as zice ca ai problema cu una din garniturile de admisie aer de care s-a tot discutat pe aici. Probabil ca dupa ce se incalzeste si se dilata destul vreuna din piesele metalice din traseul de admisie aer se creeaza vreo deschizatura prin care iti intra aerul. Fa si tu la inceput testul ala cu blocarea furtunului valvei de relanti ca sa vezi daca e garnitura corpului clapetei. Daca nu, probabil ca trebuie schimbate celelalte garnituri.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danviteza
post 10 Apr 2013, 15:50
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 9 April 12




Garniturile de la clapeta de acceleratie le-am schimbat cam acum 2 ani, am rezolvat problema cu relantiul pana se incalzea motorul, dar m-am ales cu relanti mare cu masina scoasa din viteza, atunci cand sunt in miscare si am oarece viteza. Urmeaza cele de la admisie, si daca tot umblu pe acolo le mai schimb inca o data si la clapeta.

Coincidenta sau nu, a inceput sa faca asta la o zi dupa ce I-am schimbat senzorul de temperatura motor. Am pus originalul( si asta tot original, dar e SH), face tot la fel, am scos mufa din senzor, ma gandeam ca poate da informatii aiurea la calculator, degeaba , e la fel, ma dispera masina(troaca smile.gif ) asta

This post has been edited by danviteza: 10 Apr 2013, 15:54


--------------------
Renault Clio IV Estate 2018; Life Evo 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 06:30
Dacia