Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

trafic, probleme turbo

soferas
post 12 Jun 2011, 00:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 June 11




sal am un trafic din 2001 si s-a dus turbo. M-ai exact am plecat linistit la drum si dupa 30 de km vad mare fum de nu se mai vedea nimic in spate scot din viteza si motorul se tureaza, iau contactul si motorul nu s-a oprit tot turat am bagat treapta 1 si dau drumul la ambreaj cu frana calcata la maxim si liniste. am tractat-o acasa si intreb cunostintele ce o fi ca nu am mai patit asa ceva, sa scoata fum la alte masini am patit de la turbo stiam dar sa iei contactul si sa nu se opreasca... a venit si explicatia turbo avand sistem de ungere cu uleiul din motor l-a bagat foarte usor in intercooler si de acolo direct in admisie deci motorul meu mergea doar pe ulei fara pic de motorina. De omul cat traieste invata. Am demontat turbo am scos bujiile incandescente am invartit de motor 4 ture cu cheia la mana sa vad daca blocheaza dupa aceea am dat la automat cu mufele de la injectoare scoase sa arunce uleiul din capul pistoanelor cum totul era in regula am montat bujiile si am dat o porneala de cateva secunde a pornit la sfert si mergea perfect in afara de zgomotul de hot rod ca aveam doar galeria de evacuare, asta in ciuda faptului ca toti mecanicii cu care am vorbit mi-a spus ca dci-urile sunt proaste si se duc dupa asa o patanie. Acum am alta nelamurire am gasit sa repar turbo si se ofera 1 an garantie sau sa-l cumpar de la dezmembrari fara garantie doar la proba. Eu merg pe ideea ca o piesa originala este mai buna ca una noua facuta de nu stiu cine sau reconditionata. Voi ati avut probleme cu turbo? Cum ati procedat? orice idee este binevenita poate ies din ceata multumesc!


--------------------
renault trafic 3 - cpi 2001 camper
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jun 2011, 07:54
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru inceput trebuie sa cureti BINE tot traseul conductelor de aer.
Se demonteaza toate conductele si se spala cu detergent si apa calda pentru indepartarea uleiului.
Tot la fel si cu radiatorul intercooler....
Pentru turbina cel mai bine o reconditionezi pe a ta.
Dar pentru asta trebuie sa mergi la o firma serioasa care face operatia asta.
Ei demonteaza in fata ta si se constata exact de se schimba.
Daca turbina a suferit lovitura in carcasa nu mai are rost sa o reconditionezi(asta se constata la service).
Ca un sfat la Brasov sunt cateva firme care fac treaba buna cu reconditionarea turbinelor.
Cu o curatare-degresare bine facuta si cu o reconditionare de turbina se poate repara la loc motorul tau.
NB!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NBT
post 14 Jun 2011, 11:49
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 May 09




Sau la TURBOMECANICA in Bucuresti, un amic a reconditionat turbina la un R Laguna din 2003, cu garantie.


--------------------
Opel Vivaro 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 19:53
Dacia