s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
AntraX_ |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 15 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|||
Silk |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Nov 2012, 11:14) Orice turbo are putin joc ... ca doar mai intervine dilatarea cand se incalzeste, dar jocul trebuie sa fie mic ... sunt convins ca exista in documentatiile tehnice jocul minim si maxim admis .. Cel mai probabil jocul radial trebuie sa fie intre 15 si 25 microni. Iar jocul axial la turbina de VW 1.6l TDI este intre 50 si 126 microni - La turbina in discutie nu poate fi mult diferit ! This post has been edited by Silk: 8 Nov 2012, 15:55 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai citit undeva asta? Nu cred ca ce spui tu se simte "la mana" si pe orice turbo am pus mana (nou ma refer) avea un mic joc care se simtea ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Silk |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat, eu valorile alea le-am gasit prin specificatiile turbinei. Intamplator, am desenul in fata
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Silk |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Pentru putin, cj98czh .
Pentru problema/nelamurire/etc despre turbine, stau la dispozitie cu informatii ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
luciang |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 22 August 11 From: Bucuresti ![]() |
As avea eu o intrebare.
In situatia in care jocul radial e de 15-25 microni, este posibil sa se formeze o pelicula de ulei suficient de "groasa" sa reziste la turatii de peste 100k? Cred ca un lagar gazodinamic nici atit nu s-ar putea forma intr-un interstitiu atit de mic. Sau gresesc? |
--------------------
renault
Grand Scrnic 3 ph2
2013 Privilege
|
|
Silk |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate gresesti.
La turbina de care discutam, se foloseste lagar hidrodinamic, fiind un model relativ vechi. Mai nou, s-au introdus lagare cu bile ceramice ( gen rulmenti ) care au rezultate mult mai bune. Dar sunt si mult mai scumpi, din pacate, singurii care isi permit sa foloseasca in turbine fiind Mercedesul, BMW si Audi si VW. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
luciang |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 22 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Incepind de la ce joc radial paletele pot atinge exteriorul?
Si ultima (cred), care este cauza aparitiei fluieratului ? (stiu ca raspunsul simplu este uzura, ma intereseaza mai mult fenomenul fizic) This post has been edited by luciang: 9 Nov 2012, 11:57 |
--------------------
renault
Grand Scrnic 3 ph2
2013 Privilege
|
|
Silk |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Este greu de cuantificat asta. Oricum, pana in momentul in care paletele ating exteriorul ai mult mai multe probleme cu lagarul si cu restul. Se intampla mai rar ca paletele sa atinga in carterul turbina sau carterul compresor si sa se detelioreze.
"Fluieratul" este cauza neechilibrari corespunzatoare ! This post has been edited by Silk: 9 Nov 2012, 11:59 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
luciang |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 22 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Turbina mea are 180k si n-a fost reparata niciodata. A inceput sa fluiere de vreo 10k. Este posibil sa apara depuneri pe rotor astfel incit sa determine o dezechilibrare semnificativa? (a mea e cu geometrie variabila)
|
--------------------
renault
Grand Scrnic 3 ph2
2013 Privilege
|
|
Silk |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Dezechilibrare semnificativa = aparitia unui dezechilibru suficient de mic pentru a spune ca ansamblul nu este echilibrat in normele producatorului.
Referitor la depuneri, este mai probabil ca depunerile sa fie la nivelul "geometriei variabile" sau pe roata turbina decat pe restul. Daca ma intrebi pe mine, in cazul in care vrei sa o cureti este acelasi lucru ca in cazul in care faci o reconditionare ( care include si schimbare de componente). Daca nu o faci undeva unde stiu ce trebuie sa faca, este egal cu ZERO, din pacate. This post has been edited by Silk: 9 Nov 2012, 12:14 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
luciang |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 22 August 11 From: Bucuresti ![]() |
OK, multumesc pentru raspunsuri.
Stii cumva vreo locatie unde se poate face curatarea in conditii corecte? |
--------------------
renault
Grand Scrnic 3 ph2
2013 Privilege
|
|
Silk |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Nup, eu nu cunosc nici un atelier care repara/reconditioneaza/curata turbine, nici bun, nici slab. Cu siguranta trebuie sa existe prin Bucale, pe la noi. Eu pot doar sa te ajut cu informatii tehnice, in masura pe care le cunosc.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
big_brother_ro |
![]()
Post
#465
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 October 10 From: Cernavoda ![]() |
QUOTE(luciang @ 9 Nov 2012, 12:20) OK, multumesc pentru raspunsuri. Stii cumva vreo locatie unde se poate face curatarea in conditii corecte? Eu am cumpărat mașina (din semnătură) in oct. 2010. Cât am probat-o până s-o cumpăr nu a făcut figuri. La tester a dat debitmetru aer ars (sau ne-bun ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
Phase 2, 2007
- CT XX EXP Renault Laguna II, Phase2, 1.9 dci
|
|
dinamo_laguna |
![]()
Post
#466
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 June 13 ![]() |
buna tuturor pasionatilor de ranault laguna, as vrea sa-mi spuneti si mie ce este TRS, unse este si ce rol are multumesc
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci
- mm 82 gru
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#467
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
Stiu doar ca are legatura cu turbina..o regleaza sau ceva asa.. doar ce este incercuit
This post has been edited by iuli23: 10 Jun 2013, 19:56 Attached thumbnail(s) motor.JPG ( Size: 566.12k ) Number of downloads: 602 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Silk |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
TRS comanda actuatorul turbinei prin vacuum,care la randul lui comanda deschiderea/inchiderea geometriei variabile sau a valvei de descarcare ( in cazul turbosuflantelor cu geometrie fixa )
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
Cordoni |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 August 12 ![]() |
Postez prima data. O imagine.
Sper sa ajute .... ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
2002 1.9 dci --- Omnia mea mecum porto ---
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#470
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
cand face motorul asa să înțeleg că este un început de sfărșit pentru turbină? (numai zgomotul se aude, în rest nu scoate fum, trage de rupe, consuma foarte ok).
|
--------------------
------
------
------
|
|
espacern |
![]()
Post
#471
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
De ce nu scoti furtunul care intra in compresor?
Asa poti sa bagi 2 degete si sa misti de axul turbinei in sus/jos sau fata/spate. Daca remarci un joc exagerat in orice directie....e bai. Cu proba cu sunete e greu de diagnosticat dar la mana e garantat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#472
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
este vorba de 1.9 dci de 120, nu de motorizarea din clip, dar nu avea rost sa fac clip odată ce am găsit unul similar pe net...Nu mă bag eu la desfăcut pentru că partea asta cu turbo mă depășește, o să mă duc în curând în service reno și o să vad care este treaba, momentan am zis să fac o întrebare în topicul ăsta...
|
--------------------
------
------
------
|
|
espacern |
![]()
Post
#473
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie desfacut un colier atat dar se poate face asta si la reprezentanta...bineinteles!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
postasu |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Omul are bani sa dea la reprezentante...
Eu personal fug de reprezentantele renault din Timisoara ca dracu de tamaie. m-am dus de 2 ori la ei... odata au vrut sa imi schimbe turbina si intercoolerul. Si a 2a oara le-am cerut niste informatii legate de senzorul de acceleratie transversala de la ESP (raspunsul lor a fost ca ma costa minim 80 lei testerul dar poate sa ajunga mai mult)- iar eu foarte calm le-am spus ca stiu care e defectul vreau doar niste informatii legate de compatibilitatea unui senzor ... si nu au stiut/vrut sa imi spuna. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mrg |
![]()
Post
#475
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 24 November 10 ![]() |
fluieratul poate fi si de la o fisura in intercooler... se vede pt ca zona respectiva e uneda de la vaporii de ulei
|
--------------------
Renault
Laguna
2001/Initiale
|
|
djpaletto |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 5 July 09 ![]() |
Salutare baieti. Sper ca sunt unde trebuie. De cateva zile duc o lupta crancena cu acest turbo. L-am dat jos, am desfacut tot, intr-adevar are joc in toate partile, mi-o luase pe ulei. Am curatat absolut tot (furtune, egr, adminise, intercooler. Am comandat un kit de reparatie, kit care este de fapt miezul turbinei, fara acele carcase, de aluminiu (de pe admisie) si de fonta (pe evacuare). Domnii de unde l-am comandat au trimis gresit piesa. Nu stiu pentru ce laguna este. Si nu mai binevoiesc sa raspunda la telefon. Daca are cineva nevoie, pot atasa o poza cu el. Are garantie 1 an, de azi, cu factura. Eu am asa ceva http://www.imexbb.com/turbo-chra-of-garret...46-10827678.htm
|
--------------------
Laguna 3
Renault
2012
- PH-86-PNT <<<Just BE>>>
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#477
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(espacern @ 22 Sep 2013, 22:06) este bai ![]() ![]() ![]() ![]() djpaletto - esti curajos dacă vrei să ai succes cu un kit chinezesc luat de pe alibaba.com , și montat de tine ![]() This post has been edited by M i h a i: 23 Oct 2013, 21:16 |
--------------------
------
------
------
|
|
djpaletto |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 5 July 09 ![]() |
Este kit original de la garrett. Acolo am pus un link orientativ cu ce am eu pe masina. Montat sau nu de mine, nu are nici o treaba pentru ca el vine complet asamblat, echilibrat. Decat se pun carcasele (admisie si evacuare). I-am mai facut unui prieten operatia aceasta. In 2 zile desfacut si facut tot inapoi, inclusiv admisie si curatat tot. Si ii merge masina de 1 an si ceva fara probleme.
Eu cred ca la uzura acestui ax contribuie mai multi factori, nu numai constructia lui si durata de viata efectiva. Un ulei bun, un filtru de ulei bun, o presiune de ulei buna. O exploatare corecta a motorului, mai ales pe timp rece. Mihai... Asa facea si a mea. Gen avioanele cand decoleaza. Nu mai merge asa cu ea, ca risti sa patesti si alte daune. Cred ca nu e tocmai bine daca iti fuge pe admisie o bucatica dintr-un palet al elicei. This post has been edited by djpaletto: 24 Oct 2013, 11:32 |
--------------------
Laguna 3
Renault
2012
- PH-86-PNT <<<Just BE>>>
|
|
postasu |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Eu personal apreciez oameni care incearca ei sa faca in loc sa arunce bani la mecanici (inseamna ca au curaj).
Eu personal caut o turbina stricata (la un pret decent) ca sa cumpar un kit de reparatie sa o reconditionez singur. Este un coleg pe forum care si-a reconditionat turbina (geometrie fixa) si nu a avut nici o problema cu ea dupa montare... m-am uitat si la unele filmulete legate de reconditionare si nu mi se pare rocket science ! djpaletto ce ai cumparat tu acolo este compresorul... ala trebuie doar montat in carcasa. Naspa daca nu ti-a trimis ce trebuie. Bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am verificat si eu azi turbina. Nu am nici un pic de joc (chiar nici un pic, zero barat) in ax. Turbina a fost reconditionata anul trecut in februarie, si de atunci fluiera/sufla mereu cand e in sarcina. Intercoolerul e si el schimbat.
Are cineva idee, de unde ar putea fi totusi acel suierat? |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:08 |