rezervor servodirectie, Scapa lichid servodirectie
![]() ![]() ![]() |
rezervor servodirectie, Scapa lichid servodirectie
gruita2005 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Se poate sa ai probleme cu pompa.
La mine nu variaza nivelul la viraje, chiar cu capacul desfacut. Aceeasi problema o aveam la BMW-ul din 79, la viraje uleiul bolborosea in vas si dadea afara. Era pompa servo bulita. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
capacul are o gaura pt supraplin
Eu asa am patit. Era masina inclinata si am zis sa completez. Am completat si mi-a dat pe-afara. E normal ca nivelul sa fie mai scazut cand nu e in functiune si uleiul e rece. Mai ales ca rezervorul ala e destul de mic...nu cred ca are peste 100ml. Porneste motorul, mergi cu masina vreo 10-15 min, dupa care, cu motorul pornit, desfaci capacul si vezi pe unde e nivelul. Mai scoti din el cu o seringa sau il absorbi cu un servetel . Edit: cand misti de volan e normal sa se miste un pic nivelul, ceva gen 1-2mm. This post has been edited by andu911: 10 Mar 2008, 12:35 |
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Sustin parerea lui andu911. In timp prin gaurica aia de supraplin iese putintel ulei, dar n-ai de ce sa iti faci griji.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
przamfiri |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
prea mult lichid,pune masina pe drept si scoate din lichid cu o siringa pana la semn
este normal sa creasca nivelul cand virezi la maxim.... |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
gruita2005 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Multumesc pentru ajutor.
o sa incerc sa vad ce se intampla cu nivelul uleiului.Eu m am uitat la nivelul uleiului si era aproape de minim dar numai tin minte daca era cald sau rece motorul. Totusi cred ca pompa e de vina. Am mai vazut alte masini (laguna) si nici una nu avea scurgeri la capac iar nivelul meu nu este ridicat dar totusi o sa incerc sa vad daca oscileaza mult cand iau viraj maxim. Va salut! |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
la mine nu arunca ulei...eeeeeee din exces de zel am pus un pic de ulei mi se parea mie ca trebuie.......apoi a inceput sa arunce ...stergeam,urmaream ,iar gaseam ulei,...pana nu am scos cantitatea de ulei,ce am pus-o in plus nu am scapat de problema sus mentionata ...
![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
gruita2005 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Eu asa am luat masina si tot am sters-o. Sper ca nu e pompa. Sper sa fie asa cum ziceti voi. O sa scot si eu o cantitate de lichid apoi sterg si vedem ce se intampla. Mersi mult pentru ajutor.
|
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Verifica nivelul de umplere a vasului dupa care porneste motorul si pune pe cineva sa roteasca volanul stanga si dreapta (cursa completa) iar tu uita-te ce se intampla in vasul cu ulei (capacul sa nu fie pus). Daca bolboroseste atunci ai probleme cu pompa de servo-directie. Am patit-o la 2 masini pana in momentul de fata (Opel Vectra si Audi B4).
|
--------------------
Renault
Laguna II
2007, 1.9 dci, 131 CP
- BV - 32 - UMY
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Am revenit. Am verificat nivelul si este la maxim acum. Probabil vechiul proprietar a pus prea mult lichid si de aia a dat pe dinafara. Am desfacut capacul de la bidon si am pus pe cineva sa mi invarta de volan stanga dreapta la maxim, iar cand roata ajunge la capatul cursei stanga sau dreapta nivelul lichidului scade dupa aceea revine cand se indreapta rotile. Nu cred ca e pompa stricata sau este altceva. Cred ca a fost umplut prea mult.
Va multumesc tuturor pt ajutor! |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
E normala scaderea la capat de cursa, fiindca atunci servo e fortata si se deschide o supapa de suprapresiune. Nu e bine s-o tii mai mult de cateva secunde.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(gruita2005 @ 10 Mar 2008, 14:28) Multumesc pentru ajutor. o sa incerc sa vad ce se intampla cu nivelul uleiului.Eu m am uitat la nivelul uleiului si era aproape de minim dar numai tin minte daca era cald sau rece motorul. QUOTE(gruita2005 @ 10 Mar 2008, 21:05) Am revenit. Am verificat nivelul si este la maxim acum. Probabil vechiul proprietar a pus prea mult lichid si de aia a dat pe dinafara. Am desfacut capacul de la bidon si am pus pe cineva sa mi invarta de volan stanga dreapta la maxim, iar cand roata ajunge la capatul cursei stanga sau dreapta nivelul lichidului scade dupa aceea revine cand se indreapta rotile. Nu cred ca e pompa stricata sau este altceva. Cred ca a fost umplut prea mult. Va multumesc tuturor pt ajutor! Si cand ne-ai mintit? ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
gruita2005 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Baia Mare Group: Members Posts: 1.220 Joined: 22 February 08 From: Baia Mare ![]() |
Nu am masurat prima data bine nivelul.
Dupa masa am luat ruleta si am masurat ca sa fiu sigur care este nivelul pt ca bidonul meu e murdar si uns si nu vedeam nivelul bine. Mersi pt. observatie. ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo II
1997, 1.6 16V, 90CP
- MM 05 PMD
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
vad ca va pricepeti l aservo... e posibil sa mi se para mie... cred ca sunt cam stresat... dar mi se pare ca la viraje parca volanul ar reveni sacadat... sau cand merg in linie dreapta si il misc cateva grade stanga dreapta... parca are aceeasi sacadatie.... ca sa intelegeti termenul sacadat imaginati-va un piston hidraulic care intra in trepte.... sau o seriga de plastic goala care cand "dai lichidul afara" merge in trepte... desi practic miscare nu inceteaza decat la capatul cursei....
recunosc... cred ca sunt si eu stresat... dar parca asa e... am incerca sa dau si vina pe drumuri... dar parca.... ceva idei? |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
QUOTE(ccezar2004 @ 5 Sep 2008, 16:33) vad ca va pricepeti l aservo... e posibil sa mi se para mie... cred ca sunt cam stresat... dar mi se pare ca la viraje parca volanul ar reveni sacadat... sau cand merg in linie dreapta si il misc cateva grade stanga dreapta... parca are aceeasi sacadatie.... ca sa intelegeti termenul sacadat imaginati-va un piston hidraulic care intra in trepte.... sau o seriga de plastic goala care cand "dai lichidul afara" merge in trepte... desi practic miscare nu inceteaza decat la capatul cursei.... recunosc... cred ca sunt si eu stresat... dar parca asa e... am incerca sa dau si vina pe drumuri... dar parca.... ceva idei? si eu am avut senzatia asta dar mi-am vazut de treaba ![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
am dat-o la un drive test si se pare ca e doar in capul meu
![]() |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:19 |