rectificare chiuloasa 1,9dci, presiune gaze in instalatia de racire
![]() ![]() ![]() |
rectificare chiuloasa 1,9dci, presiune gaze in instalatia de racire
tibi73 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 March 09 From: Baia-Mare ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2001/1.9dci
|
|||
rmg |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Putin probabil ca garnitura veche sa fie prost montata sau chiulasa sa nu fi fost planata bine. Ori s-a bushit inca o data garnitura ori ai vreo fisura la chiulasa si-ti baga gaze in instalatia de racire. Cand pornesti motorul si masina e rece, cu capacul desfacut la vasul de expansiune, bolboroseste apa in vas? Pe bushonul de ulei ai spuma? Ulei in vas? Pierde lichid de racire?
Trebuie sa le iei pe rand sa vezi ce se intampla. Cred ca te-ar putea ajuta si o compresie pe cilindri sa vezi daca ai variatii pe ei. Nu treuie sa fie mai mare de 10% diferenta. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut,
In Cluj stiu un meserias bun care se ocupa de chiuloase la preturi decente. Trebuie vazut neaparat planeitatea chiuloasei, verificat cum inchid supapele, schimbate oringurile de supapa...ma rog o verificare calumea... Neaparat verifica si planeitatea blocului motor sa nu ai surprize.... se verifica destul de usor...iei o platbanda de aluminiu sau un liniar...foarte important sa nu fie tranparent si sa fie perfect drept... si o pui pe bloc... daca ai locuri unde se vede lumina intre liniar si bloc atunci trebuie rectificat si blocul... dar varianta asta se intampla foarte greu si destu de rar... prima data cea care se deformeaza este chiuloasa.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tibi73 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 March 09 From: Baia-Mare ![]() |
chestia e ca prima data nu am rectificat chiuloasa.. s-a verificat cu rigla si nu parea deformata. cred totusi ca s-a inselat mecanicul.
bolboroseste pe la returul instalatiei de racire- orificiul ala mic- si din cauza suprapresiunii nu se mai face circuitul in instalatie. fisura in chiuloasa nu poate sa fie pentru ca imediat dupa ce am schimbat garnitura a fost ok. abia dupa 500km. a reaparut problema. cine rectifica chiuloase in cluj? |
--------------------
renault
laguna 2
2001/1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cunosc eu un meserias care numai cu asta se ocupa... a mai facut unui user de pe forum... si este multumit... mai multe detalii iti dau pe privat daca vrei sau YM..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#6
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
1. Recomand si eu meseriasul de care zice CZH. Mie mi-a rectificat chiulasa si e foarte ok.
2. Sfatul meu e sa verifici si planeitate blocul motor. Ca si ala se poate deforma. 3. Sper sa nu ai fisura in chiulasa.Daca e fisurata mai bine cauti sa cumperi una sh sau noua. Fisura se depisteaza cu un sistem special nu ai cum altfel ![]() Dar daca esti din zona cluj.. mergi pe mana lui CZH linistit. ![]() 18 Mar 2009, 12:41: Acum am vazut ca esti din Dej. Asa ca hai linistit la Cluj ![]() This post has been edited by Lagunianul: 18 Mar 2009, 12:41 |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu cred ca ai un por in chiulasa.
Treaba asta se poate vedea doar cu ajutorul unor aparate speciale...care baga un lichid colorat, cu presiune mare. Chiulasa ta a suferit un soc termic, altfel nu se intampla acest lucru... Banuiesc ca din 2001 de cand e masina are ceva kilometri la activ, deci nu putem spune ca e defect de fabricatie. Ori ai bagat doar apa, care a inghetat... ori i-ai dat blana pana s-a supraincalzit si ai oprit motorul imediat si nu s-a racit, ori ai completat cu apa sau antigel in timp ce motorul era incins, etc... Exista probabilitatea, mai rar ce-i drept, sa ai o fisura in bloc... Oricum, pentru inceput ia chiulasa in brate si du-te la un specialist in asa ceva, exact cum spun colegii... Sa-ti verifice cum trebuie planeitatea. Intradevar se poate verifica si cu rigla, dar poate o fi avut vreo scapare. Apropo, i-ai facut chiptuning ? |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
poate ne mai si raspunzi
|
--------------------
-
-
-
|
|
Ratty |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
scz ca trezesc un topic care e vechi, dar eu am un renaul 19 1.9d ph2 si tocmai mi-a zis un mecanic ca e fisurata chiuloasa , dar fisura nu se vede...
imi baga compresia in apa , imi bolborosea borcanul si-mi dadea afara pe la supapa de la vas garnitura de chiuloasa nu prezinta piscaturi sau sa fie arsa sau altceva iar pistoanele nu au urma de apa ruginita sau ceva pe ele, ma poate ajuta si pe mine cineva sa depistez daca e fisurata si unde pot sa o repar daca se mai merita... plz plz |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Planeitatea chiulasei se verifica intr-adevar cu un liniar....asta daca s-a intamplat sa arzi garnitura de chiulasa din diferite motive (pierdut lichid de racire sau defectiune termostat) ceea ce duce la supra incalzire, fisuri in chiulasa sau bloc apar destul de greu parerea mea asta daca nu cumva e un defec de fabricatie care isese la iveala dupa un timp dar ma indoiesc.
Poate ai avut ghinion si ai nimerit o garnitura de chiulasa nasoala...e foarte posibil. Sunt semne clare care spun ca ai probleme pe partea asta (garnitura chiulasa bloc) vezi nivelul lichidului de racire, nivelul uleiului si culoarea lui, de regula cand se amesteca cu apa apare o emulsie albicioasa ca o maioneza si atunci e destul de nasol..poti cala motorul. Ru sper ca nu e nimik grav..succes |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
si eu cred ma incadrez in problema asta
![]() dati vå cu parerea... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
eu am zis.......
![]() tu sa fi sanatos.... ![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
imi explica si mie cineva cam ce as avea de desfacut pana la garnitura de chiluasa?
![]() 10X Attached thumbnail(s) S3011404.JPG ( Size: 146.8k ) Number of downloads: 3874 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
ipiq |
![]()
Post
#14
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
nu vreau sa te dezamagesc, dar e foarte mult de munca si trebuie desfacut vreo trei-sfert de motor. nu prea se poate incercui in poza. cand o sa dai de garnitura de chiuloasa vei avea surpriza sa vezi ca sub capota e cam gol si bate vantu'
![]() sa incerc sa te ajut: cam toata partea incercuita cu rosu ![]() Attached thumbnail(s) motor_f9q750.JPG ( Size: 117.15k ) Number of downloads: 4152 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ti-am dat pm acum o saptamana, sa iti trimit manualul de la F9Q...
This post has been edited by andu911: 21 May 2010, 09:59 |
--------------------
-
-
-
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
pai si eu tiam trimis mesaj pe messenger dar nu mi ai raspuns. Idu meu > lucinebunu
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
tibi73 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 March 09 From: Baia-Mare ![]() |
Scuzati de intarziere.. am avut altele pe cap.
Am rezolvat problema in sensul ca am dus chiuloasa la rectificat si am montat-o cu o garnitura speciala cu insertie de aluminiu intre straturile de otel. Recomand sa nu montati garnitura de chiuloasa standard caci nu va tine mai mult de o saptamana. Am deja 10000 de km la activ cu motorul reparat si sunt foarte multumit de cum se comporta. |
--------------------
renault
laguna 2
2001/1.9dci
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai tu pe prima ai luat-o de la Renault ?
Hai ca am gasit si eu in Nota Tehnica. Sunt 2 tipuri de garnituri de chiulase. Metalica si ne-metalica. Fiecare tip de garnitura cu metoda sa de strangere. Problema a fost ca nu s-a tinut cont de tipul de garnitura folosit. Daca ai metalica, trebuie sa folosesti tot metalica... sau nemetalica daca ai nemetalica. This post has been edited by andu911: 23 May 2010, 12:24 Attached File(s) ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
de unde ai comandat garnitura asta speciala ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
Auto Detailing |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 08 From: Cluj ![]() |
@cj98czh: poti te rog sa-mi lasi numarul de tel al baiatului din cj care rectifica chiuloase? merci!
|
--------------------
Renaul
Megane
1.9 DCI
|
|
omix |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 2 July 12 ![]() |
cand le ia dracu le ia ......
alta buba cu laguna 2 1.9 dci . in vara imi fierbea apa -bolborosea in borcan - am rectificat chiuloasa , am schimbat garnitura de chiuloasa , am verificat presiunea ,totul perfect . acuma am verificat antigelul si m am gandit sa l schimb la sfatul mecanicului ; zis si facut . am presiune foarte mare pe instalatia de apa si in plus nu am caldura in interior numai dupa ce deschide termostatul si daca sunt in mers , tin sa precizez ca sa facut aerisire corecta si ca indicatorii de temperatura la apa arata corect .. Ce i as mai putea face ? Multumesc This post has been edited by omix: 5 Nov 2012, 09:16 |
--------------------
mazda
mx3
1996
|
|
omix |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 2 July 12 ![]() |
desfacut chiuloasa - plan perfect , garnitura de chiuloasa dusa ; a ramas blocul motor . exista posibilitatea de rectificare bloc sau trebuie sa schimbat ? care ar fi pretul unui bloc motor ?
|
--------------------
mazda
mx3
1996
|
|
andu911 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
de unde stii ca e blocul si nu e o fisura in chiulasa ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
omix |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 2 July 12 ![]() |
era blocul motor , acuma am terminat cu reansamblarea motorului , dupa planare si verificare compresie chiuloasa , dupa planare verificare bloc . oricum i am schimbat si segmentii si cuzinetii - urmeaza rodajul ...........
|
--------------------
mazda
mx3
1996
|
|
andu911 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
segmentii i-ai luat pe original sau aftermarket ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
omix |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 2 July 12 ![]() |
nu stiu fratemio i mecanicu , chiar nu l am intrebat
|
--------------------
mazda
mx3
1996
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
spunene si noua niste preturi la ceea ce ai facut. ca sa avem si noi o idee pt viitor
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
2002
- AB-89-CKA
|
|
omix |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 2 July 12 ![]() |
rectificare bloc + chiuloasa cu verificare compresie 500 ron , cuzineti + segmenti aproximativ 500 , alte consumabile (ulei , antigel , garnituri ,silicon + distributie ) tot vreo 500 , la manopera vreo 800 ron (vreo 400 pentru servisu unde sa realizat +400 compensare cu fratele meu -el sa ocupat ) . Masina merge de 2 zile in relanti de maine urmeaza rodajul propriuzis . De moment suna perfect motorul .
Sa nu ajungeti sa patiti asa ca mine .... This post has been edited by omix: 14 Dec 2012, 23:07 |
--------------------
mazda
mx3
1996
|
|
catalyn87 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 June 17 ![]() |
CZH ma ajuți si pe mine cu datele de contact ale mecanicului despre care vorbeai?
|
--------------------
Audi
A6
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:55 |