Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme motor 'check injection'

gonzo1
post 6 Aug 2009, 20:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 July 09




Buna! sunt nou pe forum. Am un megane II 2007 si de o buna bucata de vreme am niste probleme cu el. La relanti se tureaza dupa ce merge normal si apare mesajul CHECK INJECTION. problema apare si in mers foarte rar , ca de ex. pot sa fac 200- 300 KM si sa nu aiba nimic. Am fost la service peste tot CLUJ, BAIA MARE si ORADEA. au urmat o serie de pareri, scris soft tot felul. La tester a iesit defectiune pe corpul clapeta pe care am schimbat-o si tot la fel face. nu stiu ce sa mai fac ,sunt innebunit !!!
va multumesc!!


--------------------
renault megane II 2007 - sj77gon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chelule
post 6 Aug 2009, 21:12
Post #2


membru fara par


Group: Members
Posts: 611
Joined: 9 April 09
From: Brasov




in primul rand, bine ai venit pe forum
in al doilea rand, vezi ca sus in dreapta ai un buton mare pe care scrie search, incearca sa il folosesti ca sigur vei gasi solutii la problema ta.

pana una alta, aici sunt niste detalii:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=128...check+injection


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2005 - BV-11-CHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonzo1
post 6 Aug 2009, 21:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 July 09




multumesc! stiu de func. search dar nu am gasit din pacate rezolvare acolo. va rog daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta sa ma ajute si pe mine!!


--------------------
renault megane II 2007 - sj77gon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 Aug 2009, 10:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




daca o sa vrei sa primesti un raspuns, fie ofera detalii despre motorizarea masinii fie completeaza semnatura cu aceste detalii.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ninel
post 7 Aug 2009, 13:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 June 09




salut. eu am o problema cred eu asemanatoare la mine imi zice ;INJECTION FAILD;doar cand o fortez in depasiri de la 100 la 120 km/h , precizez numai dac calc brusc pedala de aceeleratie pana la podea daca o iau mai usor nu mai face,am fost la renault si au facut testul ala cu eprubetele si a esti nasol,ca cica trebuiesc sa fie in ele motorina de la retur in cantitati egale si la mine nu erau,si trebuiesc schimbate injectoarele pret 50 mil,azi am fost la alt service si au testato au spus ca nu trebuiesc sa fie cantitatea de motorina egala pe retur si sa merg asa ce masina nu are nimic si doar imi da eroare la un injector ca este mai puturos in timp ce o fortez,alti au spus ca trebue golita si spalata instalatia de injectie plus pompa verificata si injectoare reparate doata treba ma costa 54 mil,eu am zis ca ii dau foc la masina decat sa dau atat la reparatie,va rog poate imi dati si mie sfaturi ce sa mai fac ,face asa cam de un an si nu sa mai agravat deloc masina porneste ca in prima zi si trage la fel de bine si nu scoate nici mai mult fum ca de obicei, sal


--------------------
Renault Megane II 2004 - B-27-DTN
Renault MEGANE 2 Bicorp 1,5 dci 82 cp Dinamique 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonzo1
post 7 Aug 2009, 14:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 July 09




da aveti dreptate! scuze!! 1.6 16v benzina 2007, sedane2.


--------------------
renault megane II 2007 - sj77gon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 7 Aug 2009, 16:16
Post #7


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(ninel @ 7 Aug 2009, 13:28)
salut. eu am o problema cred eu asemanatoare la mine imi zice ;INJECTION FAILD;doar cand o fortez in depasiri de la 100 la 120 km/h , precizez numai dac calc brusc pedala de aceeleratie pana la podea daca o iau mai usor nu mai face,am fost la renault si au facut testul ala cu eprubetele si a esti nasol,ca cica trebuiesc sa fie in ele motorina de la retur in cantitati egale si la mine nu erau,si trebuiesc schimbate injectoarele pret 50 mil,azi am fost la alt service si au testato au spus ca nu trebuiesc sa fie cantitatea de motorina egala pe retur si sa merg asa ce masina nu are nimic si doar imi da eroare la un injector ca este mai puturos in timp ce o fortez,alti au spus ca trebue golita si spalata instalatia de injectie plus pompa verificata si injectoare reparate doata treba ma costa 54 mil,eu am zis ca ii dau foc la masina decat sa dau atat la reparatie,va rog poate imi dati si mie sfaturi ce sa mai fac ,face asa cam de un an si nu sa mai agravat deloc masina porneste ca in prima zi si trage la fel de bine si nu scoate nici mai mult fum ca de obicei, sal
*


Mergi in service Reno si verifica temeinic injectoarele... vezi sa nu ai pilitura in instalatie ca atunci costa cat au spus ei, dar ma indoiesc de acest lucru... Foloseste cu incredere functia ''search'' si vei gasi rezolvarea pt problema ta. Un sfat: vezi ca injectoarele merg si reparate si costa mult mai ieftin si iti dau si garantie(gasesti toate detaliile pe forum daca cauti) Hint: Mefin Sinaia si mai sunt cateva centre... si in Targoviste este unu')
Succes wink.gif
L.E. Completeaza semnatura sa stim ce motor ai(banuiesc ca 1.5 dci) si nu in ultimul rand: Bine ai venit pe forum!

This post has been edited by solidconvert: 7 Aug 2009, 16:17


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ninel
post 8 Aug 2009, 22:18
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 June 09




da am 1.5 dci 82 cp merci de sfat ,dar tot nu cred ca am probleme cu injectoarele pentru ca la ce am mai citit pe forum la alti se manifesta mai nasol, adica nu porneste sau o ia da mai greu,se opreste motorul la relanti sau nu mai are putere dar la mine merge ok doar ce imi da eroarea asta. azi am fost la alt mecanic a bagato pe tester si ia aparut 4 erori,ceva cu compresie si chesti deastea,a spus ca in general este ok cu injectoarele doar ca sar putea sa am un injector mai puturos si imi face figuri numai cand o fortez mia zis sa o las asa ca nu are rost sa bag bani in ia daca ia merge ok si ca sar putea sa nu mai faca dupa ce mia sters el erorile alea.dupa ce am plecat iam dat pe autostrada si nu a mai facut pana acum,voi ce parere aveti,oare are dreptate,am uitat sa spun ca mecanicul este turc si avea in service numai masini pe motorina,si repara si injectoare si pompe.salut!!!!


--------------------
Renault Megane II 2004 - B-27-DTN
Renault MEGANE 2 Bicorp 1,5 dci 82 cp Dinamique 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Sep 2009, 08:21
Post #9


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Salut. Am bagat de dimineata benzina de la Petrom, si dupa cativa km mi s-a aprins becul si a aparut mesajul Check Injection. Am oprit motorul si l-am pornit iar, totul OK. A mai facut inca o data, dupa vreo 10 km si am procedat la fel.

Am 1.6 16v. Aveti idee ce naiba are si ce-i fac? Am vazut ca aici se discuta mai mult de motoarele diesel...

ph34r.gif

This post has been edited by mars: 15 Sep 2009, 08:21


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 15 Sep 2009, 08:53
Post #10


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




poate ai nimerit o transa proasta de combustibil. incearca sa alimentezi de la mol ( evo benzina ) sau de la rompetrol si poate se rezolva...


--------------------
renault megane II sedan 2004 comfort privilege 1.5 dci - TM - XX - XXX
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 15 Sep 2009, 09:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Da,alimenteaza cu o cantitate mai mare si de la o firma mai buna!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Sep 2009, 09:22
Post #12


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Multumesc mult! Am bagat de 100 lei, o sa imi ia ceva pana scap de ea.
Sa ii ia dracu, pana acum am bagat numai Rompetrol si nu a avut nimic. Azi am bagat de la Petrom ca nu aveam Rompetrol in drum...

Sper sa nu se strice ceva pe acolo, Doamne fereste! Ca pe langa faptul ca se aprinde becul, se si tureaza singura la 2.000 si nu trage deloc...

This post has been edited by mars: 15 Sep 2009, 09:23


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 15 Sep 2009, 09:25
Post #13


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Nu cred ca se strica nimic, probabil s-au intrecut cu apa cei de la Petrom mad.gif . Completeaza pana la plin cu o benzina mai buna, recomand Rompetrol.

This post has been edited by Hack: 15 Sep 2009, 09:26


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidincluj
post 15 Sep 2009, 10:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 October 08




sal! mars se pare ca avem aceeasi problema. te rog un nr. de telefon?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Sep 2009, 10:43
Post #15


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Pentru cristidincluj: ai PM.

OK, o sa bag benzina de 100 sau de 98 pana la plin, sper sa isi revina. Multumesc tuturor!

L.E. - Am mai bagat inca 30 litri de Carrera 100 de la OMV. Dupa alimentare, la cinci minute, a aparut iar avertizarea, dar cre ca mai avea benzina "naspa" pe teava, ca apoi am mai facut 10 km in 20 minute si a stat cuminte. Sa vad maine dimineta, cand am de facut 22 km pana la servici.

This post has been edited by mars: 15 Sep 2009, 18:38


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 16 Sep 2009, 19:48
Post #16


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Update: de dimineata nu a mai facut figuri - 22 km la 18-19 grade.
Seara a facut de vreo 4 ori, la 25-26 grade afara si cu AC pornit.
Am bagat si o sticluta de solutie de curatat injectoarele.
Sa vedem, parca vad ca ma paste un drum la service si o gramada de bani, ca nu mai e in garantie.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Sep 2009, 23:55
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Am patit de cateva ori in cei 4 ani si ceva de cand am masina, imediat sau la scurt timp dupa ce am alimentat sa mearga prost si aleator nu tot timpul, pierderi de putere in mers, clipea martorul de noxe in bord, nu mi-a aparut "Check injection", sau poate n-am bagat eu de seama, dar relanti la 2000 sigur nu aveam, dimpotriva, la relanti (la semafor) tragea sa moara sau chiar se oprea si pornea greu, erori pe tester rateu de combustie la nu stiu care 1-2 cilindri si atat... de fiecare data in una-doua zile sau maxim 20-30 km isi revenea la normal, banuiesc ca ceva apa in benzina. Si am patit si de la fostul Shell si de la MOL , Petrom, OMV, Rompetrol, cam de la fiecare cate o data... cum de regula alimentez de la Rompetrol, iar de la toti ceilalti la un loc cam de 2-3 ori pe an, as putea sa zic ca de la Rompetrol e cea mai buna... Aaaa... si am mai patit o data cand m-a apucat creatia si am bagat o sticluta de curatat injectoare... am zis ca nu mai fac prostia... Eu de fiecare data fac plinul, oricum nu aveam unde sa mai bag altceva peste, dar in locul tau nu stiu ce as fi facut... cred ca mergeam pana consumam benzina aia si apoi bagam alta.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xadoxadox
post 17 Sep 2009, 08:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 30 July 08




Salut!
gonzo1, eu sunt cel care a initiat topicul de aici

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=128...check+injection

si m-am interesat de problema asta cat am putut de mult. Daca spui ca si tie iti da check injection + relanti mai mare, eu spun ca poate o fi aceeasi problema care e si la mine, alimentarea pedalei de acceleratie. Initial cand a inceput sa imi faca probleme si imi aparea rar, nu aveam nici o eroare retinuta in computerul de bord cu legatura la pedala de acceleratie. Pe urma am schimbat pedala cu totul, si acum imi da eroare de alimentare pista 1 de la potentiometrul pedalei de acceleratie. Ce motorizare ai? La mine la 1.5 DCI de 80 de cai relantiul creste la 1000RPM. Postez urmatoarele doua documente unde am gasit ceva despere eroarea asta.

In documentul "MR366X8413B100.pdf", la pagina 36 este descrisa exact eroarea ce apare la mine, performanta motor 75% si relanti la 1000RPM

In al doilea document "MR366X8413B150.pdf" la pagina 34 gasesti ceva asemanator.

Cele doua documente sunt pentru tipuri de injectie diferite, eu nu stiu de care am, dar in primul document mi se pare descris exact ceea ce mi se intampla mie. Daca gasesti vreun electrician care sa ii dea de capat sa imi spui si mie te rog, pentru ca eu ma chinui de jumatate de an sa o rezolv, iar la reprezentant mi-au spus ca e intrerupa alimentarea pedalei de acceleratie si trebe schimbat tot cablajul motor wacko.gif

Mars, Mai atasez si doua documente de diagnoza pentru injectie benzina, poate te ajuta cu ceva

Bafta!

This post has been edited by xadoxadox: 17 Sep 2009, 08:55

Attached File(s)
Attached File  MR366X8413B100.pdf ( 670.71k ) Number of downloads: 396
Attached File  MR366X8413B150.pdf ( 629.03k ) Number of downloads: 295
Attached File  MR366X8417B000.pdf ( 458.41k ) Number of downloads: 236
Attached File  MR366X8417B050.pdf ( 629.38k ) Number of downloads: 203


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2003, 1.5DCI 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidincluj
post 17 Sep 2009, 13:43
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 October 08




salut xadoxadox.eu sunt fiul lui gonzo1. te rog sa citesti topicul acesta http://www.reno.ro/alternator-ars-t159108.html . problemele lui cu injectia cred ca se leaga cu alternatorul. am discutat si cu mars la tel. iti dau un pm cu nr meu daca vrei sa discutam. merci!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xadoxadox
post 17 Sep 2009, 13:58
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 30 July 08




QUOTE(cristidincluj @ 17 Sep 2009, 13:43)
salut xadoxadox.eu sunt fiul lui gonzo1. te rog sa citesti topicul acesta http://www.reno.ro/alternator-ars-t159108.html . problemele lui cu injectia cred ca se leaga cu alternatorul. am discutat si cu mars la tel. iti dau un pm cu nr meu daca vrei sa discutam. merci!
*



Salut cristidincluj. Probleme cu incarcarea nu prea cred ca am momentan, pentru ca mi-am schimbat bateria nu demult si mi-au verificat incarcarea pentru a-mi da garantia la baterie si era ok. Eu cred ca pe scurt putem sa rezumam intreaga problema la "partea electrica a masinii" si sa zicem ca la un moment dat "asa face toate" laugh.gif ... la mine cu siguranta e ceva si la pedala de acceleratie pentru ca am si eroare in calculator despre asta. Problema cea mai mare este ca nu exista niste electricieni buni (cel putin eu nu am dat de vreunul) nici macar la reprezentanta care sa stie ce sa faca. Eu cel putin m-am convins, si urmatoare mea incercare de a repara problema va fi in Ungaria.
Daca vrei sa discutam la telefon poti sa imi dai un PM cu nr tau.

Numai bine!


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2003, 1.5DCI 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 17 Sep 2009, 20:24
Post #21


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Update: am fost la service (Serus). Au facut test Clip si raportul a fost asa:

DF095 CIRCUIT POTENTIOMETRE PAPILLON PISTE 1 2 DEF
DF024 LIAISON UPC MULTIPLEXE 1 DEF

1 DEF COMPOSANT EN MAUVAIS ETAT
2 DEF INCOHERENCE DU SIGNAL

sau in traducere (libera, ca nu sunt prea bun la franceza):

DF095 CIRCUIT POTENTIOMETRU CLAPETA MOTORIZATA PISTA 1 2 DEF
DF024 LEGATURA MULTIPLEX UPC 1 DEF

1 DEF COMPONENTA IN STARE PROASTA
2 DEF SEMNAL INCOERENT

Au demontat si curatat clapeta, au tras de tubul negru prin care trece cablajul ce intra in mufa de pe corpul clapeta si au gasit cateva fire cu camasa izolatoare crapata. Nu cred ca s-au atins firele, dar ceva tot s-a intamplat acolo, mai ales sub colierul care tine firele alea impreuna erau alte camasi crapate.

Oricum, am facut test de drum si inca 25 de km pana acasa, cu clima pornita si in trafic aglomerat si nu a mai facut urat.

Cei din service au notat ca masina e '"in observatie" si au zis sa ma intorc imediat ce mai da erori, daca e cazul.

Sa fie cu noroc si sa scap asa ieftin (110 RON toata povestea)!

P.S. - Daca o fi de bine, mi se pare genial programul Clip, daca poate da detalii de genul asta. Inseamna ca motorul e "foarte" asistat si plin de senzori.

P.P.S. - @xadoxadox: multumesc mult!

This post has been edited by mars: 17 Sep 2009, 20:46


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b30alu
post 17 Sep 2009, 20:31
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 April 09




fa o verificare la intercooler ca si eu am avut o problema asemanatoare si imi era crepat intercoolerul.vezi poate poate ca nici mie la tester nu imi dadea nimik.sper sa ti fie de folos.succesuri


--------------------
renault megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 18 Sep 2009, 06:41
Post #23


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Daca ar avea motorul de 1.6l/16V intercooler rolleyes.gif ...

This post has been edited by Hack: 18 Sep 2009, 06:41


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xadoxadox
post 18 Sep 2009, 08:36
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 30 July 08




Buna mars, sper sa fie rezolvata problema la tine, ma bucur ca ai gasit si "maistori" care stiu sa faca altceva decat sa schimbe piese. Eu inca mai caut biggrin.gif Oricum multumesc pentru detalii, poate voi incerca sa vad si eu ce e pe acolo, sau macar le voi da niste indicatii pretioase "electricienilor" (vai de capul lor)
Bafta in continuare!


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2003, 1.5DCI 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uranos
post 25 Sep 2009, 19:58
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 September 09




cred ca am si eu aceeasi problema ca si gonzo. am un megane 1,6 din 2006. check injection+turatie pe la 1500. am fost la service renault unde mi-au zis ca defectiune poate veni de la 5 senzori, dupa testarea pe calculator. cum nu stiau care este au inceput sa mi le schimbe pe rand (pedala de acceleratie, clapeta etc). in final nimic. problema reapare. au tras ei de niste cabluri care vin de la calculator pana in bord prin caroserie si problema a aparut. concluzie: cablurile sunt de vina. mi le-au lipit cu banda izolanta si problema a disparut. pana acum. nu stiu ce sa mai fac. gonzo daca ai gasit ceva rezolvare spune-ne si noua.


--------------------
Renault Megane 2006 - 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 21 Oct 2009, 19:35
Post #26





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




Buna seara,

azi am facut prima inspectie tehnica a masinii, face 2 ani in citeva zile. Au turat-o la 4761 pentru noxe, desi manualul spune ca e limitata din calculatorul de injectie la 4500 (?!?) si au zic ca RAR cere turatia maxima data de constructor +10% (?!? pai daca e maxima, cum naiba inca 10%).
Ma bucuram ca totul a mers perfect dar ... dupa citiva kilometri in oras in cabina a venit un miros puternic (ars? si nu prea; initial am crezut ca vine de la filtrul de habitaclu). Dupa 1 minut s-a aprins CHECK INJECTION+SERVICE. S-a stins imediat si apoi s-a aprins din nou si asa a ramas. Eram pe loc, in coloana la stop atunci cind s-a intimplat. Turatia de relanti sta unde trebuie, la 800, dar a pierdut din putere, nu mai "trage" ca inainte.
Nu am gasit pe nicaieri vreo referire la miros iar "tfm" nu spune nimic despre acest mesaj de atentionare.

Deci:
- miros in cabina
- check injection + service
- pierdere de putere

Sa fie o coincidenta ca s-a intimplat dupa ce a fost turata aiurea? Pina acum nu a vazut mai mult de 3500 rotatii niciodata. Am mai avut probleme cu o masina imediat dupa ce a fost turata aiurea la inspectie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ka_bogdan
post 26 Oct 2009, 10:53
Post #27


Carbon Edition


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 December 07




Problema asta amavuto si eu si din Brasov Cluj si Oradea nici un service Renault nu a stiut sa imi zica exact ce are masina si intr-un final un prietem mi-a zis sa verific catalizatorul la un centru de esapamente lucrul care l-am facut in acceasi zi si am ramas surprins de rezultate, si anume


1- Din cauza benzinei proaste nu se facearderea cumtrebuie in motor si o parte din surplus ajunge pe galerie si arsa acolo lucrul care a ars catalizatorul pe interior si cu timpul s-a acumulat depuneri si era opturat


2- si meseriasul de acolo mi-a spus sa verific si bobinele de inductie lucru care tot in acceasi zi s-a rezolvat la un service Opel au verificat bobinele si spre surprindere 2 si 3 nu functionau, si cei de la Renault in 3 judete diferite nu au gasit problema

Am schimbat bobinele si masina merge casi in prima zi


--------------------
Megane 2 1.6 M2 1.6 2005 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 26 Oct 2009, 19:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Astia nu le au pe toate? gun3.gif Pai cum sa o tureze in halul ala?Cand o turezi tu la 4500 de ture ca sa scoata noxele alea?Am mai vazut intr-o reprezentanta,tot la itp,cum tura ala un symbol Dci de ziceai ca-n clipa urmatoare sare motorul de pe masina!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 30 Oct 2009, 16:38
Post #29





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




@ Catalinmodena: da, nu le au pe toate si sint mindri de asta. poate pina peste doi ani imi trece, daca nu imi bag picioarele in el de itp si merg fara. sa rupa masinile lor, nu pe a mea.

dupa teste s-a descoperit ca e defecta valva care comanda turbocompresorul (asa s-au exprimat, asa scrie pe hirtia pe care am primit-o). lipsa se putere se explica prin nefunctionarea compresorului.
s-a inlocuit pe garantie, dar dupa o zi, ca nu aveau pe stoc. am mai aruncat bani si pe taxiuri intre timp. In plus, in manunchiul de fire care trece pe linga baterie, 2 aveau izolatia roasa si exista risc de scurt-circuit. nu se stie cum s-au ros. de asemenea nu se stie ce a fost cu mirosul.

This post has been edited by Rimio de Vassur: 30 Oct 2009, 16:39


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:12
Dacia