probleme merge sacadat ,intrerupt
![]() ![]() ![]() |
probleme merge sacadat ,intrerupt
catalin1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|||
tupeu_adrian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru tuning interior Group: Members Posts: 367 Joined: 11 September 12 From: BARLAD ![]() |
din ce explici reiese o nealimentare necorespunzatoare....n`ai specificat daca masina este diesel sau benzina dar ai spus ca ai ramas fara benzina deci trag concluzia ca masina este pe benzina.....verifica filtrul de combustibil in prima faza sau daca ai de unde sa il inlocuiesti de proba sa vezi cum se comporta este si mai bine
|
--------------------
RENAULT CLIO II PH4
SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA
LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
vreau sa va spun ca am omis sa spun ca am schimbat aproate toate filtrele care tin de sistemul de alimentare care cred ca e doar unul singur nu? scuza ma ca nu am specificat ce motorizare are masina 1.4 16 v benzina ,e putin bizara situatia ca atunci cand am pus un aditiv un timp nu mi a facut probleme dar dupa ce mi a trecut cateva luni iar a inceput sa fac figuri si in prezent
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Cauze probabile
- ceva blocaj/crăpături pe traseul de alimentare cu combustibil - aer fals pe admisie - senzorul de temperatură lichid răcire defect - senzorul de temperatură aer defect Probabil că ultimele două probleme ar fi dat și un cod de eroare, dar la primele trebuie să găsești un meseriaș bun să le dibuiască Din ce știu robinetul ăla se aprinde deoarece noxele sunt în afara limitelor și implicit amestecul carburant necorespunzător ori sonda lambda măsoară aiurea. Altceva nu ai mai observat: consum, fum, miros de benzină la eșapament, pornirea, sunetul motorului, ralantiul, dacă se supraîncălzește motorul etc.? |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
deci cand o prind in drumuri lungi intre orase de exemplu ii dau cox cam pe la 100 km /h si peste si cred ca e normal sa fie cald motorul adica nu cred ca se supraincalzeste eu am catalizatorul scos pt ca era crapat si dranganea ca o nuca intrun butoi de metal ,ma gandesc sa fie gunoi in pompa sorb eu asa cred ca e e doar o parere de incepator
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
sa aibe gunoaie si mizerie in pompa sorb ?
<span class='edit'>8 Jul 2013, 21:49:</span> ce e semnul ala cu robinet si cu scris STOP in interiorul robinetului care arata ca o vana va rog sa ma ajute cineva <span class='edit'>8 Jul 2013, 21:51:</span> oare e grava problema de mi se aprinde si imi merge intrerupt uneori sacadatsa fie injectoarele infundate cumva ? <span class='edit'>8 Jul 2013, 22:27:</span> am inteles ca e ceva legat de temperatura lichidului de racire si daca sta aprins mereu e de la injectoare explicatii ceva va rog This post has been edited by catalin1: 8 Jul 2013, 22:28 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
buna din nou sunt cu aceiasi problema am semnalat ca merge sacadat din cauza gunoaielor pe care cred ca le a tras pompa de benzina acum cand o accelerez se aude un fasait la zona aia unde e filtrul de polen ceva pe acolo fasaitul asta cand o accelerez brusc se aude adica cand ii dau in rapiditate acceleratia va rog mult astept opinii si sugestii ce sa fac . sa dau pompa debenzina de sub bancheta sa o curat sa vad ce gunoaie are sau ce sa fac dragi colegi da ti mi un sfat .
This post has been edited by catalin1: 29 Jul 2013, 17:19 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
dante_x |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
eu iti sugerez sa incerci si la un service daca se poate renault - o diagnoza de cele mai multe ori ajuta sa micsorezi aria de cautare a problemei... plus ca ai sanse sa intalnesti oameni cu experienta acolo care au vazut multe masini ca si a ta si au mai intalnit probleme similare
|
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
problema persista ,un mic sfat si ajutor ,am cumparat si pompa de benzina ,si tot nu sa rezolvat acest mers sacadat si mai ales in panta cand dau sa o accelerez nu asculta acceleratia cand dau pedala ,cauze care ar putea fi eu am schimbat urmatoarele pompa de benzina ,filtre ,curatare contacte si relee si sigurante verificate , as vrea sa stiu bobinele de inductie cum se pot verifica " at home" inca ceva cand nu bruschez pedala si o las la voia ei nu imi sacadeaza dar cand apas sa iau demaraj sa o turez un pic imi sacadeaza masina asta imi schimba ideile de masini bune renault .un sfat o parerece sa aibe ??? am omis sa spun ca am schimbat motorasul pas cu pas , si la ala mergea de rupea si raspundea la comenzil si nu mai dadea in nas dar in schimb cand o lasam pe liber se tura singura la relantii pana la 2000 2500 rot /minut
11 Oct 2014, 21:06: QUOTE(catalin1 @ 10 Feb 2014, 11:41) CIRCUIT COMANDA RELEU ACTUATORI,CIRCUIT RELEU POMPA DE BENZINA,CIRCUIT INJECTOR 2 ,CIRCUIT INJECTOR 3,CIRCUIT ELECROVANA PURJARE PRIN FILTRU ACTIV,CIRCUIT INCALZIRE SONDA OXIGEN AMONTE aceste probleme sunt date de calculatorul masinii la o diagnoza renault banuiesc ca sunt grave ,inginerul mi a zis ca e posibil din cauza oxidarii unei mufe sa dea asa erori ,dar problema e ca am consultat si carete masinii de pe forum si martorul dim bord care mi se tot aprindea e martorul de la injector ala cu robinet si cu un stop in interior astept sfaturi colegi va multumesc,inginerul mia cerut 500 lei pt o alta diagnoza in calculatorul masinii si nu dispun ca acum buzunarele mele sunt praf vechea problema persista persista persista This post has been edited by catalin1: 11 Oct 2014, 21:06 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
groul |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 24 November 13 ![]() |
Daca relantiul are fluctuatii trage aer fals. Si eu am schimbat motorasul pas cu pas degeaba. Aerul fals la mine a fost pe la cele doua (sau doar una) garnituri de la clapeta de acceleratie. Le gasesti ,sunt scumpe(daca vrei iti dau si codurile sau le gasesti pe forum), dar mai bine doar siliconeaza-le. Eu asa am facut de 1 an si nici o fluctuatie. In privinta fluctuatiilor de putere as vrea sa te ajut dar inca nu m-am intalnit cu asa ceva. Imi cer scuze daca nu ti-am fost de nici un ajutor
|
--------------------
renault
megane
1999 1.4 16v Renault Megane hatchback 1.4 16v ,motor ba0w 1999, 140k km
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
azi am facut un drum lung si am constatat ca in pante cu curbe lente si in panta mare imi mai taie si acceleratia deci apas pe pedala si acceleratia nu raspunde raspunde intarziat ... ma intereseaza in special iconita cu martorul de bord care imi apare cand imi face masina probleme este un robinet ce scrie STOP in interiorul formei de robinet si inca ceva cum trec de 3000 turatii pe loc drept fuge de rupe asfaltul ,auzisem odata vorbindu se aici pe forum despre un senzor cum ca daca masina sta in panta sau pe loc drept sau de un regulator de genu asta
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
fix la fel e si la mine. porneste greu si merge innecat pana la 3000 de ture pe benzina. cum o trec pe gpl merge ceas. am pus 3 testere pe ea dupa ce am schimbat pompa de benzina si nici o eroare...cum ai rezolvat problema?nu imi spune ca ai vandut masina cum recomanda mecanicii de pe la mine.
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
la fel era si la mine. Furtunul din pompa de benzina fisurat. Nu se gaseste astfel de furtun ori se schimba tot ansamblul ori inlocuit cu furtun de benzina cu insertie de 8mm si cat mai multi bari.minim 3.5cat baga pompa.
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:53 |