Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme la inmatriculare(alta speta), am fost respins la RAR

bogdan razvan
post 12 Jan 2011, 09:07
Post #1


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




in august am cumparat o masina laguna 1,9 dci din 2001 fara sa am idee despre ce inseamna aceasta masina si ce defecte poate avea ,ascunse sau nu.am cumparat masina cu acte in regula cu certificat fiscal cu tot si acum am fost la RAR ca sa o trec pe numele meu conform legii.ajuns la RAR am fost respins si mi-a fost capsat ITP-ul care era valabil inca un an(adica mi-a fost interzis sa mai circul cu masina pana la remedierea problemelor)aceste probleme fiind urmatoarele:-cauciucuri fata uzate interior -pivoti inferior uzati -pierderi ulei motor -parbriz spart(adica are pe centru o ciobitura cam cat o moneda de 5 lei care este tratata sau lipita ca sa ma exprim mai bine -frana stationare slab sau ceva de genul.ca necazul sa fie si mai mare dupa 2 zile mi-a cazut si turbina si apoi cititorul si asa s-a umplut paharul.dupa 800 de euro investiti am remediat problemele cu turbina ,scurgerile de ulei,cauciucuri noi fata ,pivoti noi fata,cititor si cartela,au mai ramas parbrizul si frana de mana.acum intrebarea mea este,pot sa mai circul cu masina daca fac un itp nou,si o asigurare si sa mai aman RAR-ul pana schimb parbrizul?masina e inmatriculata,am inregistrat-o la taxe si impozite ,am si platit impozitul la ea pt anul trecut,si ma gindeam sa ii fac un itp ca sa fiu ok din pct de vedere legal si sa ii fac si asigurare sa pot sa circul si eu cu masina ca o am din august si o tin parcata in acelasi loc de atunci pina in ziua de azi.


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 12 Jan 2011, 09:15
Post #2


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




pai de ce s-au pus sa verifice masina ? tu pentru ce te-ai dus acolo ? nu pentru certificatul de autenticitate ? eu din ce stiu nu ai voie sa te duci cu defecte vizibile la masina ( defecte de caroserie sau geamuri ). la mine prima data m-a scos din rand ca aveam o aripa crapata. am rezolvat-o si apoi m-am dus din nou. n-au verificat decat seria motor si sasiu, iar la momentul ala eu aveam cutia de viteze praf biggrin.gif. cand porneam cu treapta 1 facea ca toti dracii. daca ti-ai programat masina pentru certificat de autenticitate n-ar fi trebuit sa se apuce de verificari tehnice. din toata seria de masini care a intrat o data cu mine, n-au verificat la nimeni nimic in afara de serii.

p.s. masina e inmatriculata pe RO da ?

This post has been edited by RuNNeRp: 12 Jan 2011, 09:19


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 12 Jan 2011, 15:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Salut,

Sper sa nu spun prostii, dar eu cand am cumparat masina si m-am dus la RAR mi-au facut tot. Intr-adevar, autentificarea consta in verificarea seriilor. N-are treaba cu verificari tehnice. Dar de-acolo iti scoate masina si ti-o duce la bancul de probe pentru ca la sfarsit sa-ti dea cartonasul gablen (jaune cartone tongue.gif) cu care te duci la politie sa-ti dea talon nou. Nu? Eu am luat-o de-afara deci n-avea talon de Romania. La cele cumparate din Romania e altfel?

PS: Prin defecte vizibile sa nu se inteleaga zgarieturi smile.gif. A mea e destul de "folosita" pe partea soferului (sunt cu cea mai buna intentie trasate in parcare la Plaza Ro) dar n-a zis nimic de astea.

This post has been edited by amne: 12 Jan 2011, 15:15


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMZ
post 12 Jan 2011, 16:48
Post #4


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




Poti circula mult si bine, sa ai RCA-ul valabil, se face pe numele tau si pe seria de sasiu..ITP-ul valabil si tine si CV dupa tine, daca te opreste Garcea le spui ca nu ai apucat sa-i faci autenticitatea si asta e.
Nu am mai auzit pana acuma sa programezi masina pentru Autenticitate si ei sa-ti faca ITP-ul, poate aveai de la fostul un ITP facut pe naspa ...in fine!!


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. - B.XXX.AMZ 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 12 Jan 2011, 17:15
Post #5


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




QUOTE(amne @ 12 Jan 2011, 15:13)
Salut,

Sper sa nu spun prostii, dar eu cand am cumparat masina si m-am dus la RAR mi-au facut tot. Intr-adevar, autentificarea consta in verificarea seriilor. N-are treaba cu verificari tehnice. Dar de-acolo iti scoate masina si ti-o duce la bancul de probe pentru ca la sfarsit sa-ti dea cartonasul gablen (jaune cartone tongue.gif) cu care te duci la politie sa-ti dea talon nou. Nu? Eu am luat-o de-afara deci n-avea talon de Romania. La cele cumparate din Romania e altfel?

PS: Prin defecte vizibile sa nu se inteleaga zgarieturi smile.gif. A mea e destul de "folosita" pe partea soferului (sunt cu cea mai buna intentie trasate in parcare la Plaza Ro) dar n-a zis nimic de astea.
*



La mine doar s-au uitat la serii si dupa ce s-au convins ca sunt cele inscrise in acte, mi-au spus sa parchez in curte si sa astept la birou sa-mi dea actele, care le-am primit cam dupa 30 min de asteptat. Cat despre defecte nu ma refeream la zgarieturi. Cum spuneam eu m-am dus prima data cu aripa fata stanga putin crapata si m-au scos din linie si mi-au spus ca nu pot sa imi fac autentificarea pentru ca ei fac poza la masina si trebuie sa fie in stare buna caroseria, adica sa nu prezinte semne de posibile accidente.
@amz si cu itp facut pe naspa ... de unde stie ala de la rar din 100 de masini pe zi cel putin care e itp facut pe bune si care nu ?

In fine eu zic sa vezi ce faci cu parbrizul si sa te duci iar...


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 12 Jan 2011, 17:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Probabil in momentul in care te-ai dus la RAR te-au pacalit bagabontii sa faca si verificare ca sa mai ia un ban. In momentul in care se face autentificarea nu se face si itp daca este valabil. Acum....daca ai facut-o si ti s-a capsat inspectia nu mai ai drept de circulatie pana la remedierea problemelor. In caz contrar (daca te prinde) ti se ridica numerele fara drept de circulatie + amenda + puncte. Mai bine rezolva problema.
Ps. daca ai inceput verificarea la RAR NU ti-o face alta statie. RAR-ul este tatal lor. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp - PH-XX-XXX 2004 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
william
post 12 Jan 2011, 19:14
Post #7


Laguna lover


Group: Members
Posts: 578
Joined: 7 December 08
From: A r a d




Pai treuia sa platesti si verificarea ca sa o faca ,daca era valabila in mod normal nu trebuiau sa o faca


--------------------
Renault Laguna 3 Estate 1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels
Respectul se castiga nu se impune...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 13 Jan 2011, 08:51
Post #8


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




si eu am ramas surprins de " atitudinea inginerului tipic roman"cu putere de decizie in mana dar cand esti mic in tara asta ....mic ramai ,in fine asa stiam si eu ca se face autentificarea ,asta era si motivul pt care m-am dus acolo mai ales ca masina e inscrisa in romania am luat-o din bucuresti si itp-ul il avea facut acolo si mai era valabil un an ,nu ma deranja daca imi dadea un termen sa remediez problemele fara sa imi anuleze dreptul de circulatie,dar acum ca am ajuns in situatia asta am zis sa intreb si eu ca m-am saturat sa ma uit pe geam la masina cum sta parcata pe trotuar si as fii vrut sa mai si circul cu ea daca tot am dat un ban muncit sa am si satisfactia ca ma folosesc de ei ca si daca ii schimb parbrizul ma costa 5 batrane cam cat ma costa itp-ul si asigurarea.asa mai circulam si eu cu ea si apoi ii schimbam si parbrizul ala,oricum multumesc de sfaturi


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 14:11
Dacia