Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme la capacul de la motor, scurgere de ulei

gymy
post 9 Dec 2010, 11:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 May 10
From: Spania




Buna,am probleme cu capacul de la motor sau cu garnitura pentru-ca scapa ulei.am schimbat garnitura de cateva ori dar degeaba.ie tare prost conceput.poate cineva sa ma ajute cu un sfat?mersi


--------------------
Renault Laguna 2002 - 6589-BVK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 9 Dec 2010, 11:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




la care capac te referi ? cel de la culbutori ? acolo este o garnitura de cauciuc...poti sa pui niste gasket peste si sigur nu mai curge(asa am si eu ). dar vezsi sa nu curga putinmai jos unde se imbina carterul axului cu came cu carterul motor...pe la mine curge pe acolo ...dar nu am reparat inca pentru ca trebuie distributia data jos. Pe acolo , la imbinarea aia se pune o solutie mai speciala de etansare...
numai bine


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 10 Dec 2010, 17:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Posibil gazeaza da mai multe detalii cati km are auto dispare mult din nivelul uleiului sau doar iti unezeste capacul culbutorilor


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 16 Sep 2011, 11:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Pana la urma cum ai rezolvat?


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 27 Feb 2013, 21:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




am o laguna 2 motor 1.6 16valve, de numai 3 zile bineinteles, a aparut si prima problema. in drum spre casa, m-am trezit cu nor de fum in masina si fum la compartimentul motor. fiind la 100 metrii de casa am tras de ea pana in curte. am ridicat capota, si am vazut sub admisie o gaura in capacul la culbutori rotunda prin care se vedea axul cu came. am dat jos admisia, si ce am gasit mai departe o sa vedeti in poze. Acel capac rotund era sarit si pe la el imi improscase cu ulei care a ajuns pe galeria de evacuare. am pus capacul inapoi dar parca nu se fixeaza cum trebuie, nu are nici un fel de prindere, nu are filet, cleme sau altceva. care este rolul acelui capac? de ce au mai facut gaura aia acolo? si care ar fi o solutie de a-l intepenii acolo ca sa nu mai sara pe viitor? parca nu mi-ar prea convenii sa dau admisia jos de 2 ori pe saptamana doar ca sa fixez capacelul ala acolo. personal mi se pare o mare tampenie dry.gif IMG_0760.JPG ( Size: 3.35mb ) Number of downloads: 851

IMG_0761.JPG ( Size: 3.25mb ) Number of downloads: 935
IMG_0762.JPG ( Size: 3.24mb ) Number of downloads: 888


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 27 Feb 2013, 21:45
Post #6


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Da' a facut ceva mizerie, nu gluma. Acel capac e clar ca nu ar trebui sa sara de nebun. Acum nu stiu daca mai conteaza, dar ar fi bine sa verifici nivelul de ulei. Poate inainte sa-ti fie vanduta masina s-a facut schimbul de ulei si a pus animalul prea mult.

P.S: daca ai nevoie de etansare iti recomand cu incredere REINOSIL (Victor Reinz). Eu am folosit cu succes la capac culbutori -> a mea arata la fel fara sa fi sarit ceva tongue.gif


Funnyfact: mie imi curgea (la propriu) ulei pe evacuarea de la Vul din spate (si evacuarea aia are ceva sute de grade). Asta vara, pana sa rezolv problema, ma duceam la munte si am oprit undeva aproape de Ploiesti sa-mi iau niste fructe de pe marginea drumului. Era o tanti care vindea acolo si mi-a zis "domnu, domnu, v-a luat foc masina radmasa.gif radmasa.gif ". Nu doamna, asa-i modelul tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 27 Feb 2013, 21:51
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




ideea este ca daca apas ceva mai tare pe acel capac, cade pe axul cu came. si care e rolul lui? m-am uitat la ulei si este si acum aproape plin pe joja. undeva pe la 80%. asta dupa ce a curs din el. oare ce presiune se face la culbutori? ma gandisem si eu la victor reinz, dar cum dracu il aplic? il pun peste capac sa il etnasez sanatos? sa mor daca eu pricep logica acelui capac


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 27 Feb 2013, 22:06
Post #8


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




NU NU, eu ma refeream la Victor Reinz daca ai nevoie sa etanjezi alte chestii...

Despre capacul cela nu stiu ce sa-ti spun, n-am nici cea mai mica idee care este rolul lui. Din pacate nu am HDDul extern la mine (acolo am toata documentatia de Laguna II)


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 28 Feb 2013, 10:17
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




nimeni cu o idee in plus? stau si ma uit la gaura si la capacul ala si nu imi pot da seama cum dracu sa-l intepenesc acolo ca sa nu mai sara...


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2013, 10:22
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cureti bine tot uleiul apoi degresezi perfect gaura....si montezi un capac nou.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 28 Feb 2013, 10:27
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




QUOTE(espacern @ 28 Feb 2013, 10:22)
Cureti bine tot uleiul apoi degresezi perfect gaura....si montezi un capac nou.

@+
*


si de unde iau acest capac nou? am fost pana acum in 4 magazine si mi-au spus ca nu au mai auzit de asa ceva...montez capac nou? pur si simplu il bag acolo prin presare? ce imi garanteaza ca nu va sari din nou wacko.gif

28 Feb 2013, 10:36:
am aflat ca se numeste dop, si gaura e gaura de montaj ax culbutori...l-am si gasit la unix. probabil ca o sa degrezes bag dopu si pun si ceva mastic pe langa el...daca pe viitor mai sare o sa fac unul din aluminiu la un strungar, si il sudez.

This post has been edited by Christian.T: 28 Feb 2013, 10:36


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2013, 10:44
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cauta-l dupa codul 7700100967...mai bine.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Feb 2013, 11:19
Post #13


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Pentru cultura mea, care-i scopul (si durata) acelui "dop" ?


LE: 50 lei capacul ala ? Da' un capac de borcan nu merge ? laugh.gif

This post has been edited by melcu: 28 Feb 2013, 11:20


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 28 Feb 2013, 20:00
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




QUOTE(melcu @ 28 Feb 2013, 11:19)
Pentru cultura mea, care-i scopul (si durata) acelui "dop" ?

o mare tampenie frantuzeasca. cica e dop montaj ax culbutori...de parca poti umbla la ax fara sa dai tot capacul jos... in fine. daca pun dopu asta nou, oare ce imi garanteaza ca nu mai sare de acolo? o mare tampenie. e misto sa pleci la drum lung, sa fii la vreo 300 km de casa si sa iti sara rahatul asta de acolo. m-am tot uitat la el ca saracu in traista doar ca sa realizez ce masura de protectie are, ce il tine infipt acolo...draci, nimic. l-am luat nou, e febi si a costat 25 de lei. maine il pun acolo si cred ca o sa il asigur si cu ceva poxipol. oricum dupa faza asta, parca mi-e teama sa mai merg cu masina pe distante mari.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2013, 20:07
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Dopul respectiv nu trebuie lipit sau sa adaugi altceva pentru etansare.
Daca il montezi bine,cum ti-am explicat mai sus,sigur nu mai iese de acolo......daca nu ai alta problema.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 1 Mar 2013, 02:44
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




dupa ce am stat si am rumegat bine, am reusit sa gasesc o posibila cauza a iesirii dopului de acolo...presupun ca este infundat epuratorul si nu isi mai face treaba...in felul asta s-a acumulat presiune si l-a dat afara...zilele astea imi fac timp si dau epuratorul jos sa vad in ce stare este. va tin la curent


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Mar 2013, 08:14
Post #17


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@Christian.T=Pe motorul tau nu exista asa ceva.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 2 Mar 2013, 10:58
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




QUOTE(espacern @ 1 Mar 2013, 08:14)
@Christian.T=Pe motorul tau nu exista asa ceva.

@+
*


blush.gif
am presupus ca are asa ceva, pentru ca am vazut un furtunas care iasa din capacul de la culbutori si intra undeva in dreapta clapetei de acceleratie... sa desfac totusi sa ma uit acolo, pentru ca are cu siguranta un sistem de recirculare a gazelor. si am observat ca daca merg 2, 3 ore cu masina, se acumuleaza o oarecare presiune in capac.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Mar 2013, 11:32
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Christian.T @ 2 Mar 2013, 11:58)
pentru ca are cu siguranta un sistem de recirculare a gazelor.


Nici asta nu este prezent pe motorul tau.

Exista doar recircularea vaporilor de benzina/ulei.
Ai schimbat capacul vechi?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christian.T
post 2 Mar 2013, 15:01
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 February 13




am schimbat capacul, am desfacut si carcasa de la clapeta de acceleratie, cu ocazia asta am curatat si clapeta, care era vai de ea, si am curatat canalul de recirculare al vaporilor, in care era un fel de mazga acumulata. deci, ceva era infundat tongue.gif
sper sa nu mai fie probleme

This post has been edited by Christian.T: 2 Mar 2013, 15:02


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 29 Mar 2013, 12:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Am avut si eu probleme cu dopul respectiv,cat timp a fost cazut, am pierdut cam un litru de ulei.
Ideea e ca ceva la scos din locasul lui, s-o fi creat presiune si la aruncat. Am cumparat alt dop(dopul de la unul din cele doua axe cu came) si l-am lipit.
Dupa un timp am gasit ,,paharele ,, de la injectoare pline cu ulei,iar partea din spate a motorului era si ea plina de ulei, acum intreb si eu , de unde atata ulei pe motor?
Am verificat epuratorul si nu ar da semne ca ar da pe la el, parca uleiul ar fi iesit pe langa injectoare. Urmatoare teste nu au indicat vreo scurgere de ulei.
Mentionez ca si EGR-ul era plin de ulei(pe interior) .
Tubulatura de la intercooler nu arata ca si cum s-ar plimba mult ulei pe acolo.

This post has been edited by garc3a2000: 29 Mar 2013, 16:43


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 31 Mar 2013, 16:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Nu s-a mai intanlit nimeni cu o proplema asemanatoare cu a mea?


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:58
Dacia