probleme la capacul de la motor, scurgere de ulei
![]() ![]() ![]() |
probleme la capacul de la motor, scurgere de ulei
gymy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 May 10 From: Spania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2002
- 6589-BVK
|
|||
claur |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
la care capac te referi ? cel de la culbutori ? acolo este o garnitura de cauciuc...poti sa pui niste gasket peste si sigur nu mai curge(asa am si eu ). dar vezsi sa nu curga putinmai jos unde se imbina carterul axului cu came cu carterul motor...pe la mine curge pe acolo ...dar nu am reparat inca pentru ca trebuie distributia data jos. Pe acolo , la imbinarea aia se pune o solutie mai speciala de etansare...
numai bine |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
jarr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
Posibil gazeaza da mai multe detalii cati km are auto dispare mult din nivelul uleiului sau doar iti unezeste capacul culbutorilor
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
jarr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
Pana la urma cum ai rezolvat?
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
Christian.T |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
am o laguna 2 motor 1.6 16valve, de numai 3 zile bineinteles, a aparut si prima problema. in drum spre casa, m-am trezit cu nor de fum in masina si fum la compartimentul motor. fiind la 100 metrii de casa am tras de ea pana in curte. am ridicat capota, si am vazut sub admisie o gaura in capacul la culbutori rotunda prin care se vedea axul cu came. am dat jos admisia, si ce am gasit mai departe o sa vedeti in poze. Acel capac rotund era sarit si pe la el imi improscase cu ulei care a ajuns pe galeria de evacuare. am pus capacul inapoi dar parca nu se fixeaza cum trebuie, nu are nici un fel de prindere, nu are filet, cleme sau altceva. care este rolul acelui capac? de ce au mai facut gaura aia acolo? si care ar fi o solutie de a-l intepenii acolo ca sa nu mai sara pe viitor? parca nu mi-ar prea convenii sa dau admisia jos de 2 ori pe saptamana doar ca sa fixez capacelul ala acolo. personal mi se pare o mare tampenie
![]() IMG_0761.JPG ( Size: 3.25mb ) Number of downloads: 935 IMG_0762.JPG ( Size: 3.24mb ) Number of downloads: 888 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
melcu |
![]()
Post
#6
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Da' a facut ceva mizerie, nu gluma. Acel capac e clar ca nu ar trebui sa sara de nebun. Acum nu stiu daca mai conteaza, dar ar fi bine sa verifici nivelul de ulei. Poate inainte sa-ti fie vanduta masina s-a facut schimbul de ulei si a pus animalul prea mult.
P.S: daca ai nevoie de etansare iti recomand cu incredere REINOSIL (Victor Reinz). Eu am folosit cu succes la capac culbutori -> a mea arata la fel fara sa fi sarit ceva ![]() Funnyfact: mie imi curgea (la propriu) ulei pe evacuarea de la Vul din spate (si evacuarea aia are ceva sute de grade). Asta vara, pana sa rezolv problema, ma duceam la munte si am oprit undeva aproape de Ploiesti sa-mi iau niste fructe de pe marginea drumului. Era o tanti care vindea acolo si mi-a zis "domnu, domnu, v-a luat foc masina ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Christian.T |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
ideea este ca daca apas ceva mai tare pe acel capac, cade pe axul cu came. si care e rolul lui? m-am uitat la ulei si este si acum aproape plin pe joja. undeva pe la 80%. asta dupa ce a curs din el. oare ce presiune se face la culbutori? ma gandisem si eu la victor reinz, dar cum dracu il aplic? il pun peste capac sa il etnasez sanatos? sa mor daca eu pricep logica acelui capac
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
melcu |
![]()
Post
#8
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
NU NU, eu ma refeream la Victor Reinz daca ai nevoie sa etanjezi alte chestii...
Despre capacul cela nu stiu ce sa-ti spun, n-am nici cea mai mica idee care este rolul lui. Din pacate nu am HDDul extern la mine (acolo am toata documentatia de Laguna II) |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Christian.T |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
nimeni cu o idee in plus? stau si ma uit la gaura si la capacul ala si nu imi pot da seama cum dracu sa-l intepenesc acolo ca sa nu mai sara...
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cureti bine tot uleiul apoi degresezi perfect gaura....si montezi un capac nou.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Christian.T |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
QUOTE(espacern @ 28 Feb 2013, 10:22) si de unde iau acest capac nou? am fost pana acum in 4 magazine si mi-au spus ca nu au mai auzit de asa ceva...montez capac nou? pur si simplu il bag acolo prin presare? ce imi garanteaza ca nu va sari din nou ![]() 28 Feb 2013, 10:36: am aflat ca se numeste dop, si gaura e gaura de montaj ax culbutori...l-am si gasit la unix. probabil ca o sa degrezes bag dopu si pun si ceva mastic pe langa el...daca pe viitor mai sare o sa fac unul din aluminiu la un strungar, si il sudez. This post has been edited by Christian.T: 28 Feb 2013, 10:36 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cauta-l dupa codul 7700100967...mai bine.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
melcu |
![]()
Post
#13
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Pentru cultura mea, care-i scopul (si durata) acelui "dop" ?
LE: 50 lei capacul ala ? Da' un capac de borcan nu merge ? ![]() This post has been edited by melcu: 28 Feb 2013, 11:20 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
Christian.T |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
QUOTE(melcu @ 28 Feb 2013, 11:19) Pentru cultura mea, care-i scopul (si durata) acelui "dop" ? o mare tampenie frantuzeasca. cica e dop montaj ax culbutori...de parca poti umbla la ax fara sa dai tot capacul jos... in fine. daca pun dopu asta nou, oare ce imi garanteaza ca nu mai sare de acolo? o mare tampenie. e misto sa pleci la drum lung, sa fii la vreo 300 km de casa si sa iti sara rahatul asta de acolo. m-am tot uitat la el ca saracu in traista doar ca sa realizez ce masura de protectie are, ce il tine infipt acolo...draci, nimic. l-am luat nou, e febi si a costat 25 de lei. maine il pun acolo si cred ca o sa il asigur si cu ceva poxipol. oricum dupa faza asta, parca mi-e teama sa mai merg cu masina pe distante mari. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Dopul respectiv nu trebuie lipit sau sa adaugi altceva pentru etansare.
Daca il montezi bine,cum ti-am explicat mai sus,sigur nu mai iese de acolo......daca nu ai alta problema. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Christian.T |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
dupa ce am stat si am rumegat bine, am reusit sa gasesc o posibila cauza a iesirii dopului de acolo...presupun ca este infundat epuratorul si nu isi mai face treaba...in felul asta s-a acumulat presiune si l-a dat afara...zilele astea imi fac timp si dau epuratorul jos sa vad in ce stare este. va tin la curent
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@Christian.T=Pe motorul tau nu exista asa ceva.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Christian.T |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
QUOTE(espacern @ 1 Mar 2013, 08:14) ![]() am presupus ca are asa ceva, pentru ca am vazut un furtunas care iasa din capacul de la culbutori si intra undeva in dreapta clapetei de acceleratie... sa desfac totusi sa ma uit acolo, pentru ca are cu siguranta un sistem de recirculare a gazelor. si am observat ca daca merg 2, 3 ore cu masina, se acumuleaza o oarecare presiune in capac. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Christian.T @ 2 Mar 2013, 11:58) pentru ca are cu siguranta un sistem de recirculare a gazelor. Nici asta nu este prezent pe motorul tau. Exista doar recircularea vaporilor de benzina/ulei. Ai schimbat capacul vechi? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Christian.T |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 February 13 ![]() |
am schimbat capacul, am desfacut si carcasa de la clapeta de acceleratie, cu ocazia asta am curatat si clapeta, care era vai de ea, si am curatat canalul de recirculare al vaporilor, in care era un fel de mazga acumulata. deci, ceva era infundat
![]() sper sa nu mai fie probleme This post has been edited by Christian.T: 2 Mar 2013, 15:02 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Am avut si eu probleme cu dopul respectiv,cat timp a fost cazut, am pierdut cam un litru de ulei.
Ideea e ca ceva la scos din locasul lui, s-o fi creat presiune si la aruncat. Am cumparat alt dop(dopul de la unul din cele doua axe cu came) si l-am lipit. Dupa un timp am gasit ,,paharele ,, de la injectoare pline cu ulei,iar partea din spate a motorului era si ea plina de ulei, acum intreb si eu , de unde atata ulei pe motor? Am verificat epuratorul si nu ar da semne ca ar da pe la el, parca uleiul ar fi iesit pe langa injectoare. Urmatoare teste nu au indicat vreo scurgere de ulei. Mentionez ca si EGR-ul era plin de ulei(pe interior) . Tubulatura de la intercooler nu arata ca si cum s-ar plimba mult ulei pe acolo. This post has been edited by garc3a2000: 29 Mar 2013, 16:43 |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Nu s-a mai intanlit nimeni cu o proplema asemanatoare cu a mea?
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:58 |