Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cu Kangoo Van, Nu mai trage in rampa

rawan84
post 25 Apr 2011, 20:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




Am un renault Kangoo van 1.5 dci / 48 kw din 2005.

mi se tot aprindeau cele trei becuri in treapta 4 si 5 la turatii de 2800 - 3000rpm daca ii dadeam peste 3000 rpm, tare cu talpa la podea se stingeau...problema e ca acum in deal nu mai trage deloc aproape..adica urca dar greu. ce sa fie de la injectoare? le-am testat de 3 ori pana acum, unul singur din toate trei imi face probleme adica este mai uzat dar e in limita admisa de tester ...asa mi-au spus cei de la service si am verificat si pompa de inalte are 600 bari si cica trebuia sa aibe 1200- 1400bari. stie cineva cati bari ar trebui sa aibe? Sa fie de la asta? Precizez ca uleiul este schimbat recent cu elf 10W40. am pus masina si pe test clip dar nu au reusit cei de la service sa isi dea seama...eu am crezut ca e de la turbina. dar am cumparat alta turbina noua si aceleasi rezultate se aprind beculetele in bord. am sa urc si o poza...sau 2

Renault_K_becuri_bord.jpg ( Size: 432.95k ) Number of downloads: 500


precizez ca in ambele poze masina era incarcata si totusi merge

27032011_003_.jpg ( Size: 248.07k ) Number of downloads: 556


This post has been edited by rawan84: 25 Apr 2011, 21:02


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMYN MAXX
post 25 Apr 2011, 21:08
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 March 11




cred ca sigur e pompa de inalta presiune la tine e cam slaba presiunea ,cei de la renault cand mi-au facut testul au zis ca are peste 1500 bari si e ok ,la mine inca nU stiu ce are dar merge ok are putere super dar tot se aprind cele 3 becuri,dar merg cu ea asa ca nu ma deranjeaza deocamdata doar becurile si sper ca in viitor sa mearga asa deja am facut peste 5000 km si e ok pana acum....dar voi vedea in viitor si eu astept pareri sau sfaturi de la colegii de pe forum cum au rezolvat acest defect si astept si raspunsul tau cum ai rezolvat defectiunea bafta!


--------------------
renault kangoo 2003/1.5 dci-65cp - ph 12 hvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rawan84
post 26 Apr 2011, 08:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




Am fost azi dimineata la o reprezentanta RENAULT din oras si la care am si testat pompa de inalte si mi-au spus ca nu e de la pompa ...ceva de la tevile de admisie de la supape sunt infundate ...adica peretii au mm de depuneri pe ei si deaia nu trage ..acuma chiar nu mai stiu


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefi_R
post 26 Apr 2011, 13:37
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 10 February 08
From: Sf. Gheorghe/CV




Si ti-au curatat galeria de admisie si teava aceea curbata de la EGR, inclusiv EGR-ul?

Dar, cat de infundata ar trebui sa fie galeria ca sa poti totusi atinge 170km/h cu Kangoo-ul? Parca viteza maxima constructiva din cartea tehnica este 146Km/h la o masa proprie de 1170kg si o forma nu prea aerodinamica; ori ma insel eu, ori poza cu bordul nu e de la masina ta, sau mergeai la vale?

Cred ca daca ar fi ceva gatuiri pe admisie din cauza depunerilor ar trebui sa si cam scoata fum din cauza amestecului bogat in motorina si mai sarac in aer. Doar daca n-o mai avea vreun senzor de presiune aer si pe galerie si astfel calculatorul sa ajusteze cantitatea de motorina la injectoare, asta nu mai stiu.

This post has been edited by Stefi_R: 26 Apr 2011, 14:26


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dci 80CP Privilege 2002 fara AC - CV99DIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rawan84
post 26 Apr 2011, 15:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




Nu era in vale era in linie dreapta eram si incarcat...si da scotea fum..dar poza e reala si e de la masina mea..Da au curatat admisia parca sau ceva de genu asta...

This post has been edited by rawan84: 27 Apr 2011, 06:24


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 26 Apr 2011, 19:46
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




Si eu tot 170 am prins cu ea, si nu la vale smile.gif)


--------------------
Renault Kangoo 2008 Expression - B-02-MLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefi_R
post 27 Apr 2011, 08:22
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 10 February 08
From: Sf. Gheorghe/CV




Ei hai ca m-ati facut curios smile.gif Daca cu un Kangoo de 1.5Dci de 48kW (65 CP) incarcat se poate prinde 170 km/h (si totusi se zice ca nu trage ca lumea, chiar si la deal), atunci eu cu 60kW (80 CP) si cu ea goala oare cat prind? Glumeam, ca n-am curaj smile.gif (ca poate prinde numa' 140 si ma zgarii pe ochi, mai bine sa nu stiu smile.gif)

Rawan84, ai stat langa ei si ai vazut ce-au curatat si cat era de murdar? Cum se comporta masina acum? Ziceai la inceput ca ai schimbat si turbina cu una noua, de ce? Pentru ca asa au spus "mecanicii" ca de acolo o fi?

Acuma fara suparare, dar o mare parte din mecanici sunt depasiti de situatie, dupa parerea mea.

Uite dau un exemplu, si sper sa nu supar pe nimeni:
- era o vreme prin tinerete cand eram electronist amator (sau asa imi placea mie sa cred); depanam radiouri, televizoare, magnetofoane, cu mai mult sau mai putin succes (cu lampi, tranzistoare, etc.);
- ei bine, dupa o vreme, au inceput sa apara circuitele integrate si televizoarele cu "module", daca-si mai aminteste cineva;
- eu am continuat sa mai depanez, dar incepusem sa fiu si eu usor depasit de situatie, din lipsa unor scheme adecvate si din cauza altor lacune;
- atunci am facut ce-am facut si m-am dotat cu o serie de module de schimb, si asa imi era mai usor de depistat defectul la televizoarele romanesti de exemplu.

Diferenta dintre situatia mea de atunci este ca nu-l puneam pe sarmanul om sa cumpere diverse piese, ca poate o fi aia, sau poate o fi ailalta.

La fel, cu vechea Dacie, cred ca am fost de vreo doua ori in service, si in rest pentru ITP-uri; dar acum, la nivelul de integrare, electronizare, computerizare si complicare a motoarelor actuale, cu frica ma mai bag la cate ceva - din lipsa de documentatie adecvata, ustensile si practica, si nu in ultimul rand, din cauza costului pieselor.

Numai ca multi mecanici din ziua de astazi provin de la vechile Dacii si tatoneaza si experimenteaza pe pielea clientilor ("asa face toate", "e de la turboclenci", "las' domne' ca stim noi", "ti se pare, domne' ", etc.)

No acuma, zau - sa fiu iertat c-am batut campii.
Numai bine.

This post has been edited by Stefi_R: 27 Apr 2011, 08:25


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dci 80CP Privilege 2002 fara AC - CV99DIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rawan84
post 27 Apr 2011, 13:29
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




da. cand e goala masina nu se aseaza la drum nu are nm/m2 incearca cu ea plina ...nu full ochii. eu aveam cam 450- 500 kg in spate marfa..si rupeain linie dreapta... bine pe atunci nu aveam probleme cu urcatul la deal...asta a devenit o problema dupa ce am schimbat turbina si alte accesorii... turbina veche era fisurata...si de aia am schimbat-o. Bine ca si acuma in linie dreapta merge calumea...dar nu si in dealuri sa se inteleaga dealuri mai greoaie..nu urcusuri.


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rawan84
post 28 Apr 2011, 18:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




Am mai tot schimbat pareri..alti spun ca e de la placa de presiune a ambreajului...mentionez ca abia am schimbat kitu de ambreaj.. sa nu fie bun? deci doar in rampa nu trage calumea...in linie dreapta e ok...se comporta normal..


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
COSMYN MAXX
post 3 May 2011, 10:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 March 11




ai rezolvat problema ? sunt curios ca mai am putin si schimb motorul cu totu sad.gif
si ma intreb daca la test ai avut aceasi avarie ca si mine df137 ca si mie mi se aprind aceasi martori in bord

This post has been edited by COSMYN MAXX: 3 May 2011, 10:52


--------------------
renault kangoo 2003/1.5 dci-65cp - ph 12 hvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefi_R
post 3 May 2011, 13:33
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 10 February 08
From: Sf. Gheorghe/CV




QUOTE(rawan84 @ 28 Apr 2011, 18:28)
Am mai tot schimbat pareri..alti spun ca e de la placa de presiune a ambreajului...mentionez ca abia am schimbat kitu de ambreaj.. sa nu fie bun? deci doar in rampa nu trage calumea...in linie dreapta e ok...se comporta normal..
*



Asta nu ar insemna ca ar patina ambreiajul? Si daca ar patina ambreiajul, nu s-ar ambala motorul? Ai observat astfel de simptome? Numai bine!

PS - daca pe tester ai aceasi eroare (DF137) din ce am inteles de la colegi si de pe alte forumuri (daca am inteles bine), aceasta are legatura cu presiunea oarecum haotica a combustibilului in rampa (cand prea mare, cand prea mica), situatie raportata computerului de acel senzor de presiune ("fuel flow actuator"?). Astfel, una ddin cauze ar putea fi un defect la acel senzor, sau la legaturile electrice dintre el si calculator.
Iarasi, daca am inteles bine, acea eroare (in speta presiune scazuta) este raportata mai ales in sarcina. Daca am inteles ca s-au schimbat injectoarele (si nu se pierde presiunea pe la supape de retur blocate), ce altceva ar putea fi?

Sa nu fiu inteles gresit, nu incerc sa fac pe desteptul ci sincer as vrea sa ajut asa cum am fost si eu ajutat cand am avut nevoie.

This post has been edited by Stefi_R: 3 May 2011, 13:47


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dci 80CP Privilege 2002 fara AC - CV99DIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rawan84
post 4 May 2011, 20:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 April 11




Nici eu nu cred ca e ambreajul ..nu patineaza...si nu are si simptone
Inca nu am rezolvat nimik...postez daca aflu ceva nou. stima


--------------------
Renault Kangoo 2005/Grand Confort - GL49VLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 05:21
Dacia