probleme EGR?, nu mai porneste masina
![]() ![]() ![]() |
probleme EGR?, nu mai porneste masina
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|||
RADU__ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
EGR blocat p e deschis. Gaze arse trase pe aspiratie. AMestec contaminat de gazele arse.
Rezultatul...motorul da sa porneasca si in urmatoarea secunda face ca masinile din desene animate. Remediul....curatarea valvei EGR cu un dizolvant gen cleaner pentru frane, verificarea functionarii dca se poate cu un tester si remontarea. Astea sunt "bucuriile" aduse de normele de poluare EURO 3 si 4 dar sanu uitam si beneficul efect al micsorarii poluarii mediului. Bafta si minuni! |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
am rezolvat treaba, era o porcarie de pompa de motorina. din cauza ei nu pornea, a costat 620 ron. dar pe tester imi da eroare si de egr.. oare un egr cat e?
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
myky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 7 October 07 From: Arad ![]() |
In jur de 100 euro,vezi ca si de pe logan merge sunt identice,cel putin la mine a functionat bine. |
--------------------
Renault
laguna II expression
2003 1.9 dci 107CP |
|
Dan73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Adica pompa de joasa presiune? Unde e pompa asta la voi ca cica la motorul de 120 de cai formeaza un ansamblu impreuna cu cea de inalta presiune.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
budyspy |
![]()
Post
#6
|
ce nu te omoara, te intareste!!!!! Group: Members Posts: 88 Joined: 16 August 07 From: slobozia ![]() |
din cate stiu, la diesel, vana egr este destul de scumpa. eu am cumparat una la mana a doua cu 3 milioane, in magazin - 8-9 milioane. trebuie avut grija cu desfacutul ei. cautati pe forum date despre cum poate fi scoasa si curatata, pentru ca este o operatiune destul de dificila. nefacuta cum trebuie te baga la plata.
|
--------------------
renault
laguna II
2007/1,9 dci/expression
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E dificil daca depunerile o intepenesc in locasul ei acolo. Eu am scos EGR-ul rotind de doua trei ori cu mana si tragand un pic de ea. Curatatul e si el foarte simplu, numai sa nu dati si pe partea electrica cu solventul.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
fumul negru care il scoate masina e din cauza egr-ului?? oare sa comenteze ceva la RAR de ea???
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
mariusa10 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 18 December 07 ![]() |
Am facut pina acum 40000km cu EGR-ul decuplat masina merge perfect nu scoate fum si testul de gaze iese fara probleme in plus demarajul intre 1000-2000 r/min este mult mai bun.Cu citeva zile in urma l-am cuplat din nou sa vad diferenta si va spun sincer dupa 5 km m-am oprit sa scot mufa,masina era mult mai lenesa.Nu cred ca decuplarea sa aibe efecte nocive asupra motorului timind cont ca masina circula in regim de taxi.In vest pentru unele tipuri de masini exista kituri pentru anularea EGR acolo unde EGR-ul este comandat mecanic.Multe masini aduse din Olanda,Belgia au venit cu EGR-ul anulat.Daca stie cineva despre efecte nocive asupra motorului prin deculplarea EGR il rog sa le faca cunoscute ca sa le putem discuta.
|
--------------------
laguna II
1,9dci
2003 privilege “Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen |
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
n-are niciun efect nociv.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Decuplarea EGR-ului nu are nici un efect asupra motorului, dar are efect asupra catalizatorului ptr.ca prin nerecircularea gazelor ajunge mai multa funingine in catalizator si in timp se infunda. Dar aste se poate spala.
|
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Funinginea este un produs de ardere incompleta, adica ardere cu oxigen putin, in fapt un carbune sub forma de pulbere. Teoretic kanny are dreptate in sensul ca aceasta funingine ar arde inca o data si deci s-ar transforma o parte in CO2 si cenusi insa EGR-ul deschide din cate stiu eu la turatii mari destinatia lui fiind reducerea oxizilor de azot si nu a funinginii care nu e tocmai toxica. Deci ideea e ca la turatii mari, implicit la temperaturi mari si volum mare de aer la ardere e mai putin prezenta asa zisa ardere incompleta datorata cantitatii mici de oxigen, deci e mai putin favorabila formarea de funingine, oricum nu in cantitati mari. Arderea incompleta si formarea funinginii este mult favorizata de mersul subturat (la turatii mici) cand EGR-ul oricum e inchis si nu recircula nimic.
Parerea mea, poate gresesc undeva. This post has been edited by dan73205: 26 Sep 2008, 12:55 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Este aici toata povestea !
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
norby_puma |
![]()
Post
#14
|
![]() Inginer in devenire Group: Members Posts: 587 Joined: 3 April 08 From: Satu Mare ![]() |
cred ca am ajuns si eu la momentul cand imi face figuri EGR-ul.sper sa nu fie turbina.simptomele sunt urmatoarele:la acceleratie se aude un tacanit si la o anumita turatie(aprox 2500) ezita umpic si dupa aceea merge normal si mai lasa si umpic de fum dupa ea.tin sa precizez ca masina are 100k km si in ultimele 2 saptama a fost umblata cu ea in mare parte in oras si vreo 300 km.Este EGR-ul de vina sau turbina? si daca stie cineva un service din satu mare unde s-ar putea remedia problema.multumesc
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi
2004/Emotion
- SM 60 TNG
|
|
norby_puma |
![]()
Post
#15
|
![]() Inginer in devenire Group: Members Posts: 587 Joined: 3 April 08 From: Satu Mare ![]() |
astazi am lasat masina la service si din cate imi spunea mecanicul ca nu imi sta prea rau egr-ul dar il va curata si problema vine de la tamponul de la motor.sper sa fie asta.Multumesc Kanny69 poate o sa avem altadata ocazia sa ne intalnim nu neaparat pt a repara masina
![]() This post has been edited by norby_puma: 13 Oct 2008, 21:47 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi
2004/Emotion
- SM 60 TNG
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Tacanitul ala la accelerare mai puternica se poate sa vina de la un tampon, probabil cel inferior, dar ezitarea aia nu mai are nici o legatura cu tamponul.
This post has been edited by dan73205: 13 Oct 2008, 22:47 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:57 |