Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme EGR?, nu mai porneste masina

ecstasy_4u06
post 15 Sep 2008, 18:18
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




sambata pe la 11,30 am fost sa umflu o roata in petrom si cand sa-i dau `buton` sa porneasca facea ca toti dracii, ca si cum nu ar avea motorina. am incercat de vreo 10 ori dar degeaba. m-am gandit ca e pompa de motorina, am ridicat bancheta si am tot ascultat pe acolo cand puneam contactul dar nimic. am sunat la un servici iar dupa vreo 2 ore au ajuns niste baieti care au dat pe buton si a pornit..ca in filme... am ajuns la service sa o pun pe tester, iar nu mai pornea..si dadea 2 erori. erau legate de recilare la aer..si ceva de genu cu evacuarea. sa fie valva EGR de bai??????? de multe ori se oprea motorul cand franam(cu ambreajul calcat, normal), la intersectie la 20 la ora sau chiar la viteza mare...


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 15 Sep 2008, 20:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




EGR blocat p e deschis. Gaze arse trase pe aspiratie. AMestec contaminat de gazele arse.

Rezultatul...motorul da sa porneasca si in urmatoarea secunda face ca masinile din desene animate.


Remediul....curatarea valvei EGR cu un dizolvant gen cleaner pentru frane, verificarea functionarii dca se poate cu un tester si remontarea.

Astea sunt "bucuriile" aduse de normele de poluare EURO 3 si 4 dar sanu uitam si beneficul efect al micsorarii poluarii mediului.

Bafta si minuni!


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 23 Sep 2008, 14:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




am rezolvat treaba, era o porcarie de pompa de motorina. din cauza ei nu pornea, a costat 620 ron. dar pe tester imi da eroare si de egr.. oare un egr cat e?


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 23 Sep 2008, 16:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad






In jur de 100 euro,vezi ca si de pe logan merge sunt identice,cel putin la mine a functionat bine.


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Sep 2008, 17:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Adica pompa de joasa presiune? Unde e pompa asta la voi ca cica la motorul de 120 de cai formeaza un ansamblu impreuna cu cea de inalta presiune.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budyspy
post 25 Sep 2008, 21:30
Post #6


ce nu te omoara, te intareste!!!!!


Group: Members
Posts: 88
Joined: 16 August 07
From: slobozia




din cate stiu, la diesel, vana egr este destul de scumpa. eu am cumparat una la mana a doua cu 3 milioane, in magazin - 8-9 milioane. trebuie avut grija cu desfacutul ei. cautati pe forum date despre cum poate fi scoasa si curatata, pentru ca este o operatiune destul de dificila. nefacuta cum trebuie te baga la plata.


--------------------
renault laguna II 2007/1,9 dci/expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Sep 2008, 22:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E dificil daca depunerile o intepenesc in locasul ei acolo. Eu am scos EGR-ul rotind de doua trei ori cu mana si tragand un pic de ea. Curatatul e si el foarte simplu, numai sa nu dati si pe partea electrica cu solventul.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 25 Sep 2008, 22:26
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




fumul negru care il scoate masina e din cauza egr-ului?? oare sa comenteze ceva la RAR de ea???


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 25 Sep 2008, 23:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Am facut pina acum 40000km cu EGR-ul decuplat masina merge perfect nu scoate fum si testul de gaze iese fara probleme in plus demarajul intre 1000-2000 r/min este mult mai bun.Cu citeva zile in urma l-am cuplat din nou sa vad diferenta si va spun sincer dupa 5 km m-am oprit sa scot mufa,masina era mult mai lenesa.Nu cred ca decuplarea sa aibe efecte nocive asupra motorului timind cont ca masina circula in regim de taxi.In vest pentru unele tipuri de masini exista kituri pentru anularea EGR acolo unde EGR-ul este comandat mecanic.Multe masini aduse din Olanda,Belgia au venit cu EGR-ul anulat.Daca stie cineva despre efecte nocive asupra motorului prin deculplarea EGR il rog sa le faca cunoscute ca sa le putem discuta.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Sep 2008, 23:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




n-are niciun efect nociv.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 26 Sep 2008, 07:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Decuplarea EGR-ului nu are nici un efect asupra motorului, dar are efect asupra catalizatorului ptr.ca prin nerecircularea gazelor ajunge mai multa funingine in catalizator si in timp se infunda. Dar aste se poate spala.


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 Sep 2008, 12:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Funinginea este un produs de ardere incompleta, adica ardere cu oxigen putin, in fapt un carbune sub forma de pulbere. Teoretic kanny are dreptate in sensul ca aceasta funingine ar arde inca o data si deci s-ar transforma o parte in CO2 si cenusi insa EGR-ul deschide din cate stiu eu la turatii mari destinatia lui fiind reducerea oxizilor de azot si nu a funinginii care nu e tocmai toxica. Deci ideea e ca la turatii mari, implicit la temperaturi mari si volum mare de aer la ardere e mai putin prezenta asa zisa ardere incompleta datorata cantitatii mici de oxigen, deci e mai putin favorabila formarea de funingine, oricum nu in cantitati mari. Arderea incompleta si formarea funinginii este mult favorizata de mersul subturat (la turatii mici) cand EGR-ul oricum e inchis si nu recircula nimic.
Parerea mea, poate gresesc undeva.

This post has been edited by dan73205: 26 Sep 2008, 12:55


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 26 Sep 2008, 13:15
Post #13


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Este aici toata povestea ! smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 5 Oct 2008, 21:30
Post #14


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




cred ca am ajuns si eu la momentul cand imi face figuri EGR-ul.sper sa nu fie turbina.simptomele sunt urmatoarele:la acceleratie se aude un tacanit si la o anumita turatie(aprox 2500) ezita umpic si dupa aceea merge normal si mai lasa si umpic de fum dupa ea.tin sa precizez ca masina are 100k km si in ultimele 2 saptama a fost umblata cu ea in mare parte in oras si vreo 300 km.Este EGR-ul de vina sau turbina? si daca stie cineva un service din satu mare unde s-ar putea remedia problema.multumesc


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 2004/Emotion - SM 60 TNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 13 Oct 2008, 21:46
Post #15


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




astazi am lasat masina la service si din cate imi spunea mecanicul ca nu imi sta prea rau egr-ul dar il va curata si problema vine de la tamponul de la motor.sper sa fie asta.Multumesc Kanny69 poate o sa avem altadata ocazia sa ne intalnim nu neaparat pt a repara masina tongue.gif

This post has been edited by norby_puma: 13 Oct 2008, 21:47


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 2004/Emotion - SM 60 TNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 13 Oct 2008, 22:41
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Tacanitul ala la accelerare mai puternica se poate sa vina de la un tampon, probabil cel inferior, dar ezitarea aia nu mai are nici o legatura cu tamponul.

This post has been edited by dan73205: 13 Oct 2008, 22:47


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:57
Dacia