Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema megane 3 scurgere ulei, scurgere ulei semering viblochen

ionut2000
post 13 May 2012, 13:12
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 October 06
From: Bucuresti




Ieri am fost programat la Serus, pe Timisoarei sa fac revizia de 3 ani (masina din semnatura, 20300 km - rulata mai mult in oras).
Dupa ce a fost urcata pe elevator si demontat scutul, in partea stanga, exact sub distributie se putea vedea urme de ulei.
S-a demontat kitul de accesorii, capacul de la distributie, kitul de distributie.
Defect: semeringul de la arborele cotit (viblochen). prin acea zona se pierdea ulei.

Inlocuiri pe garantie: semering, kit distributie (curea + role), kit accesorii (curea + role, inclusiv o rola mare metalica care are fante de cauciuc).

In continuare a fost facuta revizia: ulei schimbat (5l Elf 5W40), filtru de ulei, filtru de aer, filtru de polen, curatare clima, completat antigel. pret revizie: 789 lei.

Anul viitor masina face 4 ani, in cartea de intretinere scrie ca distributia se shimba la 80k sau 4 ani. Pana la urma am scapat de o cheltuiala, tot rau a fost spre bine. La 10 fix a intrat masina in service, la 16 iesea din service.

atasez doua foto.

This post has been edited by ionut2000: 13 May 2012, 13:14


Attached thumbnail(s)
465482_241062772661792_100002742145997_341412_2123033010_o.jpg ( Size: 114.1k ) Number of downloads: 1206
471710_241063269328409_100002742145997_341413_1986815211_o.jpg ( Size: 102.38k ) Number of downloads: 1338


--------------------
Mazda CX7 2.3 DISI Turbo - 260 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexniculescu
post 13 May 2012, 13:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 January 11




Chiar ai scapat de o cheltuiala seriosa.
A schimbat cineva distributia la megane 3 1.6 ?


--------------------
Renault Megane Coupé 2009 - B904LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut2000
post 13 May 2012, 13:26
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 October 06
From: Bucuresti




din ce am discutat cu cei de la Serus, kit-ul de distributie+kit accesorii + manopera costa undeva la 1400 lei....


--------------------
Mazda CX7 2.3 DISI Turbo - 260 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd819
post 13 May 2012, 18:09
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 October 11
From: Toscana, Italy




la megane distributia nu este cumva pe LANT?
ceva nu se leaga..din cate stiu eu megane 3 are distributie pe lant, deci nu ar trebui schimbata! sau poate este pe lant numai la TCe ?


--------------------
renault megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 13 May 2012, 18:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




1.2 si 1.4 TCe, 1.6 si 2.0 dci, restul au curea.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiucna
post 13 May 2012, 19:08
Post #6


Private User


Group: Members
Posts: 377
Joined: 31 October 10




Am fost si eu la revizie si imi curgea ulei,nu am inteles exact de unde dar am auzit ceva de uleiul de la cutie si de o garnitura,miau facut schimbul de ulei si filtrele si miau zis sa ma intorc intr-o zi cand pot sa las masina mai mult sa desfaca motorul pe acolo sa vada de unde curge.poate am eu impresia gresita dar intra putin mai greu in viteze.masina are 16mii de km.

This post has been edited by ovidiucna: 13 May 2012, 19:10


--------------------
Renault Megane Coupe 2011
Dulce pomum quum abest custos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 14 May 2012, 13:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif fiabilitate ce sa mai, nu credam ca inca nu au rezolvat problemele cu simeringurile si alte garnituri, parca e dacie, lamine la symbol curge ceva ulei din cutie dar in 5 ani nu am copletat nimi cateodata ce-i drept refuza sa intre intr0a 40-a chiar si vara, dar am obisnuit-o, ce este de laudat este ca astia de la service nu mai spun ca este din vina soferului si schimbaoe garantie ce trebuie schimbat


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 May 2012, 18:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Hai sa nu ne grabim cu aprecierile, Megane 3 a aparut deja de vreo 3 ani pe piata la noi si nu a manifestat mari probleme, fata de Megane 2. Si Clio 3 se bucura de o fiabilitate crescuta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 07:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Da, ale naibii fiabile Renault-urile astea. Mie mi-a picat fulia defazoare la Fluence echipat cu "celebrul" K4M. Din 2004 si pana-ncoace te-ai fi asteptat ca marele fabricant sa fi rezolvat problema. Ghici ce? Nu doar ca n-a rezolvat-o, dar nici aia prin service nu prea stiau cum s-o identifice (au facut-o mai mult la nimereala, dupa ce mi-au schimbat de doua ori intreaga distributie si pompa de apa: nu mai avem ce face, hai sa-i dam jos si fulia defazoare ca poate o fi d-acolo).

Megane-urile au avut recall pe treaba cu siguranta aerotermei, pielea de pe volan/scaune/maner pica in draci, farurile ce au condens sau impuritati, deci nu sunt chiar un monument al fiabilitatii.

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 07:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavilion8373
post 15 May 2012, 07:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Mergi la Vw si ia-ti un Golf ...
O sa te coste doar vreo 5000 euro in plus pt aceiasi echipare si o sa ai parte de vibromasaj constant plus disco cu luminile din bord biggrin.gif
Megan-ul 3 e foarte ok. La "Fluiens" nu stiu...ala e oricum facut pe alta platforma


--------------------
Una mai tanara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavilion8373
post 15 May 2012, 07:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Mergi la Vw si ia-ti un Golf ...
O sa te coste doar vreo 5000 euro in plus pt aceiasi echipare si o sa ai parte de vibromasaj constant plus disco cu luminile din bord biggrin.gif
Megan-ul 3 e foarte ok. La "Fluiens" nu stiu...ala e oricum facut pe alta platforma


--------------------
Una mai tanara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 07:38
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Mestere, esti fin in ironii, stai prost cu gramatica (vrei sa spui aceeasi echipare nicidecum "aceiasi" - plural masculin), dar vezi matale ca motorul ala K4M n-are nicio legatura cu platforma masinii. Si mai vezi tu ca "bolidul" tau Megane III sta mai prost la insonorizare decat un Meg II garla. Si mai vezi ca ai jantele facute prin China, iar tapiseria cred ca brodata prin Romania la cat de buna e. Asa ca scuteste-ma cu "bigamia" asta de Megane III. E la fel de proasta ca un Fluence, la fel de proasta ca o Laguna III fata de II. Diferenta consta in faptul ca pe X38 s-au facut niste reduceri mai mult sau mai putin importante, ceea ce face ca masina in cauza sa nu valoreze alea n mii de euro tocmai ca e vopsita diferit (adica pe dedesupt e cam altceva). In rest, la fel stai in ambele, acelasi confort il percepi, ai parte de aceeasi insonorizare proasta si lista poate continua.


PS: K4M a fost dezvoltat prin 98 - 2000. Marele 1.4 tce provine din anii 90.

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 08:32


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 May 2012, 11:51
Post #13


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Poate judec eu defect, dar de ce naiba va mai luati Renault daca le considerati atat de proaste? Ca monumente de frumusete nu sunt (in afara de Megane si Laguna Coupe, gama actuala mi se pare de-a dreptul stearsa fata de designul de la inceputul anilor 2000), tehnologie avansata nu au, calitatea de fabricatie nu e extraordinara...Oare nu e cumva datorita diferentei de pret de 30-40% fata de VW, Ford sau Skoda, in conditii de echipare si motorizare similare? sleep.gif Diferenta pe care marcile respective nu o pot justifica nicicum, din moment ce au si ele probleme de calitate si de fiabilitate. A nu se intelege ca apar mizeria pe care o face Renault vanzand o facatura drept Megane, dar daca vrei pret redus pana la urma te astepti la niste compromisuri, ca nu face nimeni acte de caritate in industria auto.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 12:15
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Dintr-un test drive de zece minute sau din primul contact pe care-l ai cu masinile nu poti percepe o lipsa de calitate. Din contra, chiar la lucrurile astea, de prim contact, au lucrat, tocmai in ideea de a-ti crea o prima buna impresie. Detaliile si subterfugiile le observi pe parcurs.

La partea cu design-ul n-ai prea nimerit-o.

Observ ca se insista, aproape stupid, pe "facatura" Megane/Fluence. Renault ofera trompete la toate clasele, la toate masinile. Cine se minte singur ca, daca-si ia un Megane Spania sau o Laguna a dat lovitura, se-nseala grav. Renault cauta sa-si fabrice toate produsele cat mai ieftin, sa le umple cat mai mult de solutii low-cost si, de mai bine de doi ani, si-a majorat considerabil preturile (doar declara mai peste tot ca ei vor s-ajunga in zona de pret a Vw). Plus, daca produsul X a avut niste caracteristici, te astepti ca atunci cand cumperi produsul Y, ce-l inlocuieste pe primul, sa plece de la acele puncte si sa vina cu altele-n plus. Ori Renault face invers, adica ia din dotarile pe care le aveau predecesoarele. Mai simplist (ca vad ca se-ntelege greu) iti zice ca bunul cutare face si drege si, cand il iei la studiat, observi ca nu e asa si ai fost mintit.

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 12:27


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 May 2012, 12:23
Post #15


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Cine isi cumpara o masina doar pe baza unor impresii de la un drive=test de cativa km, isi asuma un risc. Nu cumperi patrunjel, te informezi cat mai mult inainte, sau cumperi asa o masina doar daca iti cade cu tronc rau de tot, dar nu prea cred ca isi cumpara cineva un Renault din pasiune nestavilita care intuneca judecata. smile.gif

Partea cu designul e strict subiectiva, si nu prea ai cum sa o dai in bara cu ea. Iti place o masina sau nu, mie din gama actuala doar coupe-urile imi plac.

Iar la treaba cu trompetele, problema nu e ca Renault face niste reduceri de costuri, ca si maretul grup VAG face la greu inclusiv la Passat, problema e ca a lansat o masina asa cum era ea menita sa fie (Megane 3), apoi s-au gandit ca "bananierii" din Romania, Maghreb si tarile din zona Caspica (si pe unde mai vand ei platforma asta) merita sa aiba o masina cu niste reduceri serioase de costuri vanduta ca si acelasi lucru. Ori asta, dupa parerea mea, inseamna sa iti bati joc de clienti si sa ii iei drept prosti. Si daca unii sustin ca nu e nicio diferenta, fix pentru ei a fost facuta miscarea asta.

Dar tot nu am aflat raspunsul la intrebare. De ce ti-ai luat Renault daca fac numai trompete? smile.gif

This post has been edited by Synyster: 15 May 2012, 12:24


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 12:25
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Citeste update-ul.

PS: Ia zi-mi si mie unde ti se da tie o masina la test drive mai mult de 10 minute? Dar asa, tie ca persoana fizica nu ca unu' de lucreaza nu stiu unde sau vine din partea nu stiu cui.

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 12:26


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 15 May 2012, 12:31
Post #17


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(pavilion8373 @ 15 May 2012, 08:22)
Megan-ul 3 e foarte ok. La "Fluiens" nu stiu...ala e oricum facut pe alta platforma
*


Esti sigur ca-s platforme diferite? rolleyes.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 May 2012, 12:35
Post #18


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Am citit, si inteleg ca ti-ai cam luat teapa pentru ca te asteptai sa fie mult mai bun ca Megane 2. Cam la fel cum si-au luat teapa cei cu Passat B6, care se asteptau sa fie mai bun decat predecesorul. Daca nu e asa, imi cer scuze smile.gif

De acord, in general nu prea te lasa sa faci drive-teste lungi. Dar aici, pe forum, s-au discutat multe chestii legate de orice nou model, cu schite, cu argumente solide...Nu zic ca asa iti faci o parere clara, dar cat de cat ai niste informatii. Mai sunt si utilizatorii care isi cumpara si scriu impresii pe net, dupa cum se stie posesorii de reno sunt destul de carcotasi, fata de alte forumuri aici imi place ca gasesti oameni care spun ca au probleme nu ca masinile sunt perfecte (spre deosebire de forumul Honda, de exemplu smile.gif ) Apoi mai e presa auto serioasa, nu astia de la noi. La fel, iti faci o idee cat de cat. Si in final, faci drive-testul ala scurt, dar in showroom poti sa stai sa pipai masina cat vrei ca sa vezi cum sunt materialele. Ce vreau eu sa zic e ca daca te informezi putin, e mai mic riscul sa fii nemultumit de ce iti cumperi. Dar in acelasi timp, cand platesti semnificativ mai putini bani pe o masina decat pe concurenta, te gandesti ca de undeva apare diferenta aia. Si alegi daca sa accepti chestia asta sau nu.

Eu, spre exemplu, am ales Renault pentru ca mi-am luat masina cu motorul diesel cel mai performant din ce era la noi pe piata in gama francezului, cu absolut toate dotarile necesare mie in momentul ala, cu cel mai frumos interior din clasa ei la momentul respectiv, la fix acelasi pret la care imi luam un Polo sau o Fabia cu motor in 3 cilindri si echipare absolut cheala. Mi-am asumat riscul unei posibile calitati mai reduse (desi nu a prea fost cazul), pentru niste lucruri pe care le doream de la o masina si pentru, in cele din urma, un pret bun. Cam la fel a facut lumea si cu Megane sau Laguna...

This post has been edited by Synyster: 15 May 2012, 12:36


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 15 May 2012, 13:45
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Spania= "original strain cu cod cu bare", turcia=Pyramid, turbo, bonibon. Asa vom gandi si peste 100 de ani, din generatie in generatie.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 13:46
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Mi-am luat Fluence fiindca mi-a placut mult design-ul masinii, dar si pentru ca la tinuta de drum (nu se mai balangane pe viraje asa pronuntat), confort, usurinta in manevrare, imbinari si plastice interioare o prefer oricand in dauna Megane-ului II. Teapa mi-a dat-o marketing-ul Renault (la care eu am pus botul - deci am o oarecare parte din vina) cand a spus ca masina asta e mult peste ce a fost predecesoarea.

Nu zic ca Renault-urile sunt de aruncat, dar la ce ofera si cum se fabrica in prezent sunt de cumparat doar daca pretul de vanzare initial le este actualizat cu vreo 2000 de euro in minus sau, in caz ca se pastreaza, vine insotit de o reducere lunara constanta de minim 4.000 de euro. Asta e nivelul lor si, oricat s-ar umfla unii p-aici, chiar si un Megane gt 2012 n-are cum sa valoreze 20.000 de euro la 1.4 tce.

In alta ordine de idei, nu stiu cat este de in regula sa-ti alegi masina sau nevasta pe baza unor clasamente de fiabilitate/incredere sau tinand cont de ce spun unii pe net (mai ales cand ultimii nu reprezinta vreo autoritate in domeniu). E drept ca articole oficiale au fost publicate, dar pana la astea multi postau pe forum citate de pe diverse bloguri si altele asemanatoare. Ce sa mai zicem de analizele personale in care se pune egal intre Fluence Z.E. si cel de serie, ca si cum n-ar fi masini diferite (alta greutate, alte ranforsari, alt motor, alte echipari s.a.m.d.).

Problema mea o reprezinta in primul rand faptul ca vin unii p-aici si-ti rad in nas ca au un Megane Spania, ca si cum ar fi posesori de Maybach, in timp ce tu, cu X38-ul, ai un Lastun.

Iar in incheiere e dreptul meu sa fiu nemultumit de un produs. Eu am dat niste bani si acum apreciez calitatea primita de banii aia. Atata timp cat sunt banii mei, nu vad de ce anume sa dau explicatii de genul "de ce ai mai luat Renault", "da nu te-ai informat" etc. Nu, nu m-am informat si asa am vrut eu sa fac. Cred ca daca te duci in oras, intr-un bar, si te bate unu ca nu i-a convenit de mufa ta, nu o sa te ajute cu nimic daca vine un tip si te dojeneste cu o intrebari de genul "da ce ai cautat, mah, in bar? Acas' nu puteai sa stai?" .


PS: Vibrochenul asta de prezinta scurgerea de ulei la ce consecinte, in afar de cea expusa aici, poa' sa duca in caz de nefunctionare corecta? La cazul Renault, motor aspirat ma refer. Intreb pentru ca la Bmw, pe motorul 2.0d N47 se blocheaza vibrochenul si rupe/arunca distributia. E chiar jale mare printre posesori ...

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 13:54


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 May 2012, 14:37
Post #21


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(dcrane @ 15 May 2012, 14:46)

In alta ordine de idei, nu stiu cat este de in regula sa-ti alegi masina sau nevasta pe baza unor clasamente de fiabilitate/incredere sau tinand cont de ce spun unii pe net (mai ales cand ultimii nu reprezinta vreo autoritate in domeniu).

Corect, nu iti alegi pe baza asta, dar poti sa iti faci o idee referitor la anumite chestiuni. Nu e argumentul suprem, dar poate sa insemne ceva in calculele de achizitie



Problema mea o reprezinta in primul rand faptul ca vin unii p-aici si-ti rad in nas ca au un Megane Spania, ca si cum ar fi posesori de Maybach, in timp ce tu, cu X38-ul, ai un Lastun.


Din nou corect, Meganu de Turcia nu e caruta, iar pentru utilizator modificarile alea sunt oricum insesizabile. Dar, si aici e problema mea cea mare, au facut niste modificari la o masina doar pentru pietele pe care ei nu dau 2 bani, si au vandut respectiva masina ca pe o evolutie (generatie 2010, ca si cum ar fi un progres). Ori, niste reduceri de costuri mie nu imi suna a evolutie, dimpotriva. Dovada e ca s-au prabusit in vanzari, lumea nu mai crede tot ce le serveste marketingul si asa slab al Renault. Asta nu inseamna ca nu merita un Megane de Turcia, dar eu as ramane mereu cu ideea ca masina mea e altceva fata de acelasi Megane pe care il conduce neamtul, nu as da banii mei unora care fac astfel de manevre.


Iar in incheiere e dreptul meu sa fiu nemultumit de un produs. Eu am dat niste bani si acum apreciez calitatea primita de banii aia. Atata timp cat sunt banii mei, nu vad de ce anume sa dau explicatii de genul "de ce ai mai luat Renault", "da nu te-ai informat" etc. Nu, nu m-am informat si asa am vrut eu sa fac.

Nu ceream justificari, dar mi se pare aberant sa ai pretentii de masina premium de la o masina populara, ba chiar cu tendinte low-cost. Daca vrei tehnologie de ultima generatie, finisaje impecabile, materiale de top, Renault nu se incadreaza in cerinte, la fel cum nu o fac nici VW, Opel, Ford sau orice alt producator generalist. Aici poate e greseala marketingului Renault, care a promovat Fluence ca pe o masina business, cand de fapt e o masina facuta pentru Europa de Est, cu destinatie clara: masina de familie abordabila ca pret. Eu merg pe principiul "cat dai atat face", nu pot sa cer unei masini de 15.000 de euro sa aiba motor de BMW, interior de Audi, design de Alfa Romeo si sa se conduca precum un Lancer EVO.



PS:
Nu am o problema cu masinile facute in Turcia, am avut un Megane Classic turcesc in familie, o masina exceptional de fiabila si economica, iar Clio pe care il conduc e tot turcesc, sunt foarte multumit de el. Din partea mea puteau sa il aduca si din Congo, e irelevanta chestia asta.

This post has been edited by Synyster: 15 May 2012, 14:41


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd819
post 15 May 2012, 16:27
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 October 11
From: Toscana, Italy




Una peste alta ... uitati de un lucru important, siguranta modelelor Renault. Cineva spunea ca nu au tehnologie noua bla bla bla.. scuze off - topic

This post has been edited by bgd819: 15 May 2012, 16:28


--------------------
renault megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 15 May 2012, 16:34
Post #23


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Eu am avut de ales anul trecut intre Mazda 3 si Megane 3 ST.
Intre ce 2 masini o diferrenta initiala de vreo 4000 de E in favoarea Megane-ului (20400 VS 16650).
Dupa discountul acordat de Mazda diferenta a ramas undeva la 500 de E, asa ca am ales Mazda 3, desi eram f pornit sa imi iau Megane 3.
Am fost la 3 dealeri Renault si nici unul nu a fost in stare sa imi ofere un discount in afara celor 1200 sau 1400 de E (discountul oficial), nici macar niste covorase sau alarma sau senzori de parcare.
Desi regret intr-un fel interiorul ceva mai mare al Megane-ului, diferenta de calitate, si felul in care este construita, m-a facut sa aleg "japoneza".


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 May 2012, 18:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu sunt foarte multumit de masina mea, in 2 ani si jumatate si 43000 de km n-am schimbat o saiba pe ea, chiar azi am luat-o din service dupa ce am schimbat burduful de planetara (rupt din vina mea pe motiv de lanturi) si nu are nici pe dracu'. I-am schimbat si piesa de la climatizare, ca asa a vrut dealerul, altfel ea mergea perfect.
Pielea pe volan si pe schimbator e la fel ca in prima zi, daca as face o curatire profesionala a interiorului ai zice ca e masina noua.
Pe scurt: sunt multumit de ea si nu am de ce sa o schimb. Poate doar pentru un Citroen C5 cu Hydractive 3, dar n-am inca varsta pentru asa ceva.

This post has been edited by Laurentziu83: 15 May 2012, 18:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 15 May 2012, 19:07
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Ce imi place mie cum se agita unele persoane pe aici. Cum vine cineva cu o problems (e cazul sa recunoastem ca sunt probleme minore fata de versiunile precedente) cum apar cei pe care eu ii consider intr-un anumit feel. Nu e cazul sa mai spun cum. La 3 ani so aproximativ 50kkm de la achizitie nici o problema. Urmeaza revizia de trei ani si cu siguranta nu se face nimic in plus fata de ce scrie in carte . Deci concluzie deplin multumit atat de calitate cat si de raportul pret/dotari


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 15 May 2012, 19:35
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(dcrane @ 15 May 2012, 07:38)
Mestere, esti fin in ironii, stai prost cu gramatica (vrei sa spui aceeasi echipare n
PS: K4M a fost dezvoltat prin 98 - 2000. Marele 1.4 tce provine din anii 90.
*



Din cate stiu eu 1.4 TCE a aparut in 2009 pe Megane 3, nu in anii 1990

QUOTE(Synyster @ 15 May 2012, 11:51)
tehnologie avansata nu au
*




http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...rala/index2.jsp



15 May 2012, 19:37:
QUOTE(dcrane @ 15 May 2012, 07:38)
la fel de proasta ca o Laguna III fata de II.
*



Am impresia ca diferenta de calitate si fiabilitate dintre Laguna 2 si Laguna 3 este una uriasa in favoarea Lagunei 3.

This post has been edited by Modus: 15 May 2012, 19:37


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcrane
post 15 May 2012, 19:44
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 April 12




Mai intereseaza-te in legatura cu blocul motor de pe tce. Ia vezi cand a fost conceput. Cumva in 2007? radmasa.gif

Injectia cum o are? Directa sau multipunct? Hmm?


Laguna III: ridica frumos capota, priveste motorul si compara cu o Laguna II. Nu vezi nimic lipsa p-acolo? Apoi pune mana pe un aparat de masoara decibelii si vezi insonorizarea din ambele. Si, daca tot ramai naiv, da jos o janta de aliaj de pe masini si comparale: pe III o sa vezi ca producatorul e Dicastal China, pe II Franta. Calitate buna pentru China, nu?
Te duci tu, la fel de frumos, sa-ntrebi cate Lagune III cu pielea de pe scaun sofer si volane pocnite au venit comparativ cu L II?


Evident ca NU, ca e mult mai usor sa balmajesti pe net!

This post has been edited by dcrane: 15 May 2012, 19:47


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 May 2012, 19:53
Post #28


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Hai sa nu pornim o discutie pe tehnologii, faruri adaptive si auto-high beam exista pe Opel de multa vreme, iar directia integrala au preluat-o de la Infinity deci nu prea e meritul lor, chiar daca fac parte din acelasi grup. La inceputul anilor 2000 Renault au democratizat cele 6 airbaguri, keyless go, senzori de ploaie si lumini, senzori de presiune in pneuri, proiectare inteligenta a caroseriilor pentru rezistenta la accident. Cand la Megane aveai dotarile astea, la Golf te bucurai la un Climatronic si o cheie briceag. Laguna 3 si Megane 3 nu au venit cu absolut nimic nou in materie de tehnologie. Dimpotriva, au ramas in urma rau de tot. Nu au sistem inteligent de asistenta la parcare, nu au sisteme de asistare a mentinerii directiei pe banda, nu au franare automata, nu au scaune cu masaj, nu au sasiu adaptiv, gadgeturi prezente pe C4 Focus sau Golf, ca sa nu mai spun de modelele de clasa medie de la concurenta. Iar la capitolul siguranta, Fluence si Twingo nu au obtinut 5 stele. Singura chestie oarecum noua a fost instalatia de climatizare de pe Latitude. Apreciam Renault tocmai pentru curajul de a oferi niste dotari nemaintalnite in segmentul lor de pret, pe niste masini care aratau diferit de tot ce era pe piata. Si cu toate problemele de fiabilitate, au avut un succes fenomenal in vanzari. Acum, cu niste masini cuminti ca design si imbunatatite ca fiabilitate, sunt in cadere. Lumea nu vrea Renault-uri banale si plicticoase, lumea asteapta inovatii, masini deosebite cu dotari multe la preturi decente, iar ei nu au oferit nimic nou.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 15 May 2012, 19:56
Post #29


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Discutiile astea nu se vor termina niciodata excl.gif Ar trebui facuta ordine pe aici...


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd819
post 15 May 2012, 20:30
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 15 October 11
From: Toscana, Italy




am o sugestie pentru cei care blameaza masinile renault-cumparati bmv serie 3 ,second hand,100-200 mii km.
oameni buni sa fim seriosi .. ne-am cumparat aceste masini pentru a ne deplasa nu pentru toate prostiile enumerate aici.
scopul este de a te duce din punctul A in punctul B ,IN DEPLINA SIGURANTA!!
pe cine intereseaza alte lucruri cumparativa ozn-uri
toate masinile au problemele lor indiferent ca sunt Mercedes,Bmw,Toyota( am in familie yaris big small navi, incorporat ecc..full) lexus, ferrari si lamborghini( ce iau foc pe autostrada)...
vesnic nemultumiti mai sunteti!!
1.4tce intradevar provina dintr-un motor din anni '90,dar nu pot afirma ca este generatie 90.
eu unul prefer condusul pur in locul dispozitivelor de tot felul !!


--------------------
renault megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 05:10
Dacia