Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pistonul nr 1 nu functioneaza, salut,sper sa obtin cateva sfaturi

tibi_leti
post 13 Apr 2013, 20:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




am motor de 1998c.c.,8 valve,83 kw,an 1996,situatia este urmatoarea,pistonul nr 1,nu functioneaza(cel dinspre cutie),scot fisa de la bujie,nimc nu se schimba in mersul motorului,am schimbat bujii,fise,capac delcou si luleaua,am inversat injectorul cu altul si acolo functioneaza,dar aceiasi problema,pistonul nu da nici un semn ca ar functiona,consumul a crescut....,cred ca singurul lucru pe care mai il pot face este sa dau chiuloasa jos sa vad ce e cu supapele.ce vreau sa stiu este daca mai pot face ceva pana sa dau chiuloasa jos?multumesc anticipat pt sfaturi.


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 Apr 2013, 21:22
Post #2





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




ai putea sa verifici jocul la tacheti,trebuie sa dai jos doar capacul.
Eu zic ca la evacuare e zero!
daca se cofirma,itii zic ce si cum se face.
Totusi ai putea inainte de toate sa verifici daca ai scanteie,simplu.

This post has been edited by bundy220: 13 Apr 2013, 21:25


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 14 Apr 2013, 06:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




scanteia am verificat prima data,este.tachetii o sa ii verific astazi,nu am umblat acolo,din cate stiu,la motorul acesta,tachetii actioneaza pastile si acestea mai departe supapele,ce anume trebuie sa verific?lipsa joc,sau joc prea mare?
mersi de raspuns si astept raspunsuri in continuare.


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 14 Apr 2013, 07:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




daca r fi probleme la supape ar da rateuri de nu te-ai tine la ea, verifica si compresia inainte sa desfaci motorul(eu zic ca este ulatima varianta)
parerea mea este sa dai rampa de injectoare jos si sa dai la automat sa vezi daca pulverizeaza injectorul respectiv(nu in admisie ca ia foc), ca s-ar putea sa fie o problema electrica la cablaj
cand scoti bujia este uda sau uscata?
nici in turatie nu merge pistonul respectiv?


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 14 Apr 2013, 09:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




salut katalyn,nu am facut test de compresie,bujia este uda,scanteie are,am incercat cu motorul pornit cu o alta bujie in fisa,am inversat si injectorul cu cel de la pistonul nr.2 si merge acolo,pot incerca cu un bec la mufa care intra in injector sa vad daca este problema acolo? desi cu bujia uda inclin sa cred ca nu este problema electrica,cred ca nici in turatie nu functioneaza pistonul,tremura motorul la 70 km/h in viteza a 4,a 5-a pot sa io dau in jur de 90-100 ca sa nu mai trepideze motorul,nu trepideaza rau,dar se simte,rateuri nu da,relantiul sta la 8-900,scade la debraiere pe la 400,dar revine imediat.in afara de testul de compresie ce mai pot face?


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Apr 2013, 09:51
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(tibi_leti @ 14 Apr 2013, 10:30)
.in afara de testul de compresie ce mai pot face?


Cu ajutorul unei mini-camera video se poate face controlul interior al camerei de ardere.....pentru cine are dotarea respectiva.
Se desface bujia si prin spatiul creat se introduce camera pentru vizualiza fara demontare chiuloasa al interiorul camerei de ardere.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Apr 2013, 11:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pot fi aliniati segmentii, am patit asta la fostul Twingo. Benzina nearsa ajungea in catalizator...mirosul de la evacuare era insuportabil.


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 14 Apr 2013, 16:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




mai poate sa fie din instalatia electrica(adica are injectorul pe deschis si o ineaca din cauza asta ziceam sa incerci rampa cu injectoarele scoase din galeria de admisie, decat un automat mai lung si vedeai diferente intre ele)


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 14 Apr 2013, 17:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




o sa incerc maine treaba cu rampa de injectoare,daca nu e nici asta,nici pastilele de sub tacheti,atunci ramane dupa parerea mea,supapa arsa.....,va multumesc pt raspunsuri si daca mai aveti vre-o idee,o astept.


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 15 Apr 2013, 20:32
Post #10





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




la tacheti,jocul mic ar trebui sa fie defectul.
Pt a verifica daca e circuitul injectorului blocat pe inchis(adica alimentare continua) poti foarte simplu sa scoti mufa si sa masori daca ai tensiune toto timpul acole,fata de celelalte,asta cu contactul pus(poti si cu un bec)
Totusi daca ar fi asa,in turatie eu zic ca ar trebui sa nu mai faca figura.
Jocul se masoara simplu,cu o lera,cu cama aflata cu varful in sus.

P.s. Ai putea si cu camera video,cum zicea un coleg mai sus,sigur au multi pe forum...

This post has been edited by bundy220: 15 Apr 2013, 20:33


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 30 Apr 2013, 13:31
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




salut din nou,azi am reusit sa umblu la masina,am scos rampa cu injectoarele,am pus pe cineva sa dea la automat,toate functioneaza la fel,inclusiv cel de la pistonul nr 1,deci injectoarele sunt bune,am gasit in schimb pastila de la supapa de evacuare(piston 1) fara nici un pic de joc(nici cea mai subtire lera nu intra),toate celelalte pastile au spatiu sa introduci lera,ce mai pot face?

This post has been edited by tibi_leti: 30 Apr 2013, 20:27


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 30 Apr 2013, 21:52
Post #12





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




se rezolva,nu te speria,da-mi o adresa de mail si iti trimit un filmul;et facut de mine cand am facut treaba la mine la masina


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 1 May 2013, 07:13
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




QUOTE(bundy220 @ 30 Apr 2013, 21:52)
se rezolva,nu te speria,da-mi o adresa de mail si iti trimit un filmul;et facut de mine cand am facut treaba la mine la masina
*





mi-ar fi de mare ajutor,multumesc tibi_leti@yahoo.com

1 May 2013, 17:16:
am rezolvat,am schimbat pastila cu una mai subtire,parca am alta masina acum,multumesc tuturor pentru sfaturi si sper sa nu va cer din nou ajutorul prea curand smile.gif

This post has been edited by tibi_leti: 1 May 2013, 17:16


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 1 May 2013, 20:47
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

Vreau si eu acel filmulet daca se poate , adresa mea este ionut.liculescu@gmail.com


Tibi de unde ai luat o pastila mai subtire,si cum ai stiut ce dimensiune sa iei....cum ai schimbat-o.

Cred ca avem acelasi tip de motor de aceea ma intereseaza



--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 1 May 2013, 21:41
Post #15





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




[quote=bundy220,13 Apr 2013, 21:22]
ai putea sa verifici jocul la tacheti,trebuie sa dai jos doar capacul.
Eu zic ca la evacuare e zero!
daca se cofirma,itii zic ce si cum se face.



Mama omida trebuia sa ma fac.

Am sa caut filmuletul prin tel si am sa-l postez cred ca pot,nu sunt sigur,dar dak nu ,pe eyoutube.
Filmiletul l-am facut despre cum se poate subtia pastila existenta.

Acum eu mai am o intrebare biggrin.gife ce s-a tasat scaunul supapei?
Ar trebui sa te gandesti la asta.


2 May 2013, 09:08:
Aeon,am trimis pe mail un filmulet.Sper sa fie suficient sa-ti dai seama ce si cum.
Pt a scoate pastilele,se slabeste putin axa cu came,si se apasa pe marginea pastilei si apoi se impinge in lateral,fata sau spate ,dupa cum ti-e mai usor.Practic pui o surubelnita si dai cu podul palmei in diagonala.(sper sa te descurci la etapa asta,nu e complicat)

This post has been edited by bundy220: 2 May 2013, 09:08


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 2 May 2013, 12:42
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




pentru bundy,m-am gandit si eu la tasarea scaunului,deocamdata nu mai dau chiuloasa jos,merge bine si nu vreau sa mai umblu acum acolo,mersi mult pentru sfaturi,datorita tie am economisit timp si bani,multumesc.




pentru Aeon,am un frate care a are pastile,stia motorul, el a scos pastila,a masurat-o si a ales alta,a pus'o si gata...,nu a slabit axul cu came,iese si fara sa umbli la ax.


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 May 2013, 22:43
Post #17





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Tibi,eu nu zic sa dai jos chiulasa,doar ca felul meu de a fi,ma face sa indepartez si cauza,nu doar efectul.Abia atunci reparatia e completa.
Incearca sa faci o diagnoza,sa vezi daca cilindrul respectiv merge bine.
Daca injectorul de la cilindrul asta nu merge bine(sau nu a mers)poate fi o cauza.
Intreaba-l pe fratele tau,daca stie cum e si ce e sub pastile(tachetul).Daca e ca la vw,atunci se pot infunda de la mizerie niste supape,


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 2 May 2013, 22:57
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

Multumesc pt film Bundy220 a fost edificator,cat despre schimbat chiar nu am nevoie la momentul acesta,merge motorul bine ,mai ales dupa tratamentul cu Mos2.

Vroiam sa ma interesez pentru viitor,poate cine stie este nevoie sa fac si asta.

Care ar fi simptomele la o distanta mai mica pt ca presupun ca distanta scade mai degraba nu creste?



--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 3 May 2013, 07:11
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




QUOTE(AeoN @ 2 May 2013, 22:57)
Salut

Multumesc pt film Bundy220 a fost edificator,cat despre schimbat chiar nu am nevoie la momentul acesta,merge motorul bine ,mai ales dupa tratamentul cu Mos2.

Vroiam sa ma interesez pentru viitor,poate cine stie este nevoie sa  fac si asta.

Care ar fi simptomele la o distanta mai mica pt ca presupun ca distanta scade mai degraba nu creste?
*



simptomele la mine au fost: relanti instabil,pistonul functioneaza cand si cand,mai mult in turatii lucreaza ,pierdere de putere si in final,la fel ca la mine,deces....

<span class='edit'>3 May 2013, 07:19:</span>
QUOTE(bundy220 @ 2 May 2013, 22:43)
Tibi,eu nu zic sa dai jos chiulasa,doar ca felul meu de a fi,ma face sa indepartez si cauza,nu doar efectul.Abia atunci reparatia e completa.
Incearca sa faci o diagnoza,sa vezi daca cilindrul respectiv merge bine.
Daca injectorul de la cilindrul asta nu merge bine(sau nu a mers)poate fi o cauza.
Intreaba-l pe fratele tau,daca stie cum e si ce e sub pastile(tachetul).Daca e ca la vw,atunci se pot infunda de la mizerie niste supape,
*



am vorbit cu cineva sa-mi aduca o chiuloasa completa,ca rezerva si sa o pot studia,nu stie fratele meu ce este sub pastila,el a avut o dacia liberta(CN) cu motor asemanator(bloc motor normal de dacie,dar chiuloasa ca la mine cu axul cu came in chiuloasa),a fost un motor in editie limitata facut in 1989,el lucreaza la Dacia la prototipuri si a avut acces la el,de acolo a ramas si cu pastilele care spre norocul meu sunt la fel.

This post has been edited by tibi_leti: 3 May 2013, 07:22


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 May 2013, 09:30
Post #20





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Eu am gpl pe masina,si la mine asta e cauza.
Ca simptom este asa cum s-a mai spus,dar mai exact,joc mic la evacuare=balbaiala la relanti,"mers in trei",nevoie de turatie mai mare (subturata merge in trei).Daca treaba se agraveaza,atunci la rece moare motorul cand vrei sa schimbi viteza,cand se incalzeste mai merge,iar cand se agraveaza taaaare,atunci moare motorul mai des la relanti,chiar si la cald.
Cu problema asta se confrunta un coleg pe un topic vecin,dar sunt multi care ridica la grad de sfinti tachetii hidraulici,si nu ii mai iau in calcul.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibi_leti
post 3 May 2013, 11:21
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 20 December 10




ai dreptate bundy in legatura cu tachetii neluati in calcul,operatie simpla de efectuat...,asa a fost si cazul meu,am inceput prin a schimba buji,apoi fise,capac si lulea delcou,curatat senzori,curatat IAC,verificat injectoare si cred ca mai sunt,plus un consum de benzina cu 3-4 litri mai mare o buna bucata de timp si in final era vorba de o pastila de culbutor,adevarul este ca nu crezi pana nu te lovesti de ele...


--------------------
laguna 1 1 1995-2000c.c - SB 06 BDS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:30
Dacia