montare turbo dupa reconditionare, probleme
![]() ![]() ![]() |
montare turbo dupa reconditionare, probleme
domnuprofesor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|||
mac1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Te-ai grabit un pic cu reparatia turbinei. Gasesti aici pe forum turbine noi pentru motorul tau cu preturi inte 400-500 euro. Si este noua nu reparata.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=193...dpost&p=3273770 This post has been edited by mac1: 12 Mar 2012, 01:24 |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sincer nu cred ca turbina era de vina pentru pierderea de ulei. Daca scapa pe la ax ajunge in admisie si este ars, nu picura in timpul noptii.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Uita-te si spune-ne de unde curge uleiul.
|
--------------------
-
-
-
|
|
lico |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
poate curge pe la conducta de ungere a turbinei ?!?
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si aia tot in mers se manifesta, cu motorul oprit uleiul se scurge in baie.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Posibil sa nu fi schimbat si o-ringurile, desi ma indoiesc sa picure astfel incat sa faca o "balta imensa"
Incearca sa urmaresti pe unde se prelinge uleiul |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
maxi2mc |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 November 11 ![]() |
Poti sa-mi spui si mie ce ai facut mai departe sau la ce atelier ai fost in Timisoara ? Mi s-a dus si mie turbo-ul (sau cel putin asa cred), si ma gandesc la o reconditionare, ca una noua costa cam mult. Sau cel putin sa-mi gasesc un mecanic care a mai lucrat cu turbo-uri sa-mi spuna sigur ca asta e problema.
M-am mutat de putin timp in TM si deocamdata nu mi-am gasit aici mecanic & stuff. La mine problema s-a manifestat cu fum albastrui la turatie care miroase urat, si ulei in teava de esapament, ceva zgomot conform celor de la Renault din Arad (acolo m-am trezit cu ea cu probleme). Am venit cu ea in TM inapoi cu masina sub 1500 ture, si daca nu urc turatia e ok, nu mai consuma ulei in plus. Daca o duc la 2000 ture imediat iese fum urat mirositor. PS: sunt user nou, altfel trimiteam PM direct. This post has been edited by maxi2mc: 14 Jun 2012, 21:54 |
--------------------
Renault
Fluence
2011/Expression
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#9
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
daca ai ulei sub masina dupa montarea turbinei "> am patit la fel si era de la o garnitura de cauciuc care este in stutul filetat de pe turbina si pe care se infileteaza cupla conductei de alimentare cu ulei de ungere a turbinei, garnitura e un oring rezistent la ulei si temperatura.
mai poate fi de la conducta de iesire a uleiului din turbina si este fin aluminiu subtire restul de fragil. pentru a te convinge ca nu doar in stationare pierzi ulei tre sa te uiti sub masina spre spate, daca e manjit cu ulei. prima conducta se rezolva in 5 minujte daca ai oringul. si cheie de 17.mare atentie daca nu pui conducta perfect aliniat cu stutul se foarfeca acea garnitura si mai mult ca sigur de aia s-a intamplat necazul, la montare conducta a fost pusa putin aiurea si daca nu a fost si asigurata cu brida de pe galeria de evbacuare.pentru a ave acces tre sa dai jos ansamblul cutieei filtrului de aer si debitmetru, sunt 2 suruburi de 10 dupa care vei vedea. dai scutul jos, suportul filtru de aer, pornesti masina si te bagi sub ea sa vezi pe unde curge, una din cele 2 conducte. daca e de la a doua conducta adica cea de aluminiu,are 2 suruburi de 10 sub turbina si 2 urechiuse tabla care la montare poate, au fost presate intre cupla conductei si corpul turbinei, sau poate nu au fost bine stranse.tot aici e posibil ca aceasta conducta sa fie fisurata sau strangulata .verifica bine tot traseyul turbinei dupa care dai o cheie. mult succes, poti sa o faci si in fata blocului. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:53 |