Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

montare turbo dupa reconditionare, probleme

domnuprofesor
post 11 Mar 2012, 08:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Masina a inceput sa piarda ulei pe la turbo, cam 5 - 10 picaturi in timpul noptii. Dimineata era o balta mica sub ea. Am dus-o la service pentru investigatii, au confirmat ca e turbosuflanta. Am dat-o jos si am dus-o la reconditionat.

Au inlocuit tot miezul in ea, doar carcasa a mai ramas de la cea veche pentru1700 RON. Am curatat tuburile de aer, itercooler-ul, galeria, EGR-ul, ca sa fie totul pe curat.
Service-ul a fost unul no-name din timisoara.

Dupa montare am mers in afara orasului si i-am dat 140, 160. Masina se comporta frumos, tragea bine. Apoi am adus-o acasa si urma sa plec cu ea peste cateva ore in oras.

Cand sa plec, o balta imensa de ulei sub ea. Tot a curs, in bord imi palpaie indicatorul de ulei si matorul SERV e aprins.

Ce sa fac fratilor? Acum trebuie sa iau ulei ca sa ajung cu ea la service. Ce credeti ca s-a intamplat? Sunt foarte suparat. As zice la service sa acopere ei si pretul uleiului dar nu am incredere in ei ca vor pune ce trebuie. Doar sa le cer chitanta inainte.

Ce ma sfatuiti sa fac?

This post has been edited by domnuprofesor: 11 Mar 2012, 08:55


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mac1
post 11 Mar 2012, 10:45
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 March 12
From: Bucuresti




Te-ai grabit un pic cu reparatia turbinei. Gasesti aici pe forum turbine noi pentru motorul tau cu preturi inte 400-500 euro. Si este noua nu reparata.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=193...dpost&p=3273770

This post has been edited by mac1: 12 Mar 2012, 01:24


--------------------
Nissan X-trail 2008 2.0ldci 175 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 11 Mar 2012, 10:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sincer nu cred ca turbina era de vina pentru pierderea de ulei. Daca scapa pe la ax ajunge in admisie si este ars, nu picura in timpul noptii.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Mar 2012, 11:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Uita-te si spune-ne de unde curge uleiul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 11 Mar 2012, 11:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




poate curge pe la conducta de ungere a turbinei ?!?


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 11 Mar 2012, 11:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Si aia tot in mers se manifesta, cu motorul oprit uleiul se scurge in baie.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 11 Mar 2012, 16:00
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Posibil sa nu fi schimbat si o-ringurile, desi ma indoiesc sa picure astfel incat sa faca o "balta imensa"
Incearca sa urmaresti pe unde se prelinge uleiul


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxi2mc
post 14 Jun 2012, 21:24
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 November 11




Poti sa-mi spui si mie ce ai facut mai departe sau la ce atelier ai fost in Timisoara ? Mi s-a dus si mie turbo-ul (sau cel putin asa cred), si ma gandesc la o reconditionare, ca una noua costa cam mult. Sau cel putin sa-mi gasesc un mecanic care a mai lucrat cu turbo-uri sa-mi spuna sigur ca asta e problema.

M-am mutat de putin timp in TM si deocamdata nu mi-am gasit aici mecanic & stuff.

La mine problema s-a manifestat cu fum albastrui la turatie care miroase urat, si ulei in teava de esapament, ceva zgomot conform celor de la Renault din Arad (acolo m-am trezit cu ea cu probleme). Am venit cu ea in TM inapoi cu masina sub 1500 ture, si daca nu urc turatia e ok, nu mai consuma ulei in plus. Daca o duc la 2000 ture imediat iese fum urat mirositor.

PS: sunt user nou, altfel trimiteam PM direct.

This post has been edited by maxi2mc: 14 Jun 2012, 21:54


--------------------
Renault Fluence 2011/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 17 Jun 2012, 06:57
Post #9


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




daca ai ulei sub masina dupa montarea turbinei "> am patit la fel si era de la o garnitura de cauciuc care este in stutul filetat de pe turbina si pe care se infileteaza cupla conductei de alimentare cu ulei de ungere a turbinei, garnitura e un oring rezistent la ulei si temperatura.
mai poate fi de la conducta de iesire a uleiului din turbina si este fin aluminiu subtire restul de fragil.
pentru a te convinge ca nu doar in stationare pierzi ulei tre sa te uiti sub masina spre spate, daca e manjit cu ulei.
prima conducta se rezolva in 5 minujte daca ai oringul. si cheie de 17.mare atentie daca nu pui conducta perfect aliniat cu stutul se foarfeca acea garnitura si mai mult ca sigur de aia s-a intamplat necazul, la montare conducta a fost pusa putin aiurea si daca nu a fost si asigurata cu brida de pe galeria de evbacuare.pentru a ave acces tre sa dai jos ansamblul cutieei filtrului de aer si debitmetru, sunt 2 suruburi de 10 dupa care vei vedea.
dai scutul jos, suportul filtru de aer, pornesti masina si te bagi sub ea sa vezi pe unde curge, una din cele 2 conducte.
daca e de la a doua conducta adica cea de aluminiu,are 2 suruburi de 10 sub turbina si 2 urechiuse tabla care la montare poate, au fost presate intre cupla conductei si corpul turbinei, sau poate nu au fost bine stranse.tot aici e posibil ca aceasta conducta sa fie fisurata sau strangulata .verifica bine tot traseyul turbinei dupa care dai o cheie.
mult succes, poti sa o faci si in fata blocului.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:53
Dacia