maryo77
30 Jan 2008, 14:26
sal
am o problema la megane 2 (2005) benzina 1.6 16v.
Am montat o instalatie gpl pe masina ( tomasato cu stag200) . masina merge ok dar indicatorul de la bord cel de benzina tot scade cu toate ca nu merge pe benzina ci pe gpl. Am facut full benzina si full gpl .Dupa 100 km am verificat daca a consumat benzina si gpl . Benzina nu a consumat ; gpl a consumat ; indicatorul de la bord de benzina arata ca s-a consumat( a scazut ). Ce pot sa fac?Care este cauza ? Va multumesc!
Cristi39
30 Jan 2008, 14:44
stiu ca la motoarele pe injectie,pornirea se face in mod automat pe benzina,iar dupa un timp,trece automat pe gpl.perioada asta fiind mai frig,probabil-pentru a ajunge motorul in parametrii-a mers mai mult timp pe benzina.este o parere...
Vesnic_nemultumitu'
30 Jan 2008, 15:31
Daca nu a consumat benzina, dar indicatorul arata consum, atunci e posibil ca indicatorul sa-ti arate consumul de gaz, ceea ce nu e rau deloc. E doar o parere izvorata din imaginatie, nu din experienta.
SorinV
30 Jan 2008, 15:38
se consuma si benzina la pornire. asta poate sa insemne si 2 km de mers daca e foarte frig afara si pleci imediat din loc. in general consumul de benzina cand ai gpl este de maxim 1 l la 100 de km. Vara cand sunt peste 30 de grade consuma sub 0,1 l la 100 de km.
un lucru e cert: daca ar fi mers si cu benzina si cu gpl s-ar fi inecat motorul.
dandutulescu
30 Jan 2008, 16:20
Eu am aceeasi problema la Megane, cateodata isi revine indicatorul de benzina si imi arata plin,altadata arata ca se consuma benzina desi nu se consuma.Explicatia ar fi ca sonda din rezervor este legata la calculatorul masinii,iar acesta nu realizeaza ca nu se consuma benzina. Eu am gasit solutia ,bag de 10lei benzina cand se apropie de zona rosie si acul indicator isi revine aratand cantitatea de combustibil reala din rezervor.Cel ce mi-a montat instalatia are o Laguna2 2.0 16v cu instalatie GPL montata tot de el,si mi-a spus ca si lui ia facut o perioada la fel acul de la benzina dupa care si-a revenit.
maryo77
30 Jan 2008, 20:45
multumesc frumos.o sa fiu atent la ce mi-ai spus
gabriel05
30 Jan 2008, 23:17
am si eu o curiozitate: cat gpl consuma /100 km??
psystem
31 Jan 2008, 10:00
Ca sa poti vedea cata benzina ai fara sa mai alimentezi faci in felul urmator:
1. opresti masina
2. deschizi capacul de la rezervor
3. cu degetul apesi acea supapa in interior
Nu stiu de ce insa la mine asa a mers(nu am gpl insa mi-a facut si mie figura sa nu-mi arate cat am alimentat-aveam motorul pornit)
Bafta
PS: si eu as mai avea cateva intrebari(pa langa cea de consum)
- cat a costat toata treaba(instalatie plus montat)?
- unde ai pus doza de alimentare
- ce fel de rezervor(si cati l are) si unde l-ai montat
maryo77
7 Feb 2008, 20:36
10,5 - 11 l urban ;8- 8,5 l extraurban ; instal cost : 22 mil , montata in constanta la renofranci in mamaia vis-a-vis de cazino. Scuze ca am raspuns asa de greu dar am fost plecat la munte .Indicatorul si-a revenit ( i-mi scade dar dupa aceea revine la loc )
ps. am rezervorul 3 sferturi plin si cand ajunge pe la un sfert isi revine singur
7 Feb 2008, 21:39:
inst tomasato cu stag200 .Merge foarte bine , nu se simte nicio diferenta ; sunt foarte multumit
ps. calc de bord i-mi indica consumul si de aceea scade indicatorul de benzina . calc de bord i-mi indica si consumul de gaz( pe impulsurile de la injectoare ) la fel ca la benzina
7 Feb 2008, 21:42:
doza de alimentare este langa cea de benzina pentru ca are un spatiu acolo( tocmai bun )
dandutulescu
7 Feb 2008, 21:35
La fel si la mine,aceeasi instalatie cu acelasi consum.
maryo77
10 Feb 2008, 20:59
dupa 3000 rot/min motorul tau este tot asa de galagios?
la 3000 rot/min in viteza a 5-a am doar 100km/h
dandutulescu
10 Feb 2008, 21:49
Motorul meu este 1.416v si nu mi-se pare galagios dupa 3000rot.Pe benzina aveai mai mult de 100km/h la 3000 rot.?
maryo77
10 Feb 2008, 21:54
da la fel. Si pe benzina este la fel de galagios
Poti pune poze cu instalatia si cu locul de alimentare ?
adrian mgn
5 Apr 2008, 23:38
Eu am un megan 1.6 16v pe gpl de 4 ani.Nu sunt expert dar...
Problema daca putem sa o numim asa se datoreaza faptului ca in timpul mersului pe gpl calculatorul masinii "crede" ca consuma benzina si cum indicatorul de pe bord este electronic scade.
Faza cu busonul de benzina merge si la mine pentru ca am impresia ca acea clapeta metalica care se basculeaza spre interior cand alimentezi reseteaza cumva indicatorul.
calangiuadi
16 Apr 2008, 13:11
Raspunsul e simplu baieti. Dupa urmatoarea oprire si repornire (a doua zi dimineata) pozitia indicatorului de benzina revine la real. Asta se intampla deoarece pozitia indicatorului de benzina este influentata de functionarea motorului ( calculatorul vede timpul de injectie si in functie de el stabileste cat combustibil a consumat, numai ca mergand pe gpl il pacalesti aratandui ca motorul merge dar defapt timpul de injectie se refera la gpl). Si atentie consumul aratat de computer bord in cazul gpl nu e cel real ( pentru ca t inj. gpl nu e perfect egal cu t inj benzina)
se poate rezervor toroidal in locul rotii de rezerva?
dandutulescu
19 Apr 2008, 18:31
Nu se poate monta rezervor toroidal pe Megane 2 din cauza suportului rotii de rezerva care este din plastic si nu ar putea sustine rezervorul ,sau in eventualitatea unei coleziuni in spate ar fi afectat rezervorul.Astea ar fi motivele pentru care firma la care eu am montat instalatia nu a vrut sa imi monteze rezervor toroidal si pentru ca RAR nu omologheaza astfel de rezervoare pe Megane 2.
Si totusi...poze nu pui ?
Si cu instalatia si cu alimentarea. Ms.
merci pentru raspuns.. da' chiar niste poze nu pui?
Exista vreo posibilitate sa ramforsez locasul rotii de rezerva la o firma, operatie omologata rar, astfel incat sa pot pune rezervor toroidal?
prietenu999
13 Jan 2010, 00:19
acul de benzina scade dar nu consuma benzina.....intra in conflict calculatoarele...asta e raspunsul.....
ca sa va convingeti ca nu se consuma puteti face test mode si veti vedea ca acul de la benzina revine la pozitia initiala
calculatorul masinii da informatia la acul de la benzina pt ca pompa de benzina functioneaza in permanenta...dar benzina nu se duce la injectoare ci se intoarce pe retur in rezervor....nu are treaba indicatorul cu cel de la gaz
jupit3r
13 Jan 2010, 12:52
dar la un bicorp, acesta ne avand loc decat pentru rezervor toroidal altfel nu cred ca ai mai putea umbla nici la roata de rezerva...eu am batut putin in suportul rotii de rezerva si suna a metal. oare mai e problema la omologare la RAR?. este careva care are pe bicorp instalatie GPL?.
hamzteru
13 Jan 2010, 13:22
Si poze nici c-a mai pus. Si nici n-o sa mai puna. N-a mai dat prin zona din 2008 decembrie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.