Salutare la toti !
Azi am avut neplacuta surpriza sa ma dau batut de catre 'fiarele' masinii care odata au fost date jos bucata cu bucata, piulita cu piulita si surub cu surub, de mine acum vreo 4 ani si bineinteles puse la loc.
Sa o spun pe cea dureroasa, am vazut cand veneam din germania ca i-mi toceste interior spate dreapta, roata i-mi sta ceva de genul acesta \\ .
Am schimbat amortizoare, arcuri (noi noute), asta acum o saptamana si am pus alte gume (nu noi dar bune). Bineinteles ca roata mea e la fel \\ .
Se poate regla unghiul de cadere sau tre sa schimb bascula si fuzeta ? o fi vreuna putin torsionata ? am desfacut azi toata partea dr si nu se vede absolut nici o fisura sau vreo torsionare a metalului dar nu se stie !!?? Nu prea ma indur sa o trag pe dreapta definitiv, efectiv nu ma pot lipsi de ea. Caseta directie noua, articulatii fata noi, amortizoare (4) noi, interior schimbat complet : scaune incalzite, bord electronic etc; schimbat motor si pus altu de 2.2i modificat (axa came, pistoane, camasi, arbore - marit capacitate si putere), pus A/C si ABS(momentan nefunctional - a crapat ecu), caroseria este impecabila(a fost sablata si grunduita cu grund pe baza de acid) + munca mea de aproape 1 an si bani fara numar . De aceea nu ma pot indura de ea !
Daca ma poate ajuta cineva care a avut R20 si a mai patit , astept raspuns,
aly_vo@yahoo.com 0768951756(mesaj si sun eu)
Un milion de multumiri !