Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: STEERING FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Pages: 1, 2
JustInTime
Parca am mai vazut o problema similara pe acest forum, dar nu mai gasesc thread-ul cu pricina. Rog administratorul acestui forum sa ma ierte daca e asa si sa le puna cap la cap.

Am 17.000 de KM cu acest Clio, masina are 1 an si o luna. Am pornit increzator zilele trecute in concediul binemeritat dupa 1 an de munca... Am echipat masina cu cauciucuri de iarna si aproape ca ma impacasem cu gandul ca am facut o alegere proasta in privinta masinii. Am facut uitata sumedenia de probleme de care m-am tot lovit si pe care le-am tot semnalat pe acest forum. In fine, eram doar noi 4 (eu, sotia, fetita si masina) - o familie fericita. N-a tinut prea mult aceasta fericire si-i multumesc (si pe aceasta cale) Celui de Sus ca mai sunt in viata, really!!!
Iata-ma gonind cu 30 la ora pe DN1, cam in dreptul localitatii Breaza, trafic la greu, nervi, etc... Dintr-o data se aprinde becul cu STOP si computadorul de bord imi afiseaza STEERING FAULT. Pe langa asta am ramas si fara servo directie (sau cum ii spune), practic a trebuit sa fac cale intoarsa ca o tinea intr-una asa. Cu mari eforturi am reusit sa trag de volan si sa intorc masina (e un geniu cel care a inventat servo directia asta). Totusi, inainte sa intorc, am profitat de faptul ca se mergea bara la bara si am oprit/pornit masina in speranta ca se va rezolva dar din pacate eroarea a reaparut, spre deosebire de servo directie - care lipsea cu desavarsire biggrin.gif. Cand am ajuns acasa (dupa 45 de km de condus fara servo directie...) masina si-a revenit ca prin minune si asa a ramas. Am fost de urgenta la service si, dupa lungi discutii, au ajuns la concluzia ca de vina ar fi computerul directiei asistate sau ceva de genul asta... Mai sa fie... dupa 17.000 de km din care mai mult de jumate pe DN1 (Ploiesti-Bucuresti)... atata merit eu? biggrin.gif M-am purtat cu masina asta mai bine decat cu sotia si asta e rasplata? biggrin.gif
Concluzia si recomandarea mea:
1) Fiti pregatiti in viraje (serpentine) sa aveti un soc! Nu va impacientati, trageti tare de volan caci directia mecanica ramane utilizabila.
2) Vindeti renault-ul si luati-va o masina serioasa biggrin.gif. Eu asa voi face...
Cu bine!
RADU__
QUOTE(JustInTime @ 4 Jan 2008, 22:59)
dupa lungi discutii, au ajuns la concluzia ca de vina ar fi computerul directiei asistate sau ceva de genul asta... Mai sa fie... dupa 17.000 de km din care mai mult de jumate pe DN1 (Ploiesti-Bucuresti)... atata merit eu? biggrin.gif M-am purtat cu masina asta mai bine decat cu sotia si asta e rasplata? biggrin.gif

*



Orice eroare electrica, cu atat mai mult de coputer, ramane memorata in lista de erori. Deci cei de la service stiu sigur ce s-a intamplat. Banuiesc o lipsa de alimentare (in cazul ca a revenit singura) Probabil ca baieii s-au multumit ca acum merge si nu au catadicsit sa caute putin cauza defectului.

P. S. Apropo de ultima propozitie....sotia stie? unsure.gif
JustInTime
Nu stie nimic, shhht!

Interesant este ca nu a ramas nimic in log-ul computerului de bord. Mai mult chiar, mi-au zis sa incerc sa nu mai opresc motorul daca mai patesc si sa vin direct la ei (asta da solutie). I-am intrebat daca au resetat cumva CB-ul si mi-au zis ca nu, dar eroarea nu mai e si pace! Se pare ca acest computer al directiei asistate nu mai comunica cum trebuie cu computerul de bord, cam asta ar fi....
RADU__
Computatorul de directie comunica cu motorul, cu alternatorul si cu bordul in cazul cand are directie activa cu viteza de deplasare. Nu stiu daca CLio are asa ceva.
Cu alternatorul comunica in sensul ca iese din functie (doar la unele modele) cand alternatorul nu incarca, si asta numai in cazuil directiei hidroelectrice.
Cu bordul (viteza de deplasare) comunica in sensul ca reduce efectul de servo la viteze mai mari.
Cu motorul, comunica in sensul ca trebuie sa stie daca motorul este in functie, ca sa stie sa interpreteze daca alternatorul nu incaraca sau nu este in functie.

Ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca nu cred sa nu ramana nimic memorat, decat daca ai avut un defect mecanic (putin probabil) la directie. Ceva ce sa ingreuneze foarte mult mecanismul, o obstructie la miscare etc. dar nu cred.
Oricum poti sa fi sigur ca un mesaj pe bord cu defect de mec directie, este SIGUR insotit de o memorare a unui defect intr-un sistem, oricare din cele mentionate ar fi el.
JustInTime
Bun, dar presupunand ca defectul este la computerul directiei (ramane de vazut dupa ce il vor inlocui), ar fi normal sa nu ramana nimic in CB?
RADU__
cb este un alt comp in instrumente. nu are nimic cu cel de directie. El este o interfata (destul de slaba la Renault) cu utilizatorul (soferul) In schimb comp din instrumente are treaba cu cel de directie. Nu este obligatoriu sa fie comp de directie pricina. Daca comp de directie nu primeste pe CAN informatii de la celelante cu care are treaba poate sa ia decizia sa inhibe una sau mai multe functii. Asta este valabil la orice compuri.
herculane
aceeasi problema a avut-o un amic la un e46. seria 3 modelul anterior adica. insa nu s-a rezolvat de la sine, putand fi remediata doar in service. asta ca tot era vb si de alte marci

e adevarat ca e ciudat de ce n-a ramas eroarea in CB, insa spre deosebire de bmw, clio-ul s-a reparat singur tongue.gif

@RADU__ atata timp cat eroarea a fost afisata pe display-ul cb-ului, trebuia sa ramana salvata in log-ul de erori
traxhill
RADU_ are dreptate! Orice lipsa de comunicare survenita unui defect cu anumite calculatoare (ABS, Airbag, etc), este memorata intr-o lista. Din cate stiu eu, directia este asistata electric si forta este variabila in functie de viteza, asadar este necesara o conexiune intre calculatorul care gestioneaza directia si cel central care "stie" informatii de viteza sau alte chestii...In plus, cel de directie asistata banuiesc ca este interogat constant, iar daca anumiti parametrii indica o anumita stare, insa din partea calculatorului de directie nu sunt furnizate date corespunzatoare, automat este inregistrata eroarea...asadar, ca s-a defectat el temporar sau ca i-a picat alimentarea, eroarea trebuia sa fie inregistrata cu codul corespunzator pt interpretare. smile.gif
RADU__
QUOTE(herculane @ 5 Jan 2008, 02:09)

@RADU__ atata timp cat eroarea a fost afisata pe display-ul cb-ului, trebuia sa ramana salvata in log-ul de erori
*



CB computer bord sau bord computer etc este doar interfata intre utilzator si computerul inst. adica instrumente. Nu el memoreaza.....el doar relateaza. Memorarile se fac in computerul aferent disfunctionalitatii survenite. Daca Instr are treaba cu problema aparuta, atunci o memoreaza si el.
Studebaker
QUOTE(JustInTime @ 4 Jan 2008, 22:59)
Vindeti renault-ul si luati-va o masina serioasa biggrin.gif. Eu asa voi face...
Cu bine!
*






Daca aveam bani imi luam de la inceput o masina serioasa. ph34r.gif
herculane
eu totusi aleg pt a 2-a oara reno in detrimentul altor marci nemtesti nu din cauza banilor neaparat ci pt ca pt mine e o marca serioasa. daca in 6 ani n-am avut nicio pb e clar ca voi merge in continuare cu ei smile.gif
roty
Probleme mari cu caseta de directie din cate stiu au avut si Opel Corsa, Kia Cee'd si Hyundai Accent. Cel putin.

Oricum, neplacuta problema...tine-te de gatul baietilor din service. Si daca iti mai servesc una gen "veniti asa cu ea pana la noi" fa valuri (sefii directi, vocea clientului, OPC). Mie imi suna a misto ieftin si n-as accepta asa ceva...

Numa' la noi...
JustInTime
Multumesc RADU__ pt informatiile f pretioase, sper sa ma ajute in rezolvarea problemei...
Raman la convingerea ca un Volvo S40 sau un VW Golf 5 nu au astfel de probleme la numai 17.000 de km. Nu o spun cu rautate dar am impresia ca multi dintre voi va veti lovi de multe din problemele discutate pe acest forum, mai devreme sau mai tarziu... Eu va doresc totusi sa nu vi se intample!
ezekio
Revin pe forum după o perioadă lungă de absență și observ cu tristețe că problemele la clio3 cresc sad.gif

Eu între timp mi-am luat ford focus în leasing pe 1milion de ani. Însă ce vreau să zic.

Cam în aceeași perioadă cu mine și-a luat un prieten un clio3.
În primii 2500km a ajuns de 2 ori la service cu hayonul și nu știu ce la problemă la motor.

Eu o să ajung în service obligat de revizie...
Și chiar îmi plăcea clio3 :|
sadi
nu cred ca problemele la clio III sau la oricare alt tip de reno sunt aceleasi la toate modelele si apar in aceeasi limita de kilometri..
cred ca cei cu probleme mai multe au avut ghinion sa dea peste o masina mai prost facuta, desi pentru un producator auto care se considera cat de cat puternic, renault nu prea are voie sa dea rateuri de genul asta..

nu cred ca totusi asta este un motiv care sa te determine sa spui ca renourile toate sunt proaste si ca nu mai cumperi niciodata o asemenea masina
herculane
eu inca mai sper ca, asa cum n-am avut nicio pb 5 ani cu bicorp-ul anterior, sa n-am nici cu asta smile.gif

culmea, cu fordu' (mondeo - generatia anterioara) am avut cateva probleme
JustInTime
QUOTE(sadi @ 9 Jan 2008, 16:01)
nu cred ca totusi asta este un motiv care sa te determine sa spui ca renourile toate sunt proaste si ca nu mai cumperi niciodata o asemenea masina
*



Nu am vrut sa spun asta, mai degraba am vrut sa sune ceva de genul: "m-am fript cu ciorba, suflu si-n iaurt". Eu unul nu o sa-mi mai iau un alt Renault niciodata. Voi opta desigur pentru o masina mai scumpa dar mai fiabila.
In acest thread am facut referinta si la "sumedenia de probleme" pe care le-am tot relatat pe acest forum, deci nu sunt suparat doar din cauza problemei cu directia. In plus, nici service-ul parca nu mai e la fel de prompt si serviabil ca la inceput, dar nu vreau sa intru in detalii aici sau sa dau nume...

Recunosc ca am fost sarcastic in privinta "recomandarilor", dar incearca sa te pui in situatia mea...
RADU__
QUOTE(JustInTime @ 10 Jan 2008, 10:23)
Nu am vrut sa spun asta, mai degraba am vrut sa sune ceva de genul: "m-am fript cu ciorba, suflu si-n iaurt". Eu unul nu o sa-mi mai iau un alt Renault niciodata. Voi opta desigur pentru o masina mai scumpa dar mai fiabila.


Recunosc ca am fost sarcastic in privinta "recomandarilor", dar incearca sa te pui in situatia mea...
*



Eu conduc un service multi brand multi categorie. Adica orice de la trotinete la utilaje agricole trecand prin turisme de orice marca. am dotare corespunzatoare si documentatie suficienta pentru cam tot ce reparam .

Problemele sunt comune la toate brandurile. In ziua de astazi toti s-au "inspirat" de la fiecare si ....rezultatul este cel pe care-l suportam toti.

Cum va explicati ca fiind sef de service la BMW (mai acum cativa ani) am avut probleme la masini in garantie la 2-5000km de genul rulmenti, casete de directie, cv, turbine si altele? Omu' daca a dat 55000 € pe o masina si a furat banii astia a riscat. Daca a muncit, a transpirat, daca a primit banii astia a avut noroc. Dar nu este normal cand dai o asemena suma sa patesti nepatite.
Asa ca cu banii dati pe o masina super scumpa dau la 3 ani banii pe doua ieftine dar sunt ambele noi.
Eu vad zilnic tot felul de masini. Asa am ajuns sa "cobor" de pe BMW pe Renault.

Oricum este numai parerea mea si luati-o ca atare.
verde
Radu ne dai si noua adresa? chiar pe pm.La service si la doctor vreau sa mi se explice si mie ce si de ce?Adica omul de acolo sa fie dispus sa spuna asta si sa vrea sa o faca.De cele mai multe ori nu e asa .Multumesc!!
RADU__
Top Auto Bv 0368441144 int 114
JustInTime
QUOTE(RADU__ @ 10 Jan 2008, 10:26)

Asa ca cu banii dati pe o masina super scumpa dau la 3 ani banii pe doua ieftine dar sunt ambele noi.


... Iar cu banii de pe un Renault Clio 3 imi puteam lua trei masini TATA indiene, care-i faza? Sa stii ca am inceput sa studiez forumurile de la BMW, VW si Volvo, de curiozitate... Nu dai peste probleme asa mari si multe pana-n 20.000 de km sau poate n-am ajuns eu la capitolul acela biggrin.gif

xcristina
Eu cred ca ai fost tu mai ghinionist... Esti, mi se pare, singurul care s-a intalnit cu atatea probleme, si chiar in primii 20 000 km. In rest, lumea vad ca e destul de multumita.

Ma uitam la prOZac - n-are multe de reprosat, desi are peste 100 000 km cu clio.

Nu continuu ca deja-s offtopic.

Dar, ca idee, cred ca ai inteles ce vreau sa spun... console.gif

LE
roty
QUOTE(JustInTime @ 14 Jan 2008, 10:36)
... Iar cu banii de pe un Renault Clio 3 imi puteam lua trei masini TATA indiene, care-i faza? Sa stii ca am inceput sa studiez forumurile de la BMW, VW si Volvo, de curiozitate... Nu dai peste probleme asa mari si multe pana-n 20.000 de km sau poate n-am ajuns eu la capitolul acela biggrin.gif
*



E nu...au avut probleme si la motor si la chedere si de toate. Si asta la seria 5, nitel mai scump ca si Clio3 smile.gif
JustInTime
Azi am fost la service...
Ma programasera saptamana viitoare pentru schimbarea coloanei de directie, dar azi dimineata mi-a dat iar eroarea asta cu STEERING FAULT si m-am gandit sa fiu baiat bun si sa raspund rugamintii mecanicului de la service si anume ca daca mai patesc asa ceva sa vin imediat fara sa opresc motorul (probabil tocmai pentru ca eroarea dispare in mod misterios din CB). Zis si facut numai ca la service am dat peste alt mecanic care a pus-o imediat pe tester si in urma diagnosticului "la cald" a inceput sa "sape" mai departe. A ajuns pana la urma si la baterie unde a gasit, dupa spusele lui (eu nu am fost de fata), o rezistenta de la borna "+" cositorita! Spunea ca se misca cand a tras un pic de ea si a insinuat ca cineva ar fi rupt-o si ar fi lipit-o in acest fel. Le-am explicat ca nu ma pricep la asa ceva si ca doar la service-ul respectiv am dus masina. In fine, una peste alta, vestea buna e ca asta a fost problema si ca nu e din cauza directiei biggrin.gif.
Respectiva piesa costa in jur de 100 de lei si o sa vina in cateva zile, sper cat mai repede...

Incep sa revin la sentimente mai bune! smile.gif
roty
Pai normal, ce-i asta, haccent, sa-i crape directia asa din senin? biggrin.gif (hehe, nu m-am putut abtine, prietenii stiu de ce)

Oricum, nu pot sa nu remarc ca numai la renault o rezistenta poate costa 100 lei. Noi. smile.gif
psystem
QUOTE(roty @ 5 Jan 2008, 22:58)
Probleme mari cu caseta de directie din cate stiu au avut si Opel Corsa, Kia Cee'd si Hyundai Accent. Cel putin.
*



Sper ca vorbesti in cunostinta de cauza si nu asa din auzite.

Sper.

Si iti pun sigur ca te inseli.

Eu am un cee'd(1,4 Base cu 13.000Km) la care cica as avea asa numita "grava problema cu directia". In esenta stiti ce este: un zgomot(click) la rotirea pe loc a rotilor(fapt oricum nerecomandat), numai spre stanga, fapt insesizabil pentru 90% din utilizatori.

O problema grava este atunci cand chiar iti pica servo-directia, nu cand se aude un zgomot prezent si la Toyota Corolla, Yaris, Mazda 3 si 6, si exemplele pot continua, eu vrand doar sa mentionez cateva marci de traditie.

Asa ca viitor, am sa te rog frumos sa iti expimi o parare in cunostinta de cauza.

Cu respect
sadi
nu cred ca aici e locul de discutie in contradictoriu despre una sau alte dintre marci.. se poate ca aceste probleme sa apara doar la unele dintre masinile pe care le avem, indiferent de marca..
probabil roty a auzit de la un posesor de kia problema asta.. daca tu nu ai probleme, nu inseamna ca altii nu au
roty
Da, am auzit de la un proaspat posesor de Cee'd.
Problema este minora dar am inteles ca in service i-a zis ca ar fi bine sa o remedieze ca sa nu degenereze. Ti-as recomanda sa o tratezi si tu, doar nu te costa nimic.
Din cate stiu Kia este puiul lui Hyundai. Iar Hyundai a avut numeroase intamplari neplacute la modelul Accent chiar si cu directia. Initial problema minora, ulterior a degenerat. Era doar un senzor care se schimba usor. Insa ca simptome avea incetarea functionarii servodirectiei, chiar si in mers.

Altfel, am o impresie destul de buna despre Cee'd, masina foarte corecta in banii dati.
psystem
Pai chair eu am avut problema respectiva. Mi-au schimbat caseta de directie iar acum(din lipsa de cunostinte despre masina si implicit ptoblemele acesteia, grave sau minore) mi-au spus ca imi schimba toata coloana de directie.

Pe de alta parte, eu nici nu mai aud sunetul. Eu totusi cred ca problema este una minora(o bucata de plastic cu 1 mm mai lunga, senzor etc.)

Una peste alta, masina este minunata dpv: confort, dotari, motorizare, consum. Fiabilitatea ramane sa o vad peste 5 ani, insa nu imi fac nici un fel de probleme datorita faptuli ca inca va mai fi in garantie si peste 5 ani.
roty
Pai bun, si cand se schimba caseta de directie respectiv coloana de directie ca urmare a unei probleme frecvente, nu ai zice ca-s probleme grave? Daca era caz izolat intelegeam, insa...

Da hai ca suntem offtopic deja...sa stapanesti sanatos masinuta in continuare si sa n-ai nevoie de garantia aia de 5 ani happy.gif
psystem
Pai nu e generalizat pt ca s-au schimbat doar 2 din 3500 de masini vandute.

In plus, au schimbat la nimereala pentru ca nu au stiut de unde vine zgomotul, in principiu nefiind defecta caseta ci doar crezand ca aceasta ar fi de vina.

oricum suntel OT.

Bafta si Km fara probleme.
JustInTime
Azi am fost la service. Mi-au schimbat borna la baterie caci au gasit una din sigurantele de acolo cositorita. De asemenea, mi-au schimbat si coloana de directie. Sper sa nu mai am probleme. Deci pana la urma chiar au fost probleme cu directia, nu a fost doar borna de vina. sad.gif
roty
Tot ce se poate. Pe de alta parte stim bine ca e in interesul serviceului sa schimbe cat mai multe, doar nu face pe gratis smile.gif

Bine ca s-a rezolvat...
JustInTime
Da, n-am ce sa mai zic... decat sa sper ca va fi bine. Dar ca tot veni vorba, de unde stiu ca au schimbat coloana de directie? Cum pot verifica?
MKX
Din nefericire, "reactivez" eu acest thread...Clio 3, la aproape 90.000 km a aparut mirifica problema "steering fault" dupa ce masina a fost stationata.

M-am dus la reprezentanta Renault si am aflat ca am tras un loz castigator...coloana de directie este disponibila la Pitesti si tocmai a suferit o reducere, pana la 640 EUR fara TVA. Daca tot am ajuns pana acolo, m-am programat si la revizia de 90.000 km si maine seara ma duc sa imi ridic masina si sa "decartez" 4.400 lei...noi... post-336-1110552439.gif

Traiasca Renault...si reprezentantele, unde cand ma duc cu cate o problema, de genul bloc electric stergatoare ars sau steering fault aud aceeasi replica de la seful de service: "foarte ciudat...este prima data cand avem o masina cu problema asta"... dry.gif

P.S.: o sa cer coloana de directie inlocuita...sa o am eu ca amintire... wub.gif
Wolverine31
Nu o sa îți dea coloana, cică o trimit în Franța la diagnostic, să vadă de ce a făcut probleme.
Sunt pățit și eu, numai că a mea avea 6 luni și 5080 km, mad.gif îți dai seama ce plăcere, să mergi cu 20 la oră printre blocurile din București și vrei să ferești o potaie care se hodinește pe asfalt și mai calci și un pic frâna și gata avem un STEERING FAULT. mad.gif mad.gif
O săptămână mai târziu aveam un NEW STEERING, moca, pe garanție. rolleyes.gif
Problema, nu se știe, mai avuseseră vreo 2. wacko.gif


Cert este că 2-3 săptămâni mai târziu am citit în ziar că în Brazilia au chemat un lot întreg în service, de ce oare? excl.gif excl.gif excl.gif excl.gif

STEERING FAULT
spy_oh_joy1389
Posibil sa m-astepte si pe mine problema asta. Spuneti ca e de la coloana de directie problema? Ca eu nu inteleg legatura dintre coloana si servodirectie.

La al meu clio a pornit maica-mea motorul azi, a aparut steering fault, a bipait de 3 ori si volanul mergea greu. A repornit-o si si-a revenit.

9 Sep 2011, 16:44:
Azi a mai facut de 2 ori asa. Am inteles ca apare eroarea de cum pune contactul. Am vazut ca zicea cineva pe aici ca era de la borna de la baterie problema. Eu acum cateva zile m am chinuit sa schimb un bec si am scos capacul de la baterie si am miscat un pic de fire dar nu le am fortat. Credeti ca poate fi de la asta sau e doar o coincidenta?
Wolverine31
Nu este vorba de o defectiune mecanica, se pare ca acel comp al directiei, vede punctul 0 la 5 grade stanga, din aceasta cauza el incearca sa rectifice dierctia in timp ce noi soferii incercam sa tinem masina dreapta pe sosea, deoarece trage usor stanga, de aici steering fault. Nu este vorba de toate renault-urile, doar un lot de servo directii.
Poti sa te duci sa ii faci o suta de mii de unghiuri de fuga, masina tot stanga va trage, pentru ca va incerca sa corecteze traiectoria.
Apropo servo-directia la Clio 3 este electrica nu hidraulica.
spy_oh_joy1389
Stiu ca este electrica insa nu stiu daca trage stanga pentru ca nu am condus-o inca.
Wolverine31
Eu am facut de 2 ori unghiul de fuga, pana nu au schimbat coloana nu am scapat.
spy_oh_joy1389
Ai avut noroc ca ti s-a intamplat cand erai in garantie.

Vad ca la Scenic si Kangoo s-a rezolvat cu o resoftare. Mai trag si eu de o speranta...

Wolverine31
Dute pe drum drept si lasa directia libera la 40-50 km la ora, vezi daca se duce singura stanga sau dreapta pe distanta mai lunga , nu intr-o 100 de metri si ia un reper pe sosea (linia dintre benzi).
spy_oh_joy1389
Nu stiu daca o sa am unde. Am facut deja programare la Serus pentru o diagnoza la ora 15.

Am dat e-mail la carfrance, mi-au aratat imaginea asta
[attachmentid=1627749099]
Si acum astept raspuns daca se poate comanda doar componenta 8.
Wolverine31
Reperul opt este, ai dreptate.vreo 2-3 ore dureaza sa schimbe piesa.

Daca nu ma insel Scenicul si Kangoo au servo hidraulic.

12 Sep 2011, 12:22:
Se poate, mie doar 8-ul lau schimbat.
Acum sa vrea si ei sa iti schimbe piesa.
spy_oh_joy1389
3750ron fara TVA comanda la 6zile...

Nu m-au lamurit daca doar 8 sau cu tot cu coloana.
Wolverine31
Doar 8 o sa-ti schimbe. La mine asa a fost.
spy_oh_joy1389
Pai asta am intrebat la carfrance. Din ce intelesesem eu pe forum iti schimba cu tot cu coloana in reprezentanta la 4500 lei. Pe garantie stiu ca mai sunt de acord sa schimbe pe bucati uneori.
Wolverine31
Daca masina nu are peste 50.000 km, nu au cum sa schimbe alte piese, pentru ca teoretic sunt ok .
o sa schimbe doar reperul nr. 8.

12 Sep 2011, 14:03:
Si cerele sa iti explice cauza producerii acestei defectiuni.
spy_oh_joy1389
Buey, nu stiu daca ne intelegem aici. Eu nu mai am garantie unsure.gif

Uite ca nu ne-a trecut prin cap sa intrebam asta.

Intr-adevar, cauza pentru steering fault este servodirectia. Trebuie inlocuita coloana de directie, deviz total cu manopera: ~5000lei. Ceea ce e foarte nasol, stiu. Colac peste pupaza ei spun ca si daca vrem sa luam sh nu merge sa luam de pe una pe alta cum merge la Megane ca nu stiu cum se inregistreaza seria masinii pe calculatorul de pe coloana.

Mare pacat cu chestia asta...

Pun mai tarziu poze cu diagnoza si cu alte cele insa acum trebuie sa plec.

<span class='edit'>12 Sep 2011, 18:54:</span>
Dupa cum am promis:
[attachmentid=1627749225] [attachmentid=1627749226] [attachmentid=1627749227][attachmentid=1627749265]

Deja am rugat un unchi sa se intereseze la bulgari, alt unchi la spanioli sa vedem ce preturi or avea.
SorinCT
Vai mama, mi-e si frica sa ma gandesc ... wacko.gif
O cauza poate fi indetificata?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.