Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Antifurt roti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Vesnic_nemultumitu'
Buna ziua. In vreo 2-3 saptamani voi primi si eu masina (sper). Este Megane Sedan Privilege. Are jante din aluminiu 16. wub.gif

Ma puteti lamuri si pe mine ?

Masina vine cu antifurturi la roti sau trebuie sa-mi cumpar eu?

N-as dori sa ma trezesc cu masina pe patru sticle de lapte inca din prima noapte cum am vazut ca s-a intamplat unui fericit posesor de Peugeot.

Daca trebuie sa-mi cumpar eu, va rog explicati-mi si mie cum se monteaza, daca trebuie sa caut ceva mai special cand cumpar, deoarece eu sunt complet incepator si nu stiu mai nimic despre "maruntisuri" care conteaza enorm.

Multumesc anticipat.
gotty
masina are un anumit antifurt pe roti...capacul care acopera prezoanele se deschide cu un anumit fel de cheie livrat de renault...sau in cazul unui co forumist,nelivrat:)....dar aceea cheie este universal pt renault....
amsterdam
asa e
antifurtul ala e mai mult asa de forma

mie la 3 luni dupa ce am luat masina mi-au furat toate rotile cu tot cu antifurt si cu alarma din fata blocului

noroc cu casco paguba de 6.800 ron
Vesnic_nemultumitu'
Aoleu... Pai daca as avea la usa apartamentului o incuietoare care se deschide cu orice cheie, eu personal n-as mai numi-o incuietoare, cel mult o clanta cu model de incuietoare !!!

N-as vrea sa trec printr-o astfel de experienta. Chiar daca n-o sa-mi fure nimeni rotile, tot o sa ma macine frica.

Exista ceva solutii de "personalizare" a antifurturilor pentru aceste roti ?
A reusit cineva sa rezolve problema ? Cum ?

PS: La Peugeot, nu a scapat doar cu inlocuirea rotilor. Hotii i-au proptit masina pe trotuar si s-a indoit tabla...

Multumesc.
441529