filtru nou: Delphi HDF913 cu loc de senzor de apa
1) se trage cu o surubelnita de siguranta mufei de la senzor. putin grija sa nu o scapati pe jos
2) se trage balansand nitel mufa cu fire pentru a iesi din senzor
3) se apasa pe fiecare parte colorata de la furtunuri. cu rosu si verde se apasa pe ambele fete in acelasi timp, la albastru si alb e doar un buton. se apasa asa de mult pana cand se poate ridica de furtun
4) se pun capacele de la senzorul nou pe senzorul vechi pentru a nu face o mare balta de motorina pe zonele adiacente (cum am facut eu
5) se trage de filtru in sus. el culiseaza pe niste urechi. nu are nici o siguranta, nici un surub, doar se trage in sus.
6) senzorul se invarte 90 de grade in sensul invers al acelor de ceasornic (eu am invartit in sensul acelor de ceasornic si am reusit sa crap o buza de pe senzor, fortandu-l sa iasa . acum vad ca sta etans, voi mai verifica sa vad daca e moturina pe langa)
7) daca se doreste, se inlocuieste garnitura de cauciuc de pe senzor, cu cea noua, din cutia noului filtru (eu am lasat-o pe cea originala)
8) verificati ca surubul de sub filtru sa fie strans
la montare, se executa operatiunile in ordine inversa, cu precizarea ca la pct. 3 se apasa pe mufele furtunurilor pana intra la maxim pe tevile filtrului.
se apasa pe pompa de langa filtru de vreo 20-30 de ori. bule de aer se vor vedea pe retur oricum. se porneste masina si se duce imediat orice bula de aer.
operatiunea se executa de preferat dupa 30 de minute de mers cu masina daca afara sunt 0 grade (cum a fost cazul meu) sau de la 10-15 grade in sus. cauciucul tevilor de motorina se intareste destul de repede, existand riscul ca pe frig sa crape.
spor la treaba
[attachmentid=1627424403]
[attachmentid=1627424404]
[attachmentid=1627424406]