Pe la sfarsitul lui iulie am achizitonat un Megane Sedan Manager cu livrare din stoc in regim de cursa contra-cronometru. Adica : luni m-am hotarat ca-mi trebuie o masina, marti am numarat banii si am facut doua-trei drive-test-uri, miercuri am dat comanda si vineri am luat-o. Am fost foarte multumit de alegerea facuta inca de la primul kilometru la bord. (cine nu e?!)
Mi-am dat doua palme cand am vazut ca "asta n-are cotiera..." cea cu care facusem drive avea (dar era un pack authentic cu ceva adaugiri....nu stiu, nu mai conteaza). Am luat-o m-am bucurat de ea si i-am zis ca fara 40.000km pe an nu scapa.
A 3-a zi dupa ce am luat-o am colantat-o cu numele firmei mele si alte asemenea. In scurt timp a venit si o priza multipla pentru bricheta (necesara tuturor gadget-urilor pe care le car zilnic dupa mine) am umplut-o cu pixuri, formulare, stampile si toate cele necesare desfasurarii muncii pe teren.....am transformat-o in birou mobil.
A "infulecat" la repezeala 10.000km si cand semnalul sonor de "service due" a inceput sa me exaspereze am lasat-o 3 saptamani in parcare si am alergat clio-ul. Pe la 11.000km am ajuns cu ea in service (dupa ce completasem uleiul cu 0.5litri pe la 8700km). Service neautorizat Renault dar de foarte mare incredere. S-au schimbat filtrele de pe Renault pe MAN si uleiul de pe Elf pe un Mobil1 foarte scump (nu stiu cum se numeste ca am uitat). Si da-i bataie ca avem treaba!!
Acum am o problema cu usa din dreapta. Se comporta ciudat la deschidere (am inteles ca are o bila sparta, se rezolva pe garantie). Momentan nu face rau, cand o sa faca urat de tot o sa-i schimb acea bila cu toate ca inseamna sa-mi tina masina in service o zi sau doua.
Apropo : la o saptamana dupa ce l-am luat pe al asta am mai luat unul identic. a prezentat aceleasi "simptome" cu usa de pe stanga insa. treaba s-a remediat relativ repede cu piesa comandata din turcia/franta .
Astept sa vina peste mine revizia de 20.000.... Masina imi place! Chiar nu cred ca o sa pice ceva la ea in primii 50.000km.
+ saptiu berechet in fata, spatiu suficient in spate pentru 3 persoane
+ portbagaj incapator , gura de incarcare mica (turcii au o problema!!! )
+ motor vioi, consum acceptabil, treapta 1 enervant de scurta (tot timpul am impresia ca masina deriva dintr-o duba!! serios, nu se putea sa fie putin de tot mai lunga?!)
+ usile se inchid foarte bine (nu ca la Symbol )
+ scaunele de nota 11, la fel volanul si schimbatorul
+ stabilitate foarte buna in curbe pentru o masina atat de inalta
+ follow-me home
+ frane bune
- fara cotiere si fara optiune de adaugare
- se putea un radio-cd mai performant
- fara carlige de agatare prin portbagaj de vre-un fel
- optiune Xenon nexam!
Per ansamblu sunt multumit de alegerea facuta, e o placere sa te duci cu ea la drum lung si nu e rau deloc nici pentru un stil de condus mai "sportiv" daca ai chef uneori. E vioaie pentru 85CP, tine cu casa si mai ales cu afacerea.
Nu-mi place comportamentul pe zapada cu anvelopele stock! (nu ma pot abtine sa nu fac o comparatie cu symbolul care nu s-a dat inapoi de la nici o zapada cu anvelopele stock si a iesit mereu "invingator"). Daca mai am probleme inca o data cu ea (sa nu vrea sa urce pe zapada+gheata cand afara sunt 4grade) o incalt cu anvelope de iarna!!
Daune pana acum :
- doua cauciucuri (unul taiat de mana criminala celalalt intepat cine stie pe ce strada )
- o zgarietura de toata frumusetea pe capota motorului (facuta ori de mana criminala ori de vre-o pisica)
- un colt de bandou in spate usor julit de un inculpat argintiu, ramas necunoscut - incident nedeclarat (nu-i timp de prostii)