Are tot punte rigida pe spate, dar cica ar fi cea mai reusita punte rigida montata vreodata pe vreun automobil, iar masina e cu vreo cateva zeci de kilograme mai usoara decat un M3.
Interiorul de asemenea imi place, lasand la o parte combinatia de culori (pe care n-as alege-o niciodata, mai bine totul negru
), imi place maciulia sferica a schimbatorului de viteze (in varianta cu cutie manuala, 6 trepte), si imi plac si pedalele (acceleratia si frana sunt apropiate una de alta, iar ambreiajul undeva mai in stanga - cum aveam eu la 1300-le lu` tata
). La M3 pedalele sunt echidistante, si niciodata nu mi-a placut cum arata acceleratia cu pedala aia mare ca de autobuz.
E pe gustul meu 100% masina, exceptand combinatia de culori la interior in poza pusa de mine.
Maneta franei de mana (
) am editat) putea fi pusa undeva mai jos, nu cred ca incurca, dar oricum, la M3 e pozitionata mai bine.