Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
GooDy
Salut.....

Am si eu o Laguna 2 ( an 2001 , 1.9 dci ) . De curand imi face cate figuri .

1- cand bag cartela se apring semnele acelea de pe bord ( din mijloc ) si pt cateva secunde ( 30- 40 sec ) ramane aprins semnul acela din mijol ( este ca un patrat cu un fel de arc in mijloc ( o rezistenta ) . Si cat timp este aprins acest semn nu pot sa apas butonul de pornire , mi sa intamplat ca in mers sa se aprinda si atunci motorul nu mai trage , adika se tureaza dar degeaba ) .

2- indicatorul de la apa nu se mai indica .

3- imi mai apare un semn stanga sus ( un patrat cu niste apa sarind din el ....ca o fantana arteziana ) masina da rateuri ( se intrerupe ) si apare acel semn sau cand pornesc masina .... imi apare dar cand bag in a 2-a acel semn dispare.


Cine stie sa imi raspunda va rog frumos sa ma ajutati si pe mine....sper sa intelegeti ce vraeu sa spun si o sa incerc sa revin cu niste poze ca sa intelegeti .
alumoi
QUOTE
1- cand bag cartela se apring semnele acelea de pe bord ( din mijloc ) si pt cateva secunde ( 30- 40 sec ) ramane aprins semnul acela din mijol ( este ca un patrat cu un fel de arc in mijloc ( o rezistenta ) . Si cat timp este aprins acest semn nu pot sa apas butonul de pornire , mi sa intamplat ca in mers sa se aprinda si atunci motorul nu mai trage , adika se tureaza dar degeaba ) .

Si uite asa o sa ajungi ca mine sa schimbi pompa de injectie. Du-o la service sa-ti faca o verificare.
AndreiPavel
patratul acela din care sare apa, eu zic ca e senzorul de la apa pentru spalat parbrizul si te anunta ca nu mai ai. Incearca sa umplii rezervorul acela si vezi daca mai face.

In legatura cu martorul portocaliu de pe mijloc ca o rezistenta, e posibil sa ai probleme cu bujiile incandescente care se activeaza la pornire pt a ajuta aprinderea motorinei cand vremea e rece. Iar daca se aprinde in mers, poate fi de la vana EGR, sau mufa de presiune turbo (e o mufa care cam joaca pe un furtun gros cum deschizi capota o sa il vezi, verifica sa nu joace mufa aia si fixeaz-o cu ceva), sau alte cauze care s-au mai discutat indelung pe forum legate de injectie. Oricum e bine sa mergi la service sa iti faca o diagnosticare pe calculator poate isi dau imediat seama de problema.

Numai bine.
$$ilvviu
Umple cu apa vasul spalatorului de parbriz, dupa care la urmatorul drum cu masina mergi ceva mai turat, adica schimba pe la 3500.

La indicatorul de apa o fi sarita mufa din senzorul ei.
Problema e ca nu stiu unde e situat.
Poate te ajuta altcineva, daca nu te benoclezi si tu la motor, trebuie sa gasesti sonda pe undeva.
gheorghe1
multe probleme la motor poate duce la aprinderea becului la injectie . Cele enumerate mai sus sint cele mai frecvente. recomand un test clip .Nu e asa scump.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.