Pe scurt:In
poza 1 se observa ca in partea stânga a panoului de AC, intensitatea luminii este scăzuta - bec ars.
[attachmentid=1627453907]
Poza 2 :
-Se scoate sertarul de sub RCD( cum se vede in poza, se forțează puțin si va ieși.
Poza 3 : -Se scoate RCD ( in cele 4 găuri de introduce, ceva ascuțit exemplu o șurubelniță) si se scot mufele care alimentează RCD ;
Poza 4, 5 : -Prin tragere se ridica capacul care include display-ul RCD, inclusiv partea din spate care include senzorul de temperatură.
[attachmentid=1627453908]
Poza 6 : -Se observa leucoplastul alb pus împotriva greierilor
;
-Se desfac cele 2 șuruburi încercuite ;
Poza 7 : -Sub butoanele de la AC , la interior mai sunt 2 șuruburi , se desfac si acestea.
Poza 8 : -Alte 2 șuruburi , in parte inferioară , chiar lângă mufa de diagnosticare a mașinii (sunt încercuite) se desfac si ele.
Poza 9: -Pentru a scoate plasticul prezentat in poza 10, la mine a trebuit să scot si o parte din cotieră (planșa de lângă schimbător), cum se scoate aceasta am prezentat in acest tutorial:
http://www.reno.ro/Cum-se-monteaza-cotiera-t101881.html[attachmentid=1627453909]
Poza 10: - Planșa din poza 10 se scoate prin tragere (este prinsa de bord cu niște clipsuri cam in dreptul unde am încercuit ( la mine plasticul ala a ieșit cam greu).
Poza 11, 12: - Se desfac cele 4 șuruburi , iar partea cu cele 2 grile de ventilație, oscilează in fata si va ieși (poza 12);
[attachmentid=1627453910]
Poza 13: -Se ia modulul de AC si de decuplează mufa de alimentare, si cele 3 pârghii in cazul mașinilor cu AC ( sunt încercuite), sa fiți atenți la pozițiile lor de montaj sa nu le încurcați la remontare
.
Poza 14: -Modulul de AC , după ce a fost decuplat de la acea mufă, si de la cele 3 pârghii, de desface partea din fata a modulului ( panoul ), desfăcând cele 3 cleme încercuite in
poza 14, dar mai sunt si pe partea opusa încă 3 si in lateral parcă cate o clemă.
Poza 15: - Panoul cu butoane este prezentat in poza 15;
Poza 16: -Se observa cele 2 becuri si in partea de jos cele 2 leduri portocalii. Becul din stânga este ars.
[attachmentid=1627453911]
Poza 17: -Pentru un beculeț care a costat 0,6 Ron cumpărat de la un magazin mic de piese auto, am dezmembrat jumătate din bord L.
Poza 18: -In stânga becul nou , iar in dreapta cel ars, eu l-am scos cu tot cu suport, dar el iese prin tragere din suport, suportul nu trebuie scos neapărat din locașul lui.
-Se ia becul nou, se înfinge in suport si se face proba conectând modulul de AC la mufa de alimentare. Dacă becul se aprinde si totul e oki, se scoate mufa si se începe reasamblarea modulului , operațiune puțin migăloasa după părerea mea
.
Poza 19, 20: -Cele 2 poze sper sa va ajute in montarea panoului cu cele 5 butoane. Eu am procedat astfel: am poziționat cele 3 butoane ( recircularea, viteza ventilator si distribuție aer ) exact ca in
poza 19, iar pârghiile (
poza 20) reprezentate prin săgeți trebuie sa fie ca in (
poza 20). Eu zic ca aici e puțin mai dificil. Daca poziționarea butoanelor nu iese din prima mai încercați J.
[attachmentid=1627453912]
In continuare operațiile de executa invers.
Succes!