Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Salutare - intrebari R19
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 19
03yhe
cool.gif salutare forumisti,sunt incepator in forum si deasemenea si un proprietar nou de renault 19.mi-am permis sa scriu si eu pe forum pentru ca de vreo 6 luni am un renault 19tr,cu motor de 1237,din 1988 si as vrea sa aflu si eu cateva lucruri:
pe partea stanga spate sta cam lasata intr-o parte(cred ca de la bucsa de la bara de torsiune)se schimba aceasta bucsa? si as mai avea o problema pierde ulei din cutie cred ca pe la planetara din stinga (acolo e mereu ulei) dar atat pentru azi ca nu vreau sa va plictisesc
multumesc anticipat
mihai1677
Pe spate poate fi si amortizoarele, la mine unul nu facea toata cursa, batea rau plus ca statea lasata de spate. Un set de amortizoare spate pe gaz (asa sunt de fabrica la bara de torsiune), si se rezolva problema.
03yhe
QUOTE(03yhe @ 30 Aug 2007, 19:18)
cool.gif salutare forumisti,sunt incepator in forum si deasemenea si un proprietar nou de renault 19.mi-am permis sa scriu si eu pe forum pentru ca de vreo 6 luni am un renault 19tr,cu motor de 1237,din 1988 si as vrea sa aflu si eu cateva lucruri:
pe partea stanga spate sta cam lasata intr-o parte(cred ca de la bucsa de la bara de torsiune)se schimba aceasta bucsa? si as mai avea o problema pierde ulei din cutie cred ca pe la planetara din stinga (acolo e mereu ulei) dar atat pentru azi ca nu vreau sa va plictisesc
multumesc anticipat
*


multumesc pentru sfat ,e posibil sa fie si din amortizoare,ele par noi dar fiind cu gaz banuiesc ca nu poti sa-ti dai seama daca sunt bune sau nu,oricum am observat si ca bucsa de cauciuc de la bara de torsiune este c-am uzata,pe fata tot din amortizoare se regleaza garda la sol pentru ca la mine este cam joasa masina?
h8uall
si eu am avut aceeasi problema cu puntea spate si era bara de torsiune de pe dreapta rupta si am gasit la un prieten o punte noua cu tot ce trebe pe ea [ansamblu frana ,amortizoare etc]la 150 ron cred ca nu te va costa mai mult de 250-300ron una la dezm .si cu uleiul de la cutie ,bagate un pic sub ea si vezi poate sunt suruburile slabite si la mine curgea si toti zicea ca e rulmentul uzat am strans suruburile si gata problema dar poate la tine chiar e rulmentul uitate un pic
R19/16v
Amortizorul nu influenteaza garda la sol, decat daca nu mai poate sa faca cursa completa. Ca sa vezi ce te supara, ridici frumusel masina si dai jos amortizorul (un surub si o piulita - o nimica toata) si lasi masina inapoi pe roti. Dai drumu franei de mana si te apesi putin pe masina. Daca asa isi revine la o tinuta relativ orizontala, cumperi amortizoare (2! nu schimba doar unul!!)

Daca problema persista, schimba puntea. Vezi ca sunt mai multe modele. Tu ai cu o singura bara de torsiune.

Succes si bun venit printre noi, iar pe viitor incearca sa dai un titlu mai sugestiv topicului tau wink.gif!
renault19tse
Cu puntea spate, incearca mai intai amortizoarele.
In legatura cu pierderile de ulei, este burduful cu semering.
Unul nou te costa vreo 150 RON original Renault.
Daca nu-l iei de la Renault, du-te cu piesa veche !!
Succes.
R19/16v
Ia-l de la reno!
03yhe
multumesc pentru sfaturi ,vad ca sunt pe calea cea buna am,am gasit ce cautam ,adica niste specialisti in renault 19.o sa mai deranjez pentru sfaturi.
mihai1677
Revin cu o problema aparuta dupa schimbarea amortizoarelor fata.
In primul rand mentionez ca amortizoarele sunt noi, rulmentii de sarcina noi, flansele in buna stare, varnisul ce era pe arcuri era crapat, la indicatia unui privitor (e vopsea domnule) nu am pus un nou varnis (furtun) pe capete arc inspre partea taler.
Doua probleme:
1) Desi am pus arcul la cap in taler si in flansa, pe stanga si pe dreapta talerul inferior sta diferit orientat la 180 de grade unul fata de celalalt, anume in stg orientat in fata, pe dreapta orientat spre spate, dupa cercetari pe la alte r19 din parcare, am constat ca la acestea sta talerul orientat spre interior, am atasat si poze.
2) Dupa motaj pe partea dreapta a aparut un zgomot infundat la denicelari mici, in special la urcare denivelare, cauza poate fi lipsa acelui varnis? sau ca sta aiurea pozitionat talerul.
R19/16v
1. Marturisesc ca nu am inteles... Teoretic nu ai avea cum sa le pui aiurea..
2. Esti convins ca ai strans tot?
Amortizorul in flansa e strans temeinic? Tre' sa iasa cateva ganguri bune tija amortizorului peste piulita.
mihai1677
Amortizorul este strans bine, iese mai mult de 1cm afara filet. O sa fac o poza cu alt r19 sa vezi exact despre ce zic, pozitia talerelor este identica cu cea anterioara.
Incer sa exprim altfel si pe stanga si pe dreapta este rotit 90 de grade in sens trigonometric fata de normal, arcul l-am pus exact la inceput de locas taler, respectiv flansa.
renault19tse
Salut,
Nu prea poatefi de la arcuri.
Nu cred.
Verifica bucsile de la bara stabilizatoare,pivotii si suruburile de la amortizoare.
Poate nu le-ai strans suficient.

mihai1677
pivotii is noi. amortizorul e strans f bine, raman bucsile antiruliu singurele ne verificate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.