Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: PATHFINDER
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
corvinarh
sal... am gasit in germania un pathfinder din 2005, 2,5 dci, 174 cp, la 75000 km, cu navi, clima, full fara piele, la 23000 euro. ce parere aveti de pathfinder in general? ce probleme apar pe ele? merita investitia?
se mai adauga tva? si va fi si taxa de prima inmatirculare...
laguna_2_interceptor
- daca nu platesti tu TVA in Germania la 23000 EUR nu se mai adauga nicaieri... aici platesti doar taxa de prima inmatriculare... EUR 3 motor... cmc, e oleaca de taxa... calculeaza singur:

link: http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html

- masina merita, fiabila si pretul e f bun... vezi ca am senzatia ca ai gasit-o chiar pe cea cu motor schimbat pe garantie... daca e de pe mobile.de wink.gif

- sfatul meu nu ezita daca ai banii si iti place...
corvinarh
este una visinie... la un particular... inca nu am negociat pretul... eu nu i-as da mai mult de 20.000 - 21.000 euro...
bmovila
La noi in tara modelul de care vorbesti se vinde cu 35000 euro (TVA inclus-masina noua).
Ca fiabilitate modelul sta f bine. Au fost unele probleme la ambreiaj, dar daca nu esti un impatimit al off-road-ului atunci nu trebuie sa-ti faci griji.
Reviziile le faci o data la 2 ani sau 30 000Km.
corvinarh
merita schimbul laguna cu pathfinder? adica sa trec la tot teren, in conditiile in care RRO este ... stim cu totii cum...
SorinV
pathfinderul meu are 14000km si urmatoarele probleme:

esp- aleator nu raspunde la nici o comanda, evident nu functioneaza si sunt aprinsi martorii de bord. la diagnostaicare nu apare absolut nici un defect. nimeni nu stie ce are. de ceva vreme nu face nimic. eu suspectez un contact electric bagabont pe dedesubt pt ca face mai ales la umezeala (la spalat)

bate pe coloana de directie de noua. e inevitabil si nu e deranjant. evident se simte doar pe piatra cubica.

la noi cea mai ieftina cand am luato eu era 37000 ddp. full la noi era 47000 . fara navigatie e 44500

plastice cam proaste, au destui greierasi si im scartaia capota dar sa rezolcat cu un pic de vaselina. in rest e super .
se comporta binisor pentru ce se vrea.
nu e ca un patrol sport dar nu vei ramane impotmolit mai ales cu reductorul pe low.
demarajul e bun raportat la masa masinii, franarea peste medie reprize decente. motorul e un porc nu tine cont de motorina.
e sub laguna ca si confort in mod cert. senzatia e insa alta.
corvinarh
multumesc de precizari..... o sa ma decid... a mai aparut o varianta.... mercedes C220 cdi din 2007, la cca 10.000 km din germania si la cca 25.000 euro...
Feryboy
eu am lucrat pt nissan ca stagiar 6 luni si erau cateva Pathfinder in departamentul meu...probleme care apareau la ele...inchiderea centralizata nu mergea...eglinzile electrice nu mergeau...zgomote inexplicabile la transmise si vibratii mari peste 120 km/h , consum f mare la versiunea automata <au tendinta de a nu schimba treapta superioara si merg prea turate dac anu schimbi manual> de zgomote in interior si plastice desfacute picate nu mai zic...
toate vin de la standardele slabe de asamblare de la uzinele din Spania...masinile stateau mai mult in service decat pe drum
pe scurt nu as recomanda nimic fabricat sun jumatatea 2006...si doar manuale
corvinarh
va multumesc celor ce mi-ati raspuns... dar devine tot mai evidenta trecerea spre mercedes... si vad ca si sotia... incepe usor sa accepte aceasta idee
laguna_2_interceptor
- vezi ca si la mercedes nemtii au o vorba... steaua cazatoare wink.gif

- sfatul meu ar fi sa iei Pathfinder din Germania... asa cum nici Laguna II din Germania nu e aceiasi cu cea de se livreaza la noi (eu unul ma crucesc cand vad ce probleme au unii care au cumparat de noua masina din RO si mie nu mi-a facut nici o problema de acest fel) la fel si cu Pathfinder... am mers in Germania cu una si apoi in cateva randuri cu una la noi adusa din Olanda... nici vorba de problemele insirate mai sus... consumul e normal... e o dihanie de masina... in rest... si eu o iau in calcul alaturi de un Pajero lung...
LC_TM
QUOTE(SorinV @ 24 Sep 2007, 14:04)
pathfinderul meu are 14000km si urmatoarele probleme:

esp- aleator nu raspunde la nici o comanda, evident nu functioneaza si sunt aprinsi martorii de bord. la diagnostaicare nu apare absolut nici un defect. nimeni nu stie ce are. de ceva vreme nu face nimic. eu suspectez un contact electric bagabont pe dedesubt pt ca face mai ales la umezeala (la spalat)

bate pe coloana de directie de noua. e inevitabil si nu e deranjant. evident se simte doar pe piatra cubica.

la noi cea mai ieftina cand am luato eu era 37000 ddp. full la noi era 47000 . fara navigatie e 44500

plastice cam proaste, au destui greierasi si im scartaia capota dar sa rezolcat cu un  pic de vaselina. in rest e super .
se comporta binisor pentru ce se vrea.
nu e ca un patrol sport dar nu vei ramane impotmolit mai ales cu reductorul pe low.
demarajul e bun raportat la masa masinii, franarea peste medie reprize decente. motorul e un porc nu tine cont de motorina.
e sub laguna ca si confort in mod cert. senzatia e insa alta.
*



Se pare ca sunt ceva probleme la Pathfinder. Cand mi-am luat Terrano II,de la un dealer din Germania,i-am intrebat daca sunt probleme cu Pathfinder ca eu asa am auzit,omul a plecat un pic capu' si a zis ca sunt intradevar ceva probleme cu ele. Nu am mai intrat in detalii ptr ca eu eram pe sub Terrano si il inspectam.
Cele din 2005(Pathfinder) au avut ceva probleme la ambreiaje,era subdimensionat si au fost unii indivizi care le-au fortat in teren,drept urmare cedau urgent.

"motorul e un porc nu tine cont de motorina. " - Chiar asa mult nu cred ca mananca,spre deosebire de alte modele. Al meu Terrano imi ia vreo 11.5-12 litri/100km in oras si vreo 9 litri/100km in afara,ma astept ca al tau sa nu pape mai mult. Nu stiu insa cat de pretentios e la motorina,fiind dci cred ca e un pic cam pretentios.
SorinV
consumul mediu in ultimii 10000 de km e cam 13.8 % penru un traseu 50% bucale 50% in afara.
Am intredevar un plasticpe care nu pot sa il pun de unde a cazut pt ca nu stiu de unde! sunt atat de multe plastice ca te crucesti!
transmisia automata merge bine, si schimba foarte devreme chiar nu stiu de ce se plang altii.. in fine!

vibratii nu are si nici zgomote de transmisie si am mers pe toate drumuri.e cu toate vitezele.

are o bataie pe directie pe care o recunoaste producatorul si pt care am programare pe 10 ianuarie pentru montarea unui subansamblu pe coloana.
mihye
Din pacate e in proportie de 90% Navara 2, si zic din pacate pt ca nu inteleg de ce au pus pe un sasiu cu punte rigida proiectat pt un pick-up care sa poata cara o tona in bena, lucru bun pt navara de altfel, o caroserie cu un interior departe de a fi spantan format din numeroase componente de confort de altfel dar care nu pot suporta vibratile transmise de sasiu. Plus ca se sta foarte sus , e un cosmar sa il parchezi, nu e confortabil pe orice tip de denivelari iar dieselul de 2,5 impins la 170de cai daca nu ma insel e total lipsit de cuplu la ture joase degeaba avand putere cand il tii sus in ture ca deabea il opresti cand isi da "drumul".
mully
mi se pare extrem de usor de parcat masina ... in rest, intr-adevar nu e foarte confortabila ... motorul mi se pare ca trage ok pentru cele 2.3 tone cat are ...
SorinV
QUOTE(mihye @ 29 Dec 2007, 00:38)
Din pacate e in proportie de 90% Navara 2, si zic din pacate pt ca nu inteleg de ce au pus pe un sasiu cu punte rigida proiectat pt un pick-up care sa poata cara o tona in bena, lucru bun pt navara de altfel, o caroserie cu un interior departe de a fi spantan format din numeroase componente de confort de altfel dar care nu pot suporta vibratile transmise de sasiu. Plus ca se sta foarte sus , e un cosmar sa il parchezi, nu e confortabil pe orice tip de denivelari iar dieselul de 2,5 impins la 170de cai daca nu ma insel e total lipsit de cuplu la ture joase degeaba avand putere cand il tii sus in ture ca deabea il opresti cand isi da "drumul".
*



daca te dai jos din twingo si te sui in pathfinder si vrei sa fie la fel de usor de parcat cred ca nu iti pui problema corect. altfel mie mi se pare o masina care se parcheaza usor.

la 171 de cai nu e ,,impins'' , e doar un motor cu performante normale in ziua de azi. puterea litrica e cam aceesi cu cel de 1.5 dci 100 cai.

cuplul: ala e ultimul lucru de care te poti vaita in special la automata. are cuplu maricel. daca nu ar avea controlul tractiunii ar da de furca multor soferi de duminica. in mod curent turatia de functionare este undeva pe la 1400 rpm.


putere ce sa zic, cu 6 oameni si bagaje absolut full ajunge rapid la 180 km/h ceea ce e decent pt dimensiunea lui.

e adevarat un motor mai mare ar fi fost spectaculos dar ar fi consumat mult.

consumul mediu este undeva la 11%.
einstein1984
Stie cineva din ce an s-a montat filtrul de particule pe pathfinder ?
clem
din septembrie 2006 pe cele cu AT
bahrim II
dupa mine cred ca ar trebui sati iei pathfinder eu am unu 2006 am 160000 de km .....motor 2.5 174 de cai ....consum rupe 15% in oras si vreo 12% in afara ......cel mai tare la el este ca are sistemul de control la coborare din pante .....al meu este ful ...si intradevar la cutie automata cum am eu consuma mai mult ....eu am 7 locurii si este foarte bine daca umbli cu ea mult ca mine ....singura problma pana acu pe care am avuto este ca am joc la volan si cei de la nissan de la pitesti au zis ca nu o pot reface aici si ca trebuie trimisa in spania .........si pretul este foarte bun .......ca eu am dat 50000 de euro
pit-bull
Salut tuturor vad ca nu ati mai scris de mult, ce noutati mai aveti imresii/probleme ? Ma gandesc sa ma bag la un pathfinder sau un duster nou.
SorinV
NU CUMVA SA CUMPERI ACEST RAHAT DE MASINA!!! ARE MAI MULTE PROBLEME DECAT ITI POTI IMAGINA
ciprian1982
Detaliaza...
alc2
Ca si pit-bull , ma gandesc la un Pathfinder S/H sau un Duster nou , sigur ca pretul Dusterului e atractiv , dar si calitate pe masura pretului , sub standardul mediu sa zicem .
Sunt mari costurile de intretinere pt un Pathfinder S/H ? ( la pret egal cu un Duster nou sa zicem 14-17.000 ) .

@SorinV , daca poti detalia problemele prafuitorului , esti binevenit . biggrin.gif
SorinV
nu prafuitorul are probleme. pathfunderul are.. si multe
richie
QUOTE(SorinV @ 12 Apr 2010, 08:38)
NU CUMVA SA CUMPERI ACEST RAHAT DE MASINA!!! ARE MAI MULTE PROBLEME DECAT ITI POTI IMAGINA
*



Aha.... si cand ziceam acelasi lucru de Megane, acu vreo...4 ani..mi-a sarit tot forumul in cap, ca sunt subiectiv si ca daca la a mea a picat tot ce putea pica, nu inseamna ca toate face la fel smile.gif.

Ete ..io am facut 30k in nici un an cu Pathfinderul SH luat la 83.000 km si nu mi-a facut nici cea mai mica problema. O singura eroare mi-a dat la recunoasterea cheii, intr-o parcare subterana, chestie rezolvata aplicand (personal) procedura de resetare a recunoasterii cheii.

Deci eu as spune ca, decat Duster nou,ccica full, as alege a doua oara tot PF-ul SH, care intr-adevar e full....
SorinV
eu vorbesc de probleme generalizate la pathfinder, ca de exemplu ambreiaje subdimensionate, hayon care se exfoliaza, trepte laterale care se dezlipesc, necesitatea montarii unui tampon elastic pe coloana de directie etc.

pt a mea am schimbat in 60000 de km urmatoarele:

-pompa inalta presiune
-pompa de amorsare
-amortizor cu arc stanga fata
- pedala de frana
- fulie roata libera la alternator
- motor de deschidere trapa combustibil
- comenzi scaun electric sofer
- acumulator
- curele accesorii - in doar 2 ani si 60000 km
- vopsit hayon

Alte probleme: imi rugineste plafonul, traductorul de unghi volan isi ia eroare daca las rotile usor bracate dupa care nu mai imi merg esp, asr etc, imi zdrangane conductele de aer conditionat (zdranganeau mai bine zis), se taie tapiteria de pe scaun sofer in tablele din interiorul scaunului, geamul de la sofer se inchide in trepte si ar mai fi...
Dan73
La Navara de la servici au schimbat aia de la Badsi ambreiajul pe gratis pt ca au recunoscut defectul de fabricatie. A cedat la 25000. La tine s-a intamplat la fel sau ai fost bun de plata?
SorinV
am cutie automata....
richie
QUOTE(SorinV @ 30 Apr 2010, 11:25)
[...] trepte laterale care se dezlipesc, necesitatea montarii unui tampon elastic pe coloana de directie etc.



Da, astea le-am avut si eu. Mi s-a montat tamponul respectiv si am lipit treptele laterale de 2 ori pana acum...pana m-am suparat si le-am bagat cate un autofiletant la capete. Dar nu pot spune ca le-am considerat probleme....
Solon
Pai da,dar asta depinde de gradul de tolerabilitate al fiecaruia!Eu consider asta o problema!
@rije: De ce nu le-ai sudat?
richie
Pai nu le-am sudat, pentru ca sunt de plastic smile.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.