Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mitsubishi Lancer Intense
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
2dor
Deci masina e un Mitsubishi Lancer model Intense cu motor de 2.0 si 136 CP si Euro 4. Masina o am de aproape 3 saptamani si am cu ea doar 500 km. Este luata de la Mit Motors in leasing.

Dotarile sunt:
- ABS+EBD
- clima
- servodirectie
- geamuri electrice fata+spate
- oglinzi electrice si incalzite
- 6 airbaguri
- proiectoare de ceata
- pachet sport exterior de la Ralliart(divizia sport de la Mitsubishi) - praguri, spoilere si eleron
- cutie de viteze cu cursa scurta
- volan Momo sport imbracat in piele
- jante de aliaj pe 16" cu 5 spite
- suspensie sport
- scaune sport
- preechipare audio de 4 boxe+2 tweetere
- cadou de la dealer covorase+senzori de parcare(alternativa era un MP3 player de la ei)
- garantia este 3 ani sau 100.000 km.
- reviziile se fac la 15000 km
- am mai spus si o sa mai spun, masina nu vine cu casetofon pentru ca cel original al ei, adica o ghena de casetofon cu caseta, nici macar CD player costa cam 500 de euro din cate am inteles, prin urmare dealerul a decis sa le dea fara


Pana acum nu am avut nici o problema serioasa cu masina, consumul nu l-am facut momentan dar e mare pe la 15% sa spun. Nu are momentan greierasi, ce imi place foarte mult e ca are o antifonare de exceptie. Suspensia tare nu e deranjanta, se comporta interesant, pe linii de tramvai nu simt ca merg cu caruta, dar daca trec peste damburi de limitare a vitezei direct la caruta ma duce gandul. Inca nu o alerg ca sunt in rodaj dar i-am dat 5000 de ture sa vad cum e, si e o placere sa auzi motorul si sa vezi cum trage. Cel mai mult imi place ca in a doua daca incetinesc mult aproape sa opresc, nu tremura, si faptul ca in a treia si a patra inca trage. Bine eu vin de pe Solenza 1.4.
De clima sunt foarte multumit, eu o tin la 22 de grade si cam intr-un minut, doua e ok in masina.

Parerile legate de interior sunt impartite, unii considera ca e prea spartan bordul, dar mai toti au fost de acord ca e calitativ din punct de vedere al materialelor.
Singurul lucru cu care trebuie sa ma obisnuiesc este raza de bracaj mare, rotile se rotesc putin in dreapta si stanga, insa directia este foarte precisa.
Hai sa spun ca exista si o mica problema dar se pare ca incepe sa dispara, amortizorul dreapta face zgomot dimineata, eu spun ca e o problema de diferenta de temperatura, insa acum face foarte putin. La inceput era cam deranjant.

Sincer in 15.800 de euro pret final ca masina cu tente sportive clare nu prea ai ce sa iei, doar daca mai pui 1000 de euro si alegi Ford Fiesta ST de 150 CP. Insa este mai mica Fiesta.

Poze in galeria personala - http://www.daciaclub.ro/galerie/index-23159.html
dizzy
valuri.gif

era un emoticon cu:

THIS TOPIC IS WORTHLESS WITHOUT PICS!!!!


Motorul mi se pare o alegere inteleapta.
Lancerurile de 1,3l mi se par jenibile
alea de 1,6l sunt in gramada,
2.0l mi se pare okay
Consumul mai scade dupa rodaj asa ca nu panica.
Cred ca vei reusi un 13l, dupa rodaj la mers lejer
Si vorba americanului: "There is no replacement for displacement"
Macar cu Mitsu stii ca nu vei vedea inca 50 de TDI-uri la fel
Vad ca si varianta 1,6 desi mai slaba la motor ar un pret atragator 10780EUR fara taxe, decent, decent. Mai jos aveti si datele de pe site:
Rata 184.12 EUR
Valoare reziduala 2156 EUR
Taxa management 215.6 EUR
Avans 30% 3234 EUR
Total valoare finantata 7546 EUR
*Sumele afisate nu includ TVA.
M i h a i
Sa o stapanesti sanatos !! Cand ai timp sa pui cateva poze cu interior/exterior....(edit: consumul mi se pare ok..totusi este un motor de 2.0 benzina)..
IRONICK
[attachmentid=1627409004][attachmentid=1627409005][attachmentid=1627409006]

Sper ca nu se supara colegul 2dor ca am pus si eu poze cu masina lui.
2dor
Multumesc pentru felicitari si urari. IRONICK cum se poate sa ma supar? Doar pozele sunt facute de un maestru.
IRONICK
[attachmentid=1627409010]

Pentru cei depasiti care nu recunosc masina. Asta este un fund de Lancer ...
tribunul
QUOTE(Zippy @ 22 Aug 2007, 15:21)
Consumul in Bucuresti se stabilizeaza sigur la 12-13.
*



...sa fie oare galoane?

Consumul in Bucuresti variaza foarte mult.
In cazul meu variaza de la 7-8 la 12-13.
b06fcn
Super masina, am vrut si eu sa iau una din asta, am fost si la drive test, am obtinut si un pret bun (15.000), dar, e totusi pe benzina si eu merg cam mult sa imi pot permite asemenea consum...in mod normal, dupa rodaj, masina va sta in consumul dat de fabricant, recte 11.5 la suta...
alx
Nu te-a enervat faptul ca motorul e foooooarte lenes pentru cei 136cp declarati si cilindreea avida de benzina?

Si eu am fost impresionat de masina asta dar dupa drivetest impresia generala este: lup cu inima de oaie. Suspensii extraordinare, directie perfecta dar motor cu feel de 1.6. Si nu am schimbat decat intre 6 si 7k rpm.
2dor
Daca motorul are feel de 1.6 atunci cat trebuia sa aiba 4.0? Cuplul e misto la ea in primul rand. Chiar daca are doar 136 CP si altele la aceasta cilindree au 200 CP eu sunt multumit.
alx
Cuplul e ok, eu sunt obisnuit cu dieseluri si nu ma impresioneaza. Trage ok la ture mici (1500 - 2000) dar ezact unde ai vrea putere de benzinar creste greeeeu. Eu unul sunt convins ca are performantele unui 1.6 de la toyo.
b06fcn
Asta am zis si eu la drive test, dar masina avea abia 1000 km, nu era lasat inca motorul...
Ce nu mi-a placut, insa, e ca am intrat cam tare intr-o curba si a cam fugit de spate, ceea ce pentru o masina cu suspensie spate setata mai sport e cam nasol...
Foarte mult mi-a placut cursa schimbatorului de viteze si eficacitatea franelor, inclusiv frana de mana...in curba...
Per total, este o masina buna, pe care mi-as fi luat-o pe post de "jucarie"...
sorin_f39
Nu spun ca este mult mai scump de intretinut fata de alte masini din aceeasi categorie de preturi si clasa. Cand am scris ceea ce este mai sus, m-am gandit la ceea ce citisem pe forumul Mitsubishi (ai un exemplu mai jos si nu este singular):

"Problema este a costurilor de service, dupa perioada de garantie, pentru cei ce doresc sa pastreze masina mai mult de 3 ani. Dupa cate imi amintesc, un alternator fara TVA costa vreo 450 Euro, un amortizor fata vreo 170-180 Euro, tot fara TVA.
Or, in aceste conditii, Lancer este o masina ce trebuie tinuta max. 3 ani!".

Si chiar si un consum de vreo 13-15 litri /100 km in Bucuresti (tu fiind bucurestean aduni ceva km in orasul ala in ritmul de 13 - 15 litri la fiecare suta de km parcursa) te costa destul de mult.

2dor, nu vreau sa-ti rapesc din bucuria pe care o ai ca ai achizitionat masina. Daca insa se intampla sa o fac, eu nu voi comenta nimic despre masina ta. OK?
Marty
Ma, eu am 9000 de km. cu ea, deh, e luata-n Februarie. Consumul in oras, fara A/C, a stat in jur de 12,5%. Primul consum a fost de 13%. In schimb, daca dai drumu' la A/C, suie undeva in jur de 14%. In alta ordine de idei, pe acelasi traseu, R21 imi lua 14,5-16%, avind aceeasi cilindree, aceeasi putere si acelasi cuplu.

QUOTE(alx @ 23 Aug 2007, 14:21)
Nu te-a enervat faptul ca motorul e foooooarte lenes pentru cei 136cp declarati si cilindreea avida de benzina?
*


Esti sigur ca i-ai dat si a doua? Pai eu ma trag cu BMW 325i de 192 de cai si n-am ce discuta cu el pe 1-a si a 2-a (pe a 3-a se duce de nu-l mai vede nici dracu') si tu zici ca-i foarte lenes? Daca n-ai ce discuta cu X5-ul de 3.0d din niciun punct de vedere si ala nu-ti va vedea niciodata altceva decit spatele masinii, tu zici ca-i un motor lenes? Daca te baga-n scaun la 160 in a 5-a, cu 5 oameni in masina + bagaje, tu spui ca-i un motor lenes?

QUOTE(b06fcn @ 23 Aug 2007, 15:53)
Ce nu mi-a placut, insa, e ca am intrat cam tare intr-o curba si a cam fugit de spate, ceea ce pentru o masina cu suspensie spate setata mai sport e cam nasol...
*


Asta-i marea buba! Gumele de fabrica sunt extrem de proaste si penalizeaza rau tinuta in curbe. Tie ti-a fugit de spate, mie mi-a fugit de toate 4. Spre exemplu, intre Brasov si Predeal, ultima curba, inainte de intrarea-n Predeal, intram destul de des in ea cu 80 km/h (cu R21), acu' ma mai gindesc daca intru cu 60 ca s-ar putea sa ma frec de parapet. Chiar facea cineva o gluma spunind ca-i e dor de vechea dacie, sa mai auda si el cum scartaie niste roti. Astea zici ca-s de plastic, nu scot niciun sunet si aluneca ca proastele.

QUOTE(sorin_f39 @ 23 Aug 2007, 19:20)
"Problema este a costurilor de service, dupa perioada de garantie, pentru cei ce doresc sa pastreze masina mai mult de 3 ani. Dupa cate imi amintesc, un alternator fara TVA costa vreo 450 Euro, un amortizor fata vreo 170-180 Euro, tot fara TVA.
Or, in aceste conditii, Lancer este o masina ce trebuie tinuta max. 3 ani!".
*


Da' un alternator de Renault Megane cam cit costa? Nu stiu de ce am vaga impresie ca sare de 600 de euro. Nu-ti mai spun ca amortizoarele la R21 m-au costat 5,5 milioane pe fata si 3 milioane pe spate. Bucata! Si nu, nu le-am luat de la reprezentanta, le-am luat de la Auto Total.
Sony
Pana la urma sunt scumpe piesele au ba?
Marty
Nu mai scumpe decit la alte masini.
Braveheart
imi place masina..dar nu e de mine deocamdata biggrin.gif
Marty
Nici nu mai are cum! A fost adus ultimu' transport acu' vreo luna. Sa-ti dea Dumnezeu sa-l iei p-ala nou!
ady85btz
norocosule
IRONICK
Sony, ia-ti Lancer. Motorul, transmisia, suspensile si sasiul merita din plin. Am vazut aseara cum trage un motor iesit din rodaj ...
Braveheart
cum maaa.. e mai bun decat loganull ?? Tradatorule tongue.gif
driverx
QUOTE(IRONICK @ 14 Sep 2007, 11:23)
Sony, ia-ti Lancer. Motorul, transmisia, suspensile si sasiul merita din plin. Am vazut aseara cum trage un motor iesit din rodaj ...
*



Taci ma. Lasa-l sa isi ia logan. Iti spun io dupa aia de ce.....
octav_
Frumoasa masina 2dor, s-o stapanesti sanatos. Jantele de aliaj sunt tot Momo daca nu ma insel.
Am avut un coleg la facultate cu o asemenea masina in care a mai investit ceva bani: evacuare, sistem audio Rockford etc. Din pacate colegul meu alaturi de alti doi prieteni au decedat anul acesta intr-un accident. Dumnezeu sa-i odihneasca!
Sony
Bre, 2dore, in seara asta la Polivalenta ne-ai cam privit de sus din Lanceru' lu' matale.
kaspersky
cum drac' ma sony, are garda mai inalta? biggrin.gif
Sony
Depinde de cat de lung are gatul. wink.gif
kaspersky
cine? mitsubushu ala sau 2dor?
Sony
Ambii! biggrin.gif
2dor
Imi cer scuze dar nu am fost la Polivalenta...
Sony
Inseamna ca te-am confundat! Scuze!

22 Sep 2007, 13:39:
Bre, acum imi dadui seama. Nu era visinie. smile.gif
semit
era marty
2dor
Pai bre Sony vezi ca ma acuzi pe nedrept.
Sony
Gata, bre, imi pun cenusa in cap.
Marty
QUOTE(semit @ 22 Sep 2007, 13:44)
era marty
*


Daca-ti violez doua dupa ceafa, iti cade paru' din cap si ajungi gras ca mebe si sobru ca raducu! Ce mi-ai raspuns cind te-am intrebat cine mai e pe acolo? Zi tu cu cuvintele tale, sa nu ma apuce pe mine pandaliile. asteapta nervos.gif
Braveheart
azi am vazut noul lancer..arata chiar bine..
Marty
L-ai privit in faruri sau l-ai vazut la tv?
Sony
Marty, ti-a spus ca e FC ca sa pleci mai repede. biggrin.gif
Marty
QUOTE(Sony @ 23 Sep 2007, 10:01)
Marty, ti-a spus ca e FC ca sa pleci mai repede. biggrin.gif
*


Cred ca asta a fost ideea! Unii oameni sunt varza-n virtual da's ok in real. Asta mi-a dovedit ca e prastie in ambele ipostaze! Imi explica el mie legea pensiilor si-ncerca sa ma convinga ca gresesc si ca trebuie sa ma pun la punct cu legislatia, de parca eu mi-am permis sa ma duc pa tarlaua lui si sa-i explic cum se-ntocmeste un PV unui amarit prins cu tigara-n gura la 5 metri de locul de fumat.
Braveheart
QUOTE(Marty @ 22 Sep 2007, 19:45)
L-ai privit in faruri sau l-ai vazut la tv?
*



din pacate numai la tembelizor, oricum nu cred sa fie multe bantuind prin romanica smile.gif
Marty
La Chisinau se vinde de ceva timp.
semit
QUOTE(Marty @ 22 Sep 2007, 20:07)
Daca-ti violez doua dupa ceafa, iti cade paru' din cap si ajungi gras ca mebe si sobru ca raducu! Ce mi-ai raspuns cind te-am intrebat cine mai e pe acolo? Zi tu cu cuvintele tale, sa nu ma apuce pe mine pandaliile. asteapta nervos.gif
*



de cand e mebe gras? blink.gif
Sony
mebe n-o fi, dar tu esti! radmasa.gif
Marty
QUOTE(semit @ 23 Sep 2007, 12:04)
de cand  e mebe gras?  blink.gif
*


Da' raducu de cind e sobru? radmasa.gif
semit
Dupa fiecare meci al lui dinamo blush.gif
2dor
Ia intrati la www.mitsubishi-motors.de sa vedeti preturi la noul Lancer.

http://www.mitsubishi-motors.de/modelle/lancer08/preise/
driverx
Pfoai, ce preturiii...

Unii chiar se incapataneaza sa priceapa ca Logan e SINGURA masina viabila.....
Sony
Pe mine m-a linistit la preturile alea. Devin adeptul lui driverx. 04.gif
driverx
radmasa.gif radmasa.gif

Da' nu mai poti lua ala vechi? ...
Sony
Fuse, fuse si se duse.
kaspersky
QUOTE(Sony @ 23 Sep 2007, 13:07)
Pe mine m-a linistit la preturile alea.
*


cred ca n-o fi dracu' chiar asa de negru:
preturi din Moldova si Rusia

Moldova
Lancer
http://www.mitsubishi-motors.md/models/ind...ncer&p=comp&v=1
Lancer 1.6 Invite S82 — 14 495 $
Lancer 1.6 Invite S98 — 15 595 $
Lancer 1.6 AT Invite S82 — 15 420 $
Lancer 2.0 Intense S80 — 18 269 $
Lancer 2.0 AT Intense S80 — 18 967 $

Lancer X
http://www.mitsubishi-motors.md/models/ind...er_X&p=comp&v=2
Lancer X 1.5 Invite S08 — 16 900 $
Lancer X 1.5 Invite S08 — 17 900 $
Lancer X 2.0 Intense S09 — 18 950 $
Lancer X 2.0 Intense S09 — 19 950 $
Lancer X 2.0 Intense S18 — 19 850 $
Lancer X 2.0 Intense S19 — 20 950 $



Rusia Lancer X
http://www.vkrylatskom-mitsubishi.ru/ru/au...php?&auto29=369
2.0 Intense CVT (S01) $ 24300 (651 240 ???.)
2.0 Intense (S01) $ 23140 (620 152 ???.)
2.0 Invite+ CVT (S07) $ 22300 (597 640 ???.)
2.0 Invite+ (S06) $ 21140 (566 552 ???.)
2.0 Invite CVT (S12) $ 21300 (570 840 ???.)
2.0 Invite (S11) $ 20140 (539 752 ???.)
1.5 Invite+ AT (S05) $ 20300 (544 040 ???.)
1.5 Invite+ (S05) $ 19140 (512 952 ???.)
1.5 Invite AT (S02) $ 19300 (517 240 ???.)
1.5 Invite (S02) $ 17990 (482 132 ???.)

Acum in RO preturile sint:
Lancer 1.6 SDN 98 CP Invite A81 € 10780
Lancer 2.0 SND 135 CP Intense A82 € 13277
Lancer 2.0 SND 135 CP Intense SAM - A83 € 13717

facind o comparatie intre preturile din Moldova pt vechiul si noul Lancer nu e o diferenta prea mare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.