Deci masina e un Mitsubishi Lancer model Intense cu motor de 2.0 si 136 CP si Euro 4. Masina o am de aproape 3 saptamani si am cu ea doar 500 km. Este luata de la Mit Motors in leasing.
Dotarile sunt:
- ABS+EBD
- clima
- servodirectie
- geamuri electrice fata+spate
- oglinzi electrice si incalzite
- 6 airbaguri
- proiectoare de ceata
- pachet sport exterior de la Ralliart(divizia sport de la Mitsubishi) - praguri, spoilere si eleron
- cutie de viteze cu cursa scurta
- volan Momo sport imbracat in piele
- jante de aliaj pe 16" cu 5 spite
- suspensie sport
- scaune sport
- preechipare audio de 4 boxe+2 tweetere
- cadou de la dealer covorase+senzori de parcare(alternativa era un MP3 player de la ei)
- garantia este 3 ani sau 100.000 km.
- reviziile se fac la 15000 km
- am mai spus si o sa mai spun, masina nu vine cu casetofon pentru ca cel original al ei, adica o ghena de casetofon cu caseta, nici macar CD player costa cam 500 de euro din cate am inteles, prin urmare dealerul a decis sa le dea fara
Pana acum nu am avut nici o problema serioasa cu masina, consumul nu l-am facut momentan dar e mare pe la 15% sa spun. Nu are momentan greierasi, ce imi place foarte mult e ca are o antifonare de exceptie. Suspensia tare nu e deranjanta, se comporta interesant, pe linii de tramvai nu simt ca merg cu caruta, dar daca trec peste damburi de limitare a vitezei direct la caruta ma duce gandul. Inca nu o alerg ca sunt in rodaj dar i-am dat 5000 de ture sa vad cum e, si e o placere sa auzi motorul si sa vezi cum trage. Cel mai mult imi place ca in a doua daca incetinesc mult aproape sa opresc, nu tremura, si faptul ca in a treia si a patra inca trage. Bine eu vin de pe Solenza 1.4.
De clima sunt foarte multumit, eu o tin la 22 de grade si cam intr-un minut, doua e ok in masina.
Parerile legate de interior sunt impartite, unii considera ca e prea spartan bordul, dar mai toti au fost de acord ca e calitativ din punct de vedere al materialelor.
Singurul lucru cu care trebuie sa ma obisnuiesc este raza de bracaj mare, rotile se rotesc putin in dreapta si stanga, insa directia este foarte precisa.
Hai sa spun ca exista si o mica problema dar se pare ca incepe sa dispara, amortizorul dreapta face zgomot dimineata, eu spun ca e o problema de diferenta de temperatura, insa acum face foarte putin. La inceput era cam deranjant.
Sincer in 15.800 de euro pret final ca masina cu tente sportive clare nu prea ai ce sa iei, doar daca mai pui 1000 de euro si alegi Ford Fiesta ST de 150 CP. Insa este mai mica Fiesta.
Poze in galeria personala - http://www.daciaclub.ro/galerie/index-23159.html