Salut la toata lumea!
Sunt nou-inscris pe acest forum, dar il urmaresc de ceva vreme. In decembrie anul trecut mi-am cumparat un Clio III Dynamique 1.4l 16v. Recent am avut prima revizie (la BRAS Iasi) si mi-au spus ca totul e super bine. In general, sunt foarte multumit de masina (mai putin ca mi se pare ca mananca mult in oras). Are tinuta de drum, stabilitate in curbe, confort la volan, stie sa o ia din loc (cand e turata corect).
Recent am avut doua neplaceri cu masina. Mi-a cazut o craca de copat pe cupola in timpul unei furtuni si a facut o concavitate cam asa de 2-3mm adancime si 2cm diametru. Cam in acelasi timp, o doamna a intrat cu un Matiz in portiera stanga spate si in aripa stanga spate in timp ce masina mea era parcata si a altoit cele doua (portiera si aripa) destul de bine (zgariate poate cativa mm in adancime).
Dupa multe distractii la politie si asigurari, am fost la service (BRAS Iasi) sa-mi fac programare. Mi-a spus ca masina o sa stea cam o saptamana in service si ca nu poate sa-mi faca programare decat dupa o luna... In fine, am acceptat... ce era sa fac? (sa scot "bacsis"?)
Asa ca luni, pe 30 iulie 2007 se duce Stefan la service in jur de 8 dimineata. Se pare ca domnii de la caroserie nu sunt chiar asa de ocupati: un domn care se tutuia cu cel de la receptie isi pregatea masina de intrat in service dupa ce o busise in weekendul dinainte (inca nici macar nu mersese la asigurare).
Foarte frumos. Dupa ce-mi preia masina, de unde trebuia sa dureze o saptamana, aflu ca o primesc inapoi la sfarsitul saptamanii (vineri, sambata?) sau cel tarziu la inceputul saptamanii viitoare. Nu-i bai mare (mai ales ca inceputul saptamanii nici nu e sigur). Ce poate sa insemne inceput: luni, marti? hai miercuri? Ei bine, deoarece nu am primit nici un semn de la service intre timp, m-am hotarat sa le fac o vizita azi (luni).
Il intreb pe 'seful' (altul decat cel care preluase masina) care-i treaba. Tipul nu stia, se intereseaza la altul. Prin tehnica pasarii responsabilitatii intrebarii se mai taraganeaza raspunsul. In fine, sunt anuntat ca masina... o sa fie gata... cam pe joi asa. Felicitari! De unde initial era vorba s-o iau vineri, s-a amanat totul aproape o saptamana...
Au spus ca n-au ce sa-mi faca, fiindca sunt niste protocoale de respectat la vopsire, si mi-a trantit niste prostii. Stiu ca procesul de vopsire este unul de durata si destul de costisitor, dar cat poate sa dureze? (4 zile???? azi e luni, mi-au spus sa vin joi la 16 dupa ea). Stiu de la Wheeler Deals si de pe net ca vopsitul dureaza cateva ore, cu tot cu pregatire si uscare. Eu cred ca ei nici nu prea s-au apucat de ea, fiind ocupat cu "comenzile speciale".
Am scris aici ca sa-mi revars si eu putin nervii. Doar fiindca nu am fost marlan sa-i bat la cap in fiecare zi cu telefoane/etc nu inseamna ca nu am si eu planurile mele, date peste cap de incompetenta (sau marlania?) lor.
Intre timp am sunat si la Renault Vocea Clientului, dar nu cred sa-i intereseze prea tare situatia service-ului lor neprofesionist, deoarece au deja banii de pe Clio in buzunar. Banii pe Megane sau pe noul Laguna sau pe Clio IV risca sa nu-i mai aiba.
Va intreb, stimati posesori de Renault, ce se poate face? V-ati confruntat cu situatii similare?