driverx
1 Aug 2007, 07:40
NORMAL ca doar pentru primu fraier....ah..pardon...proprietar. Ca nu vad io Dodge sa reziste o viata
Imi pare rau pentru tine dar garantia pe care o dau ei este exact la ce tine cel mai mult la o masina americana, motorul. Ca un motor de 5000 cmc si 200 CP o sa tina o viata, asta e mentalitatea lor.
Sa-i vad eu pe domnii americani facand motoare aspirate de 2 litri / 200cp, hai de max. 3.2l/300cp ca altii care chiar se pricep la motoare si apoi sa mai discutam de garantia la motor, ok?
nu cred ca e nevoie sa se inceapa o discutie referitoare la motoarele pe care le fac americanii.. doar titlul topicului e altul..
ssilviu
1 Aug 2007, 22:53
Interesant ce am gasit
aiciQUOTE
Chrysler a mai oferit garanție extinsă, imediat după evenimetenele din 11 septembrie, mărind-o de la 3 ani sau 36.000 de mile, așa cum este și în prezent, la 7 ani sau 70.000 de mile. În 2005 s-a renunțat la această decizie, oficial datorită ineficienței acesteia sau altfel spus, masinile nu rezistau atâta timp și puneau producătorul să suporte cheltuieli de întreținere semnificative.
QUOTE(adip @ 1 Aug 2007, 22:24)
Sa-i vad eu pe domnii americani facand motoare aspirate de 2 litri / 200cp, hai de max. 3.2l/300cp ca altii care chiar se pricep la motoare si apoi sa mai discutam de garantia la motor, ok?
Dar nici n-ai sa-i vezi facand asta. Nu e filozofia lor, si nu au de ce sa faca lucrul asta. Ei au distante mari, prefera motoarele cu cilindree mare si putere relativ mica, in ideea de a face motorul foarte fiabil.
Un motor european de 2 litri si 200 cp te va tine cat ? Un motor american de 4,6 litri si 200 cp (cum are crown-ul, masina lor de politie) te va tine cat ?
Retineti ca nu ma refer aici nici la consum, nici la performante, ci strict la fiabilitate.
Andy_ACS
2 Aug 2007, 11:03
faptul ca americanii au bani multi, benzina ieftina si taxe mici pe cilindree mare i-a determinat sa nu se mai streseze sa faca motoare mici cu puteri mari (motoare rafinate, solutii tehnice avangardiste) ci pur si simplu sa faca motoare MARI, care consuma imens si scot o putere litrica mica. E adevarat ca sunt mai fiabile, pentru ca nu sunt fortate, turatia lor maxima nu este 7000rpm, nici macar 5000rpm, e pe la 4000rpm (benzina!). De turbo nici vorba (vb aici de masinile "cuminti", nu sportive).
Dar intreb eu - la banii lor, e chiar asa de important ca motorul tine 1 milion de km sau 500.000? oricum te plictisesti de masina, apar altele, vopseaua se matuieste, etc etc, mai bine o schimbi. Deci nu cred ca americanii cumpara masinile alea cu motoare imense cu scopul precis sa le ruleze 1 milion. Eu cred ca sunt foarte nationalisti, de asta le cumpara (mai ales de cand cu japonezele, care le dau batai de cap).
Bafta!
Corect, si tu ai dreptate. Sun nationalisti, dar apreciaza si tehnologia. La ei masinile europene si japoneze ajung destul de scumpe.
C@talin
2 Aug 2007, 12:15
Totusi e o masina care e interzisa in America,cine ghiceste care e
?
Supapa_jR
2 Aug 2007, 12:23
reno
)
cj98czh
2 Aug 2007, 12:31
Toyota Supra...este masina si nu este voie sa fie importata, dar totusi s-a gasit o chichita in legislatie...se aduce pe bucati si se monteaza in SUA cu un alt nume...acolo este voie sa-ti faci propria marca de automobila daca intrunesti conditiile de siguranta...
mauru007
2 Aug 2007, 12:39
QUOTE(C@talin @ 2 Aug 2007, 12:15)
Totusi e o masina care e interzisa in America,cine ghiceste care e
?
Nissan Skyline?
Porsche Carrera GT e interzisa si parca si Bugatti Veyron..
A l e x
2 Aug 2007, 12:59
Nissan Skyline e interzisa parca, nu Supra, si "chichita" in legislatie de care vorbeste cj98czh e alta, pentru ca din cate stiu eu, e un mit ca masina e prea puternica si de asta e interzisa, ea fiind defapt interzisa ca nu respecta unele norme necesare pentru omologare, si ca sa o aduci trebuie sa o modifici dupa normele americane, si asta te costa... Cel putin asa stiu eu...
cj98czh
2 Aug 2007, 13:03
Supra este sigur...
off topic
Sunt si eu curios: De ce?
LemonDemon
3 Aug 2007, 10:32
Motoarele de pe Chrysler C300 sunt de la Benz , si au valori mai mult decat rezonabile:
2.7l 193@6400 257/4000 Nm/RPM 11,6s
3.5l 249@6400 340/3800 Nm/RPM 9,7s
5,7L HEMI 340@5000 525/4000 Nm/RPM 6,8s
6,1L SRT-8 422@6200 570/4800 Nm/RPM 5.1s
3,0L CRD 218@3800 510/1600-2800 Nm/RPM 8,3s
Daca este vorba de C300 in garantia aceea este de-a dreptul extraordinar , eu fiind un fan al acelei masini.
Pardon, eu spun ca doar diesel-ul e de la Mercedes, restul benzinarelor este productie Chrysler.
LemonDemon
3 Aug 2007, 10:56
Pardon , motoarele (in afara de HEMI) , sunt Benz , S-Clase editia trecuta.
Andy_ACS
3 Aug 2007, 11:25
Oricum, in afara de motorul diesel nu au nimic spectaculos... Cilindree mare, putere litrica mica si acceleratie 0-100 nu foarte grozava (avand in vedere cilindreea). Asta din perspectiva unui european, care are la dispozitie de exemplu motorul de 3L benzina aspirat bmw, 265 cai, cu performane excelente si dpdv al consumului.
Pentru piata americana, motoarele sunt bunicele
(avand in vedere la ce se asteapta ei de la un motor).
2.7l 193@6400 257/4000 Nm/RPM 11,6s
3.5l 249@6400 340/3800 Nm/RPM 9,7s
Astea sunt motoare facute de Chrysler, si sunt o evolutie a motoarelor concepute impreuna cu Mitsubishi, din anii '90, derivate din 2,5 si 3,5l.
5,7L HEMI 340@5000 525/4000 Nm/RPM 6,8s
6,1L SRT-8 422@6200 570/4800 Nm/RPM 5.1s
Astea sunt motoare originale Chrysler, primul este o reinviere a mitului HEMI, motoare cu doua supape pe cilindru si camera de ardere semisferica.
SRT nu stiu exact ce caracteristici are, spre rusinea mea
LemonDemon
3 Aug 2007, 20:20
Din pacate dizzy , motoarele sunt de la Benz.Eu zic sa te mai interesezi un pic.
Detalii mai multe despre motoare Chrysler si istoria lor aveti aici:
http://www.allpar.com/mopar/new6.htmlMotoarele V6 sunt diferite la Chrysler si Mercedes.
Motoare Mercedes:
C350 Luxury Sedan
* 3,498 cc 3.5 liters V 6 front engine with 92.9 mm bore, 86 mm stroke, 10.7 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder
* Premium unleaded fuel 91
* Fuel economy EPA highway (mpg): 24 and EPA city (mpg): 19
* Multi-point injection fuel system
* 16.4 gallon main premium unleaded fuel tank
* Power: 200 kW , 268 HP SAE @ 6,000 rpm; 258 ft lb , 350 Nm @ 2,400 rpm
Motorul Chrysler 3.5l are:
3.78 x 3.19 adica 95x81mm
24 valves (4 per cylinder)
Electronic sequential multi-port injection (SMPI)
Semi-permanent mold aluminum block with cast-in iron liners, cross-bolted main bearing caps, and cast aluminum heads
Compression Ratio 9.9:1
Power (SAE net) in bhp (kW) 250 hp @ 6400
Torque (SAE net) in lb-ft (Nm) 250 lb-ft @ 3900
Max. RPM 6,800 rpm
Singurul lucru comun e ca sunt V6.
Intamplator sunt un fan al marcii Chrysler.
LemonDemon
4 Aug 2007, 20:40
Chrysler are motoarle de pe S-Clase modelul anterior.
C@talin
8 Aug 2007, 22:37
QUOTE(mauru007 @ 2 Aug 2007, 13:39)
Asta e.
QUOTE(cj98czh @ 2 Aug 2007, 14:03)
Asta are voie
octav99
8 Aug 2007, 23:38
skyline oricum nu se mai fabrica desi este o masina cu calitati deosebite d.p.d.v sportiv si a tinutei de drum
De ce sunt(sau ar fi) interzise Skyline, Supra, Carrera GT, Veyron in SUA?
Si cum se face ca sunt destule Skyline-uri inca pe strazile din SUA?
Eu stiu ca unele supermasini nu sunt acceptate din cauza sistemelor de siguranta, am citi undeva ca Veyron nu protejeaza persoanele de talie mica, adica in special copii. E ceva legat de airbaguri.
QUOTE(2dor @ 14 Aug 2007, 09:47)
Eu stiu ca unele supermasini nu sunt acceptate din cauza sistemelor de siguranta, am citi undeva ca Veyron nu protejeaza persoanele de talie mica, adica in special copii. E ceva legat de airbaguri.
Pai oricum daca te lovesti cu Veyron poti sa ai si mama airbagurilor ca te faci praf!
Asta in conditiile in care scoti untul din masina!
nici peugeot nu are dreptul in a comercializa masini in state.
cmandrei
14 Aug 2007, 11:10
Topic-ul era despre altceva ... va rog nu mai continuati off-topic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.