Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari utilizare R11
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 9, 11
gabby2k
Buna,
conduc si eu un reno11, 1985, benzina - dar e proprietatea lu socru. momentan il am in custodie si deoarece nu mergeau unele chestii cum trebuie l-am dus la cate un doctor. am si eu niste intrebari ca de la un sofer cu carnet dar fara masina:

1 - PRIMA PORNIRE PE ZI trebuie sa fie neaparat cu shok tras?
2 - pedala de acceleratie e lasata in jos - apasata pana in pedalier max 4k rot/min, dk intind 2-3cm cablu e vreo prbl (a m vazut o poza cu un cablu rasucit de parca era sarma de rufe la carburator!?)
3 - mi se blokeaza ceasul de kilometraj si lampile de semnalizare stg-dr nu mai clipocesc - din senin se opresc sau pornesc / sau cand trec peste hopuri romanesti
4 - apropos de shok tras - dk nu il trag merge ca si inecat 500 m apoi parca isi da drumu pe cum se incalzeste, aveti vreo sugestie?

dk puteti sa imi raspundeti va rog cat mai sta la mana mea la condus vreau sa stiu ca merg bine.

gabby

ATENTIE: limbajul irc este interzis (k, sh, tz ...)
dr_andres22
Salut,

1.Carburatorul e de dacie? Si la mine face asa ,dar asta de cand i-am pus carburator de dacie....eu o pornesc si o las sa pornita 2-3 minute apoi plec cu ea
2.Poti schimba cablul de acceleratie si sa-l pui asa cum iti convine tie , eu am schimbat un arc de la carburator (ala care impiedica sa ramana accelerata masina ...).La mine pedala sta ca la o masina noua acum...
3. La semnalizare ai pe undeva un contact imperfect...
Inca ceva... vezi ca la cablu de accelaratie ai o chestie rotunda la iesirea cablului dinspre pedala spre motor ,ea trebuie sa fie fixa de tabla masinii si firul sa circule usor prin ea altfel se formeaza un locas in tabla si in timp se rupe si cablul de accelartie si va merge greu( sper ca ai inteles ceva, e cam greu de explicat)
gabby2k
1 - Carburatorul e care e... dacie sau original nu stiu. Am dus-o la un mecanic "specialist" (pana la proba contarie) in carburatoare. nu a comentat nimic de originalitate. Si asta se intampla mai ales dupa ce am dus-o la el - mi- a facut niste reglaje cuiul pontou, turatie etc. Am dus-o la mecanic pt ca la un moment dat nu mai voia sa porneasca, nu tragea benzina, etc si tipul mi-a rezolvat-o.

2 - cu semnalizarea am rezolvat-o momentan - am desfacut bordul am curatat cu carpa un pic de praf si am impins firele mai tare - cika merge acum. nu mi-a mai facut alte prbl

3 - Am luat in calcul si varianta cu schimbatul de cablu de acc. O sa verific mersi oricum

Oricum mai vreau sa ii fac niste operatii pe carb
in rest sa auzim de bine.

Gabby
dr_andres22
Mare atentie!!! Daca e carburator de renault original nu te sfatuiesc sa umbli in el...eu am avut 2 si dupa ce au umblat " mecanicii" in ele gata au fost ...
punisher1234
Nu mai folosi limbaj IRC si pune si tu o descriere in titlul topicului tongue.gif
gabby2k
tipu a absolvit facultatea politehnica de la TM si fiul lui, deci am fost cu masina la ingineri in meserie. Si mare lucru nu pot sa zic ca a facut. Prbl de la masina a fost ca a avut o pompa originala, apoi pompa de dacia cu cama, iar acum o pompa originala ( socru-mi-o a tratat cu tipul care a schimbat-o... - sau poate ca sa nu fie pompa de R11 dar model asemanator).
dupa ce au montat noua pompa au pus filtru de benzina pe furtunul care iese din pompa si de aici scandalul meu cu masina - cand aveam benzol cand nu... si tot asa 2 sapt... apoi am fost indrumat catre respectivul si doar atat a facut: a mutat filru pe intrare in pompa, la carburator a umblat numai la cuiul pontou - ce am vazut eu cat nu dadeam contact...

Asa imi vine sa vb cu un accent ardelenesc de numa numa...
biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.