Pai am vazut raspunsurile lor. Discutia a fost ceva de genul:
Eu, pe 10.10.2004: Am probleme cu forumul, nu merge My Controls, da eroarea start_nav() ... Uite adresa si parola de la ftp, uite parola de la contul de admin.
Ei, pe 12.10.2004: Care e URL-ul forumului (desi mai erau tichete de suport in care se specifica url-ul)
Eu, pe 12.10.2004:
http://www.daciaclub.roSi acum da-i si asteapta, si asteapta. Pe 15.10.2004 am vazut ca au schimbat statusul problemei din Open (Open: Your message is open for our staff to view and respond) in Escalated (Escalated: Ticket has been set for review by a senior technician or member of management)
Eu, pe 16.10.2004: Puteti inchide acest tichet. Ne-am rezolvat singuri problema. Va multumim pentru raspunsul prompt in conditiile in care problema este destul de grava si se mai gasesc mesaje cu aceasta problema pe forumul companiei dumneavoastra.
P.S. La mesajele de pe forumul lor au raspuns cu fraze de genul:"Nu e de la noi". Pai si atunci de la cine e in conditiile in care singurii care au intrat si au facut modificari la forumul nostru au fost chiar ei?