Forum Bot
21 Apr 2007, 02:29
pastrama_stelistu: <br /><center><object width="425" height="350">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q3idQKi5EqM&moderelated"></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/q3idQKi5EqM&moderelated" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
</object><center>
DragosP
21 Apr 2007, 07:10
Cât bulan!
ovidiusoft
21 Apr 2007, 08:51
Io dupa o chestie de-asta cred ca-mi mototoleam bine licenta de pilot, o aruncam artistic in mare si ma apucam de altceva, mai linistit... gradinar de exemplu.
vedeti ca e marea agitata, vasul se misca ca naiba, era vant puternic, a dezechilibrat elicopterul la decolare, si a dat cu elicea din coada de podea, a rupt-o si a inceput sa se invarta.
Tot respectul pentru pilot, ca a reusit sa stabilizeze elicopterul dupa rafala de vant, si dupa ce a ramas fara stabilizator, daca se pierdea, se lovea de vas cu elicea mare si era mult mai rau.
C a t a l i n
21 Apr 2007, 09:46
Mare pilot...
Vedeti de tipul din colt, cat de aproape era sa fie taiat de elicea din coada
bygy007
21 Apr 2007, 22:44
dupa parerea me a avut in primul rind singe rece prezenta de spirit si noroc un adevarat profesonist (nu au fost indplinite toate conditiile pentru a produce un dezastru)
A l e x
22 Apr 2007, 12:26
"Mare pilot..."
Iar incepem, noi, cu categoria B pe permis, sa judecam pilotii de avioane sau elicoptere ?
driverx
22 Apr 2007, 12:28
Stai ma, nu sari. Asteapta-i pe aia care o sa zica "Eu altfel as fi facut..."
C a t a l i n
22 Apr 2007, 12:39
A l e x, încearcă să citești cuvintele așa cum sunt ele scrise, nu-ți mai exersa abilitățile de clarvăzător, vrând să cauți ironii sau subtilități când nu e cazul...
În condițiile în care, pe o mare așa de agitată precum în filmuleț, multora le este greu să meargă în 2 picioare, ceea ce a reușit cel de la manșa elicopterului merită toată aprecierea...
A l e x
22 Apr 2007, 13:45
Am crezut ca-l ironizai. Nu de alta dar in topicul cu Airbus ai inceput sa explici de vant si de alte chestii si altii au inceput sa spuna cat de prosti au fost pilotii, m-am gandit ca va fi cazul si pe aici.
pastrama
22 Apr 2007, 14:45
Hoo ma, calmati-va!
Si are dreptate Driverx...io nu faceam asa! Io decolam si imi vedeam de treaba...nu bagam in seama vaporul, valurile si alte alea! Slaaaaab pilotu ala!
zodrac
23 Apr 2007, 16:58
cred ca trebuia sa decolezi tu tot cu vapor ca inca nu dezlegasera cum trebuie elicopterul, de asta s-a si dezechilibrat.
Elicopterele se piloteaza mult mai dificil decat avioanele. Cine s-a jucat de pilda cu elicoptere radiocomandate stie cat de greu e sa le mentii in aer. yO mai mult de 50 cm inaltime n-am avut tupeu sa ridic unu de la sol, in schimb l-am izbit de cateva ori.
QUOTE(yO_ @ 23 Apr 2007, 23:32)
Elicopterele se piloteaza mult mai dificil decat avioanele. Cine s-a jucat de pilda cu elicoptere radiocomandate stie cat de greu e sa le mentii in aer. yO mai mult de 50 cm inaltime n-am avut tupeu sa ridic unu de la sol, in schimb l-am izbit de cateva ori.
Eu am fost cu el (Dragonfly) in Herastrau, l-am pozitionat strategic pe ditai pajistea si-am dat cu el de pomi si de pamant de la 2 metri juma. Si-a rupt doar un picior de la o talpa pe care l-am lipit cu superglue.
Revenind, cel mai greu de controlat e efectul de spin si asta-i doar o bazdaganie de jucarie. Cum o fi intr-unul adevarat pe o mare agitata, vant puternic si tangaj cat cuprinde...
DannyC
24 Apr 2007, 09:14
Deci, intr-adevar l-a salvat frumos. A decolat inspre nava deoarece intotdeauna decolarea se face cu vantul din fata. Rafalele de vant combinate cu inclinarea data din mansa au determinat deplasarea excesiva pe orizontala. Raspunsul rapid al pilotului a fost: mansa trasa pt redresare, dar elicea anticuplu a atins puntea. Fara elicea anticuplu e aproape imposibil sa controlezi un elicopter in aer, deci e admirabil ca a reusit sa aterizeze iar elicea portanta sa nu atinga nimic.
QUOTE(A l e x @ 22 Apr 2007, 12:26)
"Mare pilot..."
Iar incepem, noi, cu categoria B pe permis, sa judecam pilotii de avioane sau elicoptere ?
Si iar vi tu nepoftit sa iti dai cu presupusul...poate uni chiar au habar de lucrurile astea...si au si permis de B...
dar cand esti necunoscator este normal sa iti doresti ca si cei din jurul tau sa fie.... nu de alta...dar sa nu te simit mai........
AMW ia-o mai usor...sansele ca un membru al forumului Reno sa stie cum se piloteaza un elicopter sunt...desi probabil greu de crezut...aprope nule. Alex facea referire la topicul cu Airbus cand foarte multi s-au gasit sa-si dea cu parerea ca "domn'le era mai bine daca"...si daca te uiti atent Alex s-a referit si la el in postul sau.
si eu la acelasi topic ma refeream + asta.... oricum scuze de off-topic
A l e x
25 Apr 2007, 00:20
AMW : Sa-i vedem pe cei care au 'habar' din experienta proprie, nu din emisiuni de pe discovery sau de la elicoptere jucarii cu telecomanda, si mai vorbim.
DannyC
25 Apr 2007, 07:44
Eu va impartasesc cu mare drag din experienta de zburator, mai putin in domeniul elicopterelor unde din pacate n-am patruns..inca.
Analiza zborului postata de mine mai sus am facut-o pe baza cunostintelor dobandite in timpul cursurilor de formare (manuale aerodinamica, studii de caz etc.)
Asta mi-e pasiunea...si obsesia..
A l e x
26 Apr 2007, 17:39
Foarte frumos. Dar totusi cu elicopter n-ai mers, si ceva imi spune ca nici cu Airbus. Ai pilotat ceva mare vreodata ?
pastrama
26 Apr 2007, 17:41
QUOTE(A l e x @ 26 Apr 2007, 18:39)
Ai pilotat ceva
mare vreodata ?
Loganu se pune?
Doar daca e MCV...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.