Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Recarosare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 21
catran
In primul rand ar trebui sa va salut pe toti,dupa lunga mea lipsa de pe forum
Dupa lungi chinuri si multi bani aruncati pe fereastra pe diverse "chilipiruri" am luat,cred,cea mai intelepta decizie..."RECAROSARE"
Am schimbat pe al meu renault 21 mai tot ce se putea schimba,al meu fiind unul din cazurile nefericite in care fostul proprietar a dus-o la epuizare apoi a vandut-o
Prin urmare enumar cateva din schimbarile pe care le-am facut inainte de a ajunge la aceasta decizie.
planetare ,bascule
semnale fata
filtru ,carburator(de 4 ori ultima oara am mers si am planat la freza unul din cele vechi),pompa de benzina(de 2 ori)
bielete ,bucsi(bascule,bara stabiliz.)
amortizor dreapta(complet,arc si flanse)
jante
cauciucuri
tapiterii interioare(complet)
plasticaraie la greu
geamurile electrice fata(adaugate)
bord
punte spate(completa)
servo(fara pompa de frana)
garnituri pompa de frana
repartitor
placute frana si ferodouri
tamburi spate(a doua oara)
pistonase frana(a doua oara)
rulmemti(fata spate)
si mai adaug aici o manopera la sudarea oalei pe dreapta fata (batranetea....)
asadar acestea le-am facut in doar 2 ani...(si au inceput sa ma lase pe rand din cele de mai sus,cate una)
am ajuns la concluzia ca singura piesa "extra durabila" ar fi motorul
Am toate laudele pt. acest F2N,este un motor cu personalitate,si deaceea m-am hotarat sa-l pastrez.
vreau sa fac o recarosare,sa-mi aduc o masina GTS,Symfonie sau orice model de pana in "88 si sa fac recarosare pe talonul meu.
Avand in vedere faptul ca rugina este prea multa pe aceasta caroserie,ma gandesc ca va fi mai usor de inlocuit pe caroseria de afara o piesa uzata,decat pe caroseria mea.
Dupa cum bine stie toata lumea legislatia s-a mai schimbat un pc si va cer ajutorul
sa aflu in ce sens mai este posibila recarosare in conditiile actuale.
Taxe si acte necesare recarosarii.
Multumesc pt. sfaturi si informatii celor ce vor scrie aici
cmandrei
Doar Bine ai revenit si Spor la treaba ... ca nu prea stiu mare lucru despre recarosare sad.gif smile.gif
b06fcn
Cel mai simplu este sa aduci o masina de afara, sa o bagi in tara ca piese, pui motorul tau pe ea si te duci la RAR si ti-o omologheaza artizanal.
Si daca poti, ia una cu AC pe ea, faza 2. Gasesti ieftin pe Mobile.de
Fery_
in 4 luni de cand am masina si eu am avut parte de tot felu de defecte .........am sa le enumar si eu ce am lucrat in 4 luni
-cablu ambreiaj
-placute frana
-bujii
-garnitura capac culbutori
-rupt cadru motor (acum e sudat provizoriu pana il inlocuesc)
-filtru aer
si defecte care (probabil)urmeaza sa fie remediate
-defectiune la electromotor(probabil periile)
-pompa de benzina(se opreste in drum bat pe el cu un patent si mere iar smile.gif )
-toate 4 amortizoare varza
-ditamai joc la directie
-probabil si bucsi si pivoti

asta fiind zise ...................mam gandit la ultima solutie RECAROSAREA
ii binevenit topicul .........luna ce vine tre sa ajung pe la RAR ca imi expira ITP-u si daca aflu ceva o sa scriu aici.....
catran
QUOTE(b06fcn @ 16 Apr 2007, 10:43)
Cel mai simplu este sa aduci o masina de afara, sa o bagi in tara ca piese, pui motorul tau pe ea si te duci la RAR si ti-o omologheaza artizanal.
Si daca poti, ia una cu AC pe ea, faza 2. Gasesti ieftin pe Mobile.de
*




sa nu-mi fie cu suparare dar faza 2 e urat cu spume
nu are nici o linie nimic
raman la modelul asta
e deosebit
dupa cum stii nu am nici o emblema nimic pe ea decat"forum.reno.ro"
si ma amuz teribil cand vine cate un "ursuletangiu" sau alt pusti deasta cu BMW si AUDI in sange si imi spune...tu cu opel "te dai" cu mine ma? sau... ce ma crezi ca astia de la peugeot au facut masini de "fuga"? sau...ce e asta?Fooord?

e tare rau
voi mai gusta cativa ani buni din placerea de a vedea nestiutori cum se "unfla" pe langa catranitza mea


astept cu nerabdare mai multe informatii
la omologare artizanala se percepe cumva acea TAXA DE PRIMA INMATRICULARE?
DE FAPT ASTA IMI ESTE SINGURA TEMERE IN A ADUCE O MASINA DEAFARA SI A O TRECE PE TALONUL MEU CU JXM blush.gif
b06fcn
1. Nu se percepe taxa de prima inmatriculare, pentru ca tu aduci o masina pentru piese. Vezi cu nenea de la Lemofrance daca nu te poate ajuta. Sau, daca pleci sa aduci masina, vii cu ea pe roti pana in Ungaria si la vama o pui pe o remorca...facand actele ca pentru piese de schimb;
2. Faza cu aia care se umfla ca sa aiba de unde se desumfla dupa aia, este, intr-adevar, priceless...
3. Un sfat : merita sa iei un 21 faza 1 doar daca arata extrem e bine. Daca nu, poti aduce o faza 2, care sta ceva mai bine la capitolul instalatie electrica, dotari (posibil AC, servo-directie etc). Daca nu iti place linia de la faza 2 (fata este cam naspa, en effet), poti pune elementele de faza 1 (aripi fata, faruri, bara, capota).
4. Atentie : nu orice model, ci doar cel cu motor 1,7 litri sau de 2,0 litri transversal.
jungle_21
Salut.Eu ti-as recomanda un faza 2 (nu ca am eu dinala si fac reclama)dar tabla e mult mai bine tratata( a mea e galvanizata) ca la faza 1,interiorul e mai modern,cel putin bordul e mai frumusel chiar daca tot ca raftul din camara lu' buna arata blush.gif (cum mai zice cate unu cu vectra sau astra, da macar nu bagi degetele prin tabla ca la ei).Parerea mea e ca inclusiv fata pe care unii dintre voi o arata cu degetul e mai eleganta ca la faza 1( fara suparare).E mai de anii '90.Acuma fiecare cu gusturile lui,ca astea nu se discuta.Eu la a mea am vopsea originala si nu am un gram de rugina pe ea,nici dedesubt nici prin colturi pe sub usi.In schimb la faza 1 am vazut multe probleme cu rugina,foarte putine sunt in stare impecabila.Bineinteles si faza 2 am vazut coapte de ti frica sa te urci in ea.Asta depinde de exploatare si de cum a fost intretinuta la vremea ei.Nici cu electricele nu prea am avut probleme,inafara de stergatoare si geamu din dreapta care mi s-a blocat de doua ori(motorasul are zilele cam numarate wacko.gif )Intr-adevar am vazut si eu pe www.Mobile.de cateva faza 1 cu pana in 100.000 la bord care aratau exceptional.Si eu cred ca una dinaia te-ar tine inca 5-6 ani fara probleme,mai ales ca alea nu au vazut gropi si sare pe drum iarna ca la noi.Iti urez bafta oricare ar fi alegerea ta.Salut.
b06fcn
Tabla e galvanizata la toate, este de fapt supusa unui proces de cataforeza. Cel putin a mea, faza 1 din 89, asa este si nu are rugina decat in locul unde a fost lovita si reparata...pentru ca nu au facut-o bine.
Diferente intre faza 1 si 2 sunt doar stilistice (alt bord, ceva ma bine dotate inca de la nivelul de intrare in gama (GTL/GTS), materiale ceva mi placute la atingere)si dpdv al imbuntatirii motoarelor.
Faza 2 arata urat in fata daca nu are si proiectoare, in timp ce faza 1 pare mai agresiva. Degustibus, cum ar zice latinii...
Oricum, bune masini, mai ales daca ai grija de ele...
catran
tabla-i tabla la ambele
am vazut r21 ph2 combi mai cazut ca unele ph1 (vezi nevada si gts-urile orig)
deci nu e obligatoriu sa iei phase 2 pt. tabla
l-as lua pt. electrica(ce-i drept)
pt. dotari si alte detalii
in mare parte este aceeasi masina
pt. cei ce admira VOLGA si alte tancuri vor spune clar ca ph1 "is nice"
e treaba cu "gusturile ..."
dar sa revenim on topic
din cate am inteles la vama poti sa intri in tara atat pedestru cat si "calare" ca nu te mai intreaba nimeni nimic
varianta este confirmata de unul din amicii mei care a plecat in interes de serviciu in Germany si s-a intors cu alti 2 colegi si cu 2 masini in plus
nu i-a intrebat vamesul decat de buletine
modalitatea de justificare la RAR este foarte importanta
acolo mi-e teama sa nu ma ia de taxe.
b06fcn
Cristi, cel mai bine suni la vama si intrebi care e faza cu taxa pe prima inmatriculare. Dar, cum nu are regim de taxa vamala stricto-sensu, nu cred ca ai de ce sa te sperii. De aia iti ziceam sa aduci insa masina pe platforma, sa se vada ca e pentru piese.
catran
deja ma bag in prea multe detalii
s-a rezolvat cu intratul in tara
mai sunt 2 probleme
1. de la nemti,sau alti europeni daca iei un "cazan" de la ei iti mai emit numere si asigurare pe el in asa fel incat sa-l poti scoate din tara fara sa il urci pe platforma?
2. la RAR recarosarea (reinmatricularea)ramane distincta fata de inmatriculare?
la reinmatriculare sunt 2-3 cazuri
schimbare de propietar
schimbare de talon
inmatriculare a unui auto ce a fost radiat din romania

schimbarea de caroserie este "reimnatriculare" avand in vedere ca nu este piesa de schimb?


multam
catalin_cata
salut.am si eu un 19 chamade faza 1 si vreau unul faza 2 .dar am vazut ca si 19 sedan sau bellevue au aceeasi farma si sincer r19 bellevue are mai multe optiuni.as vrea sa stiu daca merge????

5 Jan 2010, 11:10:
??????? ceva sfaturi???????
catnico
cel mai simplu este sa intrebati la RAR.
sint interesati ca seria de caroserie (partea prima )sa fie la fel,tipul de caroserie la fel,va duceti cu masina veche,o fotografiaza si va spun ce puteti lua.Ideal sa veniti si cu seria de caroserie a celei ce vreti sa o luati.
Va trebuie factura de la un service autorizat sa faca recarosari (modificari la caroserie),
Toata tarasenia se duce pe la 2000 ron .(+/-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.