Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Modificare ECU la motoare vechi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25
Extremero
Intrebare: stie cineva pe cineva care stie smile.gif sa modifice calculatoarele de injectie de la motoarele mai vechi?
Ma refer la motoare de genul C3J (1.4) sau F3N (1.7) pe injectie monopunct.

De exemplu C3J pe injectie are 60CP iar C2J pe carburator 71CP (parca), F3N are 75 (GTX) iar F2N pe carburator parca 92. Mai era 1.7 cu injectie multipunct (GTE) pe la 98cp.

Stiu ca as fi nebun sa imi pierd vremea si banii cu asa ceva, dar m-am hotarat sa tin si 5-ul si sa-l pun la punct incet incet, desi nu-l mai folosesc. Il pastrez ca si jucarie si ca masina de back-up (a 3-a smile.gif) ) La cat bani as lua pe masina, nu merita sa o dau.

Nu vreau sa iasa GTTurbo, dar macar sa reinvie cativa dintre caii decedati in 19 ani si 300.000km. smile.gif
Ford_V6
La L/LE Jetronic prin modificarea rezistentelor de calibrare si prin introducerea unui Piggy-Back in circuit.

Ma monopunct nu ai ce sa modifici . . .e frectie la picior de lemn.
strumfuadi
QUOTE(Ford_V6 @ 3 Oct 2007, 13:13)
La L/LE Jetronic prin modificarea rezistentelor de calibrare si prin introducerea unui Piggy-Back in circuit.

Devine interesant!! De modificarea rezistentelor stiu, insa piggy-back.. ce anume este ala? rolleyes.gif
Ford_V6
este un montaj electronic care se intercaleaza intre debitmetru si ecu alterand informatia trimisa de debitmetru la ecu pentru a forta ecu sa mareasca timpul de deschidere al injectoarelor.
aly_vo
Salut Ford_V6! Sti vreo schema ceva ? pentu motoarele de 2.0 sau 2.2 renault 25 ? sau o schema pentru diagnoza si cu ce soft ? drunksinging.gif
Sarbatori fericite !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.