Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VIDEO] OLTCIT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Clipuri video
Pages: 1, 2
Forum Bot
madendre: <br /><center><object width="425" height="350">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0kztHxgiD3A "></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/0kztHxgiD3A " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
</object><center>
Forum Bot
madendre: <br /><center><object width="425" height="350">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mLR5dBSOfhE"></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/mLR5dBSOfhE" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
</object><center>
madendre
cu nubira nam gasit dar cu dacia da radmasa.gif
pastrama
I-o da Nubira de nu se vede! radmasa.gif
l@u
Ba se vede.......ca Olcitu e pe locu'2
Duyu
Merge olteanu. merge... Bune masini au mai fost la vremea lor... wub.gif
sobolan
QUOTE(l@u @ 12 Mar 2007, 18:27)
.......ca Olcitu e pe locu'2
*



cre ca nu vezi bine....ia-ti ochelari bre radmasa.gif

OLTCIT R U U L Z !!!!
Forum Bot
sobolan: oltcit care face opel astra.....na bele...ptr. cei care cred ca oltcit-ul nu poate.....<br /><center><object width="425" height="350">
<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4S3euvzWFaY&moderelated"></param>
<embed src="http://www.youtube.com/v/4S3euvzWFaY&moderelated" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
</object><center>
sobolan
radmasa.gif na belea.....
madendre
ieu ma gandeam la astra clasic dar totusi am un prieten care are asa opel ca in clip cu acelas culoare si are motor de 16.16v.ar trebui sa zboare dat OLTCITU afuma rau de tot radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif tare de tot radmasa.gif
1.6
Acel oltcit este turbo si are mai multe modificari pe el!Va recomand calduros www.oltcit.ro..pentru pasionati!(si poate nostalgici..smile.gif)
Iar oltcitul din primul clip eu zic ca este un oltcit club frantuzesc de 1130cmc..este doar o banuiala!
sobolan
QUOTE(1.6 @ 12 Mar 2007, 21:24)
Iar oltcitul din primul clip eu zic ca este un oltcit club frantuzesc de 1130cmc..este doar o banuiala!
*



este de 1100.....da.....dar nu cred ca e de franta......tot o banuiala ! wink.gif
1.6
Atunci bordul e frantuzesc...veglia..de asta sunt sigur wink.gif
sobolan
QUOTE(1.6 @ 12 Mar 2007, 21:31)
Atunci bordul e frantuzesc...veglia..de asta sunt sigur wink.gif
*



nu am fost atent la bord.....daca e veglia e de franta...cel putin bordu.....dar stiam ca veglia nu are turometru......
1.6
Are are...
Singurul fara era oltcit-ul special...
C@talin
numai experti in olcituri pe acia smile.gif)))
sobolan
QUOTE(1.6 @ 12 Mar 2007, 22:11)
Are are...
Singurul fara era oltcit-ul special...
*



ala sigur nu are turometru....dar sigur are bord veglia....era sa fiu proprietaru unui specimen de ala dar avand inainte un axel care era mai bun de 10 ori (dar tot aveam belele cu el)am renuntat.....oltcit-ul tot drac e....
catalin80
cel din primul filmulet am crezut ca e un cockpit de avion care e pe punctul de a decola ( dupa zgomot) radmasa.gif

oricum nu mi-a placut niciodata oltcitul tongue.gif

1.6
Uite asa strict ca informatie...apropo de zgomot...in cartea de identitate a loganului meu,la zgomotul in mers si in stationare sunt valori mai mari decat la axelul pe care l-am avut!Si nu vreaus sa supar pe nimeni...dar oltictul avea o insonorizare destul de buna si a compartimentului motor cat si a cockpitului!
Acum..pentru catalin:1.incearca sa prinzi tu in viteza a 4-a 160km/h sa vezi cam ce zgomot ai avea,si..
2.motorul oltcit-ului este boxer si are un zgomot chiar placut!
catalin80
QUOTE(1.6 @ 13 Mar 2007, 14:52)
Acum..pentru catalin:1.incearca sa prinzi tu in viteza a 4-a 160km/h sa vezi cam ce zgomot ai avea,si..
2.motorul oltcit-ului este boxer si are un zgomot chiar placut!



adica oltcitul e mai putin zgomotos decat loganul blink.gif
eu cred ca un motor placut la auz este un motor de turatie si nu cred ca cel de pe oltcit este pentru asa ceva
sefu_alx
QUOTE(1.6 @ 12 Mar 2007, 21:24)
Acel oltcit este turbo si are mai multe modificari pe el!Va recomand calduros www.oltcit.ro..pentru pasionati!(si poate nostalgici..smile.gif)
Iar oltcitul din primul clip eu zic ca este un oltcit club frantuzesc de 1130cmc..este doar o banuiala!
*




oltcitul care face astra nu e turbo ! are doar 2 carburatoare de alfa 33,este fostul oltcit din craivoa dj 16 xxs care acum e in calarasi cu noul proprietar


pun si eu un filmulet
ghetau dan
Bord din asta am avut si eu in 89 cind l-am cumparat...si era de 1129cmc cu 4 trepte.Nu stiu cel din primul clip ce an de fabricatie avea dar eu ii montasem si aprindere electronica...mergea nu gluma,la nivelul anilor 90 (inceput)
sobolan
QUOTE(1.6 @ 13 Mar 2007, 13:52)
...dar oltictul avea o insonorizare destul de buna si a compartimentului motor cat si a cockpitului!
motorul oltcit-ului este boxer si are un zgomot chiar placut!
*



1 . insonorizare e destul de ok....
2. zgomotul de oltcit imi place la nebunie.....
madendre
dar sunteti priceputi la oltcituri din primul clip zicea cai de 1.1L.
sunt multe clipuri cu oltcituri si din majoritatea chiar zboara olteanul numai odata am stat in oltcit dar nu stiam in ce racheta stau.
1.6
QUOTE(catalin80 @ 13 Mar 2007, 13:58)
adica oltcitul e mai putin zgomotos decat loganul blink.gif
eu cred ca un motor placut la auz este un motor de turatie si nu cred ca cel de pe oltcit este pentru asa ceva
*


Ca sa fiu f bine inteles!Nu sunt vreun fanatic cu oltcitul si nici nu mai detin oltcit!Si mai ales nu vreau sa ma cert cu careva sau sa fac pe desteptul cu oltcitul asta!
Da ..oltcitul (citroenul) axel 12 trs era atat in realitate cat si pe cartea de identitate mai silentios ca loganul de 1,6 preferance din 2004 pe care-l detin!
Si..draga cataline afla ca motorul de oltcit este intradevar unul de turatie!

Bordul oltcitului din clipul de la sefu_alx este cel romanesc..diferentele sunt la acele indicatoare si ar mai fi cateva...
C@talin
mai lamuriti-ma experti in olcituri,am un amic care sustine sus si tare ca el are discuri de frana pe olcit pe spate ,la motor de 1 l si mai imi zice ca e si citroen ,cand pe masina lui scrie clar olcit,si inca o abureala ca el din 86 are inca cutia de viteze sigilata ,oricum toti cam rad de el ca tot sustine ca olcitu lui e limuzina pe langa amsinile nostre si auzi la el ,cica ii consuma 7 la suta in oras laugh.gif .da de faza cu discurile chiar sunt curios ,ca prin janta aia plina nu se vede.

si facea la mine ,ma, ma faci sa dau roatra jos sa vezi,eu: la el ia da roata jos ,o dau eu sa nu te murdaresti tu ,la care el: stai ca nu am cric,eu: pai am eu care-i problema,si porma a gasit o scuza banala si a plecat biggrin.gif
1.6
smile.gif)sigur ca are
Si daca e din anul acela sunt toate sansele sa fie frantuzeasca..sa aiba o cutie scurta si un demaraj de rupe!!!
De asemenea pe fata are discuri foarte mari..ventilate,dispuse langa cutia de viteze(nu la roti)!!
1.6
De consumat nu are cum sa consume asa de putin..la chestia asta te-a mintit..atat! wink.gif
Sub zece in oras nu ia neam...
A si daca o sa-ti zica ca are suspensii independente pe spate sa-l crezi si cu asta!!ok?
C@talin
Da zicea ceva ca e frantuzesc .Deci aici nu a mintit,Da la consum nu in crede nici muma padurii.El nici nuface drumuri multe il tine mai mult in parcare plin de gainaturi smile.gif))
C@talin
QUOTE(1.6 @ 13 Mar 2007, 22:08)

A si daca o sa-ti zica ca are suspensii independente pe spate sa-l crezi si cu asta!!ok?
*





O sa-l cred cand imi va zice ca are ABS, ESP si ASR la olcit laugh.gif ce suspensii independente bre ca m-am uitat si sub el avea o bara ca la Logan ,Dacie 13xx si alte ragalii ,tico ,matiz,poate e un hibrid radmasa.gif .
Nu mai zic ,ce revoltata a fost cand ia zis cineva ca are oglinzile sunt de dacie ,ca nu ca sunt de olcit radmasa.gif ,si am lesinat cand ia pornit-o unu cu cheia de la dacie radmasa.gif facuse si el o fata ca nare cum laugh.gif ,ca el are contact de olcit nu de dacie
1.6
Hai ca-mi pierd timpul cu tine deja!!!
sobolan
oltcit-ul are unele versiuni cu discuri pe spate.....al meu avea discuri de frana pe planetare pe fata si tamburi pe spate.....oltcit-ul e o masina mult mai evoluata ca dacia si ca motor si ca echipare....pacat ca nu au fost bine puse la punct...
romanii le-au copiat dar nu cum trebuie.....insasi numele OLTCIT = OLT de la olt si CIT de la citroen ...adica citroen de olt biggrin.gif .....
acu ,pe bune, OLTCIT-ul inca poate ...mai ales ce am avut eu: AXEL...ala avea motor de 1.3 ......
Laurentziu83
Asaa. Oltcit-ul din primul clip are tablou de bord Veglia, care s-a montat pe modelele frantuzesti, si inca ceva mai tarziu. Exact modelul ala l-a avut taica-miu la Club-ul lui din 85.
Oltcit-ul are in majoritatea versiunilor discuri pe spate, in afara de Club 11 RT, care, alaturi de 11 RM, avea jante de dacie si punti ce preluau din elementele de dacie.
Oltcit-ul avea discuri ventilate pe fata, plasate la iesirea din cutia de viteze.

Au avut o faima proasta deoarece, fiind modele de conceptie mai noua decat daciile 1300, nu mergea sa le repari in fata blocului cu o sarma si o carpa, si nici sa le pui ulei pentru toate tractoarele. La fel, un logan "intretinut" cu ulei Ro3 de petrom sau cine stie ce kkt va ceda destul de repede, apoi daca e legat cu sarma, carpit cu suruburi montate in gauri facute artizanal cu bormasina...n-are rost sa mai continui. La fel, o influenta mare o au piesele de schimb, cele mai fiabile oltcit-uri in ziua de azi tot cele model 81-84 detin titlul. Dupa aceea, fiabilitatea a cazut, ajungand ca modelele de acum 25 de ani sa functioneze cu reparatii minore in timp iar cele mai noi sa stea mai mult pe dreapta.
Alti punct slab al Oltcit-ului a fost racirea cu aer, un sistem destul de greu de controlat, practic, singurul termostat al masinii era ecranul de calandru (cartonul de la radiator, mai pe intelesul tuturor), masina s-ar fi descurcat mai bine in conditii cu clima ceva mai calda, altfel, se incalzea destul de greu iarna si de aici consumul mare.
Axele cu came, alta boala a lor, era generata de fapt de mersul subturat si de uleiurile de slaba calitate. Fiti siguri ca daca faceti acest lucru la un Passat TDi la fel ii veti omora axele cu came la fel de repede.
Oltcit-ul se preta foarte bine la mersul turat, avand turatia maxima la 6500 de ture, era destul de sportiva, datorita carburatorului dublu-corp si a a cutiei scurte. Putini stiu ca Oltcit-ul a ocupat locul 1 la grupa sa la Raliul Marlboro din Siria in 1986 si locul 11 la clasamentul general (adica alaturi de masini mult mai puternice).
A, si parerea unanim acceptata este ca o berlina este mult mai lenesa la o liniuta cu un Oltcit, dupa cum sunt multe masini din ziua de azi (la clasa mica) mult mai lenese decat acesta.
raqzvan
Topicul asta imi trezeste amintiri placute... wub.gif ...(fost proprietar de Oltcit 11 RM '89)

Al meu avea din fabrica discuri de frana (neventilate) si pe spate. Super masina... Destul de silentioasa... Motor bun. Imi amintesc cum plecam cu 7000rpm de la semafor... cool.gif Consuma 14l/100km, in oras... Ce vremuri! smile.gif
sobolan
frumose vremuri......cand ma plimbam si eu cu AXEL-ul meu vara prin oras cu scartait de roti.....eram mai mic si eu biggrin.gif ......
C@talin
ia gata mutati-va pe olcitclub tongue.gif icon_mrgreen.gif
sobolan
QUOTE(C@talin @ 13 Mar 2007, 23:23)
ia gata mutati-va pe olcitclub
*



nu vrem bre biggrin.gif !
ghetau dan
Eu am avut bord ca in al doilea videoclip,varianta Club RM...discuri de frina la toate rotile,pe fata nu erau linga cutia de viteze ci la roata,ce mai erau frine de dacia 1300,cumparata aprilie 89,am facut cu ea ultimii 4 ani in Iasi si-mi permiteam...nu mai stiu daca numai din bursa dar faceam lunar un drum acasa...plus foiala din oras...oricum,cind am trecut de pe 1300 pe ala...nu se auzea nimic...dar e vorba de ceva ani.Au fost masini reusite,cine a stiut sa aibe grija de ele...eu am desfacut motorul ala de 3 ori cu tata...
Victorine
Si eu am avut discuri de frana pe spate si suspensie independenta. Mai departe insa, chestia cu 7 la suta in oras e foaaarte gogonata... Cred ca a mea ajungea si la 18-20 pana se incalzea iarna... Si o mare porcarie era preluarea aerului cald de pe galerie, unde evident ca mai ajungea si niste ulei si uite-asa daca mergeai cu aerul cald din exterior iarna se facea o atmosfera alb-albastra in masina si-ti puteau toate hainele groaznic... In rest era o placere demarajul, sunetul motorului la ralanti, ca abia se auzea cu capota deschisa... frana era foarte OK, adica se lasa pe burta cand franai, nu se apleca botul, datorita dispunerii discurilor ventilate foarte sus, la iesirea din CV si undeva catre habitaclu. Eu am avut Club, deci nu "rachete" ca AXEL cu motorase mai mari si CV cu 5+1 trepte, insa eram incantat de el, atunci cand mergea... Foarte, foarte greu de reglat carburatia la carburatorul ala dublu corp, numai sa intrati pe forumul Oltcit, sa vedeti ce disperati is unii pe-acolo... Si foaaarte sensibile carburatoarele la mizeriile din benzina, mai ales iarna cand prindeau apa care ingheta prin jigloare si-ti murea tot timpul la ralanti...
Motor si CV frantuzesti, la CV nu s-a umblat niciodata si intra perfect in toate vitezele, nu ca la unele Dacii cu care era contemporana, una peste alta avea niste chestii de conceptie mai moderna decat Dacia si era gandita mai atent.
Laurentziu83
@Ghetau_dan: dupa revolutie oricum era ieftina benzina, nu ca acum. Daca as fi avut Oltcit in loc de Matiz la iasi sigur n-as fi mers 50 de mii de km cu el, intr-adevar, consumul era o problema, si asta datorita sistemului de racire cu aer, sistem care altfel era fara intretinere, te durea la basca cand era canicula.
Uitasem de amanuntul cu suspensia independenta.
ghetau dan
Si a fost singura masina care a pornit la manivela (!) la -22 grade...ma rugau aia cu daciile sa-i trag...
Eu am scurtat cuiul care regla pozitia clapetei la filtrul de aer si se incalzea mai repede.In afara de asta,frinele la varianta Rm cred ca au fost cele mai proaste.Inclusiv cea de mina...
jake
Ce vremuri domne... Aia cu acele la 150/ora mi-a stirnit cele mai dulci amintiri... Oltcit 1986 frantuzesc original... Prima mea masina, noua. Cum mergea masina aia, rupea! 4 viteze, grup scurt ( cutie originala franta ) frine superbeton - discuri pe toate rotile - cit am fost 5 ani student mai gaseam cite-un strain prin regie cu ceva BMW cu care nu ma puneam, altfel nu ma faceau 2-3 pe an. Jiglere mai mici -20 pe aer, consuma de rupea, inca si mai mult decit stock, dar merita.
Si sa-i vezi cind le trageai in fata o frina de motor ca bagam 1-a la 90 la ora ( da, nu va mirati, incercati voi asta la ce masina vreti voi ) cu dublu debraiaj direct dintr-a treia de se dadea acul la turometru peste cap ! Si daca mai aveai si toba un pic ciupita credeau ca aterizeaza MIG-ul pe sosea .
Acuma , din pacate e topit saracul. L-a mincat REMAT-ul. N-a rezistat decit 70.000km, piston crapat, segmenti sparti in urma functionarii cu tuirbina de racire sparta 100 km cu 120 km/h.
ghetau dan
Faza cu 90 in tr1 e cam trasa...sint masini care nici in tr 2 spre 3 nu ating 90.
Poate angajai la 90 si eliberai putin mai jos,ce naiba,am avut si eu...
sefu_alx
nici nu cred ca intra la 90 a 1a...si daca ar intra ar avea undeva pe la 15.000 rpm ..

user posted image

si asta e un oltcit turbo post-336-1110552449.gif
argon
QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Mar 2007, 10:57)
sistem care altfel era fara intretinere, te durea la basca cand era canicula.

*



Serios? nu cred, motorul tot la fel se incalzea, chiar mai tare decat ce-l de Dacie de exemplu, pentru ca e racit cu aer, daca e canicula nu prea se raceste, si merge supraincalzit si se distruge in timp, dar in lipsa unui sistem de racire nu vedeai ca-ti fierbe apa sa zicem. In trafic aglomerat pe canicula oltcitul e neajutorat, se incalzeste motorul ala de-l ia dracu.

Degeaba ai racire "fara intretinere" daca e varza motorul la 40 000 km.
sefu_alx
pur teoretic..vara intradevar sa incalzeste mai repede ca la dacie..insa iarna de 10 ori mai greu !

apropo de ce vorbiti la trecut ? nu mai exista oltcituri? cel putin in craiova nu merg 100 de metri pe strada sa nu vad 2-3..vorbiti de parca ati vorbi de Volga
argon
aici nu prea mai sunt, daca vad unu' pe zi, si ala parcat la mine la bloc..a lu' un vecin.
1.6
Eu l-am dat pe al meu la vreo 180 000km...deci ce ziceai argoane?Vrei sa stii ce am schimbat la ala?Am schimbat(strict la mototr) culbutori, axe cu came, curele,bujii,ulei,pompa de benzina si capac delcou..ca nu stiu ce dracu ii facea taica-miu ca-l crapa tot timpul!Nu ma crezi..sanatate!
Cat despre bagatul in a I-a la 90..sorry nici eu nu o cred!
Nu numai axelul are 1300cmc ci si 12-trs!
Baga fum daca erau crapate colectoarele acelea (tuburile alea mari) din burete..au aparut unele cu insertie de metal!
La drum intains oltcitul nu prea sarea de 7,5 in conditiile unui mers destul de sportiv...are forma aerodinamica bunicica..cx-0,358!
Aprindere electronica....
Diametrul discurilor fata...252mm,grosime 18mm
Diam disc spate..208mm,grosime..7mm
jake
QUOTE
Cat despre bagatul in a I-a la 90..sorry nici eu nu o cred!


Sa schimb 1-2 la 60/ora era ceva de mers normal, intr-a 1-a la 60 la ora turatia nu era neobisnuita pentru mine, poate prea mare pentru unii. Dar v-am spus : ma duceam normal 1-2-3 pina spre 90 ( n-o fi fost 90, dar peste 80 sigur ) si faceam dublu debraiaj ca sa intre intr-a 1-a, si turarea la al doilea debraiaj era la maxim, spre 8000, si intra intr-a 1-a. Cutia nu are cu nimic de suferit la asa tratament, in schimb motorul cind ridici de pe ambreiaj la asa viteza in treapta mica da turometrul peste cap, faza autentica, nu am nici un interes sa fac mistouri, nu mai am Oltcit gata s-a dus, a fost bun la vremea lui, ce interes as avea, Nu-l mai am ca puteam face oricind o proba, nu credeti, asta e, n-are nici un rost.
sefu_alx
si ce aveai cu ea de o chinuiai in halul ala ? blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.